Een echt zorgenbarend punt ja. Mathijsen is wel erg traag, die krijgt het tegen de wereldklasse spitsen van Ivoorkust, Servie en Argentinie toch wel knap lastig.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:16 schreef BVO het volgende:
Mits het achterin een beetje goed gaat, das het enige wankele punt.
En die deden het wel gewoon goed. En ik heb zowiezo meer vertrouwen in Boulahrouz.quote:Op zondag 28 mei 2006 03:44 schreef Perico het volgende:
De bankzitters van 1998 (Ooijer en Gio) moeten het nu doen in de verdediging...
Daar ben ik het wel mee eens. Het oogt allemaal wat minder solide. Ik zou ook veel liever Boulahrouz samen met Ooijer in het centrum zien.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:52 schreef BVO het volgende:
Kansen weggeven niet, ik blijf er alleen een onzeker gevoel over houden. Kon je er bij Stam vanuit gaan dat 'ie ze toch wel pakte, bij een Mathijsen zie ik elke aanval van de tegenpartij met angst tegemoet.
Hopen dat Bouhlarouz zijn vorm van een aantal maanden terug weer snel terugvindt, dan zie ik hem met Ooijer (die aanvallend en opbouwend weer beter is) best een leuk duo vormen.
Wel vet om daar tussen het publiek te zitten, maar wees eerlijk; je ziet geen balquote:Op zondag 28 mei 2006 13:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Hier wat foto's van gister
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals ze bekend gemaakt zijn dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat zijn nu de spelers nummers tijdens het WK ?
bron: www.vi.nlquote:Rafael van der Vaart haakt voortijdig af
29/5/2006 19:19
Rafael van der Vaart heeft de groepstraining in Hoenderloo niet kunnen voltooien. De middenvelder van Oranje haakte maandagmiddag af met een pijnlijke enkel, dezelfde als waar onlangs een schroef uit is verwijderd.
Tijdens de eerste sessie in het trainingskamp kreeg de ex-Ajacied een bal op het gevoelige gewricht, waarna het er voor hem opzat. Van der Vaart liet zaterdag het oefenduel met Kameroen uit voorzorg al schieten.
Kew Jaliens, die met een vleeswond kampt, mocht de bal weer eens voelen. De rechtsback van AZ, die van bondscoach Marco van Basten het shirt met rugnummer twee kreeg toebedeeld, trainde apart en korter dan de wel volledig fitte internationals.
Phillip Cocu en Arjen Robben kwamen helemaal niet in actie op het veld. De twee hebben lichte fysieke klachten overgehouden aan de oefeninterland tegen Kameroen (1-0 winst). De linkermiddenvelder en linkerspits beperkten zich tot de hometrainer.
De selectie van Oranje moet deze week flink aan de bak. Bondscoach Marco van Basten heeft twee trainingen per dag gepland. Donderdag oefent Nederland tegen Mexico in Eindhoven en zondag wordt de voorbereiding afgesloten met een wedstrijd tegen Australië in Rotterdam.
Nederland start het WK op 11 juni in Leipzig tegen Servië en Montenegro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |