ze waren echt vernieuwd hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij er ook zo 1 die 5 topics tegelijk aanklikt en dan gaat lezen.
Nee hoor, we deden jouw startpost naquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:omdat jullie geen vakantiegeldmaand hebben he
![]()
Tjaaahhh... in mijn posthisterie maar 2 echte motortitels.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:03 schreef hicham het volgende:
Nee hoor, we deden jouw startpost na
Edoch, blijft een kuttitel
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:40 schreef bwt het volgende:
hallo zeg, het oude tempo is weer terug hoor
1 topic in 1 dag vol
Heb je een werkplaatshandboek? Bij mij staat het daarin uitgelegd, maar het niveau is volgens Haynes 'Difficult, suitable for experienced DIY mechanic'. Eennamoeilijkste niveau (van de 5)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:33 schreef dribbel79 het volgende:
Balhoofdlager zelf doen, kan dat (met twee rechterhanden en het goede gereedschap) ??
Túúrlijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:41 schreef Faithy het volgende:
[..]
He, gelukkig, ik dacht al dat het door mijn post kwam![]()
Hmmm, da's een beduidend minder bericht ja...we gaan 't meemaken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je een werkplaatshandboek? Bij mij staat het daarin uitgelegd, maar het niveau is volgens Haynes 'Difficult, suitable for experienced DIY mechanic'. Eennamoeilijkste niveau (van de 5)
Was net aan het kijken ja, best te doen met het juiste gereedschap dacht ik eerst totdat ik het nivo zag.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je een werkplaatshandboek? Bij mij staat het daarin uitgelegd, maar het niveau is volgens Haynes 'Difficult, suitable for experienced DIY mechanic'. Eennamoeilijkste niveau (van de 5)
Origineel >> bij de dichtsbijzijnde motordealer (Safe en Motoport verkopen ze iig) en er zijn ongetwijfeld ook PDFjes online te vinden. Hoef je alleen het gedeelte dat jij nodig hebt uit te printen. Check anders MF even (als de boel up isquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:46 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Hmmm, da's een beduidend minder bericht ja...we gaan 't meemaken.
Hoe kom je aan een beetje werkplaatshandboek? Liefst origineel
Jah, Bikevouwer (van MF) heet ie, van die WPH scans, de mafketel (hoop dat ie meekijkt) met ze pauper scans, en nog geld vragen ook...achterlijke.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Origineel >> bij de dichtsbijzijnde motordealer (Safe en Motoport verkopen ze iig) en er zijn ongetwijfeld ook PDFjes online te vinden. Hoef je alleen het gedeelte dat jij nodig hebt uit te printen. Check anders MF even (als de boel up is). Er is een WPH topic, maar er zit daar een aasgier die vindt dat je 5 euro moet betalen als je het WPH download, als je dat niet doet volgt ie je tot het einde der tijden. Vraag Mercy voor meer info, hij kan het weten
Weet niet of de CBR600F tussen 94 en 96 nog gewijzigd is maar anders heeft Raus vast wel een linkje / PDFje / meer info voor je
welk jaartal is het ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Origineel >> bij de dichtsbijzijnde motordealer (Safe en Motoport verkopen ze iig) en er zijn ongetwijfeld ook PDFjes online te vinden. Hoef je alleen het gedeelte dat jij nodig hebt uit te printen. Check anders MF even (als de boel up is). Er is een WPH topic, maar er zit daar een aasgier die vindt dat je 5 euro moet betalen als je het WPH download, als je dat niet doet volgt ie je tot het einde der tijden. Vraag Mercy voor meer info, hij kan het weten
Weet niet of de CBR600F tussen 94 en 96 nog gewijzigd is maar anders heeft Raus vast wel een linkje / PDFje / meer info voor je
quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer) Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Weet niet of de CBR600F tussen 94 en 96 nog gewijzigd is maar anders heeft Raus vast wel een linkje / PDFje / meer info voor je
Ja die vouwer heeft dus iedereen gratis pdf'jes laten uploaden en nu verkoopt ie ze hahahahaquote:
dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klik op subforum, dan alle topics die interessant zijn openen in nieuwe tab![]()
Truste, ik ga nog ff msn'nen met ehhh, Faithyquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dribbel al op 1 oor
Dat ga ik ook maar doen![]()
Morgen maar op MF zettenquote:Frame gestraald en zwart gecoat
Achterbrug gestraald en zwart gecoat
Standaard gestraald
17 Inch Excell velgen
320 MM Braking Zwevende opper porno remschijf (nieuw dus)
Braking remtang ( Ook nieuw)
Nieuwe origineel braking remblokken
Originele braking bracket voor de ombouw naar 320 mm schijf (ook nieuw)
14 mm rempomp
Bos open demper inclusief DB killer (serieuze klappen !!)
Voor en achter stalen remleidingen
Kawa KX250F achter spatbord (dus ipv het oude haakneus spatbord, ook subframe aangepast)
Acerbis LED Achterlicht / Kentekenplaathoude
Achterveer gereviceerd en witgespoten
Voorvork voorzien van dikkere olie en nieuwe keerringen
Acerbis Supermoto spatbord
Acerbis Blitz stuurkuip
Nieuwe Supermoto stuur
Zadel opnieuw bekleed
Nieuwe handvatten
Nieuwe olie
Nieuw oliefilter
Twin Air Luchtfilter (ook nieuw, inclusief onderhouds set)
Luchtbox open gewerkt
Nieuw voortandwiel (en uiteraard borgring)
Nieuwe ketting
Nieuw fietscomputertje (moet niet geinstalleerd worden)
Een shitload aan nieuwe boutjes
Koppelingshevel gespoten (en veel andere shit)
NNEEEEE wacht ff 7 minuutjes, dan heb ik hem er bij mij opstaan (linkje volgt zo)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:11 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Truste, ik ga nog ff msn'nen met ehhh, Faithy
OK, biertje??quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:13 schreef Gawaine het volgende:
[..]
NNEEEEE wacht ff 7 minuutjes, dan heb ik hem er bij mij opstaan (linkje volgt zo)
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:14 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/2471.html
schiet es op dan, ben moe man...kommaan met die linkquote:
ja, hoe heette ik nou ookalweerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:11 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Truste, ik ga nog ff msn'nen met ehhh, Faithy
Nehh, zie het zo: ik moest kiezen tussen allemaal mensen...en jij bent het geworden!!!quote:
Mwoooaaahhhh Gertjuhhhhquote:
* dribbel79 mompelt iets over een haremquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:20 schreef Faithy het volgende:
oh yeah, mijn dag is toch nog goed gekomen op het laatste moment...
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:28 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
* dribbel79 mompelt iets over een harem
Nog eenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:39 schreef Rib-i het volgende:
Dit wisten jullie vast al maar op deze site kan je aan de hand van microfiches kijken welke onderdelen je eventueel nodig hebt bij een reparatie.
Als voorbeeld de fiets van Dribbel genomen
Hoiquote:
Dat kan!quote:Gezien er een paar mensen al lang hun motorrijbewijs hebben en vast wel het één en ander kunnen met hun motor (wat ik al zag op een foto in de OP) wil ik wat aan jullie vragen.![]()
Als we het over gewone sportieve motoren en nakende motoren hebben (dus geen SM's en andere lichtgewicht motoren) dan kan je vanaf 600 CC aardig goed meekomen. Daaronder is het ook goed mogelijk, maar dan is het moeilijker om te leren. Mensen die de boel al onder de knie hebben en er goed in zijn hebben ook geen moeite logge motoren of motoren met weinig CC's de lucht in te krijgen.quote:Hoe moeilijk is het om een wheelie te doen en, moet je stuur 'omhoogtrekken' en naar achter leunen of maakt dat niet uit.. (ja als je motor krachtig genoeg is en je zet het gas open flikker je vanzelf wel op je rug.. maar over het algemeen)
Ligt maar net aan de ballz die iemand heeft, hoeveel risico diegene wil nemen en of ie van plan is te vallen of niet. Sommigen doen het gewoon op hun eigen motor, anderen doen het op een streetfighter (weinig kuip = weinig schade bij een val). Met SM's wordt volgens mij wel meer gestunt, maar niet bewust gestart met stunten denk ik.quote:Of de mensen die het kunnen hebben het eerst op een SM geoefend en daarna op hun motor?
Stoppie's maken is voornamelijk gewoon hard genoeg remmen. Vaak gewoon een hupje voor eht stoplicht oid. Gecontroleerd stoppies maken of langer op je voorwiel rijden (endo's) is denk ik meer weggelegd voor mensen die zich bezig houden met het echte werk.quote:En hoe zit dat met stoppies? Als je dat niet kan en je wilt het oefenen en je doet wat verkeerd val je over je motor heen heb ik het idee...
Nou nog een site met duidelijke foto'squote:
Zo hej, dat was veel tekst, kan jij ook Wheelien danquote:
Nee, ik lees er alleen veel overquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:11 schreef Rib-i het volgende:
Zo hej, dat was veel tekst, kan jij ook Wheelien dan![]()
Damn! Hij rijdt op 1 wiel net zo relaxed als ik op 2quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, ik lees er alleen veel over![]()
Deze dan![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, ik lees er alleen veel over![]()
Deze dan![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:21 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, nog even ter: trekken aan je stuur
Dat zal mij ook nog wel lukkenquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:21 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, nog even ter: trekken aan je stuur
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:21 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, nog even ter: trekken aan je stuur
Daar heb je een punt. Had er vandaag gewoon ff geen zin inquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:36 schreef Roderick2085 het volgende:
ja, dat was een post met hele stukken zonder smilie... niet gewend van jou
quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:52 schreef worldpimber het volgende:
Waarom staat Faithy met d'r achterwerk op het net?
Triggertopic voor sommige mensen Welke users heb jij al in je collectie?
(weet niet of dat hele topic nog geshredderd wordt)
Ach ja om mij belachelijk te maken heb je zowiezo geen foto's nodigquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:40 schreef worldpimber het volgende:
Denk niet dat ie die archiveert
Had zelf ook wel een collectie "foto's die je tegen Fok!kers kunt gebruiken", maar op een gegeven moment groei je daarover heen he.FokMC is natuurlijk anders, maar er zijn grenzen
Waarom had je me dan gemailed om te vragen of ik er meer van had.quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:42 schreef BazzieK het volgende:
Ach ja om mij belachelijk te maken heb je zowiezo geen foto's nodig
Maarja vond het wel grappig / schokkend om die foto's te zien maar die komen absoluut niet op mijn harde schijf te staan
Ssssht je zou het niet doorvertellenquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waarom had je me dan gemailed om te vragen of ik er meer van had.
Ga nu echt liggen, morgen weer verder met opruimen.Ouders komen terug van reisje
Stoppies is niet gewoon hard genoeg remmen, daar zit ook een techniek achter. Als je het eenmaal doorhebt dan is het retemakkelijk, alleen heb je in tegenstelling tot een wheelie geen back-up plan voor als je iets te ver voorover leunt. Bij een wheelie gebruik je gewoon de achterrem om te corrigeren, bij een stoppie kun je maar beter zo hard mogelijk opzij springen hopende dat je geen motor in je rug krijgtquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Stoppie's maken is voornamelijk gewoon hard genoeg remmen. Vaak gewoon een hupje voor eht stoplicht oid. Gecontroleerd stoppies maken of langer op je voorwiel rijden (endo's) is denk ik meer weggelegd voor mensen die zich bezig houden met het echte werk.
Topic is wegquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:52 schreef worldpimber het volgende:
Waarom staat Faithy met d'r achterwerk op het net?
Triggertopic voor sommige mensen Welke users heb jij al in je collectie?
(weet niet of dat hele topic nog geshredderd wordt)
quote:Tijdelijk niet bereikbaar
Motor-forum.nl is momenteel niet bereikbaar wegens onderhoud.
Probeer het later nog eens
Ik zie alleen regenwolkjes op knmi.nlquote:
Dat zei ik toch alquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:22 schreef hicham het volgende:
Stoppies is niet gewoon hard genoeg remmen, daar zit ook een techniek achter. Als je het eenmaal doorhebt dan is het retemakkelijk, alleen heb je in tegenstelling tot een wheelie geen back-up plan voor als je iets te ver voorover leunt. Bij een wheelie gebruik je gewoon de achterrem om te corrigeren, bij een stoppie kun je maar beter zo hard mogelijk opzij springen hopende dat je geen motor in je rug krijgt![]()
quote:Topic is weg![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:27 schreef hicham het volgende:
Tijdelijk niet bereikbaar
Motor-forum.nl is momenteel niet bereikbaar wegens onderhoud.
Probeer het later nog eens
Waarom mag ik die pagina niet bekijken?quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:52 schreef worldpimber het volgende:
Waarom staat Faithy met d'r achterwerk op het net?
Triggertopic voor sommige mensen Welke users heb jij al in je collectie?
(weet niet of dat hele topic nog geshredderd wordt)
Daar heb ik dus GEEN zin inquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:21 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, nog even ter: trekken aan je stuur
omdat het een nachttopic was, die nu verplaatst is naar het modforum, zodat ze daar rustig verder kunnen kotsen/geilenquote:
Zodat je Stinkie's tampeloeris niet hoeft te aanschouwenquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:47 schreef bwt het volgende:
Waarom mag ik die pagina niet bekijken?
doe het dan ook nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:11 schreef Makster het volgende:
Het gaat mij aan mijn hart als ik eerlijk ben![]()
Lul er niet omheen en post die foto van je reet hierquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:43 schreef Faithy het volgende:
heb me verslapen![]()
grmbl... kloteochtenden...
maar dank je biologische klok..dat ik toch nog optijd op mn werk ben
Wat lul jequote:
om zo onderuit te knallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |