Wat een hond is die peppie ook!quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:43 schreef worldpimber het volgende:
Weet nog dat je me die week ervoor mailde dat je hem snel kwijt wilde omdat je die vastloper zag aankomen. Was je hem toch mooi op tijd kwijt![]()
Volgens mij heb ik die mail nog.
Inderdaad, de lijer!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die was erg ja![]()
Weet nog dat je me die week ervoor mailde dat je hem snel kwijt wilde omdat je die vastloper zag aankomen. Was je hem toch mooi op tijd kwijt![]()
Dus als ik een stunt les zou gaan nemen dan krijg ik uitgelegd hoe ik dat zou moeten voorkomen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Allereerst wil ik even zeggen dat ik het geweldig vind dat je uit jezelf smilies gebruikt![]()
Verder vraag ik me af wie daar wel zin in heeft
Zo een noobiestroll verdient het gewoon, wat hij daar doet slaat nergens op
quote:Er is weer een andere versie van Mysql geïnstaleerd, de database wordt wederom geïmporteerd. (10:00)
Whatever you say boyquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
U gaat op de blonde tour vandaag?
Duurt lang hequote:
quote:
Zou zomaar kunnen, heb ze net nog gemaild dat ze de volgende keer een betere smoes moeten gebruiken of de cv moeten lezen. Ja ik win er niks mee I knowquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Duuhuhuh, de echte reden zal ook wel iets in de trant van "ik zie in jou geen leuke collega" ofzo zijn![]()
Iets in de IT, ervaring in service management en AS/400 RPG-programmeur op Mainframe nivo. Als jullie personeel zoeken kan je me altijd bellen. Mijn hoge leeftijd bergt een hoop ervaringquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wat voor werk zoek je eigenlijk ?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:43 schreef worldpimber het volgende:
Die was erg ja![]()
Drammertquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]Lees anders je eigen tekst nog eens.
![]()
Nix in Intermediair, Computable of Carp, mits je de laatste nog krijgtquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:24 schreef Rib-i het volgende:
Net terug van een stukkie sturen, zag er dreigend uit maar gelukkig droog gebleven.
[..]
Zou zomaar kunnen, heb ze net nog gemaild dat ze de volgende keer een betere smoes moeten gebruiken of de cv moeten lezen. Ja ik win er niks mee I know
[..]
Iets in de IT, ervaring in service management en AS/400 RPG-programmeur op Mainframe nivo. Als jullie personeel zoeken kan je me altijd bellen. Mijn hoge leeftijd bergt een hoop ervaring![]()
Alsof er hier wat valt te rellen zonder Rietvaerderquote:
Lievquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Onze relatie mag niet lijden onder eventueel voorkomende onregelmatighedenSnaak bedoel
quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Mijn oprechte excusus voor het insuneren van een afstandelijkheid, je moet begrijpen dat je mijn vader had kunnen zijnNiet qua looks uiteraard want je bent poep lelijk maar meer qua veranderlijkheid
Nog voordat je het wiel de lucht in krijgt, wordt je eerst uitgelegd hoe je het wiel op de grond krijgtquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:07 schreef bwt het volgende:
[..]
Dus als ik een stunt les zou gaan nemen dan krijg ik uitgelegd hoe ik dat zou moeten voorkomen?![]()
wij hebben geen AS400/RealPersonGunner en mainframe'squote:Op woensdag 24 mei 2006 13:24 schreef Rib-i het volgende:
Net terug van een stukkie sturen, zag er dreigend uit maar gelukkig droog gebleven.
[..]
Zou zomaar kunnen, heb ze net nog gemaild dat ze de volgende keer een betere smoes moeten gebruiken of de cv moeten lezen. Ja ik win er niks mee I know
[..]
Iets in de IT, ervaring in service management en AS/400 RPG-programmeur op Mainframe nivo. Als jullie personeel zoeken kan je me altijd bellen. Mijn hoge leeftijd bergt een hoop ervaring![]()
Het maakt me niet zoveel uit wat ik moet doen, desktop support, sys.admin... vorig jaar nog een cursus MCSA 2000 gedaan zonder examens, de werkgever vond dat maar onzinquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij hebben geen AS400/RealPersonGunner en mainframe's![]()
alleen een heleboel serversen tig onozele gebruikertjes
![]()
Motor Club Saoedi-Arabië? Damn 1337-speak. Is het voor n00b's uit te leggen allemaal. Of doe ik er verstandig aan niet te vragen wat het inhoud?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het maakt me niet zoveel uit wat ik moet doen, desktop support, sys.admin... vorig jaar nog een cursus MCSA 2000 gedaan zonder examens, de werkgever vond dat maar onzin![]()
Computercursussenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Motor Club Saoedi-Arabië? Damn 1337-speak. Is het voor n00b's uit te leggen allemaal. Of doe ik er verstandig aan niet te vragen wat het inhoud?
Gelukkig vanmorgen nog kunnen rijden, nu regent het hier inmiddels ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:58 schreef richardgie het volgende:
Tering,wat een weer zeg,ook voor de komende dagen als ik het zo bekijk.Vanochtend zag het er nog wel aardig uit,maar hier regend het inmiddels ook al
.En met de Hemelvaart ook van dat hondenweer.De ene keer is het met Hemelvaart prachtig en gewoon warm weer en het jaar erop moet je een regenpak aantrekken
.
Ik zit inmiddels al met de lampen aan,en de ochtend begon zo mooi jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Computercursussen![]()
[..]
Gelukkig vanmorgen nog kunnen rijden, nu regent het hier inmiddels ook
Klinkt al een heel stuk minder duurquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Klinkt al een heel stuk minder duurIk doelte trouwens ook op de "AS/400 RPG-programmeur op Mainframe nivo". Ik dacht aan RPG games, maar dat zal het wel niet zijn.
ik heb nu tijdelijk een hulpje erbij gekregenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het maakt me niet zoveel uit wat ik moet doen, desktop support, sys.admin... vorig jaar nog een cursus MCSA 2000 gedaan zonder examens, de werkgever vond dat maar onzin![]()
Deze?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat heb ik ook in mijn post verwerkt
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij hebben geen AS400/RealPersonGunner en mainframe's![]()
En maar klagen dat dit land zo kut is, met zo een mentaliteit kom je er welquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb nu tijdelijk een hulpje erbij gekregenmaar die kan ieder moment vertrokken zijn
en dan ga ik een nieuwe aanvragen want nu heb ik tijd genoeg om te internetten
![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:33 schreef hicham het volgende:
[..]
En maar klagen dat dit land zo kut is, met zo een mentaliteit kom je er wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |