welk merk is dat?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:40 schreef MarkNMGN het volgende:
Trek ik gister een pakje peuken uit de automaat... krijg ik dit
[afbeelding]
Ziet er best geinig uit...
Een sigaretje bewaren als collectors-item, wel lastig als je geen peuken meer hebt en je hebt het heel erg nodig![]()
ik weet het, ik heb normaal WESTquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:42 schreef MarkNMGN het volgende:
Pall Mall Rood, alleen niet alle automaten hebben ze, dus ik zou even langs de sigarenboer gaan ofzo
hehe pauperquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:44 schreef WEST het volgende:
[..]
ik weet het, ik heb normaal WESTmaar kwam geld te kort voor west dus moest ik pall mall hebben kreeg een gewone pakje
![]()
Hij kan door zijn rug gaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:23 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
hoe kan vennegoor nou geblesseerd raken, die fungeert daar alleen maar als ballenjongen
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:05 schreef Trancelocator het volgende:
En uitglijden over zijn eigen kwijl.
Die had je ook op pinkpop.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:40 schreef MarkNMGN het volgende:
Trek ik gister een pakje peuken uit de automaat... krijg ik dit
[afbeelding]
Ziet er best geinig uit...
Een sigaretje bewaren als collectors-item, wel lastig als je geen peuken meer hebt en je hebt het heel erg nodig![]()
nee studenten hebben nu eenmaal weinig geld, en je moet van je leven genieten het is maar zo kortquote:
Lekker vergelijkbare spelersquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:22 schreef Canisfire het volgende:
Hofs niet en De Jong wel dat zegt wel weer genoeg.
Ik ben helemaal geen fan van De Jong. Ik zou het ook jammer vinden als hij alsnog de selectie van Oranje zou halen. Maar ik zie hem altijd nog liever dan Hofs. Hofs heeft twee leuke wedstrijden gespeeld in jong Oranje. Verder heeft hij dit seizoen niet veel indruk gemaakt. Om hem dan meteen naar het grote Oranje te halen, vind ik een beetje overdreven. De Jong heeft dan in ieder geval nog enige ervaring in het Nederlands elftal.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:29 schreef the_legend_killer het volgende:
De Jong zeker wel ?
en in de CL...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:34 schreef Nywuob het volgende:
De Jong heeft dan in ieder geval nog enige ervaring in het Nederlands elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |