warmer wordt het wel ja, maar tropisch, zoals hierboven beschreven.. ik betwijfel het, hoewel ik het wel hoopquote:Op zondag 4 juni 2006 10:47 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het wordt dus weer warmer? MOOI!
Hoewel het gisteren gelukkig zonnig was, was het niet bepaald warm, slechts 16 graden.
Idd, tot eind juni, want dan is mn stage overquote:Op zondag 4 juni 2006 11:52 schreef unstoppablemark het volgende:
Hoeft voor mij ook niet tropisch te worden, 20-25 vind ik een heerlijke temperatuur.
tja, da's idd typisch.. maar goed.. beter iets dan niets he..quote:Op zondag 4 juni 2006 12:24 schreef Klonk het volgende:
typisch nederlands weer, hollen of stilstaan
vorige week de verwarming nog aan, komend weekend de airco
Nou dat is beter dan vanmorgen (05:00 - 08:00)...quote:Op zondag 4 juni 2006 12:31 schreef Klonk het volgende:
ergens de tussenweg, graadje of 25 zou ik al lang mooi vinden, maar goed ik ben dan ook een zeikende nederlander
lekker zonnetje trouwens in Belfeld, zonnetje en typische hollandsche wolkenluchten
quote:www.spaceweather.com
STRANGE CLOUDS :
On Friday night, sky watchers in Northern Ireland witnessed a vivid display of electric-blue noctilucent clouds. Paul Evans took this picture from Larne, in Antrim County:
klik foto voor meer
Noctilucent clouds (NLCs) are a mystery: They float through the outer reaches of Earth's atmosphere at the very edge of space. Some scientists think the clouds are seeded by space dust and fed by rocket exhaust. Others suspect they're a sign of global warming. Later this year, NASA plans to launch a satellite named AIM to investigate.
Friday night's display marks the beginning of the 2006 NLC season, which stretches from now until the end of northern summer.
Als je een zonnebril erbij opzet, dan zie je ze beterquote:Op zondag 4 juni 2006 20:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik zie dat nou nooit he, die iriserende...
quote:
Ik stond op de toren bij de krickenberger see...quote:Op zondag 4 juni 2006 20:30 schreef Klonk het volgende:
't was mooi weer, 'k heb gisteren een paar uur in Grefrath op dat vliegveldje daar gezeten, erg druk met parachutisten
Ik kom niet door Lobrich.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:44 schreef Klonk het volgende:
geweldig plekje
stond die ijsboer ook op de parkeerplaats bij Lobberich ?
sowieso een mooi stukje, knap heuvelachtig
Als het echt helder is zonder dat heiige, zou je düsseldorf kunnen zien zeggen ze.quote:
Dat is niet (meer) zo mijn ding... kroegen.quote:Lobberich is best leuk, zitten een paar leuke kroegjes en oud centrum
Sja die gehuchten daarquote:Op zondag 4 juni 2006 20:54 schreef Klonk het volgende:
wat loop ik nou te wazelen, ik bedoel Hinsbeck
die toren staat op de Hinsbecker Hohen
Weer iemand waarvan ik niet kan wennen dat hij geen snor meer heeft (net als P.R. de Vries, Rob Verlinden en mijn buurman)quote:Op maandag 5 juni 2006 00:22 schreef Adelante het volgende:
zojuist het RTLweer gezien met Peter Timofeef zonder snor én zonder bril
Ik heb van die hele voorspelling geen zak meegekregen, alleen maar daar op gelet, 't was echt geen porum
hij is toch getrouwd? Vandaag wellicht.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:22 schreef Adelante het volgende:
zojuist het RTLweer gezien met Peter Timofeef zonder snor én zonder bril
Ik heb van die hele voorspelling geen zak meegekregen, alleen maar daar op gelet, 't was echt geen porum
Hij is al een tijdje getrouwd maar et klopt wel.. daardoor heeft hi em weg geschoren..quote:Op maandag 5 juni 2006 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij is toch getrouwd? Vandaag wellicht.
YaY!!!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:51 schreef aloa het volgende:
Deze foto komt uit Moskou, waar het noodweer was.
[afbeelding]
bron:
nou, het gaat best geleidelijk omhoog hoor die temperatuur. maar het ziet er goed uit inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:45 schreef Klonk het volgende:
ben benieuwd hoe lang dit goed gaat, zo van niets naar hitte daar zit mischien wat mooi onweer in
Same here, alleen dan koud en bewolktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:47 schreef indahnesia.com het volgende:
ben benieuwd, vandaag begon in ieder geval koud en zonnig.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, het gaat best geleidelijk omhoog hoor die temperatuur. maar het ziet er goed uit inderdaad.
precies als ik op vakantie ga natuurlijk
tja, da's altijd zoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, het gaat best geleidelijk omhoog hoor die temperatuur. maar het ziet er goed uit inderdaad.
precies als ik op vakantie ga natuurlijk
mooi gebiedquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:26 schreef Klonk het volgende:
nou vorig jaar ging ik zoals altijd de laatste twee weken van Juni weg en toen was het prachtig weer
en nee, ik was niet diep in het zuiden maar in de Duitse Harz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |