doe er wat aan!quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:55 schreef Litso het volgende:
De icoontjes zijn trouwens behoorlijk outdated.
Ja.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:54 schreef Litso het volgende:
Seks.
Ok. Bij deze.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:55 schreef Liaison het volgende:
Kan overigens wel zijn dat je dat hebt verteld, c_c, dat is niet onwaarschijnlijk. Maar niet aan mij.
Och, nee hoor, ik kan wel wat hebben.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:01 schreef Liaison het volgende:
Te veel piemels, Ch.?
Ik zou snel zijn. Als je het kaartje ziet komt er nog wel een mooie bui aan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Hier schijnt de zon nog. Ik ga straks sociaal doen. Buiten. Ben benieuwd.
ik zou gewoon wachten tot die bui over is. het is een kwestie van seconden voor het in rotterdam losbarst!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zou snel zijn. Als je het kaartje ziet komt er nog wel een mooie bui aan.
Ik zit nog een uur thuis. En ach, in een storm lopen kan verfrissend zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zou gewoon wachten tot die bui over is. het is een kwestie van seconden voor het in rotterdam losbarst!
true,quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit nog een uur thuis. En ach, in een storm lopen kan verfrissend zijn.
Arnhemquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:16 schreef Chowi het volgende:
Yes. Zon, hier. Waait wel hard, though.
*checkt.. euhm, ergens in groningen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:16 schreef Renesite het volgende:
3 seconden hagel, en nu weer zon.
Nederland..
*checkt..quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:16 schreef Chowi het volgende:
Yes. Zon, hier. Waait wel hard, though.
Bijna.quote:
Je speelt vals.quote:
Das vervelend.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:22 schreef Litso het volgende:
De lucht begint op te klaren maar het rommelt nog wel.
Texel!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:22 schreef Litso het volgende:
Néé, gek! Het is je buik, die rommelt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:22 schreef Litso het volgende:
Mijn huisgenote is (weer) aan de beurtquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Néé, gek! Het is je buik, die rommelt.
Ga nou eens eten koken.
Ik vind het wel wat hebben, donkere luchten, wat onweer en goede muziek binnen achter de computer met een zeer grote beker thee.quote:
Goeie topickill.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:28 schreef killswitch het volgende:
oke iedereen die nu een ander icoon heeft dan in de wiki staat mag zen huidige icoon opsturen naar mij dan pas ik ze ff aan zodat ze weer in de wiki passen.
mail naar f.holthuis [ad] gmail [dot] com
dan staan ze na het weekend allemaal wel weer goed in de wiki
je hóéft ook niet in de OP, scheelt ons weer ruzie wie eruit moet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:40 schreef Renesite het volgende:
Maar ik kom maar 1 keer in de maand langs als ik me verveel![]()
DL kan er trouwens ook wel uit, onderhand.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je hóéft ook niet in de OP, scheelt ons weer ruzie wie eruit moet.
wat mij betreft wel een aantal trouwens, sommigen heb ik hier nog nóóit gezien!
maargoed dan houden we geen pul meer over
hmm, ja. maar toch, die heb ik óóit wel eens zien posten hier.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
DL kan er trouwens ook wel uit, onderhand..
En je verwacht dat hij ooit nog terugkomt? Gást, DL playt chicks in Duitsland en heeft een teringhekel aan iedereen hier, behalve aan mij.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hmm, ja. maar toch, die heb ik óóit wel eens zien posten hier.
dat niet, maar dr zitten er dus ook tussen die ik nog helemáál nooit gezien heb.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
En je verwacht dat hij ooit nog terugkomt? Gást, DL playt chicks in Duitsland en heeft een teringhekel aan iedereen hier, behalve aan mij.
Yes. Zebbie staat als eerste op de lijst.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat niet, maar dr zitten er dus ook tussen die ik nog helemáál nooit gezien heb.
wie? [quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Yes. Zebbie staat als eerste op de lijst.
Ja. Geklooi met de TT/OP ook altijd.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:01 schreef Misstique het volgende:
SeF?
zie banner.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:01 schreef Misstique het volgende:
SeF?
Braaf.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zie banner.
ik heb trouwens de originele banner weer teruggezet in de oppo,.
Jij wel.quote:
der gaan 4 klonen uit en ik heb 4 random mensen die veel posten gekozen om er in te gaanquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je hóéft ook niet in de OP, scheelt ons weer ruzie wie eruit moet.
wat mij betreft wel een aantal trouwens, sommigen heb ik hier nog nóóit gezien!
maargoed dan houden we geen pul meer over
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:09 schreef pc-fr34k het volgende:
Kan dat SeF niet ophoeren en er gewoon weer BeF van maken? IK had bijna een nieuw topic geopend.
Coke snuif je.quote:
Bij de ego-dealer. Gok ik.quote:
Jij denkt er mag niet gedealt worden in UVT, dan maar en in ONZ-reeksch.quote:
Ja. Waarom niet. Als men er gewoon zo open over spreekt!quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:12 schreef pc-fr34k het volgende:
Jij denkt er mag niet gedealt worden in UVT, dan maar en in ONZ-reeksch.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij denkt er mag niet gedealt worden in UVT, dan maar en in ONZ-reeksch.
Moet ik alleen uitkijken dat ik niet het verkeerde potje pak!quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:12 schreef killswitch het volgende:
lokale drogisterij, staan naast botte lul pilletjes
Dan weet pc-fr34k ze vast wel te vinden!quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
Nu weet ik waar <intert kutuser> z'n pilletjes haalt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat absoluut, de permanente PMS pilletjes staan er nammelijk ook in de buurtquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Moet ik alleen uitkijken dat ik niet het verkeerde potje pak!
Ik weet wel pilletjes te vinden, alleen die 2 niet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan weet pc-fr34k ze vast wel te vinden!.
Yvonne heeft ervan gesnoept?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat absoluut, de permanente PMS pilletjes staan er nammelijk ook in de buurt
Zul je net zien...quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik weet wel pilletjes te vinden, alleen die 2 niet.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
wie denk je dat die pilletjes op de markt brengt
Psst, wil je dan XTC?quote:
Yes. Mijn dealer is opgepakt, de kneus.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Yes. Mijn dealer is opgepakt, de kneus..
Moge zijn veerboot zinken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:46 schreef Chowi het volgende:
En je verwacht dat hij ooit nog terugkomt? Gást, DL playt chicks in Duitsland en heeft een teringhekel aan iedereen hier, behalve aan mij.
Hoevéél ga je er halen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Ik haal voor 23 juni pilletjes, ga dan naar een feest.
.
quote:
Yes, I do.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:22 schreef Litso het volgende:
Ok, aangezien KS al een mooi beginnetje heeft gemaakt ga ik maar meteen verder met de OP updaten.
-knip-
Keurig, me dunkt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:22 schreef Litso het volgende:
Ok, aangezien KS al een mooi beginnetje heeft gemaakt ga ik maar meteen verder met de OP updaten.
mogen van mij sowieso erin blijven:
[lijstje]
5 of 10. Heb ik ook wat om daar te verkopen en m'n entree eruit te halen.quote:
WTF? Je bent zo'n freak die ze ook nog eens doorverkoopt?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
5 of 10. Heb ik ook wat om daar te verkopen en m'n entree eruit te halen..
Die is pas geleden nog geweest, stel er is ruimte, erin laten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:22 schreef Litso het volgende:
Zien we niet vaak meer:
Mr-Z.
Dat kut-icon eruit.quote:nyny83
TJa, die komt er ook best weinig nu he, verdere is hij wel okay.quote:petre86
gooi zebbie er uit en jogy erin en klaarquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:22 schreef Litso het volgende:
[knip]
Wat is daar zo raar aan? Als ik daar ben vragen toch veel mensen of ik wat heb, dan komt het toch goed uit dat ik het heb. Verdien ik ook nog eens wat bij.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
WTF? Je bent zo'n freak die ze ook nog eens doorverkoopt?
Als Mr-Z erin blijft, kan er een van die anderen dus niet meer in. En, allemaal, posten ze méér dan Mr-Z. Dus néé, ik zeg, eruit!quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die is pas geleden nog geweest, stel er is ruimte, erin laten.
ow en delijder is er al uit, daarvoor in de plaats komt bs, of nouja een van zen vele klonen danquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
gooi zebbie er uit en jogy erin en klaar
*Eensch.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als Mr-Z erin blijft, kan er een van die anderen dus niet meer in. En, allemaal, posten ze méér dan Mr-Z. Dus néé, ik zeg, eruit!
Whehe. Nou ja, zelf weten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan? Als ik daar ben vragen toch veel mensen of ik wat heb, dan komt het toch goed uit dat ik het heb. Verdien ik ook nog eens wat bij.
kuch...quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als Mr-Z erin blijft, kan er een van die anderen dus niet meer in. En, allemaal, posten ze méér dan Mr-Z. Dus néé, ik zeg, eruit!
OP feesten wordt aan zowat iedereen gevraagt of die pillen wilt of heeft.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
hij ziet er blijkbaar uit als een dealer
Je PI!quote:
Sorry, lieverd. Er moeten keuzes gemaakt worden, hè.quote:
Is dat expres gedaan, als in hij mag lijden of is het een gruwelijke fout?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
ow en delijder is er al uit, daarvoor in de plaats komt bs, of nouja een van zen vele klonen dan
En als ik nou eens wel wat meer geen posten en minder ging lurken?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, lieverd. Er moeten keuzes gemaakt worden, hè.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Is dat expres gedaan, als in hij mag lijden of is het een gruwelijke fout?
Dan misschien. Misschíén.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:33 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
En als ik nou eens wel wat meer geen posten en minder ging lurken?![]()
Wil je weten wat ik denk?quote:
Dat is heugelijk nieuws! Het doet mij zeer veel om de eer te hebben in de OP van deze prachtige reeks te staan!quote:
Jaaajaa!!111!!111quote:
Hou op met slijmen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:36 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat is heugelijk nieuws! Het doet mij zeer veel om de eer te hebben in de OP van deze prachtige reeks te staan!
Waarom post je zo weinig dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:36 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat is heugelijk nieuws! Het doet mij zeer veel om de eer te hebben in de OP van deze prachtige reeks te staan!
"Seks."quote:
Werk tegenwoordig op vervelende tijden.. Als het hier druk is slaap ik. Als ik afgewerkt ben (4 uur 's nachts) is het hier rustig...quote:
GMTA.quote:
Vrouwen kunnen ook alleen maar aan seks denken he.quote:
Oeh, neem me mee!quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:38 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Oké het is een kut reeks....
Ik ga me bezatten.. vanavond bier 50 cent![]()
Exactly, my friend. En nou ga ik je painten.quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook alleen maar aan seks denken he..Stelletje zwijnen!
!
*mail gaat checkenquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:42 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er ook weer.
Mt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:42 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er ook weer.
Die deed t toch niet meer?quote:
Neem de trein maar naar Eindhoven.. Loop richting stationsplein, dan rechtdoor richting markt, dan nog verder door, rechts, links en je zit op het stratums eind, loop tot halverwege die straat, rechts café Santé, loop helemaal naar links achterin de bar en je ziet mij daar laveloos hangen. Dan krijg je bierquote:
Ow en kun je ook op dat andere medium komen?quote:
Ik zat te twijfelen erna nog iets te posten van "kop hem niet in". Maar toen dacht ik, nàh, niemand zal zo flauw zijn.quote:
[salt.gif]quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen erna nog iets te posten van "kop hem niet in". Maar toen dacht ik, nàh, niemand zal zo flauw zijn.
Wel dus..
Nope. Helaaschquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow en kun je ook op dat andere medium komen?
Mail wel ontvangen?quote:
Teruggemailed zelfsquote:
Zit weer vertraging op dus.quote:
Pure kunst 14.gifquote:
quote:
Gespot?quote:
Nope... wel t goeie adres gebruikt?quote:
Dead-Doll kan er toch ook wel uit? Die is toch allang dood?quote:
Ik zie em toch echt staan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
je bent de mijne vergeten te veranderen
ctrl-F5quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
je bent de mijne vergeten te veranderen
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:57 schreef mvdlubbe het volgende:
Netjes, Litso..
idee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dead-Doll kan er toch ook wel uit? Die is toch allang dood?
jamaar toen ik de icoontjes van ehqo en mokster enzo aangepast had had ik mijn nieuwe icoon ook aangepast en doorgestuurd naar litsoquote:
Dat zat ik dus steeds tegen KS te zeggen, dat M. er ook wel in kon.quote:
Mijn god, "het idee".quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:58 schreef Litso het volgende:
Althans, ik heb het idee dat wel meer klonen in BeF van jou zijn M?
In memory of. En dan hebben we tenminste nog tieten in de OP.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dead-Doll kan er toch ook wel uit? Die is toch allang dood?
oke okequote:Op woensdag 24 mei 2006 18:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat zat ik dus steeds tegen KS te zeggen, dat M. er ook wel in kon.
...
Je hebt altijd de icon van Mokster nog.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In memory of. En dan hebben we tenminste nog tieten in de OP.
Volgens mij denkt iedereen dat ál die namen van BS zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:00 schreef Thin_Man het volgende:
[..]
Hier en daar een extra naampje. Zoiets.
Thin_Man dacht ik inderdaad wel dat ie van BS was.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens mij denkt iedereen dat ál die namen van BS zijn..
En dat is niet zo?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is ook niet bij te houden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:01 schreef Litso het volgende:
Ik volg die klonen serieus al een paar weken niet meer
eigenlijk welquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Néé! Mij verwar je niet met je vuige streken!quote:
OMG.quote:
de AIVD heeft ook internet, weet je nog?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan? Als ik daar ben vragen toch veel mensen of ik wat heb, dan komt het toch goed uit dat ik het heb. Verdien ik ook nog eens wat bij.
Ach, is niet alsof ik fulltime deal ofzo.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de AIVD heeft ook internet, weet je nog?
Ik hou al op.quote:
Vind ik ook. Maar hou het vol, hè!quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:08 schreef mvdlubbe het volgende:
Ach, ik vind dat ik me de laatste dagen netjes gedragen heb.
zet die ook ff als echte Oppo, die ziet er nu niet meer uit!quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:08 schreef Litso het volgende:
[insert oppo]
Ach, spastisch. Ik volg ze gewoon niet meer en ik doe er de moeite niet meer voorquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:09 schreef mvdlubbe het volgende:
Daarbij vind ik het nog altijd spastisch en overtrokken gedrag je zo op te winden over een paar naampjes.
Ik ook. Maar dan moet 'ie maar niet in BeF posten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
Ik denk niet eens dat BS het leuk vindt om in de OP te staan.
Eensch.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:09 schreef mvdlubbe het volgende:
Daarbij vind ik het nog altijd spastisch en overtrokken gedrag je zo op te winden over een paar naampjes.
Misschien heeft 'ie het niet door.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan moet 'ie maar niet in BeF posten.
Huh? Missteak was toch van cerror?quote:
Ik doelde dan ook niet op jouw reactie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach, spastisch. Ik volg ze gewoon niet meer en ik doe er de moeite niet meer voor
[..]
Jij ook, Miss.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:11 schreef Misstique het volgende:
Ziet er goed uit zo Lits.
Hou je bek man homo met je vieze kutklonenquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:11 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook niet op jouw reactie.
quote:
Yessss. Ik ook van jou, popje.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Hou je bek man homo met je vieze kutklonen!!1
nu wel?
Waar is c eigenlijk?quote:
Same.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:14 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb precies 0 bier in huis.
Nu staat 'ie gequote!quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:16 schreef Chowi het volgende:
Niet meer zeiken over dat ik eens duidelijke foto's moet posten, nu.
Zijn internet ligt eraf, hij blijft twee weken lang weg, dacht ik.quote:
Kut!quote:
Moksy.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:17 schreef Mokster het volgende:
Het is ongelofelijk maar waar!
Ik ben klaar met werken!
Is het eten al klaar?
Ik bal even met Ch. Misschien moeten we wat halen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:17 schreef Mokster het volgende:
Ik ben klaar met werken!
Is het eten al klaar?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zijn internet ligt eraf, hij blijft twee weken lang weg, dacht ik.
Behulpzaamheid alom.quote:
Heb ik daar niks meer over te zeggen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:18 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik bal even met Ch. Misschien moeten we wat halen.
Whehe die string legt ook nog op je bed, ben je zeker vergeten.quote:
ik heb nog pasta over, met een saus gemaakt van spekjes, groente, knoflook en boursin voor in de keukenquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:17 schreef Mokster het volgende:
Ik ben klaar met werken!
Is het eten al klaar?
Que?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehe die string legt ook nog op je bed, ben je zeker vergeten.!
Ik heb kip.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb nog pasta over, met een saus gemaakt van spekjes, groente, knoflook en bousin voor in de keuken
Ik kennelijk ook niet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:18 schreef Chowi het volgende:
Heb ik daar niks meer over te zeggen?
Ja verdulle, ik heb em ff nodig.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:20 schreef fck het volgende:
"Dago is niet zo goed met adressen, Missss."
Misschien kunnen we een compromis sluiten?quote:
Made you look!quote:
Samen ballen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
Misschien kunnen we een compromis sluiten?
Ja-nou. Zou jij ook doen.quote:
Agreed!quote:
Nee altijd wel, maar nu ff accuutquote:
Ik ga al. Ik ga al.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:22 schreef fck het volgende:
Zeg, ga je nog eens reizen of blijf je in dat uitzetbureau van je overnachten..
Goed nummer! Evenals A Lover I Don't Have To Love en Motion Sickness. Oeeeeh, Motion Sickness.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:24 schreef fck het volgende:
The Calendar Hung Itself, Chowi!
Pick a date.quote:
Neen, ik heb geen strings.quote:
Of een regisseur.quote:
Als je ze had, bedoel ik!quote:
Als ik ze had, zou ik niet in BeF maar in HOMO posten.quote:
Óf dan was je een mèske.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als ik ze had, zou ik niet in BeF maar in HOMO posten.
Ik wil eerst zeker weten dat er geen kijkgaten in de muren zitten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:30 schreef fck het volgende:
Ik heb nog wel een kamer over, straks, voor dat balspel. Dan zal ik jullie niet storen!
Als ik een meisje was dan zou ik m'n tieten posten. En waarom doe jij dat niet!quote:
Mag het wel in het plafont?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil eerst zeker weten dat er geen kijkgaten in de muren zitten.
Misschien ben ik geen meisje!quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als ik een meisje was dan zou ik m'n tieten posten. En waarom doe jij dat niet!
NeEeEedeenheyey6e9owr9!!1quote:
Ben je heul wel!quote:
De vloer?quote:
Je irriteert me!quote:
Solly.quote:
Daar zijn we mannen voor.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:35 schreef Chowi het volgende:
Jongens, toch. Eén klein onrealistisch voorstelletje, en het testosteron wordt alweer in werking gesteld.
Twee mannen daarentegen helemaal niet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:37 schreef fck het volgende:
"Twee vrouwen" spreekt gewoon tot de verbeelding.
[afbeelding]
jup.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:37 schreef fck het volgende:
"Twee vrouwen" spreekt gewoon tot de verbeelding.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Twee mannen daarentegen helemaal niet.
Ik word daar niet warm van, nee.quote:
Dat jij daar nou aan denkt, zegt meer over jou.quote:
Mwah, valt te doen hoor.quote:
"Neuk me, ik ben verder toch nergens goed voor."quote:
Zonder dat soort meiden kunnen meiden als jij toch niet gewaardeerd worden. Verschil moet er zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Neuk me, ik ben verder toch nergens goed voor."
dat soort vrouwen moet je niet neuken, die moet je achter de kassa zetten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Neuk me, ik ben verder toch nergens goed voor."
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:46 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi
Ik wou net zeggen.quote:
Ik had het over de vorige, waar is de eerstvolgende en wanneer dan?quote:
Heb een foto van je vent gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |