quote:Op zondag 11 juni 2006 17:47 schreef Mikkie het volgende:
Oh, patser. Denken dat 'ie heel wat is nu 'ie een tagje achter z'n naam heeft.
Echt welquote:Op maandag 12 juni 2006 12:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ga je nu beruchte "handelaars" zoals kinky_queen bannen, Dizer?
Mijn liefde voor dvd's is dermate afgezakt, dat ik me niet meer zo laat leiden door de verpakking. Ik heb ook niet zoveel meer met giftsets.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:54 schreef Dizer het volgende:
Die met die bruine doos... die ziet er geil uit
And proud of itquote:Op maandag 12 juni 2006 14:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat moet je tegen Dizer zeggen, verpakkingengeilerd bij uitstek
nee he.....quote:
Dus je hebt er toch nog hard voor moeten werken?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
Dank je. Ach, sollicitatieronde was heel makkelijk...
onder de tafel...
Best wel... en dan ook nog met deze warmtequote:Op maandag 12 juni 2006 22:53 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dus je hebt er toch nog hard voor moeten werken?![]()
Arme jongen...quote:Op maandag 12 juni 2006 22:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Best wel... en dan ook nog met deze warmte
Morgen is het ergst... fotoshoot in een pak 4 uur lang in de zonquote:
Ik hoorde al zo iets jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:49 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je moet die KinkyQueen bannen!!! dat is een vieze handelaar!!!
In Amerika niet. Dan stijgt het van 16 naar 22 gradenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:40 schreef BrainOverfloW het volgende:
Morgen koelt het eindelijk weer wat af
Dat is ook nog wel goed te doen. Waneer ga je ook al weer naar NYC?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
In Amerika niet. Dan stijgt het van 16 naar 22 graden
Morgenochtend vertrekt mijn vliegtuig om 09:30quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel goed te doen. Waneer ga je ook al weer naar NYC?
Wacht maar.. het wordt er alleen maar meer op. Echt zooo geweldig! Wacht maar totdat ze naar het zuiden gaanquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:04 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb vandaag de eerste aflevering van Carnivāle gezien. Nog best vaak maar voorlopig smaakt het nog wel naar meer.
Ik ga zo bestellen: The Lone Gunmenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:07 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hier kan ik me nog wel even mee bezig houden. Ik ga hem gewoon op tv volgen. In de tussentijd heb ik The West Wing nog altijd.
Succes met leren en tot volgende weekquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:10 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ga slapen
Morgen weer leren voor me tentamen.
Ga ik zeker doenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:11 schreef BrainOverfloW het volgende:
Neem je wel een zooi mooie foto's mee? Ik blijf de USA en NYC mooi vinden
sweetquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:38 schreef dvdfreak het volgende:
http://dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=61790
Highlighting this collection which honours one of the most popular movie actors of all time is a deluxe new 3-Disc Special Edition of The Maltese Falcon, featuring a newly-remastered edition of the 1941 John Huston masterpiece starring Bogart as Dashiell Hammett’s definitive Sam Spade
vanmorgen was de postbode aan de deur met een pakketje van dvdpacific. toen was er niemand thuis/wakker. Is ie later op de dag nog eens terug gekomen, toen was er wel iemand thuisquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:41 schreef pascalheister het volgende:
pakje van dvdfromkorea vandaag aan de deur, was ik weer niet thuis natuurlijk
nice! enjoyquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Morgenochtend vertrekt mijn vliegtuig om 09:30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |