Dit land is niks mis mee,alleen de regeltjescultuur die er heerst is soms wat lastig,maar geven tevens ook bescherming.Buiten de gebaande wegen treden is gewoon lastig,maar kan wel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is wel goed voor de werkgelegenheid
beter dan thuis zitten en steun trekken
![]()
HAhahahahahaquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Motor Club Saoedi-Arabië? Damn 1337-speak. Is het voor n00b's uit te leggen allemaal. Of doe ik er verstandig aan niet te vragen wat het inhoud?
* Rib-i bied zich aan als hulpjequote:Op woensdag 24 mei 2006 14:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Ja, en het is ook beter dan iemand vermoorden. Wat is dat nou voor een vergelijkingquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:46 schreef hicham het volgende:
Ja, en het is ook beter dan iemand vermoorden. Wat is dat nou voor een vergelijking
Je impliceert hiermee dat je toekomstige hulpje bij voorbaat steuntrekkert blijft, terwijl die gewoon een volwaardig baantje moet zoeken ipv je bend-over hulpje te zijn![]()
Het gaat om het principe, als dat inderdaad Mercy's achterliggende gedachte was dan no problemo zou het minder erg zijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]Doorstroming op de arbeidsmarkt pakt over het algemeen voor iedereen gunstig uit.
Dat heb ik niet gezegdquote:Waarom zou iemand steuntrekkert worden als ze ergens weggaan?![]()
Martie zit al veel te lang naar dat scherm te staren, wordt je een beetje wereldvreemd van.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Het gaat om het principe, als dat inderdaad Mercy's achterliggende gedachte was dan no problemo zou het minder erg zijn
Hey, heb je hoofdstuk 6-10 nog voor me, die pagina is blank namelijk???quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je mag mijn huisje hier wel onderhouden.. wat huishouden enzo![]()
Nederland en regels? Valt wel mee..............quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:40 schreef richardgie het volgende:
Dit land is niks mis mee,alleen de regeltjescultuur die er heerst is soms wat lastig,maar geven tevens ook bescherming.Buiten de gebaande wegen treden is gewoon lastig,maar kan wel.
Ze willen dus gewoon weer een beetje voor de muziek uitlopen,dat bedoel ik een beetje met de regelcultuur,want wat er in Brussel besloten wordt kan je voor een groot deel toch niet meer tegen houden,maar geef iedereen de "tijd"dan om z'n maatregelen te treffen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nederland en regels? Valt wel mee..............![]()
De Europese Unie schrijft roetfilters voor per 2009.
De Nederlandse regering wil ze al in 2007 of 2008 verplicht stellen.![]()
De Europese Unie schrijf 1 toilet per zoveel medewerkers voor in een bedrijf.
De Nederlandse regering verdeelt het apart in dit aantal heren en extra damestoiletten.![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hertog Jan in de aanbieding bij Super de Boer![]()
Even halen![]()
![]()
ik heb nu een plaats gecreerd voor iemand hierquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, en het is ook beter dan iemand vermoorden. Wat is dat nou voor een vergelijking
Je impliceert hiermee dat je toekomstige hulpje bij voorbaat steuntrekkert blijft, terwijl die gewoon een volwaardig baantje moet zoeken ipv je bend-over hulpje te zijn![]()
Dat meen je niet....quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik zie het toch nog niet helemaal, misschien nog wat meer voorbeelden![]()
![]()
![]()
Al een stuk duidelijker zoquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat meen je niet....
Nou vooruit...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alles om verwarringen te voorkomen natuurlijk hè.![]()
Dat is waar, nog meer voorbeeldenquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:50 schreef bwt het volgende:
Nou, ik vind de laatste toch meer zwarte laarzen dan kousen hoor
Moeten wij hier al het werk doen?quote:
Ik ben luiquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:52 schreef bwt het volgende:
[..]
Moeten wij hier al het werk doen?
kun je zelf niet ff booble'en
Welk gedeelte bedoel je precies? Ik zie geen vorm, ik zie geen lichaam, ik zie twee lange spillebenen, een ietwat groot uitgevallen hoofd door de manier waarop de foto gemaakt is en ik zie een onzedelijk Fok! MC topicquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:06 schreef bwt het volgende:
damn that's nice
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je bent de zwakste booble, tot ziens
Zeikertquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Welk gedeelte bedoel je precies? Ik zie geen vorm, ik zie geen lichaam, ik zie twee lange spillebenen, een ietwat groot uitgevallen hoofd door de manier waarop de foto gemaakt is en ik zie een onzedelijk Fok! MC topic
M-F werkt weer hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Welk gedeelte bedoel je precies? Ik zie geen vorm, ik zie geen lichaam, ik zie twee lange spillebenen, een ietwat groot uitgevallen hoofd door de manier waarop de foto gemaakt is en ik zie een onzedelijk Fok! MC topic
Je vergeet de naden in de kousen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
dat is al ietsquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:26 schreef Makster het volgende:
Opzich wel.....
mijn keuze, mijn verantwoordelijkheidquote:Maar denk je dat jij er verstandig aan doet
Meer in de zin van, stel dat jij het helemaal kut vind en je niet aan het afbouwen van de fighter toe kom, ben ik dan de gebeten hondOnze relatie mag niet lijden onder eventueel voorkomende onregelmatigheden
Snaak bedoel
ja ja, ik moet er gewoon volop tegenaan op mijn werk en heb geen tijd om op internet te hangen zoals julliequote:Op woensdag 24 mei 2006 18:24 schreef dribbel79 het volgende:
Over reminderpost gesproken:
GAWAINE:
KLIK
Een goede foto laat ook veel aan de fantasie over.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:57 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mijn keuze, mijn verantwoordelijkheidals de deal achteraf tegenvalt, voor wie dan ook in welke zin is het jammer dan maar helaas
![]()
afbouwen gaat zeker goed komen, laswerk gaat die automonteur doen + zoveel mogelijk wat ie nog maar kanwat overblijft ga ik voor zover mogelijk zelf proberen en anders wegbrengen naar mijn vaste motoronhoudsmonteur
(daar gaat ie trouwens sowieso heen voor een algehele check)
Vraag ik me weleens af, kunnen moslims ook "normaal" naar vrouwen kijken?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:19 schreef Worldbeater het volgende:
En aangezien jij vooraf al anti bent, bekijk je het met een droog, zakelijk moslimoog.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |