abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:32:10 #201
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38625398
Stijn Schaars dus ook een hesje.

Puur omdat sommigen nog niet met de groep kunnen meetrainen.
pi_38625468
Je moet Ooijer en Boula opstellen. Boula voor de forse tikken en Ooijer voor het onwijze zuigen
pi_38625575
Een beetje verwarring zaaien met de hesjes is altijd goed, misschien wilde Marco wel wat duels zien en trok hij de boel wat uit elkaar.
That's all folks!
pi_38625792
quote:
Ooijer draagt even geen hesje

FREIBURG - Enigszins verrast keek André Ooijer woensdagochtend toe hoe Marco van Basten hem bij de verdeling van de hesjes voor het partijspelletje passeerde.

De bondscoach posteerde Khalid Boulahrouz in plaats van de verdediger van PSV naast Joris Mathijsen in het centrum van de defensie.

"Ik weet niet wat de reden van de bondscoach was", stelde Ooijer die zich de afgelopen weken als één van de beste spelers op de training manifesteerde. "Misschien wilde hij iets proberen maar misschien werkt hij nu ook naar een basisformatie toe. Ik weet het niet. Ik moet gewoon afwachten en heel erg mijn best doen."

Van Basten stelde Ooijer na de training enigszins gerust. "Ik train niet steeds met dezelfde elf spelers. Soms wil ik iets proberen."

Van Basten oefende in Freiburg met Van der Sar op doel. Heitinga, Boulahrouz, Mathijsen en Van Bronckhorst vormden de defensie. Van Bommel, Van der Vaart en Schaars waren de middenvelders. De laatstgenoemde speler van AZ verving de geblesseerde Cocu. Van Persie, Van Nistelrooij en Robben vormden de aanval.
Hmmm. Kromkamp lijkt verbannen ten faveure van Heitinga. Ooier wordt wellicht alleen even op scherp gezet, mede om te testen of Boula of Mathijsen naast hem gaan spelen door ze allebei in de A ploeg te zetten.
  Trouwste user 2022 woensdag 7 juni 2006 @ 16:29:51 #205
7889 tong80
Spleenheup
pi_38628493
Terecht als Heitinga de voorkeur krijgt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_38633297
Ik vind met name Matthijsen wat zwak de laatste wedstrijden... staat af en toe compleet verkeerd te dekken... ik vind Ooijer persoonlijk een lul van een gozer maar hij is wel goed in vorm... maar aan de andere kant is een geheel rechtsbenig centrum niet echt handig...

Heitinga vind ik wel een terechte keuze
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Trouwste user 2022 woensdag 7 juni 2006 @ 19:18:35 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_38633826
Ik duim dat Schaars mag blijven

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 7 juni 2006 @ 19:25:20 #208
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_38634026
ik niet...niet wanneer hij in plaats van Sneijder of Cocu meegaat
  Trouwste user 2022 woensdag 7 juni 2006 @ 19:28:50 #209
7889 tong80
Spleenheup
pi_38634146
Ja daar heb je gelijk in.Maar ik denk dat we ons volgend jaar af gaan vragen waarom ie er niet bij was. Ik vond hem de beste speler op het EK.

woensdag 7 juni 2006 @ 20:13:50 #210
50220 Jaggunsu
Zo blauw als een reiger
pi_38635509
Vond Mathijsen idd de zwakke schakel in de verdediging...zodra er wat druk op de verdediging stond maakt ie al snel (kleine) foutjes, wat je op een WK opbreekt...Schaars is misschien wel goed alternatief, maar beter denk ik boula/ooijer combinatie. Ooijer mag er zeker niet uit, die heeft echt goed werk verricht, en zelfs nu 2 assists op zn naam staan geloof ik

Dan Kromkamp...ook niet echt overtuigend. Waarom speelt die als een dweil sinds hij naar het buitenland verkast is? En Heitinga kan geweldig spelen, maar zag er natuurlijk ook niet best uit met bv. die goal van Mexico...
Beauty is in the eyes of the beer holder...
pi_38645241
Schaars als vervanger voor Mathijsen ? Moet niet gekker worden hier met de suggestie's. What's next, Timmer op rechtsbuiten. Schaars is een linkshalf of controlerende middenvelder, geen verdediger.

Jaliens is mits fits eigenlijk de beste killer op rechtsback. Kromkamp heeft idd het voetballen verleerd bij Vilarreal en Liverpool. Toch dramatisch om te zien hoe zulke goeie spelers zo diep kunnen zakken zodra ze weggaan uit onze top-competitie naar inferieure Mini Mouse competitie's.

Heitinga vind ik ook geen rechtsback, en het blijft het watje die van tijd tot tijd zit te pitten. Lood om oud ijzer voor Kromkamp. Ik hoop op een snelle rentree van Jaliens of Ooier op rechtsback als Mathijsen en Boula centraal komen.
pi_38645803
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:29 schreef tong80 het volgende:
Terecht als Heitinga de voorkeur krijgt.

Boven Kromkamp wel ja. Maar ik zou met Ooijer op rechts spelen. Boula en Mathijsen in het centrum en Gio op links.

Maar een verdediging met Heitinga, Boula, Ooijer en Gio is zeker niet veel minder.
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:59:08 #213
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38647669
Holland

Vanavond even vlaggen halen en de tuin versieren
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_38647982
Mathijsen moet er gewoon heel snel uit. Die heeft alweer laten zien dat hij op dit moment tekort komt. Ooijer vind ik met zijn ervaring te belangrijk voor het centrum, die moet je eigenlijk niet op rechts zetten.
pi_38647991

Edit: Voor Morpheus
pi_38649092
quote:
Boven Kromkamp wel ja. Maar ik zou met Ooijer op rechts spelen. Boula en Mathijsen in het centrum en Gio op links.

Maar een verdediging met Heitinga, Boula, Ooijer en Gio is zeker niet veel minder.
Amen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_38649365
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 10:50 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Amen.
Wat hij zegt.
pi_38650977
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind met name Matthijsen wat zwak de laatste wedstrijden... staat af en toe compleet verkeerd te dekken... ik vind Ooijer persoonlijk een lul van een gozer maar hij is wel goed in vorm... maar aan de andere kant is een geheel rechtsbenig centrum niet echt handig...

Heitinga vind ik wel een terechte keuze
Het kan zijn dat v Basten het beter heeft gezien. Misschien maakte Ooijer het Mathijssen moeilijk en zijn Boulahrouz en Mathijssen beter in staat om samen te werken. Hij ziet meer dan een paar oefenwedstrijden dus hopelijk heeft hij het goed gezien. Ik zie ook liever Ooijer en Boula maar goed.
pi_38651136
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:52 schreef sampoo het volgende:

[..]

Het kan zijn dat v Basten het beter heeft gezien. Misschien maakte Ooijer het Mathijssen moeilijk en zijn Boulahrouz en Mathijssen beter in staat om samen te werken. Hij ziet meer dan een paar oefenwedstrijden dus hopelijk heeft hij het goed gezien. Ik zie ook liever Ooijer en Boula maar goed.
Mathijsen maakt gewoon persoonlijke fouten, zowel bij Oranje als bij AZ. Dit terwijl Ooijer altijd de beste man in de verdediging is in het Nederlands elftal.
pi_38653279
Ik denk toch dat Ooier het zekerheidje is, en het partijtje gewoon een soort final test was tussen Mathijsen en Boula voor de 2e plek, die dan allebei tegen de B ploeg moesten laten zien hoe ze het deden.

Kan me gewoon niet voorstellen dat ie Ooier gaat passeren.
pi_38653504
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:59 schreef LuukBes het volgende:
Ik denk toch dat Ooier het zekerheidje is, en het partijtje gewoon een soort final test was tussen Mathijsen en Boula voor de 2e plek, die dan allebei tegen de B ploeg moesten laten zien hoe ze het deden.

Kan me gewoon niet voorstellen dat ie Ooier gaat passeren.
Ik ook niet, maar met Van Basten weet je het maar nooit.
pi_38658364
JA waarom staat die Mathijsen eigenlijk de hele tijd al in de basis.
Weg met die kerel Ooier-Heitinga-Boula-Van Bronkhorst
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_38658514
quote:
Oranje vrijwel geheel fit

Marco van Basten zegt goede hoop te hebben dat hij zondag tijdens het duel met Servië en Montenegro kan beschikken over een geheel fitte selectie.

Tijdens de ochtendsessie van donderdag, die door liefst 15.000 fans bezocht werd, trainden Phillip Cocu en Wesley Sneijder nog apart van de groep."Maar zij zijn volgens mij geen probleem voor komende zondag", aldus Van Basten.

Hun collega-middenvelder Rafael van der Vaart trainde voor de tweede dag op rij met de selectie mee."Dat ging goed."De vanwege de diverse blessures dinsdag opgeroepen vervangers Nigel de Jong en Stijn Schaars zullen het trainingskamp dan ook vermoedelijk snel verlaten.
pi_38658590
Ik hoop dat VDV gewoon meedoet. Geweldige voetballer die de onvoorspelbare passes kan geven waardoor je heel wat meer aan je voorhoede hebt
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:03:10 #225
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_38660041
quote:
Bij de KNVB is de humor ver te zoeken.
[ Feyenoord Supportersvereniging ]

Bij de Nederlandse voetbalsupporters is een nieuwe rage ontstaan.
Veel Oranjesupporters lopen met een oranje Hitler-snorretje onder de neus rond in Duitsland.
De KNVB is zeer ontstemd over dit snorretje en waarschuwt de supporters dat er in Duitsland wordt opgetreden, door de politie, als je zo’n snorretje draagt.
De Duitse politie echter vindt dat dit moet kunnen en vinden het snorretje wel hilarisch. Politiewoordvoerder Kieszling. ,, We gaan hier niet tegen optreden. Het is slechts een humoristische verwijzing naar een historisch figuur.”
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')