doe er wat aan!quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:55 schreef Litso het volgende:
De icoontjes zijn trouwens behoorlijk outdated.
Ja.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:54 schreef Litso het volgende:
Seks.
Ok. Bij deze.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:55 schreef Liaison het volgende:
Kan overigens wel zijn dat je dat hebt verteld, c_c, dat is niet onwaarschijnlijk. Maar niet aan mij.
Och, nee hoor, ik kan wel wat hebben.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:01 schreef Liaison het volgende:
Te veel piemels, Ch.?
Ik zou snel zijn. Als je het kaartje ziet komt er nog wel een mooie bui aan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Hier schijnt de zon nog. Ik ga straks sociaal doen. Buiten. Ben benieuwd.
ik zou gewoon wachten tot die bui over is. het is een kwestie van seconden voor het in rotterdam losbarst!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zou snel zijn. Als je het kaartje ziet komt er nog wel een mooie bui aan.
Ik zit nog een uur thuis. En ach, in een storm lopen kan verfrissend zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zou gewoon wachten tot die bui over is. het is een kwestie van seconden voor het in rotterdam losbarst!
true,quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit nog een uur thuis. En ach, in een storm lopen kan verfrissend zijn.
Arnhemquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:16 schreef Chowi het volgende:
Yes. Zon, hier. Waait wel hard, though.
*checkt.. euhm, ergens in groningen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:16 schreef Renesite het volgende:
3 seconden hagel, en nu weer zon.
Nederland..
*checkt..quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:16 schreef Chowi het volgende:
Yes. Zon, hier. Waait wel hard, though.
Bijna.quote:
Je speelt vals.quote:
Das vervelend.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:22 schreef Litso het volgende:
De lucht begint op te klaren maar het rommelt nog wel.
Texel!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:22 schreef Litso het volgende:
Néé, gek! Het is je buik, die rommelt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:22 schreef Litso het volgende:
Mijn huisgenote is (weer) aan de beurtquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Néé, gek! Het is je buik, die rommelt.
Ga nou eens eten koken.
Ik vind het wel wat hebben, donkere luchten, wat onweer en goede muziek binnen achter de computer met een zeer grote beker thee.quote:
Goeie topickill.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:28 schreef killswitch het volgende:
oke iedereen die nu een ander icoon heeft dan in de wiki staat mag zen huidige icoon opsturen naar mij dan pas ik ze ff aan zodat ze weer in de wiki passen.
mail naar f.holthuis [ad] gmail [dot] com
dan staan ze na het weekend allemaal wel weer goed in de wiki
je hóéft ook niet in de OP, scheelt ons weer ruzie wie eruit moet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:40 schreef Renesite het volgende:
Maar ik kom maar 1 keer in de maand langs als ik me verveel![]()
DL kan er trouwens ook wel uit, onderhand.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je hóéft ook niet in de OP, scheelt ons weer ruzie wie eruit moet.
wat mij betreft wel een aantal trouwens, sommigen heb ik hier nog nóóit gezien!
maargoed dan houden we geen pul meer over
hmm, ja. maar toch, die heb ik óóit wel eens zien posten hier.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
DL kan er trouwens ook wel uit, onderhand..
En je verwacht dat hij ooit nog terugkomt? Gást, DL playt chicks in Duitsland en heeft een teringhekel aan iedereen hier, behalve aan mij.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hmm, ja. maar toch, die heb ik óóit wel eens zien posten hier.
dat niet, maar dr zitten er dus ook tussen die ik nog helemáál nooit gezien heb.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
En je verwacht dat hij ooit nog terugkomt? Gást, DL playt chicks in Duitsland en heeft een teringhekel aan iedereen hier, behalve aan mij.
Yes. Zebbie staat als eerste op de lijst.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat niet, maar dr zitten er dus ook tussen die ik nog helemáál nooit gezien heb.
wie? [quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Yes. Zebbie staat als eerste op de lijst.
Ja. Geklooi met de TT/OP ook altijd.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:01 schreef Misstique het volgende:
SeF?
zie banner.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:01 schreef Misstique het volgende:
SeF?
Braaf.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zie banner.
ik heb trouwens de originele banner weer teruggezet in de oppo,.
Jij wel.quote:
der gaan 4 klonen uit en ik heb 4 random mensen die veel posten gekozen om er in te gaanquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je hóéft ook niet in de OP, scheelt ons weer ruzie wie eruit moet.
wat mij betreft wel een aantal trouwens, sommigen heb ik hier nog nóóit gezien!
maargoed dan houden we geen pul meer over
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:09 schreef pc-fr34k het volgende:
Kan dat SeF niet ophoeren en er gewoon weer BeF van maken? IK had bijna een nieuw topic geopend.
Coke snuif je.quote:
Bij de ego-dealer. Gok ik.quote:
Jij denkt er mag niet gedealt worden in UVT, dan maar en in ONZ-reeksch.quote:
Ja. Waarom niet. Als men er gewoon zo open over spreekt!quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:12 schreef pc-fr34k het volgende:
Jij denkt er mag niet gedealt worden in UVT, dan maar en in ONZ-reeksch.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij denkt er mag niet gedealt worden in UVT, dan maar en in ONZ-reeksch.
Moet ik alleen uitkijken dat ik niet het verkeerde potje pak!quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:12 schreef killswitch het volgende:
lokale drogisterij, staan naast botte lul pilletjes
Dan weet pc-fr34k ze vast wel te vinden!quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
Nu weet ik waar <intert kutuser> z'n pilletjes haalt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat absoluut, de permanente PMS pilletjes staan er nammelijk ook in de buurtquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Moet ik alleen uitkijken dat ik niet het verkeerde potje pak!
Ik weet wel pilletjes te vinden, alleen die 2 niet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan weet pc-fr34k ze vast wel te vinden!.
Yvonne heeft ervan gesnoept?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat absoluut, de permanente PMS pilletjes staan er nammelijk ook in de buurt
Zul je net zien...quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik weet wel pilletjes te vinden, alleen die 2 niet.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
wie denk je dat die pilletjes op de markt brengt
Psst, wil je dan XTC?quote:
Yes. Mijn dealer is opgepakt, de kneus.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Yes. Mijn dealer is opgepakt, de kneus..
Moge zijn veerboot zinken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:46 schreef Chowi het volgende:
En je verwacht dat hij ooit nog terugkomt? Gást, DL playt chicks in Duitsland en heeft een teringhekel aan iedereen hier, behalve aan mij.
Hoevéél ga je er halen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Ik haal voor 23 juni pilletjes, ga dan naar een feest.
.
quote:
Yes, I do.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:22 schreef Litso het volgende:
Ok, aangezien KS al een mooi beginnetje heeft gemaakt ga ik maar meteen verder met de OP updaten.
-knip-
Keurig, me dunkt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:22 schreef Litso het volgende:
Ok, aangezien KS al een mooi beginnetje heeft gemaakt ga ik maar meteen verder met de OP updaten.
mogen van mij sowieso erin blijven:
[lijstje]
5 of 10. Heb ik ook wat om daar te verkopen en m'n entree eruit te halen.quote:
WTF? Je bent zo'n freak die ze ook nog eens doorverkoopt?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
5 of 10. Heb ik ook wat om daar te verkopen en m'n entree eruit te halen..
Die is pas geleden nog geweest, stel er is ruimte, erin laten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:22 schreef Litso het volgende:
Zien we niet vaak meer:
Mr-Z.
Dat kut-icon eruit.quote:nyny83
TJa, die komt er ook best weinig nu he, verdere is hij wel okay.quote:petre86
gooi zebbie er uit en jogy erin en klaarquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:22 schreef Litso het volgende:
[knip]
Wat is daar zo raar aan? Als ik daar ben vragen toch veel mensen of ik wat heb, dan komt het toch goed uit dat ik het heb. Verdien ik ook nog eens wat bij.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
WTF? Je bent zo'n freak die ze ook nog eens doorverkoopt?
Als Mr-Z erin blijft, kan er een van die anderen dus niet meer in. En, allemaal, posten ze méér dan Mr-Z. Dus néé, ik zeg, eruit!quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die is pas geleden nog geweest, stel er is ruimte, erin laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |