Ik woon niet in Hintham.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zegt de man uit Hintham. Hintham hoorde officieel bij Rosmalen.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:05 schreef Blik het volgende:
[..]
tis kut, blijft kut en kutter kan het niet worden![]()
Sommige dingen kan je in het echte leven nooit nastreven. Ben naar verschillende plastisch chirurgen geweest en ze waren het er allemaal mee eens dat je met zo'n grote bek geboren moet zijn, later aanpassen is niet meer mogelijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,dat gaat niet lukken.
Je wordt als Bosschenaar geboren
Ik heb persoonlijk niets tegen de volksbuurten,zou er wel kunnen aarden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:33 schreef Blik het volgende:
Den Bosch is gewoon een leuke stad, in de volksbuurten moet je niet zijn. Maar het centrum is hartstikke gezellig
jij woont dan ook in een volksbuurtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk niets tegen de volksbuurten,zou er wel kunnen aarden.
Wat bedoel je met de volksbuurten dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:33 schreef Blik het volgende:
Den Bosch is gewoon een leuke stad, in de volksbuurten moet je niet zijn. Maar het centrum is hartstikke gezellig
Vast alles behalve Rosmalen!quote:
Mislukte poging om Tilburg na te doen met grote kermis en om Eindhoven na te doen met een mobiel pretpark (kermis met hekken erom)....quote:Op zondag 25 juni 2006 00:58 schreef Suijk het volgende:
Wat zijn die achtbanen op het terrein van de Brabanthallen?
Fun fair boulevard. "Het grootste mobiele attractiepark van Nederland"quote:Op zondag 25 juni 2006 00:58 schreef Suijk het volgende:
Wat zijn die achtbanen op het terrein van de Brabanthallen?
Zoiets als Graafsewijk?quote:
Geinig. Het zag er niet echt druk uit toen ik er langs reed idd.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Fun fair boulevard. "Het grootste mobiele attractiepark van Nederland"
Geloof niet dat het een succes is.
Kijk, hij snapt het!quote:Op zondag 25 juni 2006 13:20 schreef Yeahinho het volgende:
Maar gelukkig is Rosmalen gewoon the place to be.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |