Hmmm. Kromkamp lijkt verbannen ten faveure van Heitinga. Ooier wordt wellicht alleen even op scherp gezet, mede om te testen of Boula of Mathijsen naast hem gaan spelen door ze allebei in de A ploeg te zetten.quote:Ooijer draagt even geen hesje
FREIBURG - Enigszins verrast keek André Ooijer woensdagochtend toe hoe Marco van Basten hem bij de verdeling van de hesjes voor het partijspelletje passeerde.
De bondscoach posteerde Khalid Boulahrouz in plaats van de verdediger van PSV naast Joris Mathijsen in het centrum van de defensie.
"Ik weet niet wat de reden van de bondscoach was", stelde Ooijer die zich de afgelopen weken als één van de beste spelers op de training manifesteerde. "Misschien wilde hij iets proberen maar misschien werkt hij nu ook naar een basisformatie toe. Ik weet het niet. Ik moet gewoon afwachten en heel erg mijn best doen."
Van Basten stelde Ooijer na de training enigszins gerust. "Ik train niet steeds met dezelfde elf spelers. Soms wil ik iets proberen."
Van Basten oefende in Freiburg met Van der Sar op doel. Heitinga, Boulahrouz, Mathijsen en Van Bronckhorst vormden de defensie. Van Bommel, Van der Vaart en Schaars waren de middenvelders. De laatstgenoemde speler van AZ verving de geblesseerde Cocu. Van Persie, Van Nistelrooij en Robben vormden de aanval.
Boven Kromkamp wel ja. Maar ik zou met Ooijer op rechts spelen. Boula en Mathijsen in het centrum en Gio op links.quote:
Amen.quote:Boven Kromkamp wel ja. Maar ik zou met Ooijer op rechts spelen. Boula en Mathijsen in het centrum en Gio op links.
Maar een verdediging met Heitinga, Boula, Ooijer en Gio is zeker niet veel minder.
Het kan zijn dat v Basten het beter heeft gezien. Misschien maakte Ooijer het Mathijssen moeilijk en zijn Boulahrouz en Mathijssen beter in staat om samen te werken. Hij ziet meer dan een paar oefenwedstrijden dus hopelijk heeft hij het goed gezien. Ik zie ook liever Ooijer en Boula maar goed.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind met name Matthijsen wat zwak de laatste wedstrijden... staat af en toe compleet verkeerd te dekken... ik vind Ooijer persoonlijk een lul van een gozer maar hij is wel goed in vorm... maar aan de andere kant is een geheel rechtsbenig centrum niet echt handig...
Heitinga vind ik wel een terechte keuze
Mathijsen maakt gewoon persoonlijke fouten, zowel bij Oranje als bij AZ. Dit terwijl Ooijer altijd de beste man in de verdediging is in het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:52 schreef sampoo het volgende:
[..]
Het kan zijn dat v Basten het beter heeft gezien. Misschien maakte Ooijer het Mathijssen moeilijk en zijn Boulahrouz en Mathijssen beter in staat om samen te werken. Hij ziet meer dan een paar oefenwedstrijden dus hopelijk heeft hij het goed gezien. Ik zie ook liever Ooijer en Boula maar goed.
Ik ook niet, maar met Van Basten weet je het maar nooit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:59 schreef LuukBes het volgende:
Ik denk toch dat Ooier het zekerheidje is, en het partijtje gewoon een soort final test was tussen Mathijsen en Boula voor de 2e plek, die dan allebei tegen de B ploeg moesten laten zien hoe ze het deden.
Kan me gewoon niet voorstellen dat ie Ooier gaat passeren.
quote:Oranje vrijwel geheel fit
Marco van Basten zegt goede hoop te hebben dat hij zondag tijdens het duel met Servië en Montenegro kan beschikken over een geheel fitte selectie.
Tijdens de ochtendsessie van donderdag, die door liefst 15.000 fans bezocht werd, trainden Phillip Cocu en Wesley Sneijder nog apart van de groep."Maar zij zijn volgens mij geen probleem voor komende zondag", aldus Van Basten.
Hun collega-middenvelder Rafael van der Vaart trainde voor de tweede dag op rij met de selectie mee."Dat ging goed."De vanwege de diverse blessures dinsdag opgeroepen vervangers Nigel de Jong en Stijn Schaars zullen het trainingskamp dan ook vermoedelijk snel verlaten.
quote:Bij de KNVB is de humor ver te zoeken.
[ Feyenoord Supportersvereniging ]
Bij de Nederlandse voetbalsupporters is een nieuwe rage ontstaan.
Veel Oranjesupporters lopen met een oranje Hitler-snorretje onder de neus rond in Duitsland.
De KNVB is zeer ontstemd over dit snorretje en waarschuwt de supporters dat er in Duitsland wordt opgetreden, door de politie, als je zo’n snorretje draagt.
De Duitse politie echter vindt dat dit moet kunnen en vinden het snorretje wel hilarisch. Politiewoordvoerder Kieszling. ,, We gaan hier niet tegen optreden. Het is slechts een humoristische verwijzing naar een historisch figuur.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |