SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en nog iets, deze scene begint echt te cliche voor woorden te worden, en ik vond het erg jammer dat Ron howard er heeft voor gekozen om deze scene in deze setting te verfilmen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een vriend van mij maakte een briljante opmerking; om te laten zien dat hij sportief is en dat de zaak vrij ernstig is.
Verder, vond ik in het begin Ewan niet overtuigend, ik zat echt te wachten totdat hij ze lightsaber onder zijn jurk vandaan zou trekken, en het vaticaan kort en klein zou slaan. Niet echt supper gecsat, helemaal niet als 'camerlengo'.
Verder tja, hier en daar wel aardige scene's maar na het zoveelste raadsel of vertaling was ik er toch wel vrij snel klaar mee, het einde was daarin tegen wel spectaculair maar veel te heftig voor deze film. Had net zo goed een scene kunnen zijn waar Daniel Craig de rol van Ewan overnam.
Anyway ik geef deze film een 7. Waar ik The davinci code dan nog een mager 6je had gegeven.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:13 schreef Jeeh het volgende:
Ik vond de film in elk geval niet tegenvallen. Alle geloofwaardigheid gaat in een film met zo'n tempo snel verloren, maar als dat de pret drukt voor iemand kijk je deze gewoon met een volkomen verkeerde instelling.
Meen je dat nu echt?!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 07:52 schreef _dirkjan_ het volgende:
Nu de Delta Deceptie nog!
Net zo briljant, maar dan zonder dat vleugje kunstgeschiedenis![]()
Nou ja in het boekquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:56 schreef Stefan het volgende:
Nee, dat was in het boek veel spannender.
Ook de motief van de camerlengo kwam niet uit de verf. Meest debiele vond ik nog dat Langdon gewoon met zijn hoofd naar beneden in een fontein duikt. Iedere zwemmer weet dat je niet moet duiken in onbekend en zeker ondiep water waar je een fontein toch onder kunt scharen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus een duikje in ene fontein is geen probleem voor hem.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja in het boekJa, maar duiken in een fontein is kans op een dwarslesie. Zou toch elke zwemmer moeten weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus een duikje in ene fontein is geen probleem voor hem.
Het hele plot van die anti materie was overbodig, ook in het boek. Ze experimenteren ermee, eindelijk lukt het en meteen wordt het gestolen? Das raar, je zou op zn minst moeten weten van te voren of t experiment gaat lukken voor je de bedenker vermoord en zn oog leent. Sowieso klopt dat niet want hij vermoorde de oude man, haalde zn oog uit de schedel en kwam zo binnen in de kamer waar hij was vermoord
En welke badguy stapt nu in een auto die zn opdrachtgever na de klus heeft klaargezet
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |