welk merk is dat?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:40 schreef MarkNMGN het volgende:
Trek ik gister een pakje peuken uit de automaat... krijg ik dit
[afbeelding]
Ziet er best geinig uit...
Een sigaretje bewaren als collectors-item, wel lastig als je geen peuken meer hebt en je hebt het heel erg nodig![]()
ik weet het, ik heb normaal WESTquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:42 schreef MarkNMGN het volgende:
Pall Mall Rood, alleen niet alle automaten hebben ze, dus ik zou even langs de sigarenboer gaan ofzo
hehe pauperquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:44 schreef WEST het volgende:
[..]
ik weet het, ik heb normaal WESTmaar kwam geld te kort voor west dus moest ik pall mall hebben kreeg een gewone pakje
![]()
Hij kan door zijn rug gaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:23 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
hoe kan vennegoor nou geblesseerd raken, die fungeert daar alleen maar als ballenjongen
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:05 schreef Trancelocator het volgende:
En uitglijden over zijn eigen kwijl.
Die had je ook op pinkpop.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:40 schreef MarkNMGN het volgende:
Trek ik gister een pakje peuken uit de automaat... krijg ik dit
[afbeelding]
Ziet er best geinig uit...
Een sigaretje bewaren als collectors-item, wel lastig als je geen peuken meer hebt en je hebt het heel erg nodig![]()
nee studenten hebben nu eenmaal weinig geld, en je moet van je leven genieten het is maar zo kortquote:
Lekker vergelijkbare spelersquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:22 schreef Canisfire het volgende:
Hofs niet en De Jong wel dat zegt wel weer genoeg.
Ik ben helemaal geen fan van De Jong. Ik zou het ook jammer vinden als hij alsnog de selectie van Oranje zou halen. Maar ik zie hem altijd nog liever dan Hofs. Hofs heeft twee leuke wedstrijden gespeeld in jong Oranje. Verder heeft hij dit seizoen niet veel indruk gemaakt. Om hem dan meteen naar het grote Oranje te halen, vind ik een beetje overdreven. De Jong heeft dan in ieder geval nog enige ervaring in het Nederlands elftal.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:29 schreef the_legend_killer het volgende:
De Jong zeker wel ?
en in de CL...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:34 schreef Nywuob het volgende:
De Jong heeft dan in ieder geval nog enige ervaring in het Nederlands elftal.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:35 schreef Canisfire het volgende:
De jong is natuurlijk veel slechter dan Hofs.
Als je geen ajaxcied was geweest had je dat ook wel gezienquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Als je geen ajaxcied was geweest had je dat ook wel gezien![]()
Dat hoop ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:21 schreef Vitalogy het volgende:
Ach wat is dat nou voor een gezeik
Cocu en Sneijder moeten gewoon erin blijven.
Flikker GVD nou op met die site, da's al de tweede keer!quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:13 schreef england4ever het volgende:
Na england, heeft oranje de beste fans...
"They say the English are arrogant, I say they have reason" Eric Cantona
www.kutsite.tk
Heb er inmiddels al een hele lijst van!quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:19 schreef Trancelocator het volgende:
Cool, nog een site om niet te bezoeken.
quote:Van der Vaart hervat groepstraining
FREIBURG - Rafael van der Vaart heeft woensdag de groepstraining van het Nederlands elftal hervat. De middenvelder miste een deel van de voorbereiding op het wereldkampioenschap voetbal vanwege een enkelblessure. Ook Giovanni van Bronckhorst en Kew Jaliens trainen mee met de selectie.
Wesley Sneijder en Phillip Cocu oefenen woensdag apart van de groep. De twee spelers vielen zondag in het duel met Australië geblesseerd uit met respectievelijk een voet- en enkelblessure en een bovenbeenkwetsuur.
Van der Vaart gaat de basis van zondag niet halen en zal -wat ik heb begrepen- wel wat speeltijd kunnen krijgen. Sneijder heeft nog wat last van de kneuzing, maar heeft aangegeven vandaag of morgen alweer vol mee te kunnen trainen. Ik verwacht dat hij gewoon start.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:30 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Heb ik het nou goed gehoord dat van der vaart sowieso de eerste wedstrijd zal missen? Wat sneijder betreft ziet het er ook nog niet goed uit.
Straks staat Maduro nog in de basis ook, die heeft het hele jaar nog geen beste indruk op me gemaakt.
quote:Van der Vaart met hesje bij groepstraining
7/6/2006 11:49
Rafael van der Vaart is op de weg terug. De middenvelder met de kwetsbare enkels heeft zich in Duitsland weer aangesloten bij de groepstraining van het Nederlands elftal.
Van der Vaart is herstellende van een bal op zijn pas geopereerde enkel, een dag voor de oefeninterland tegen Mexico. Sindsdien werkte hij apart van zijn collega's. Nu kan de beoogde centrale middenvelder van Oranje zich meten met zijn ploeggenoten.
Marco van Basten deelde Van der Vaart, net als Stijn Schaars, direct in bij de basisploeg met de hesjes. Ook Khalid Boulahrouz zat bij de eerste keus ten koste van André Ooijer. John Heitinga was de rechtsback, Jan Kromkamp zat bij de B-ploeg.
Van Basten liet eerder weten dat hij vond dat het centrale verdedigingsduo tegen Australië moeite had met de fysiek sterke Mark Viduka. Boulahrouz is met zijn kracht en agressiviteit mogelijk een alternatief in dergelijke gevallen.
Phillip Cocu en Wesley Sneijder zijn nog niet zover. De twee kampen nog met de naweeën van het duel met Australië. Cocu liep een flinke kneuzing op in zijn dijbeen, Sneijder een enkelblessure.
Cocu trainde apart en hield het bij wat beheerste oefeningen. Sneijder bleek tot meer in staat, onderging een loopprogramma en werkte al wat met de bal. De Ajacied oogde redelijk fit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |