dat was toch niet fricandeau?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:06 schreef felic. het volgende:
[..]
WelkeHeb ik niet gezien? Die ene met frikandeau? HMM?
das beter jahquote:
Yo DerBolle is er weerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:14 schreef DerBolle het volgende:
bij die hawaii tent bedoelt ze...
Producties? Wat voor producties.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:21 schreef felic. het volgende:
ARGH mn pc is gecrashed. Lekker relevant in een zwolle topic, maar fuck it.
Al mn stervende hoeren kanker producties weg![]()
![]()
Lol, ik zat vannacht om 4.20 u. Zal ik me nog ff melden op dit late tijdstip maar ja, ik zal wel de enige debiel zijn die dat doet hehehe.quote:
Tssss ik heb ook respect voor jouw stijlquote:
Nee. Nou, ze gaan waarschijnlijk de Q weer opbouwen ofzo.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:04 schreef skiczukie het volgende:
Zeg, heeft Zwolle eigenlijk een échte discotheek? Vroeg ik me even af.
Waarom niet?quote:
Voor de 4e nacht achter elkaar zeker...quote:
ik niet, heb het gisteravond wel gewetenquote:
Jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:20 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Voor de 4e nacht achter elkaar zeker...Wil je me dood hebben ofzo..
![]()
Tijd; plaats; hoeveelheid bier?quote:
Ik ga twijfelenquote:
Ik ook...quote:
Moet ik me scheren enzo, iets fatsoenlijks aantrekken. pfffffff...........toch twijfel ik nogquote:
he getver, sterkte man!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:03 schreef Q. het volgende:
Ik ga morgen weer naar Zwolle. Naar mn oma in de Weezenlanden, afscheid nemen, ze gaat dood..
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:04 schreef Pony-Lover het volgende:
kunnen jullie je mede-fokkers even helpen?
[ACTIE] een hoertje voor Fuif-Duif & McCarthy
![]()
Sterkte.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:03 schreef Q. het volgende:
Ik ga morgen weer naar Zwolle. Naar mn oma in de Weezenlanden, afscheid nemen, ze gaat dood..
Ik help alleen Zwollenaren.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:04 schreef Pony-Lover het volgende:
kunnen jullie je mede-fokkers even helpen?
[ACTIE] een hoertje voor Fuif-Duif & McCarthy
![]()
Bijna zekerquote:
Ik ken het probleem... loop nog in me werkkloffie hiero...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:02 schreef navvy het volgende:
[..]
Moet ik me scheren enzo, iets fatsoenlijks aantrekken. pfffffff...........toch twijfel ik nog![]()
Ach, nacht is nog jong, biertje happen kan nog wel. Damn, ik ga me bijna scheren.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:15 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik ken het probleem... loop nog in me werkkloffie hiero...
Maar aan de andere kant...![]()
Nog niet eens gekeken, doen we ffquote:
Dat weerhoudt je toch niet om te gaan stappen huh?quote:
Hier om en nabij Assenorp ook.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:25 schreef navvy het volgende:
tis gortdroog in Zuid
Gvrd...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:27 schreef navvy het volgende:
Nah, biertje happen? Ga ik me zelfs scheren (anders kom ik nergens binnen).
Is optioneel lol, kdenk wel dat ik ff ga. Geef maar een kik als je ook gaat (niet te lang wachten, scheren duurt 5 min.)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |