Dit kan geen toeval meer zijn! Oh, RS, we zijn voor elkaar gemaakt!quote:
Dat is quoten ipv editten, moeilijk he, die knopjes.quote:
Oh nee, ik was al verliefd op iemand anders.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dit kan geen toeval meer zijn! Oh, RS, we zijn voor elkaar gemaakt!
Verdullekes, ik denk het ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dit kan geen toeval meer zijn! Oh, RS, we zijn voor elkaar gemaakt!
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh nee, ik was al verliefd op iemand anders.
Ecco! Liefje, schatterd, lekkerding! Hoe is het?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:52 schreef ehqo het volgende:
DUIZEND FIPO'S.
Verhip, de mijne ook.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:51 schreef mcDavid het volgende:
wheheh, mijn UI in de oppo!
Sorry-y.quote:
Ik ga meequote:Op woensdag 24 mei 2006 19:52 schreef _Gromit_ het volgende:
Brb, effe schijten.
Oeps. Ja heel moeilijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is quoten ipv editten, moeilijk he, die knopjes.
Doe geen moeite.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:52 schreef _Gromit_ het volgende:
Brb
Bioslock.quote:
Ik ben er niet bijquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:53 schreef pc-fr34k het volgende:
pdl, dribbel, bio, waar is die meet?
Goed hoor, honnepon. Ik ga nu nét naar beneden om een pizza te eten. Tot straks hé, pompeloentje.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ecco! Liefje, schatterd, lekkerding! Hoe is het?.
Verdulle. Geef mij dan óók.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Goed hoor, honnepon. Ik ga nu nét naar beneden om een pizza te eten. Tot straks hé, pompeloentje..
Die icon.quote:
Jij bent ook een doerakquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verdulle. Geef mij dan óók.
Want, liefde is toch, je pizza delen?
Je maakt weinig kans, zolang je haar niet halflang en blond is.quote:
Mwah, als ik naar Amsterdam zou gaan zou ik wel naar die spacemeet gaan ipv ene onz/bagger meet.quote:
Ik misbruik mijn voorrecht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent ook een doerakmet iedereen flirten.
Pompomponnetje![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mwah, als ik naar Amsterdam zou gaan zou ik wel naar die spacemeet gaan ipv ene onz/bagger meet.
Ik kan het een beetje laten knippen en blond verven.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je maakt weinig kans, zolang je haar niet halflang en blond is.
had dat ff eerder gezegd, dan had ik het niet geknipt!quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je maakt weinig kans, zolang je haar niet halflang en blond is.
Dan moet je dus bij BS wezen. Deze is van mij, van mij hoor je!quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verdulle. Geef mij dan óók.
Want, liefde is toch, je pizza delen?
Nèh, jij dealt XTC.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kan het een beetje laten knippen en blond verven.
Weet je wat leuk is aan het einde van die meetquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
. Ga jij óók naar de spacemeet? Wat leuk nou.
Je had het gewoon moeten wéten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
had dat ff eerder gezegd, dan had ik het niet geknipt! [afbeelding]
Wanneer is die dan ookalweer, dat verandere ook telkens. Ga jij ook dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:57 schreef Chowi het volgende:
[..]. Ga jij óók naar de spacemeet? Wat leuk nou.
Jij ook danquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:57 schreef Chowi het volgende:
[..]. Ga jij óók naar de spacemeet? Wat leuk nou.
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:58 schreef _FopNeger_ het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is aan het einde van die meet
hem op de verkeerde trein zetten![]()
![]()
Sorry nog daarvan he![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wanneer is die dan ookalweer, dat verandere ook telkens. Ga jij ook dan?
Nèh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |