Gio voegt zich vanavond pas bij de selectie en traint morgen dus pas voor het eerst mee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:03 schreef MC het volgende:
Ik hoop wel dat van Bronckhorst de voorkeur krijgt boven De Cler. Ik las namelijk zojuist op VI dat De Cler met hesje speelde ofziets en dat degenen in hesjes waarschijnlijk de basiself zouden zijn.
Daarentegen stond er ook dat Van Bronckhorst nog niet meegetrained had. Dus...
Idd. Gio komt echt wel op linksback. Rechtsback en centrum verdediging is nog een beetje de vraag. Ooijer staat er zoiezo wel in denk ik. Blijven over als serieuze kandidaten Mathijsen, Kromkamp, Heitinga, Boula en De Cler. Ik gok op Mathijsen en Kromkamp, simpelweg omdat ze vandaag bij de hesjes zaten, maar het kan nog alle kanten op daar in de verdediging.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:21 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Gio voegt zich vanavond pas bij de selectie en traint morgen dus pas voor het eerst mee.
DIt vanwege CL-finale en de geboorte van zijn kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De status 'bagger-user' voorbij
Tof!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:09 schreef dvdfreak het volgende:
Oranje compleet in Lausanne
Als laatste van de 23 international heeft Giovanni van Bronckhorst zich donderdagmorgen bij de Oranje-selectie in Lausanne gevoegd.
De linksback van Barcelona had toestemming van bondscoach Marco van Basten gekregen om zich later bij de selectie te melden. Van Bronckhorst werd afgelopen zondag voor de tweede keer vader.
Van Persie in de basis. Ik vind het echt geen slecht idee.quote:Van Persie traint in basisformatie
LAUSANNE - Met Robin van Persie als rechtsbuiten oefende bondscoach Marco van Basten donderdagavond tijdens het trainingskamp van het Nederlands elftal in Lausanne voor het eerst deze week met een partijspelletje van elf tegen elf.
De aanvaller van Arsenal, die deze week een uitstekende indruk maakte, kreeg de voorkeur boven Dirk Kuijt die met de reserves meespeelde. Het Nederlands elftal oefent zaterdagavond in de Rotterdamse Kuip tegen Kameroen.
Bondscoach Van Basten start dat duel met zijn beoogde basisformatie voor het WK. Hij wil tijdens de resterende twee oefeninterlands tegen Mexico (1 juni) en Australië (4 juni) nog wel al zijn 23 intenationals aan het werk zien.
In de basisformatie op de training van donderdag vormden Robben, Van Nistelrooij en Van Persie de aanval. Het middenveld bestond uit Van Bommel, Cocu en Van der Vaart. Van der Sar kreeg hulp van de verdedigers Kromkamp, Ooijer, Mathijsen en Van Bronckhorst.
Jaliens ontbrak op het partijspelletje. Hij herstelt van een vleeswond in zijn bovenbeen. (ANP)
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
803 Teletekst do 25 mei
********** voetbal kort
**De spelers van het Nederlands elftal
hoeven na een overtreding van de door
de bondscoach opgestelde regels geen
geld in een boetepot te stoppen.Als de
internationals in de fout gaan,moeten
ze van Van Basten een mop vertellen.
"Het heeft geen zin om jongens met die
salarissen een geldboete te geven.Ze
vinden het erger om voor de groep een
mop te vertellen.Niemand is nog in de
fout gegaan.Goed hè?",aldus Van Basten.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
803 Teletekst do 25 mei
********** voetbal kort
**De spelers van het Nederlands elftal
hoeven na een overtreding van de door
de bondscoach opgestelde regels geen
geld in een boetepot te stoppen.Als de
internationals in de fout gaan,moeten
ze van Van Basten een mop vertellen.
"Het heeft geen zin om jongens met die
salarissen een geldboete te geven.Ze
vinden het erger om voor de groep een
mop te vertellen.Niemand is nog in de
fout gegaan.Goed hè?",aldus Van Basten.
Nee, maar een mop.... nou ja, creatief is het welquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat moet je dan? Een miljonair een boete geven van 500 euro?
Jep, er gaat meer dreiging van van Persie uit en hij passeert nog weleens iemand.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:32 schreef Nywuob het volgende:
Ik hoop dat Van Persie gaat spelen. Een veel betere optie op rechts dan Kuijt.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:04 schreef borisz het volgende:
Van Basten laat spelers als straf mop vertellen
![]()
Een echt zorgenbarend punt ja. Mathijsen is wel erg traag, die krijgt het tegen de wereldklasse spitsen van Ivoorkust, Servie en Argentinie toch wel knap lastig.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:16 schreef BVO het volgende:
Mits het achterin een beetje goed gaat, das het enige wankele punt.
En die deden het wel gewoon goed. En ik heb zowiezo meer vertrouwen in Boulahrouz.quote:Op zondag 28 mei 2006 03:44 schreef Perico het volgende:
De bankzitters van 1998 (Ooijer en Gio) moeten het nu doen in de verdediging...
Daar ben ik het wel mee eens. Het oogt allemaal wat minder solide. Ik zou ook veel liever Boulahrouz samen met Ooijer in het centrum zien.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:52 schreef BVO het volgende:
Kansen weggeven niet, ik blijf er alleen een onzeker gevoel over houden. Kon je er bij Stam vanuit gaan dat 'ie ze toch wel pakte, bij een Mathijsen zie ik elke aanval van de tegenpartij met angst tegemoet.
Hopen dat Bouhlarouz zijn vorm van een aantal maanden terug weer snel terugvindt, dan zie ik hem met Ooijer (die aanvallend en opbouwend weer beter is) best een leuk duo vormen.
Wel vet om daar tussen het publiek te zitten, maar wees eerlijk; je ziet geen balquote:Op zondag 28 mei 2006 13:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Hier wat foto's van gister
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals ze bekend gemaakt zijn dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat zijn nu de spelers nummers tijdens het WK ?
bron: www.vi.nlquote:Rafael van der Vaart haakt voortijdig af
29/5/2006 19:19
Rafael van der Vaart heeft de groepstraining in Hoenderloo niet kunnen voltooien. De middenvelder van Oranje haakte maandagmiddag af met een pijnlijke enkel, dezelfde als waar onlangs een schroef uit is verwijderd.
Tijdens de eerste sessie in het trainingskamp kreeg de ex-Ajacied een bal op het gevoelige gewricht, waarna het er voor hem opzat. Van der Vaart liet zaterdag het oefenduel met Kameroen uit voorzorg al schieten.
Kew Jaliens, die met een vleeswond kampt, mocht de bal weer eens voelen. De rechtsback van AZ, die van bondscoach Marco van Basten het shirt met rugnummer twee kreeg toebedeeld, trainde apart en korter dan de wel volledig fitte internationals.
Phillip Cocu en Arjen Robben kwamen helemaal niet in actie op het veld. De twee hebben lichte fysieke klachten overgehouden aan de oefeninterland tegen Kameroen (1-0 winst). De linkermiddenvelder en linkerspits beperkten zich tot de hometrainer.
De selectie van Oranje moet deze week flink aan de bak. Bondscoach Marco van Basten heeft twee trainingen per dag gepland. Donderdag oefent Nederland tegen Mexico in Eindhoven en zondag wordt de voorbereiding afgesloten met een wedstrijd tegen Australië in Rotterdam.
Nederland start het WK op 11 juni in Leipzig tegen Servië en Montenegro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |