wat een kut humor heb je danquote:
Ik hoop het ook.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:25 schreef VoreG het volgende:
Ik hoop dat VDV gewoon meedoet. Geweldige voetballer die de onvoorspelbare passes kan geven waardoor je heel wat meer aan je voorhoede hebt
Inderdaad. Sneijder heeft het zeer behoorlijk gedaan in de oefenwedstrijden, maar vd Vaart is toch echt een klasse beter. Mijn hoop op een goed toernooi is vooral gevestigd op Rafael.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:25 schreef VoreG het volgende:
Ik hoop dat VDV gewoon meedoet. Geweldige voetballer die de onvoorspelbare passes kan geven waardoor je heel wat meer aan je voorhoede hebt
Mathijsen komt al tijden te kort, maar goed, alles wat AZ was kreeg nu eenmaal een cap. In vrijwel elk topduel van dit seizoen maakte hij fouten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:11 schreef Nywuob het volgende:
Mathijsen moet er gewoon heel snel uit. Die heeft alweer laten zien dat hij op dit moment tekort komt. Ooijer vind ik met zijn ervaring te belangrijk voor het centrum, die moet je eigenlijk niet op rechts zetten.
Waar slaat die '14' op?quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:55 schreef Plastic_Power het volgende:
Robbens nieuwe kicksen. Leuke details: het shirtdesign uit '88 en "totaalvoetbal" op de hiel.
[afbeelding]
Cruijff, gok ik.quote:
Ik zou nu zeker met de vorm van Kromkamp en met de vorm van Heitinga nu Heitinga rechtsback zetten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mathijsen komt al tijden te kort, maar goed, alles wat AZ was kreeg nu eenmaal een cap. In vrijwel elk topduel van dit seizoen maakte hij fouten.
2 rechtsbenige centrumverdedigers he...quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zou nu zeker met de vorm van Kromkamp en met de vorm van Heitinga nu Heitinga rechtsback zetten.
Of Ooijer rechtsback.
Mathijsen zou ik eruit halen voor Boulharouz.
Dus dan krijg je.
Ooijer - Boulha - Heitinga of Heitinga - Bouhla - Ooijer.
U kiest maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |