quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:40 schreef Mikkie het volgende:
Nu kun je nog stoppen, na nog meer afleveringen ben je écht de lul.
Seizoen 5 is superieur.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
is t 5e seizoen nog beter als `t vierde? dat vond ik al waanzinnig goed, kan niet wachten op totdat t 5e seizoen op dvd komt![]()
Boondock Saints tin? Dat heb ik geloof ik gemist. Linkje?quote:
best te pruimen? Friends ruledquote:
dudequote:
Ja, er zitten ook hele diepe en moeilijke verhaallijnen in enzoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:05 schreef slindenau het volgende:
Ik kijk het de laatste tijd ook steeds vaker ja, zodra je eenmaal het verhaal een beetje meekrijgt dan snap je ook meer grappen.
Als je zomaar af en toe een losse aflevering kijkt krijg je een deel vaak niet mee.
ja idd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:06 schreef slindenau het volgende:
"maar in feite komt het vaak op hetzelfde neer met relaties etc"
En dat geldt niet voor (sommige) van de series die jij noemt?
ja 15 minquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:36 schreef Mikkie het volgende:
Openingswedstrijd over 25 minuten, toch?
Mwah.. zoals 16 euro voor de SinCity steelbook... 35 euro voor Lost seizoen 1... mooie prijzen hoorquote:
bolquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:57 schreef Mikkie het volgende:
Lost heeft voor 33 euro bij Bol gestaan
Maar goed, gratis bier is altijd een pluspunt natuurlijk
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dus wat dat aangaat geen verschil met Friends
quote:Alleen dan vind ik het vaak wat interessanter gebracht
ach ja. meningen he.quote:
dat is wel heel snelquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ach ja. meningen he.
Vandaag weer een pakketje van pacific ontvangen, ze hebben weer een nieuw record gevestigd: de 6e verzonden, vandaag ontvangen![]()
ja inderdaadquote:
En ik had hem gister, de 10e dusquote:Thanks again for ordering with EzyDVD.
Your parcel was shipped today (05/06/2006) by AUSTRALIA POST AIRMAIL SERVICE
nice! had je last van douane gehad? of lag het bedrag onder de douane waarde?quote:
hey jij hebt mn shirt op pinkpop zeker gezien?quote:Op zondag 11 juni 2006 11:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dude
zeg dat nou niet, ik vond dat ik `m al voor een mooi prijsje had
quote:Op zondag 11 juni 2006 12:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hey jij hebt mn shirt op pinkpop zeker gezien?
[afbeelding]
T.O.V de Nederlandse versie heeft hij een hele hoop extra's en heeft hij zowel een 4:3 als een 16:9 weergave.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:22 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die boondock saints special edition?
dat kan ik beamen, heb hem ookquote:Op zondag 11 juni 2006 13:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
T.O.V de Nederlandse versie heeft hij een hele hoop extra's en heeft hij zowel een 4:3 als een 16:9 weergave.
T.O.V de amerikaanse versie is deze versie uncut waar de oude versie er geweldadige stukjes uitgeknipt had om een lagere rating te krijgen. Ook bevat deze dvd een audiocommentaar van Billy Connolly.
Hij hij zit een metal casing. Al heb ik dat er alleen bij CD-WOW erbij zien staan.
Ik weet niet wat de verschillen zijn T.O.V de japanse en scandinavice uitgaves.
Heb je toevallig ook een foto? Ik ben wel benieuwd waar ik op aan het wachen benquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |