Zo weinig maar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:03 schreef MonoSynth het volgende:
Kimi zit maar 49 seconden achter Alonso! Gaat spannend worden! (ps. de sessie is al lang afgelopen en nog zitten mensen 1e sectortijden neer te zetten?)
http://www.formula1.com/race/livetiming/757.htmlquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:04 schreef Piles het volgende:
Waar kijken jullie?
of je kijkt TVquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:08 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/race/livetiming/757.html
cijfertjes turen dus
een troost voor je heb de training maar half gezien..., toen ben ik ff naar buiten geweest omdat we hier feest hebben.quote:
verkeerd gewassen denk ik......quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:59 schreef MoChe het volgende:
wtf is er met het pak van schumacher gebeurd???
[afbeelding]
Je kunt zeggen wat je wil, maar het is wel ff 24 seconden sneller dan zijn pole van vorig jaar!quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zo weinig maar.Dit wordt een simpele 1-2 voor Mclaren als ik het zo zie.
Ja, dat zou toch echt vandaag zijn. En de coureurs in Superman-pakken. Nog niets van gezien.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:30 schreef SimtekF1 het volgende:
Wanneer gaat Red Bull met die speciale delivery rijden dan?
ik dacht al wat moet barri met een nieuw designquote:De oplettende racefan zal zich even achter de oren hebben gekrabt bij het zien van de foto's van Rubens Barrichello tijdens de eerste donderdagtraining. De Braziliaan draagt dit weekend namelijk de helm van zijn vriend Tony Kanaan.
Barrichello legt uit: "Aan het begin van dit jaar vroeg ik aan Kanaan, die in de IRL rijdt, welke race hij ooit nog eens zou willen rijden in een Formule 1-auto en hij antwoordde Monaco. Dus daarom draag ik tijdens deze Grand Prix zijn helmkleuren en rijdt hij dit weekend met mijn helmdesign in Indianapolis. We ruilen dus van helm omdat deze races in Monaco en Indianapolis zo speciaal voor ons zijn."
Ik denk dat ze het tot zaterdag uitstellen omdat anders het nieuwe er dan al af isquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:32 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Ja, dat zou toch echt vandaag zijn. En de coureurs in Superman-pakken. Nog niets van gezien.
Jammer dat zo iemand niet op zondag meerijdt....quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:35 schreef WEST het volgende:
kubica die er afspind en de achterwiel ophanging zo te zien aan gort gereden heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |