dat is wel heel snelquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ach ja. meningen he.
Vandaag weer een pakketje van pacific ontvangen, ze hebben weer een nieuw record gevestigd: de 6e verzonden, vandaag ontvangen![]()
ja inderdaadquote:
En ik had hem gister, de 10e dusquote:Thanks again for ordering with EzyDVD.
Your parcel was shipped today (05/06/2006) by AUSTRALIA POST AIRMAIL SERVICE
nice! had je last van douane gehad? of lag het bedrag onder de douane waarde?quote:
hey jij hebt mn shirt op pinkpop zeker gezien?quote:Op zondag 11 juni 2006 11:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dude
zeg dat nou niet, ik vond dat ik `m al voor een mooi prijsje had
quote:Op zondag 11 juni 2006 12:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hey jij hebt mn shirt op pinkpop zeker gezien?
[afbeelding]
T.O.V de Nederlandse versie heeft hij een hele hoop extra's en heeft hij zowel een 4:3 als een 16:9 weergave.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:22 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die boondock saints special edition?
dat kan ik beamen, heb hem ookquote:Op zondag 11 juni 2006 13:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
T.O.V de Nederlandse versie heeft hij een hele hoop extra's en heeft hij zowel een 4:3 als een 16:9 weergave.
T.O.V de amerikaanse versie is deze versie uncut waar de oude versie er geweldadige stukjes uitgeknipt had om een lagere rating te krijgen. Ook bevat deze dvd een audiocommentaar van Billy Connolly.
Hij hij zit een metal casing. Al heb ik dat er alleen bij CD-WOW erbij zien staan.
Ik weet niet wat de verschillen zijn T.O.V de japanse en scandinavice uitgaves.
Heb je toevallig ook een foto? Ik ben wel benieuwd waar ik op aan het wachen benquote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 17:47 schreef Mikkie het volgende:
Oh, patser. Denken dat 'ie heel wat is nu 'ie een tagje achter z'n naam heeft.
Echt welquote:Op maandag 12 juni 2006 12:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ga je nu beruchte "handelaars" zoals kinky_queen bannen, Dizer?
Mijn liefde voor dvd's is dermate afgezakt, dat ik me niet meer zo laat leiden door de verpakking. Ik heb ook niet zoveel meer met giftsets.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:54 schreef Dizer het volgende:
Die met die bruine doos... die ziet er geil uit
And proud of itquote:Op maandag 12 juni 2006 14:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat moet je tegen Dizer zeggen, verpakkingengeilerd bij uitstek
nee he.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |