abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 mei 2006 @ 08:09:52 #271
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38358318
Dat is ook niet geweldig, maar altijd nog beter dan een lichamelijke oorzaak...

Zo, ik heb een medisch weekje. Gisteren naar de peut, vanmiddag bloed laten prikken, morgen naar de orthopedisch schoenmaker en donderdag weer naar de peut
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38358357
ik weet het, maarja, de oorzaak van de stress(hele slechte sfeer op het werk) is jammergenoeg ook niet zomaar weg te nemen....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 30 mei 2006 @ 08:30:37 #273
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38358491
Hier is het gezond eten nu definitief voorbij

Het gaat nog steeds helemaal niet lekker in Nieuw-Zeeland en we denken er aan om weer terug te gaan naar Nederland Ik heb soms zelfs een beetje heimwee

Omdat we moeten sparen voor een ticket doen we eigenlijk vrij weinig in het weekend. Het enige wat mij helaas nog op kan vrolijken is lekker eten
pi_38358509
Dus jullie gaan terug zodra dat mogelijk is, poohy?

Wat vinden mensen in Nieuw-Zeeland eigenlijk lekker?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38358857
poohy, dat lijkt me vervelend, vooral als je aan de andere kant van de wereld zit, je bent ook niet zomaar thuis...
moeten jullie nog veel sparen voordat je het ticket bij elkaar hebt?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38358886
Hoi, goedemorgen en zo.

Ik heb gisteren het babyboek van mij bij mijn ouders uit de kast gehaald. Er zat een grafiekje in met mijn gewichtsverloop en die van mijn moeder toen ze zwanger was van mij.

Mijn moeder woog 64,5 kg 2 weken voor ik werd geboren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38358916
ik geloof dat mijn moeder een kilootje of 50 woog toen ze mijn leeftijd was Isabeau, ik probeer daar maar niet aan te denken, word ik meestal niet zo vrolijk van
pi_38359080
Ik heb een vraagje... nou ja, eerder een soort 'klaagzang'.
Ik ben momenteel zo'n 11,5 kg kwijt (vanmorgen 68, maar ik weeg altijd minder de dag na het lopen). En toch stelt het beeld in mijn hoofd zich niet bij. Ik kijk in de spiegel en zie nog steeds brede heupen, en in de winkel grijp ik nog steeds naar de maat die ik 11kg geleden had. Mijn schoonvader vindt dat er niks meer af moet, mijn vriend en zus vinden me ook prima qua figuur, maar in mijn hoofd blijf ik 'mollig'. En dat vind ik dus heel vervelend, want op zich is 68 een prima gewicht bij mijn lengte, helemaal omdat ik toch al een brede bouw heb. Maar dat is dus de rationele kant...
pi_38359174
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, goedemorgen en zo.

Ik heb gisteren het babyboek van mij bij mijn ouders uit de kast gehaald. Er zat een grafiekje in met mijn gewichtsverloop en die van mijn moeder toen ze zwanger was van mij.

Mijn moeder woog 64,5 kg 2 weken voor ik werd geboren
Dat komt niet zovaak voor hoor.
Als ik bij mijn ouders ben, ga ik ook eens even het babyboek nakijken.

Goede morgen trouwens
pi_38359246
Goodmorning all of you!

Is weer even geleden dat ik gepost heb... iets te druk met scriptie enzo!
Dat was dus ook de reden dat ik vorige week het allemaal niet zo nauw heb genomen... maar toch ben ik nog 2 onsjes kwijt nog 2 dagen stress (woensdagavond moet het helemaal af zijn.. donderdag drukken... )

Succes allemaal! (Heb even geen tijd voor persoonlijke berichtjes!)
..::Live the life you love and love the life you live::..
pi_38359340
Knuzzel, succes met de laatste loodjes..

ik hoop deze week eindelijk mijn cijfer te krijgen, maar mijn begeleidster reageert weer eens niet op mijn mail, dus ws. moet ik er weer langs, vorodat ze het nog een week uitstelt
  dinsdag 30 mei 2006 @ 09:24:29 #282
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38359352
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:11 schreef Iksje het volgende:
Ik ben momenteel zo'n 11,5 kg kwijt (vanmorgen 68, maar ik weeg altijd minder de dag na het lopen). En toch stelt het beeld in mijn hoofd zich niet bij. Ik kijk in de spiegel en zie nog steeds brede heupen, en in de winkel grijp ik nog steeds naar de maat die ik 11kg geleden had. Mijn schoonvader vindt dat er niks meer af moet, mijn vriend en zus vinden me ook prima qua figuur, maar in mijn hoofd blijf ik 'mollig'. En dat vind ik dus heel vervelend, want op zich is 68 een prima gewicht bij mijn lengte, helemaal omdat ik toch al een brede bouw heb. Maar dat is dus de rationele kant...
Misschien heeft 't gewoon tijd nodig, je hoofd moet nog wennen aan je "nieuwe lijf". Als je je echt zorgen maakt, kun je misschien eens met je huisarts gaan praten... misschien heb je wat hulp nodig bij het bijstellen van je zelfbeeld.

Wat misschien ook helpt is bewust naakt voor de spiegel gaan staan en dan proberen de mooie dingen van jezelf te zien, vertel jezelf dat je mooi bent. Eventjes je hersenen opnieuw "programmeren". Anderen zeggen toch ook dat je er goed uit ziet? Dan hoef je dus alleen jezelf nog te overtuigen. Succes ermee!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_38359403
Hier ook druk druk met leren.

De week na pinksteren is het zover. Laatste tentamenweek van dit jaar
Moet nog zoveel samenvattingen lezen, en nog zoveel complete boeken. Nog een hoop formules leren etc.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 09:27:33 #284
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_38359406
quote:
Dat heb ik ook wel, het duurt ook wel even voor spiegel en gedachten het met elkaar eens worden
Voor mij hielp het dat ik ontdekte nu dezelfde maat en ongeveer hetzelfde gewicht als mijn zus te hebben (die ik altijd als slank heb beschouwd) en ik heb nu ook een paar keer foto's van mezelf gezien waarbij ik dacht 'he...ik ben hartstikke gemiddeld '
Kwestie van tijd
  dinsdag 30 mei 2006 @ 09:28:29 #285
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38359430
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 08:30 schreef poohy het volgende:
Hier is het gezond eten nu definitief voorbij

Het gaat nog steeds helemaal niet lekker in Nieuw-Zeeland en we denken er aan om weer terug te gaan naar Nederland Ik heb soms zelfs een beetje heimwee

Omdat we moeten sparen voor een ticket doen we eigenlijk vrij weinig in het weekend. Het enige wat mij helaas nog op kan vrolijken is lekker eten
Waar ligt het aan dat je terug wilt? Mis je familie en vrienden of valt het leven in NZ een beetje tegen? Lijkt me niet makkelijk als je merkt dat je heimwee krijgt. Hoe lang woon je er nu?

Ik kom in oktober naar NZ, voor vakantie... 't lijkt me een heerlijk land. Maar er wonen... het is wel ver weg. Ik zou mijn familie erg missen. Ik vond mezelf al dapper dat ik vanuit Zuid Holland naar Brabant verhuisde, zo ver weg van vrienden en familie.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 30 mei 2006 @ 09:33:38 #286
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38359527
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 08:32 schreef Isabeau het volgende:
Dus jullie gaan terug zodra dat mogelijk is, poohy?

Wat vinden mensen in Nieuw-Zeeland eigenlijk lekker?
Ja we gaan terug als het kan. We hebben nu eindelijk de tickets bij elkaar kunnen sparen. Wat een beetje moeilijk is als de een steeds werkeloos is We hebben in het afgelopen jaar nog nooit tegelijkertijd werk gehad

Eigeniljk verschilt het nieuwzeelandse eten niet zo met dat van Nederland, maar dit zijn typische producten die ik zelf heel erg lekker vind:

Cheesecake Het is hier heel erg engels ingesteld dus overal heerlijk gebak!

Meat pie Ik wil eigenlijk niet weten wat er in zit

Chocola met pindakaasvulling

Verder houdt hier men erg van barbequen
pi_38359840
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:33 schreef poohy het volgende:

[..]

Ja we gaan terug als het kan. We hebben nu eindelijk de tickets bij elkaar kunnen sparen. Wat een beetje moeilijk is als de een steeds werkeloos is We hebben in het afgelopen jaar nog nooit tegelijkertijd werk gehad

Eigeniljk verschilt het nieuwzeelandse eten niet zo met dat van Nederland, maar dit zijn typische producten die ik zelf heel erg lekker vind:

[afbeelding]
Cheesecake Het is hier heel erg engels ingesteld dus overal heerlijk gebak!

[afbeelding]
Meat pie Ik wil eigenlijk niet weten wat er in zit

[afbeelding]

Chocola met pindakaasvulling

Verder houdt hier men erg van barbequen
Bekijk het van deze kant.
Als je terug bent in Nederland. Kun je ook meedoen aan de meets...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 mei 2006 @ 09:46:29 #288
13151 crew  Rewimo
pi_38359852
Ik mis de kiwi's in je verhaal
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 30 mei 2006 @ 09:48:45 #289
128220 Peter6000
pi_38359907
quote:
Dat is heel hardnekkig, ik ken het zelf van een huidaandoening.
Iedereen kan beweren dat het meevalt (of nou ja: iedereen, het is iets waar ik eigenlijk weinig over praat), zelfs de dermatoloog, maar als het eenmaal in je hoofd zit dat het zo is: is het er moeilijk uit te krijgen.
Ik heb persoonlijk "gewoon" heel veel bevestiging nodig, en ga het dan enigszins zelf geloven.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 09:52:14 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_38359993
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:46 schreef ymme het volgende:

[..]

Bekijk het van deze kant.
Als je terug bent in Nederland. Kun je ook meedoen aan de meets...
Ja, inderdaad. Dan meld je je van te voren aan en dan meld je je weer met een smoes af

Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat mist in Nieuw Zeeland!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38360008
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:52 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Dan meld je je van te voren aan en dan meld je je weer met een smoes af

Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat mist in Nieuw Zeeland!
Denk je dat echt
  dinsdag 30 mei 2006 @ 09:53:54 #292
35189 Troel
scherp en bot
pi_38360036
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:52 schreef ymme het volgende:

[..]

Denk je dat echt
Nee, ik weet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38360059
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:53 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, ik weet
Tsss. Dat weet jij niet veel. Maar goed, dit is al besproken in het daarvoor bestemde topic.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 09:56:47 #294
35189 Troel
scherp en bot
pi_38360110
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:54 schreef ymme het volgende:

[..]

Tsss. Dat weet jij niet veel. Maar goed, dit is al besproken in het daarvoor bestemde topic.
Nou, pak het eerstvolgende meetingtopic van een willekeurige meeting op Fok! en je ziet dat er ineens de dag van te voren allemaal onverwachte verjaardagen van opa's en oma's, vaders en moeders zijn. Daarnaast heeft iedereen altijd geldtekort, ondanks dat een meet vaak al enkele weken van te voren bekend is en dat je dus gewoon elke week wat opzij kan leggen. En dan zijn er ook nog de schijters die bang zijn om te komen omdat ze niemand kennen, maar die hebben niet door dat als je telkens blijft afzeggen dat je nooit iemand leert kennen en dat men je niet eens meer op een meeting verwacht omdat je telkens afzegt.

Maar ik begrijp al dat je je aangesproken voelt, ondanks dat ik jou niet specifiek bedoelde, dus er zal wel een kern van waarheid in mijn verhaal zitten wat jou raakt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38360160
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:27 schreef pluisje het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel, het duurt ook wel even voor spiegel en gedachten het met elkaar eens worden
Voor mij hielp het dat ik ontdekte nu dezelfde maat en ongeveer hetzelfde gewicht als mijn zus te hebben (die ik altijd als slank heb beschouwd) en ik heb nu ook een paar keer foto's van mezelf gezien waarbij ik dacht 'he...ik ben hartstikke gemiddeld '
Kwestie van tijd
Al bij al is het bij mij misschien wel wat te snel gegaan. Half december woog ik 78.1. Ik wacht dus af, ik kan gelukkig al zeggen dat mijn buik niet de dik is, want die loopt gewoon mooi recht met een vrouwelijk welvinkje (ja, ik hou van mijn buik ). Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, mijn zus is maatje 34-36 en vriendinnen ook maatjes 36. Ik wacht dus maar even af en zal aan vriendje vragen of hij mij een paar keer op foto kan zetten dit weekend (citytripje Londen )
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 mei 2006 @ 10:00:16 #296
13151 crew  Rewimo
pi_38360205
Dat klinkt leuk, Iksje
pi_38360259
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou, pak het eerstvolgende meetingtopic van een willekeurige meeting op Fok! en je ziet dat er ineens de dag van te voren allemaal onverwachte verjaardagen van opa's en oma's, vaders en moeders zijn. Daarnaast heeft iedereen altijd geldtekort, ondanks dat een meet vaak al enkele weken van te voren bekend is en dat je dus gewoon elke week wat opzij kan leggen. En dan zijn er ook nog de schijters die bang zijn om te komen omdat ze niemand kennen, maar die hebben niet door dat als je telkens blijft afzeggen dat je nooit iemand leert kennen en dat men je niet eens meer op een meeting verwacht omdat je telkens afzegt.

Maar ik begrijp al dat je je aangesproken voelt, ondanks dat ik jou niet specifiek bedoelde, dus er zal wel een kern van waarheid in mijn verhaal zitten wat jou raakt.
Misschien dat jouw theorie niet altijd klopt.
Voor vele zal het misschien best kloppen ja. Maa goed, ik stop met mezelf te verdedigen, ik weet tenslotte zelf beter. En ik vind ook dat iedereen zelf moet beslissen of ze wel of niet komen.
En in mijn geval klopt jouw theorie dus totaal niet, en heb ik me netjes heel ver van te voren afgemeld, zonder verdere problemen.
pi_38360284
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:58 schreef Iksje het volgende:

[..]

Al bij al is het bij mij misschien wel wat te snel gegaan. Half december woog ik 78.1. Ik wacht dus af, ik kan gelukkig al zeggen dat mijn buik niet de dik is, want die loopt gewoon mooi recht met een vrouwelijk welvinkje (ja, ik hou van mijn buik ). Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, mijn zus is maatje 34-36 en vriendinnen ook maatjes 36. Ik wacht dus maar even af en zal aan vriendje vragen of hij mij een paar keer op foto kan zetten dit weekend (citytripje Londen )
London
Zo leuk... Veel plezier alvast.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:03:20 #299
35189 Troel
scherp en bot
pi_38360300
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:01 schreef ymme het volgende:

[..]

Misschien dat jouw theorie niet altijd klopt.
Voor vele zal het misschien best kloppen ja. Maa goed, ik stop met mezelf te verdedigen, ik weet tenslotte zelf beter. En ik vind ook dat iedereen zelf moet beslissen of ze wel of niet komen.
En in mijn geval klopt jouw theorie dus totaal niet, en heb ik me netjes heel ver van te voren afgemeld, zonder verdere problemen.
Nee, ik heb er totaal geen problemen mee dat je niet komt

Als de theorie niet klopt, dan hoef je ook niet zo te janken trouwens.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38360329
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:03 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, ik heb er totaal geen problemen mee dat je niet komt

Als de theorie niet klopt, dan hoef je ook niet zo te janken trouwens.
Mooi zo. Blij om te horen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')