Hmmm. Kromkamp lijkt verbannen ten faveure van Heitinga. Ooier wordt wellicht alleen even op scherp gezet, mede om te testen of Boula of Mathijsen naast hem gaan spelen door ze allebei in de A ploeg te zetten.quote:Ooijer draagt even geen hesje
FREIBURG - Enigszins verrast keek André Ooijer woensdagochtend toe hoe Marco van Basten hem bij de verdeling van de hesjes voor het partijspelletje passeerde.
De bondscoach posteerde Khalid Boulahrouz in plaats van de verdediger van PSV naast Joris Mathijsen in het centrum van de defensie.
"Ik weet niet wat de reden van de bondscoach was", stelde Ooijer die zich de afgelopen weken als één van de beste spelers op de training manifesteerde. "Misschien wilde hij iets proberen maar misschien werkt hij nu ook naar een basisformatie toe. Ik weet het niet. Ik moet gewoon afwachten en heel erg mijn best doen."
Van Basten stelde Ooijer na de training enigszins gerust. "Ik train niet steeds met dezelfde elf spelers. Soms wil ik iets proberen."
Van Basten oefende in Freiburg met Van der Sar op doel. Heitinga, Boulahrouz, Mathijsen en Van Bronckhorst vormden de defensie. Van Bommel, Van der Vaart en Schaars waren de middenvelders. De laatstgenoemde speler van AZ verving de geblesseerde Cocu. Van Persie, Van Nistelrooij en Robben vormden de aanval.
Boven Kromkamp wel ja. Maar ik zou met Ooijer op rechts spelen. Boula en Mathijsen in het centrum en Gio op links.quote:
Amen.quote:Boven Kromkamp wel ja. Maar ik zou met Ooijer op rechts spelen. Boula en Mathijsen in het centrum en Gio op links.
Maar een verdediging met Heitinga, Boula, Ooijer en Gio is zeker niet veel minder.
Het kan zijn dat v Basten het beter heeft gezien. Misschien maakte Ooijer het Mathijssen moeilijk en zijn Boulahrouz en Mathijssen beter in staat om samen te werken. Hij ziet meer dan een paar oefenwedstrijden dus hopelijk heeft hij het goed gezien. Ik zie ook liever Ooijer en Boula maar goed.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind met name Matthijsen wat zwak de laatste wedstrijden... staat af en toe compleet verkeerd te dekken... ik vind Ooijer persoonlijk een lul van een gozer maar hij is wel goed in vorm... maar aan de andere kant is een geheel rechtsbenig centrum niet echt handig...
Heitinga vind ik wel een terechte keuze
Mathijsen maakt gewoon persoonlijke fouten, zowel bij Oranje als bij AZ. Dit terwijl Ooijer altijd de beste man in de verdediging is in het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:52 schreef sampoo het volgende:
[..]
Het kan zijn dat v Basten het beter heeft gezien. Misschien maakte Ooijer het Mathijssen moeilijk en zijn Boulahrouz en Mathijssen beter in staat om samen te werken. Hij ziet meer dan een paar oefenwedstrijden dus hopelijk heeft hij het goed gezien. Ik zie ook liever Ooijer en Boula maar goed.
Ik ook niet, maar met Van Basten weet je het maar nooit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:59 schreef LuukBes het volgende:
Ik denk toch dat Ooier het zekerheidje is, en het partijtje gewoon een soort final test was tussen Mathijsen en Boula voor de 2e plek, die dan allebei tegen de B ploeg moesten laten zien hoe ze het deden.
Kan me gewoon niet voorstellen dat ie Ooier gaat passeren.
quote:Oranje vrijwel geheel fit
Marco van Basten zegt goede hoop te hebben dat hij zondag tijdens het duel met Servië en Montenegro kan beschikken over een geheel fitte selectie.
Tijdens de ochtendsessie van donderdag, die door liefst 15.000 fans bezocht werd, trainden Phillip Cocu en Wesley Sneijder nog apart van de groep."Maar zij zijn volgens mij geen probleem voor komende zondag", aldus Van Basten.
Hun collega-middenvelder Rafael van der Vaart trainde voor de tweede dag op rij met de selectie mee."Dat ging goed."De vanwege de diverse blessures dinsdag opgeroepen vervangers Nigel de Jong en Stijn Schaars zullen het trainingskamp dan ook vermoedelijk snel verlaten.
quote:Bij de KNVB is de humor ver te zoeken.
[ Feyenoord Supportersvereniging ]
Bij de Nederlandse voetbalsupporters is een nieuwe rage ontstaan.
Veel Oranjesupporters lopen met een oranje Hitler-snorretje onder de neus rond in Duitsland.
De KNVB is zeer ontstemd over dit snorretje en waarschuwt de supporters dat er in Duitsland wordt opgetreden, door de politie, als je zo’n snorretje draagt.
De Duitse politie echter vindt dat dit moet kunnen en vinden het snorretje wel hilarisch. Politiewoordvoerder Kieszling. ,, We gaan hier niet tegen optreden. Het is slechts een humoristische verwijzing naar een historisch figuur.”
wat een kut humor heb je danquote:
Ik hoop het ook.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:25 schreef VoreG het volgende:
Ik hoop dat VDV gewoon meedoet. Geweldige voetballer die de onvoorspelbare passes kan geven waardoor je heel wat meer aan je voorhoede hebt
Inderdaad. Sneijder heeft het zeer behoorlijk gedaan in de oefenwedstrijden, maar vd Vaart is toch echt een klasse beter. Mijn hoop op een goed toernooi is vooral gevestigd op Rafael.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:25 schreef VoreG het volgende:
Ik hoop dat VDV gewoon meedoet. Geweldige voetballer die de onvoorspelbare passes kan geven waardoor je heel wat meer aan je voorhoede hebt
Mathijsen komt al tijden te kort, maar goed, alles wat AZ was kreeg nu eenmaal een cap. In vrijwel elk topduel van dit seizoen maakte hij fouten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:11 schreef Nywuob het volgende:
Mathijsen moet er gewoon heel snel uit. Die heeft alweer laten zien dat hij op dit moment tekort komt. Ooijer vind ik met zijn ervaring te belangrijk voor het centrum, die moet je eigenlijk niet op rechts zetten.
Waar slaat die '14' op?quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:55 schreef Plastic_Power het volgende:
Robbens nieuwe kicksen. Leuke details: het shirtdesign uit '88 en "totaalvoetbal" op de hiel.
[afbeelding]
Cruijff, gok ik.quote:
Ik zou nu zeker met de vorm van Kromkamp en met de vorm van Heitinga nu Heitinga rechtsback zetten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mathijsen komt al tijden te kort, maar goed, alles wat AZ was kreeg nu eenmaal een cap. In vrijwel elk topduel van dit seizoen maakte hij fouten.
2 rechtsbenige centrumverdedigers he...quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zou nu zeker met de vorm van Kromkamp en met de vorm van Heitinga nu Heitinga rechtsback zetten.
Of Ooijer rechtsback.
Mathijsen zou ik eruit halen voor Boulharouz.
Dus dan krijg je.
Ooijer - Boulha - Heitinga of Heitinga - Bouhla - Ooijer.
U kiest maar.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:43 schreef Gajes het volgende:
ben ik dan de enige die de voetbalschoenen van Robben wel mooi vind?
Denk dat het net dat beetje extra brengt wat ons naar de wereldcup leidt!
http://images.fcupdate.net/wallpaper/1280x1024_1.jpgquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:04 schreef KlootMajoor het volgende:
Heeft er iemand een mooie grote foto voor als wallpaper van het huidige , of recente 11tal van Nederland?????????
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:15 schreef Devano het volgende:
[..]
http://images.fcupdate.net/wallpaper/1280x1024_1.jpg
Vooral het publiek op de achtergrond.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:15 schreef Devano het volgende:
[..]
http://images.fcupdate.net/wallpaper/1280x1024_1.jpg
Prachtig inderdaad die Oranje massa. Erg mooie foto is dat. Staat hier op mijn werk nu ook op mijn bureaublad als achtergrondquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:58 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Vooral het publiek op de achtergrond.![]()
Van het AD.quote:Oranje op WK volledig in oranje
Nederland speelt zijn drie groepsduels op het WK niet in het nieuwe driekleurige retro-tenue dat in februari van dit jaar werd gepresenteerd.
Het oranje shirt met kraagje, de witte broek en de blauwe kousen, gebaseerd op de outfit uit 1959, maken tegen Servië & Montenegro, Ivoorkust en Argentinië plaats voor een volledig oranje retro-tenue.
De keuze voor de kleurensamenstelling van de tenues wordt bepaald door de FIFA. Alle WK-deelnemers hebben recent hun kledingsvoorstellen naar de wereldvoetbalbond gestuurd.
,,We hebben voor alle groepswedstrijden bekeken of de tenues van de twintig veldspelers genoeg met elkaar contrasteren en ook voldoende afwijken van dat van de beide keepers en het arbitrale trio,’’ licht FIFA-woordvoerder Pekka Odriozola toe. ,,Op die manier hebben we alle tenue-keuzes voor de 48 groepsduels al bepaald.’’
Stephan Lub van Oranje’s kledingsponsor Nike vindt het jammer dat de originele retro-tenues met drie verschillende kleuren in de kast blijven liggen. ,,Het is spijtig, maar we hebben ons erbij neer te leggen. De FIFA bepaalt dat soort zaken nu eenmaal. Gelukkig hebben we op tijd oranje broeken laten maken voor het Nederlands elftal. Anders hadden ze in blauwe broeken moeten spelen zoals Jong Oranje laatst deed op het EK in Portugal.’’
hoe weet jij dat hij terug gaat?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:48 schreef jorienvdherik het volgende:
en gaat terug naar nederland
De selectie begon net weer een beetje fit te worden. En dan nu deze tegenvaller weerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:53 schreef DenniZZ het volgende:
Shit... het zit niet echt mee qua blessures he
Hoop doet levenquote:
Uit voorzorg he. En blijkbaar is zijn blessure niet zo erg, want anders had van Basten Schaars of de Jong er wel bijgehoudenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee hij stapt voor Jan Lul met een zak ijs op z'n knie van het veld..
Deed Sar gisteren ook toch of niet?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee hij stapt voor Jan Lul met een zak ijs op z'n knie van het veld..
Met een beetje mazzel mist ie iig de wedstrijd tegen Servie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:25 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Uit voorzorg he. En blijkbaar is zijn blessure niet zo erg, want anders had van Basten Schaars of de Jong er wel bijgehouden![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel mist ie iig de wedstrijd tegen Servie..
Landzaat ftw.
Bij mij wel ja. Toen voelde ik me echt kut. Maar ik ben deze zomer even geen Ajax supporter, maar een Oranje supporter. En dus moet van Bommel er gewoon bij blijven. We hebben hem hard nodig.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die 3 goals in mokem doen nog steeds pijn is het niet?![]()
Nee hoor, ik had daarvoor al een tyfushekel aan die loense kutmof.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Deed Sar gisteren ook toch of niet?
Die 3 goals in mokem doen nog steeds pijn is het niet?![]()
Zal wel niet anders waren De Jong en Schaars niet heengezondenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:28 schreef koningdavid het volgende:
'Tis niet te hopen dat Bommel af moet vallen...
Bommel vind ik anders een geweldige speler.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:28 schreef koningdavid het volgende:
'Tis niet te hopen dat Bommel af moet vallen...
Wist even niks beters te verzinnenquote:
Goed gelezen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bommel vind ik anders een geweldige speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |