Dit kan geen toeval meer zijn! Oh, RS, we zijn voor elkaar gemaakt!quote:
Dat is quoten ipv editten, moeilijk he, die knopjes.quote:
Oh nee, ik was al verliefd op iemand anders.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dit kan geen toeval meer zijn! Oh, RS, we zijn voor elkaar gemaakt!
Verdullekes, ik denk het ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dit kan geen toeval meer zijn! Oh, RS, we zijn voor elkaar gemaakt!
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh nee, ik was al verliefd op iemand anders.
Ecco! Liefje, schatterd, lekkerding! Hoe is het?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:52 schreef ehqo het volgende:
DUIZEND FIPO'S.
Verhip, de mijne ook.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:51 schreef mcDavid het volgende:
wheheh, mijn UI in de oppo!
Sorry-y.quote:
Ik ga meequote:Op woensdag 24 mei 2006 19:52 schreef _Gromit_ het volgende:
Brb, effe schijten.
Oeps. Ja heel moeilijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is quoten ipv editten, moeilijk he, die knopjes.
Doe geen moeite.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:52 schreef _Gromit_ het volgende:
Brb
Bioslock.quote:
Ik ben er niet bijquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:53 schreef pc-fr34k het volgende:
pdl, dribbel, bio, waar is die meet?
Goed hoor, honnepon. Ik ga nu nét naar beneden om een pizza te eten. Tot straks hé, pompeloentje.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ecco! Liefje, schatterd, lekkerding! Hoe is het?.
Verdulle. Geef mij dan óók.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Goed hoor, honnepon. Ik ga nu nét naar beneden om een pizza te eten. Tot straks hé, pompeloentje..
Die icon.quote:
Jij bent ook een doerakquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verdulle. Geef mij dan óók.
Want, liefde is toch, je pizza delen?
Je maakt weinig kans, zolang je haar niet halflang en blond is.quote:
Mwah, als ik naar Amsterdam zou gaan zou ik wel naar die spacemeet gaan ipv ene onz/bagger meet.quote:
Ik misbruik mijn voorrecht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent ook een doerakmet iedereen flirten.
Pompomponnetje![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mwah, als ik naar Amsterdam zou gaan zou ik wel naar die spacemeet gaan ipv ene onz/bagger meet.
Ik kan het een beetje laten knippen en blond verven.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je maakt weinig kans, zolang je haar niet halflang en blond is.
had dat ff eerder gezegd, dan had ik het niet geknipt!quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je maakt weinig kans, zolang je haar niet halflang en blond is.
Dan moet je dus bij BS wezen. Deze is van mij, van mij hoor je!quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verdulle. Geef mij dan óók.
Want, liefde is toch, je pizza delen?
Nèh, jij dealt XTC.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kan het een beetje laten knippen en blond verven.
Weet je wat leuk is aan het einde van die meetquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
. Ga jij óók naar de spacemeet? Wat leuk nou.
Je had het gewoon moeten wéten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
had dat ff eerder gezegd, dan had ik het niet geknipt! [afbeelding]
Wanneer is die dan ookalweer, dat verandere ook telkens. Ga jij ook dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:57 schreef Chowi het volgende:
[..]. Ga jij óók naar de spacemeet? Wat leuk nou.
Jij ook danquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:57 schreef Chowi het volgende:
[..]. Ga jij óók naar de spacemeet? Wat leuk nou.
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:58 schreef _FopNeger_ het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is aan het einde van die meet
hem op de verkeerde trein zetten![]()
![]()
Sorry nog daarvan he![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wanneer is die dan ookalweer, dat verandere ook telkens. Ga jij ook dan?
Nèh.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:58 schreef Dagonet het volgende:
Als je berichten kwijt bent? Wees blij dat je nog postrechten hebt. Topicverkloten is nog steeds een no-no en een SC is iets anders dan bagger.
Hij was zo van de kaart dat ik hem op het perron heb afgezetquote:
Sorry Dago. Ik zal het niet weer doen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:58 schreef Dagonet het volgende:
Als je berichten kwijt bent? Wees blij dat je nog postrechten hebt. Topicverkloten is nog steeds een no-no en een SC is iets anders dan bagger.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:58 schreef Dagonet het volgende:
Waar is je tofheid?quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:59 schreef _FopNeger_ het volgende:
[..]
Hij was zo van de kaart dat ik hem op het perron heb afgezet
Maar het was het verkeerde perron![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben veel te bang voor wat jullie met me gaan doen als ik goed stoned ben.quote:
WEet ik veel, wij gingen door naar amsterdam om daar nacht door te halenquote:
Ach, ik ben nog thuis gekomen, en van je pas heb ik ook plezier gehad. Alleen laatst wilde ik er snachts mee, zeggen ze dat het niet kan. Was gelukkig al bij centraal dus ik ging met de metro, heb ik nog ff bij de metro geslapen bij halte stadhuis.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:58 schreef _FopNeger_ het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is aan het einde van die meet
hem op de verkeerde trein zetten![]()
![]()
Sorry nog daarvan he![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:01 schreef _FopNeger_ het volgende:
[..]
WEet ik veel, wij gingen door naar amsterdam om daar nacht door te halen![]()
iedereen is dan stoned hoor!quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben veel te bang voor wat jullie met me gaan doen als ik goed stoned ben.
Laten we dan gewoon, nuchter, 'non-space', een pizza eten. Samen, met een kaars. En bier.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben veel te bang met wat jullie met me gaan doen als ik goed stoned ben.
Gevonden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zit bij de andere Q. Zoek hem eens op. Please?![]()
Misschien doen ze wel alsof.quote:
Yes. Morgen zei je, hè?quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
Laten we dan gewoon, nuchter, 'non-space', een pizza eten. Samen, met een kaars. En bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |