Goed plan! Mijn twee stamkroegen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:39 schreef navvy het volgende:
2 heren om in te drinken, en dan de docter of vice versa?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:43 schreef navvy het volgende:
Kweet nie of ik 5 over haal, ga anders vast binnen zitten bij de 2 heren, ik kom z.s.m. ik ben te herkennen aan scheerschuim achter mijn rechteroor.
Shit man,sterke Q.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:03 schreef Q. het volgende:
Ik ga morgen weer naar Zwolle. Naar mn oma in de Weezenlanden, afscheid nemen, ze gaat dood..
Hier ook laat en bezopen. Op zich een fijne avond geweest.quote:Op zondag 28 mei 2006 04:04 schreef navvy het volgende:
Meldt!!!! Laat en beschonken, was gezellig. avond vol onverwachte verrassingen.
De nodige biertjes mag je best komen drinken hoor, heb altijd wel wat koud staanquote:Op zondag 28 mei 2006 04:15 schreef navvy het volgende:
Slaapse, kzal nooit de nodige biertjes bij je drinken en mn relatieproblemen houd ik wel voor me..............wanneer komt er nou een zondagmiddagbiermeet?
op zich een fantastische dag, ik kan alleen niet.....zit op Terschelling, de week daarna?quote:Op zondag 28 mei 2006 04:20 schreef Swolly het volgende:
[..]
De nodige biertjes mag je best komen drinken hoor, heb altijd wel wat koud staan
En ik ben ook wel voor een zondagmiddag bier meet.
Moeten echt een keer wat concreets gaan afspreken anders komt die zondagmiddag biermeet er nooit.
Misschien volgende week zondag? De dag er op is toch iedereen vrij omdat het dan 2e pinksterdag is
Ook goedquote:Op zondag 28 mei 2006 04:24 schreef navvy het volgende:
[..]
op zich een fantastische dag, ik kan alleen niet.....zit op Terschelling, de week daarna?
Goedemorgen zegt ie...quote:Op zondag 28 mei 2006 13:53 schreef navvy het volgende:
Goedemorgen.
Heh.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:13 schreef navvy het volgende:
Ik wel ja! Opgedroogd en wel.
eindelijk rustquote:Op zondag 28 mei 2006 16:07 schreef navvy het volgende:
Tsja, volgende week Terschelling, Zwolle zal het zonder mij moeten doen.
quote:
http://www.peperbus-zwolle.nl/nieuws.htmquote:Op zondag 28 mei 2006 23:05 schreef highway101 het volgende:
Kan je de Peperbus nog beklimmen? En hoeveel kost dat?
dan moet je die wegwerken op 1 of andere manierquote:Op maandag 29 mei 2006 07:41 schreef Syytön het volgende:
Goedemorgen, 2 toetsen vandaag en ik heb nog steeds enorme wallen onder mn ogen.
Hier ookquote:Op maandag 29 mei 2006 09:26 schreef PaRaR het volgende:
Mogguh ... weer een fijne dag stage
* PaRaR haalt nog bak koffie
quote:
via www.ns.nl. De treinmaatschappij heet Thalys. Van Rotterdam naar Parijs is goedkoopst. Hoe eerder je boekt, hoe goedkoper het kan zijn.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:59 schreef DerBolle het volgende:
deltion ja
weet iemand hoe ik kan boeken voor de TGV naar Parijs?![]()
idd ik zie stukjes blauw!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:09 schreef Syytön het volgende:
[..]
Je liegt, de zon brandt op m'n rug.![]()
* Syytön is bezig met Tell Me More in TC3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |