dat is toch zo'n auto van Kia?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:44 schreef Faithy het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan het woord netto?![]()
![]()
neuh, wel iets beterquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
En dan...... sta je dan op "nul"![]()
![]()
[..]
Anders lees je mijn post evenquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
Tsssss.....das dus mooi K#T, heb je nogal wat discipline nodig om dat niet elke maand te verbrassen......wist niet dat bedrijven er zulke strekenop na hielden
![]()
Woei, dat wordt een patatje met als lunch?quote:
nee, een lekkere saladequote:Op woensdag 24 mei 2006 11:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Woei, dat wordt een patatje met als lunch?![]()
Groen hoort op een kawa, niet op je bord en al zeker niet in je maag.quote:
Een huzarensalade?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* HAPquote:
Belastingtechnisch zeker gunstiger, I know all 'bout itquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Anders lees je mijn post evenhet is voor de werknemer juist gunstiger en die discipline kan je inbouwen door gewoon automagisch een X bedrag naar je spaarrekening te sluizen.
Als ie het op zijn beloop laat zal rausie idd die centjes wel netjes verbrassen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:12 schreef FemaleRebbel het volgende:U gaat op de blonde tour vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
Sjah, netzogoed kan je dan net zo goed de discipline opbrengen om naast je vakantie geld ook elke maand 200 euro extra opzij te zetten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Anders lees je mijn post evenhet is voor de werknemer juist gunstiger en die discipline kan je inbouwen door gewoon automagisch een X bedrag naar je spaarrekening te sluizen.
Als ie het op zijn beloop laat zal rausie idd die centjes wel netjes verbrassen.![]()
^---> Reminderpost.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:34 schreef dribbel79 het volgende:
Oh, aangezien iedereen vrijdag vrij is, gaan we morgenmiddag rellen???
Wat een afstandelijke post.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:42 schreef Makster het volgende:
@ Beater: Ik verkoop niet sneller door maar rij wel beduidend minder. Maar dat heeft allemaal oorzaken natuurlijk
Opzich wel.....quote:
Nopquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:26 schreef Makster het volgende:
Maar denk je dat jij er verstandig aan doet
Eigenlijk zielig dat ie nu misschien naar OPM gaat, kan het fightertje nog niet rijden....quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nop
Er is toch een reden dat die Fighter 2 keer van eigenaar is verwisseld zonder vooruit te komen![]()
CR500 déja Vú..........................................................quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:26 schreef Makster het volgende:
Maar denk je dat jij er verstandig aan doet
Meer in de zin van, stel dat jij het helemaal kut vind en je niet aan het afbouwen van de fighter toe kom, ben ik dan de gebeten hondOnze relatie mag niet lijden onder eventueel voorkomende onregelmatigheden
Snaak bedoel
Mijn oprechte excusus voor het insuneren van een afstandelijkheid, je moet begrijpen dat je mijn vader had kunnen zijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
^---> Reminderpost.![]()
[..]
Wat een afstandelijke post.![]()
Leuk lijstje van je SM.
Ik had die van mij niet gespoten, maar met gloednieuwe Excel wielen en MPP, liep het ook aardig op.![]()
En zadel bekleden, andere remcylinder, remschijf, voorspatbord, Ricky Carmichael stuurtje...damn..
Je zit echt te veel op MF hehquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nop
Er is toch een reden dat die Fighter 2 keer van eigenaar is verwisseld zonder vooruit te komen![]()
Ah, je voelt toch een band.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:35 schreef Makster het volgende:
Mijn oprechte excusus voor het insuneren van een afstandelijkheid, je moet begrijpen dat je mijn vader had kunnen zijnNiet qua looks uiteraard want je bent poep lelijk maar meer qua veranderlijkheid
Inderdaadquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
CR500 déja Vú..........................................................![]()
dat is idd wel naar dat ze je dan ook nog laten komenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:46 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh,
vanmorgen sollicitatiegesprek gehad, zeiden ze dat ze jongere kandidaten zochten![]()
Hadden ze toch in m'n cv kunnen lezen![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Mijn oprechte excusus voor het insuneren van een afstandelijkheid, je moet begrijpen dat je mijn vader had kunnen zijnNiet qua looks uiteraard want je bent poep lelijk maar meer qua veranderlijkheid
Tuurlijk, alleen jammer dat hij niet zo lang in de familie is geweest.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:38 schreef Makster het volgende:
Inderdaad![]()
Maar we hebben elkaar nog steeds lief toch![]()
Die was erg jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
CR500 déja Vú..........................................................![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |