Toch niet! Het zonnetje komt hier door!! en ik zie een brok blauwe lucht.. foto komt eraanquote:
waarschijnlijk te lichte neerslag om opgepikt te worden door de radar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:00 schreef E.T. het volgende:
buienradar.nl zegt dat t al de hele ochtend droog zou zijn....}:|
sinds 7.30 is het nog geen minuut droog geweest
Update:quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:22 schreef Gappie het volgende:
Toch niet! Het zonnetje komt hier door!! en ik zie een brok blauwe lucht.. foto komt eraan![]()
Daar zit ik op te wachten... mag wat mij betreft wel iets eerder.quote:Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
woensdag 31 mei tot en met zaterdag 03 juni 2006
Overgang naar stabieler en overwegend droog weer. Bij geregeld zon stijgt de middagtemperatuur naar ongeveer 20 graden.
Door een komeet toevallig?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:01 schreef -CRASH- het volgende:
Kijk net naar buiten en zie dat er nog heeeeele hoge bewolking belicht wordt....
Helaas wordt het zicht naar het noorden belemmert:
de komeet is /was voor zonsopkomst te zien...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Door een komeet toevallig?
Is het in het noorden te zien?
www.buienradar.nl is niet heel nauwkeurig. Deze radar http://weathernews.nl/radar/default.asp?cid=3 , is wat nauwkeuriger en geeft ook aan of er onweer in zit.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:22 schreef Prowl het volgende:
Hier regende het net terwijl het op buienradar.nl onbewolkt is
Hetzelfde probleem als mijn oom.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:26 schreef flugeltje het volgende:
Het is hier maar druilerig weer. Regent goed door en het ziet er niet naar uit dat dit snel gaat stoppen. Ze zouden vanmiddag m'n tuintje komen bestraten, maar ik zie het wel gebeuren dat het net zoals afgelopen zaterdag weer afgezegd/uitgesteld wordt.
Ze zijn nu in ieder geval bezig. In de stromende regen, maar ik zorg voor extra koffiequote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:33 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Hetzelfde probleem als mijn oom.![]()
Ze hebben het al 3 weken uitgesteld omdat het elke keer op die Zaterdag regende.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |