Dit land is niks mis mee,alleen de regeltjescultuur die er heerst is soms wat lastig,maar geven tevens ook bescherming.Buiten de gebaande wegen treden is gewoon lastig,maar kan wel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is wel goed voor de werkgelegenheid
beter dan thuis zitten en steun trekken
![]()
HAhahahahahaquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Motor Club Saoedi-Arabië? Damn 1337-speak. Is het voor n00b's uit te leggen allemaal. Of doe ik er verstandig aan niet te vragen wat het inhoud?
* Rib-i bied zich aan als hulpjequote:Op woensdag 24 mei 2006 14:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Ja, en het is ook beter dan iemand vermoorden. Wat is dat nou voor een vergelijkingquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:46 schreef hicham het volgende:
Ja, en het is ook beter dan iemand vermoorden. Wat is dat nou voor een vergelijking
Je impliceert hiermee dat je toekomstige hulpje bij voorbaat steuntrekkert blijft, terwijl die gewoon een volwaardig baantje moet zoeken ipv je bend-over hulpje te zijn![]()
Het gaat om het principe, als dat inderdaad Mercy's achterliggende gedachte was dan no problemo zou het minder erg zijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]Doorstroming op de arbeidsmarkt pakt over het algemeen voor iedereen gunstig uit.
Dat heb ik niet gezegdquote:Waarom zou iemand steuntrekkert worden als ze ergens weggaan?![]()
Martie zit al veel te lang naar dat scherm te staren, wordt je een beetje wereldvreemd van.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Het gaat om het principe, als dat inderdaad Mercy's achterliggende gedachte was dan no problemo zou het minder erg zijn
Hey, heb je hoofdstuk 6-10 nog voor me, die pagina is blank namelijk???quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je mag mijn huisje hier wel onderhouden.. wat huishouden enzo![]()
Nederland en regels? Valt wel mee..............quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:40 schreef richardgie het volgende:
Dit land is niks mis mee,alleen de regeltjescultuur die er heerst is soms wat lastig,maar geven tevens ook bescherming.Buiten de gebaande wegen treden is gewoon lastig,maar kan wel.
Ze willen dus gewoon weer een beetje voor de muziek uitlopen,dat bedoel ik een beetje met de regelcultuur,want wat er in Brussel besloten wordt kan je voor een groot deel toch niet meer tegen houden,maar geef iedereen de "tijd"dan om z'n maatregelen te treffen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nederland en regels? Valt wel mee..............![]()
De Europese Unie schrijft roetfilters voor per 2009.
De Nederlandse regering wil ze al in 2007 of 2008 verplicht stellen.![]()
De Europese Unie schrijf 1 toilet per zoveel medewerkers voor in een bedrijf.
De Nederlandse regering verdeelt het apart in dit aantal heren en extra damestoiletten.![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hertog Jan in de aanbieding bij Super de Boer![]()
Even halen![]()
![]()
ik heb nu een plaats gecreerd voor iemand hierquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, en het is ook beter dan iemand vermoorden. Wat is dat nou voor een vergelijking
Je impliceert hiermee dat je toekomstige hulpje bij voorbaat steuntrekkert blijft, terwijl die gewoon een volwaardig baantje moet zoeken ipv je bend-over hulpje te zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |