De polonaise actie?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:38 schreef FlyTE het volgende:
Yes!! Gave Grand Prix met meestal veel actie!
Niet in Monaco, die afstand zou nooit binnen 2 uur verreden kunnen worden, en 2 uur is de maximale tijd dat een GP mag duren.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:57 schreef oort83 het volgende:
Was er niet zo'n regel dat de af te leggen afstand op het circuit langer dan 305 kilometer moest zijn??
305 km in 2 uur = 152,5k/h gemiddeld... Dus dat halen ze niet?? wie weet ongeveer wat de gemiddelde snelheid is in Monaco?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:07 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Niet in Monaco, die afstand zou nooit binnen 2 uur verreden kunnen worden, en 2 uur is de maximale tijd dat een GP mag duren.
Ongeveer 145 km/h. Maar dat kan nog wel flink verschillen, vanwege de vaak voorkomende safetycar situaties.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:32 schreef oort83 het volgende:
[..]
305 km in 2 uur = 152,5k/h gemiddeld... Dus dat halen ze niet?? wie weet ongeveer wat de gemiddelde snelheid is in Monaco?
Is alweer tien jaar geleden geloof ik?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:18 schreef Rudy-F1 het volgende:
In het korte verleden hebben we hier zelfs 1 maal slechts 3 coureurs aan de finish gehad.
Precies; zou leuk zijn als dat anno 2006 zich nog eens zou herhalen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Is alweer tien jaar geleden geloof ik?
Met Panis als winnaar. Wat een bizarre spectaculaire race was dat.
Alleen bij Midlandquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:00 schreef Alexxxxx het volgende:
ik dacht dat de pitbabes afgeschaft waren?
Ik nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:05 schreef dndiek het volgende:
Dit vind ik de mooiste GP
quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:12 schreef Giem het volgende:
Zo een weekendje met de duurste optocht van de wereld
http://racefreaks.nl/nieuws_show.rp?berichtid=14043quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik nietwel die met de meeste glitter & glamour
ook goed voor F1.
Ik kijk uit naar wat Red Bull dit jaar gaat doen (Superman, geloof ik) en McLaren's 40ste verjaardag
In Monaco is het BLING
quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:56 schreef TommyGun het volgende:
[..]
http://racefreaks.nl/nieuws_show.rp?berichtid=14043
Zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:03 schreef MonoSynth het volgende:
startnrs 1 t/m 17 staan allemaal nog binnen
Denk niet dat Panis gaat winnenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:43 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Precies; zou leuk zijn als dat anno 2006 zich nog eens zou herhalen.
Ja.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:57 schreef oort83 het volgende:
Was er niet zo'n regel dat de af te leggen afstand op het circuit langer dan 305 kilometer moest zijn??
quote:13) With the exception of Monaco, the distance of all races, from the start signal referred to in Article 144 to the chequered flag, shall be equal to the least number of complete laps which exceed a distance of 305 km. However, should two hours elapse before the scheduled race distance is completed, the leader will be shown the chequered flag when he crosses the control line (the Line) at the end of the lap during which the two hour period ended. However, should the race be suspended (see Article 155) the length of the suspension will be added to this period.
Een McLaren van ijs!!!1quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:07 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
McLaren rijdt met diamanten in het stuur
ze zullen toch niet zomaar iets zeggen, dus ze zullen vast iets ontdekt hebben.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:21 schreef Googolplexian het volgende:
Zou Honda echt achter de problemen zijn?
Zo weinig maar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:03 schreef MonoSynth het volgende:
Kimi zit maar 49 seconden achter Alonso! Gaat spannend worden! (ps. de sessie is al lang afgelopen en nog zitten mensen 1e sectortijden neer te zetten?)
http://www.formula1.com/race/livetiming/757.htmlquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:04 schreef Piles het volgende:
Waar kijken jullie?
of je kijkt TVquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:08 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/race/livetiming/757.html
cijfertjes turen dus
een troost voor je heb de training maar half gezien..., toen ben ik ff naar buiten geweest omdat we hier feest hebben.quote:
verkeerd gewassen denk ik......quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:59 schreef MoChe het volgende:
wtf is er met het pak van schumacher gebeurd???
[afbeelding]
Je kunt zeggen wat je wil, maar het is wel ff 24 seconden sneller dan zijn pole van vorig jaar!quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zo weinig maar.Dit wordt een simpele 1-2 voor Mclaren als ik het zo zie.
Ja, dat zou toch echt vandaag zijn. En de coureurs in Superman-pakken. Nog niets van gezien.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:30 schreef SimtekF1 het volgende:
Wanneer gaat Red Bull met die speciale delivery rijden dan?
ik dacht al wat moet barri met een nieuw designquote:De oplettende racefan zal zich even achter de oren hebben gekrabt bij het zien van de foto's van Rubens Barrichello tijdens de eerste donderdagtraining. De Braziliaan draagt dit weekend namelijk de helm van zijn vriend Tony Kanaan.
Barrichello legt uit: "Aan het begin van dit jaar vroeg ik aan Kanaan, die in de IRL rijdt, welke race hij ooit nog eens zou willen rijden in een Formule 1-auto en hij antwoordde Monaco. Dus daarom draag ik tijdens deze Grand Prix zijn helmkleuren en rijdt hij dit weekend met mijn helmdesign in Indianapolis. We ruilen dus van helm omdat deze races in Monaco en Indianapolis zo speciaal voor ons zijn."
Ik denk dat ze het tot zaterdag uitstellen omdat anders het nieuwe er dan al af isquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:32 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Ja, dat zou toch echt vandaag zijn. En de coureurs in Superman-pakken. Nog niets van gezien.
Jammer dat zo iemand niet op zondag meerijdt....quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:35 schreef WEST het volgende:
kubica die er afspind en de achterwiel ophanging zo te zien aan gort gereden heeft
het is The Matrix. Jij ziet misschien cijfertjes, *ik* zie auto's!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:42 schreef Piles het volgende:
Best leuk dat Live Timing, maar toch jammer dat er geen beeld is
De beelden moet je er gewoon bij denkenquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:42 schreef Piles het volgende:
Best leuk dat Live Timing, maar toch jammer dat er geen beeld is
Heeft gewoon geen qualifying lap gereden, in tegenstelling tot zijn teamgenoten.quote:
Er stond geloof ik ook op f1.fok dat meerdere teams de vleugels van Ferrari ging gebruiken, omdat die door de FIA goedgekeurd waren. Maar de vleugels van Ferrari bewogen <-> en niet op en neer. Ik ben benieuwd of hier nog wat van gezegd gaat worden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:49 schreef TommyGun het volgende:
http://img151.imageshack.us/img151/5330/renault9iw.gif
![]()
Volgens mij bewegen ze aan het eind van het jaar alle kanten op..quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:02 schreef 907 het volgende:
[..]
Er stond geloof ik ook op f1.fok dat meerdere teams de vleugels van Ferrari ging gebruiken, omdat die door de FIA goedgekeurd waren. Maar de vleugels van Ferrari bewogen <-> en niet op en neer. Ik ben benieuwd of hier nog wat van gezegd gaat worden.![]()
Hmm gek, gisteren lukte dat niet, nu wel.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:18 schreef DeeBee het volgende:
even de link kopieren en vervolgens plakken in een nieuw venster wat je zelf geopend hebtlousy imageshack...
Dus Monteiro kreeg in de ochtend al de nieuwe banden en CA niet? Dan snap ik VT 1 nog wel, alleen VT 2 niet. Of het moet het rempedaal zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:16 schreef SimtekF1 het volgende:
Stukje van Albers op f1racing.nl
Albers gaf als commentaar: "We hadden een zware ochtend. We hebben met de afstelling van de auto gespeeld, maar we slaagden er maar niet in een goede combinatie te vinden. In de middag reden we met een andere band en het was alsof ik met een totaal andere auto reed. Het is dus wel duidelijk welke kant we op moeten gaan voor onze bandenkeuze. We zagen dat de tijden van Tiago in de ochtend al sterk verbeterden met de andere band. Ik had alleen nog een probleem met het rempedaal dat we niet tijdens de training konden oplossen. Ik weet zeker dat mijn monteurs daar vanavond wel in slagen. We zullen klaar zijn voor de zaterdag."
Als het tijdens de race dan ook nog eens flink regent, kunnen we missschien ook nog een spannende race krijgen (zoeits als in 1984?.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:41 schreef Atreidez het volgende:
Helemaal vergeten dat trainingen op donderdag waren, en sinds mijn recente WoW addiction kijk ik op t forum ook niet vaak genoeg meer.. Desondanks zin in morgen, de spannendste dag van het Monaco raceweekend, de qualificatie![]()
Van mij mag het daar net zo hard regenen als hier
In 1997 regende het ook, schumi won, Barrichello in z'n stewart - ford (die de rest van t seizoen bijna enkel in beeld kwam als de motor weer kapot ging) tweede en Irvine derde.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als het tijdens de race dan ook nog eens flink regent, kunnen we missschien ook nog een spannende race krijgen (zoeits als in 1984?.
Ik verwacht eigenlijk een soortgelijke strategie van de P11 (mits een topteam)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:25 schreef SimtekF1 het volgende:
In 1997 werd Salo in de Tyrrell 5de zonder 1 keer een pits stop te maken.
klopt, Verstappen beweerde toen dat Salo ook meer succes had omdat er een stuk van z'n voorvleugel kwijt was, Verstappen werd met de Tyrrell toen 8equote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:25 schreef SimtekF1 het volgende:
In 1997 werd Salo in de Tyrrell 5de zonder 1 keer een pits stop te maken.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:43 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
het is The Matrix. Jij ziet misschien cijfertjes, *ik* zie auto's!
Bellof was in 1984 gestart als 20ste en lag toen de race werd afgevlagd derde. Hij was op dat moment veruit de snelste op de baan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:07 schreef Gitanki het volgende:
[..]
In 1997 regende het ook, schumi won, Barrichello in z'n stewart - ford (die de rest van t seizoen bijna enkel in beeld kwam als de motor weer kapot ging) tweede en Irvine derde.
Alleen de race werd toen op een gegeven moment saai, omdat er al veel waren uitgevallen, race werd na 2 uur afgevlagd..
In 1984 werd ie afgebroken, Senna had moeten winnen, maar schijnbaar was Stefan Bellof nog sneller! (maar die coureur is niet veel later in een sportcar verongelukt)
nee het zaterdag in die kuip nederland tegen kameroenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Komt er nog wat van op tv vandaag?
ja ok, is het nu voldoende? dat was toen nu is nuquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:44 schreef TommyGun het volgende:
WEST, om even terug te komen op vorige GP:
http://racefreaks.nl/nieuws_show.rp?berichtid=14079
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:55 schreef Vitalogy het volgende:
Lewis Hamilton op pole voor de gp2 race. Die gozer gaat echt goed.
Wel dikke schijtzooi dat Eurosport die eerste race niet uitzend zeg.
Gaan ze de Porsche supercup dit weekend uitzenden (gastrijder Bruno Senna), maar een fatsoenlijk schema voor de gp2 series maken ho maar.
quote:gisteren tijdens kwalificatie porschecup in monaco
is er ene Walfisch ZWAAR gecrashed
zijn 12 minuten bezig geweest de man uit auto te knippen
of ik bedoel de auto van de man af te knippen.
Vooruit danquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:47 schreef WEST het volgende:
[..]
ja ok, is het nu voldoende? dat was toen nu is nu
Wat een bericht zeg, over objectieve nieuwsposting gesprokenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:44 schreef TommyGun het volgende:
WEST, om even terug te komen op vorige GP:
En de meest saaie maar dat zien we graag over het hoofd. We kunnen altijd zeggen "ja, maar 1984!" of "ja, maar 1996!"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik heb er zin inMonaco is zonder twijfel de meest sfeervolle race
ik wou er ook eerst neer zetten spannendste maar ik begreep meteen dat dat zeker niet goed verwoorde wat monaco is, over het algemeen inderdaad een optocht. Maar wel een mooiequote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:55 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
En de meest saaie maar dat zien we graag over het hoofd. We kunnen altijd zeggen "ja, maar 1984!" of "ja, maar 1996!"
Ik ben opgehouden met lezen na "JPM:: Spin op Barcalona....''quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:44 schreef TommyGun het volgende:
Maar ze zijn ook razendsnel weer binnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:01 schreef Giem het volgende:
renault is snel buiten, doen ze anders nooit
Tuurlijk wel; hoe meer rood, hoe meer chaos, hoe leuker. Albers op pole.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:07 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Nou ben benieuwd! De kwali wordt idd wel mooi, denk dat we nog weleens een verrassing kunnen gaan krijgen. (En 't liefst niet al teveel code rood).
en zo'n ram super nogwattes ergens in het middenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:08 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel; hoe meer rood, hoe meer chaos, hoe leuker. Albers op pole.![]()
Gergarandeerde startcrash dan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:10 schreef Giem het volgende:
[..]
en zo'n ram super nogwattes ergens in het midden![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:12 schreef sanger het volgende:
beetje rustig nu
Nou, idd, zegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:14 schreef Rudy-F1 het volgende:
Monteiro zit er vooralsnog weer goed bij.
Ja zie het nuquote:
My words.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou, idd, zegNu Albers nog.
Zal wel weer aan van alles en nog wat liggen behalve hemzelf
Hopen dat er een STR of een Toyo tussen staatquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:21 schreef Rudy-F1 het volgende:
Benieuwd hoe Midland het gaat aanpakken om de Super Aguri's achter zich te houden bij de start; lijkt me in Monaco van levensbelang......
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:22 schreef MaximusF1 het volgende:
Komt Red Bull eigenlijk nog met een Superman-kleurstelling of niet ?
Of pas in de qualifying ?
Werkt bij mij op het moment ook ontzettend brak.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:24 schreef Giem het volgende:
hahaha volgens mij gaat er iets niet goed met de live timing... is ie al weer stuk
Net als vorig jaar met Friesacherquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:27 schreef Rudy-F1 het volgende:
Monteiro weer sneller. Die voelt zich goed thuis daar in Monaco volgens mij. Denk dat Albers finaal om z'n oren wordt gereden vandaag en morgen....
Daar twijfel ik ook niet aan idd.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Net als vorig jaar met Friesacher![]()
Overigens denk ik dat CA nog altijd een vele malen betere coureur is dat TM
Nee hoor; Schumi is voor de kwalificatie bezig nu.......quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:32 schreef michelc85 het volgende:
Volgens mij heeft ferrari donderdag verstoppertje gespeeld
Ze schenen problemen te hebben met de banden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:32 schreef michelc85 het volgende:
Volgens mij heeft ferrari donderdag verstoppertje gespeeld
En ik mn bridgestones omruilen voor michelins in het managerspelquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:33 schreef Giem het volgende:
[..]
waar komt dat vandaan... en bridgestone maar zeiken dat die band niet snel genoeg was...
![]()
Ja dat is natuurlijk makkelijk gezegdquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze schenen problemen te hebben met de banden.
Klopt. Is natuurlijk moeilijk te controleren of dat ook echt zo is. Maar we zien vanzelf wel of deze tijd van Schumacher stand houdt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:34 schreef michelc85 het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk makkelijk gezegd
Haha , denk het wel die hebben ze donderdagavond ingevlogenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:36 schreef Googolplexian het volgende:
Kees van der Grind terug ofzo
Het staat niet eens verkeerd bij RDquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:35 schreef erikh het volgende:
even een sfeerimpressie jongens?
[afbeelding]
daar is Shumi nu mee bezigquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:38 schreef Rudy-F1 het volgende:
We gaan straks ook nog wel in de 1.13 hoor. Rustig maar.........:)
Neem aan dat je renault bedoelt ?? vast wel , denk dat het een spannend gevecht gaat worden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:38 schreef Rudy-F1 het volgende:
We gaan straks ook nog wel in de 1.13 hoor. Rustig maar.........:)
1.13.6 d8 ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:39 schreef michelc85 het volgende:
1:14:0 , weet iemand wat de pole tijd vorig jaar was
met de v10's?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:39 schreef michelc85 het volgende:
1:14:0 , weet iemand wat de pole tijd vorig jaar was
Die valt tegen he!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:44 schreef Rudy-F1 het volgende:
Goh, wat gaat die nieuwe Toyota toch hard.![]()
ik weet niet waar jij kijkt maar ik vind hier toch echt een 1.13.644 voor raikkonen vorig jaarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:41 schreef michelc85 het volgende:
28 May
Laps 78
2005 Winner Raikkonen
2005 Pole Time 2:30.323* (Raikkonen)
2005 Fastest Lap 1:15.842 (M Schumacher)
Lap Record Monte Carlo 1:14.439 (M Schumacher
Ze zijn sneller dan de Aguri's.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:44 schreef Rudy-F1 het volgende:
Goh, wat gaat die nieuwe Toyota toch hard.![]()
nou ... P11 en P13 zouden ze voor tekenen tijdens de kwali, denk ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:43 schreef MaximusF1 het volgende:
Albers wordt sneller...maar alle andere coureurs ook.
neuh ... ik denk dat omdat ze teruggedraaid zijn ze hier veel voordeel hebben van de betrouwbaarheidquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:46 schreef Rudy-F1 het volgende:
Denk dat voor het eerst STR echt eens in het nadeel is hier in Monaco....
jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:47 schreef roelofjan het volgende:
Heeft Kimi nou een motorwissel gehad ja of nee?
Verbaasd me eigenlijkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:46 schreef Rudy-F1 het volgende:
Denk dat voor het eerst STR echt eens in het nadeel is hier in Monaco....
Barrichello, Button, Heidfeld, Ralf en Trulli kunnen zeker sneller.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]nou ... P11 en P13 zouden ze voor tekenen tijdens de kwali, denk ik
quote:Fifth fastest was a bit of surprise in the form of Red Bull Racing test driver Robert Doornbos while Kimi Raikkonen was sixth quickest, the team having got away without having to change the Finn's engine after a problem in the morning session.
He, jammerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:50 schreef roelofjan het volgende:
Ik had ook begrepen dat 'ie na de 1e sessie op donderdag een nieuwe motor had gekregen, maar dit lees ik net:
[..]
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:52 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Hebben nog geen kwalificatie-run gedaan........
Gaan dat nu doen........
Lijkt er wel op. Dit is echt 3× keer niks.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:01 schreef erikh het volgende:
damn wat zijn die toyota's bagger zeg, volgens mij kunnen ze nog beter in een standaard corolla over die baan.
Montagny 74 duizendste sneller en Ralf zou laatste zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:01 schreef erikh het volgende:
damn wat zijn die toyota's bagger zeg, volgens mij kunnen ze nog beter in een standaard corolla over die baan.
Ik vind het al heel wat dat Sato ruim 6 tienden sneller isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:02 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Montagny 74 duizendste sneller en Ralf zou laatste zijn.![]()
Ahahaaahahaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:10 schreef Rudy-F1 het volgende:
[afbeelding]
"Hier staan we dan voor lul in dit outfit, wat moet iedereen wel niet van ons denken....."![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:10 schreef Rudy-F1 het volgende:
[afbeelding]
"Hier staan we dan voor lul in dit outfit, wat moet iedereen wel niet van ons denken....."![]()
whehehehequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:38 schreef Vitalogy het volgende:
David heeft er wel de kin voor om superheld te spelen.
Red Bull heeft elk jaar zoiets en daarvoor had Jaguar dat ook al.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:51 schreef vosss het volgende:
Wat is dat gedoe met Superman eik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |