nee joh, dat verleer je echt niet hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:38 schreef IceHeat het volgende:
Ik heb een vraag. Ik heb dus afgelopen vrijdag in 1x mijn rijbewijs gehaald, maar ik kan pas over 2 weken gaan rijden, want dan krijg ik de auto van mijn pa. Ik heb behoorlijk wat moeite gehad met rijlessen en veel lessen gehad (zo'n 100), maar dus wel in 1x geslaagd.
Ik moet dus 2 weken wachten met rijden, ik weet dat ik moet onderhouden, maar dat kan dus pas over 2 weken. Is dat niet slecht om 2 weken te wachten? Verslijt de rijvaardigheid dan??
Ik denk inderdaad ook dat je zodra je weer even in de auto zit het weer te pakken hebtquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:38 schreef IceHeat het volgende:
Ik heb een vraag. Ik heb dus afgelopen vrijdag in 1x mijn rijbewijs gehaald, maar ik kan pas over 2 weken gaan rijden, want dan krijg ik de auto van mijn pa. Ik heb behoorlijk wat moeite gehad met rijlessen en veel lessen gehad (zo'n 100), maar dus wel in 1x geslaagd.
Ik moet dus 2 weken wachten met rijden, ik weet dat ik moet onderhouden, maar dat kan dus pas over 2 weken. Is dat niet slecht om 2 weken te wachten? Verslijt de rijvaardigheid dan??
ja, fucking snel? leuk hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:27 schreef zijle het volgende:
Vanavond m'n eerste les gehad, ging best goed!Mocht al zelf schakelen enzo, we reden zowel in de bebouwde kom als op de buitenwegen, dus het gas erop
Ik les trouwens in een Peugeot 407 2.0 HDi, fucking snelle bak!
Nouja, met die wachttijden bij het CBR hoop ik het ook, maar ben bang dat het niet gaat lukken, aangezien de wachttijd in de meeste plaatsen al bijna 3 maanden isquote:Op donderdag 25 mei 2006 03:07 schreef zijle het volgende:
Volgens mijn instructeur is een pakket van 20 lessen wel voldoende, ik wil em ongeveer begin/half augustus hebben
ik wil hem het liefst ook voor september hebben. volgende week ff overleggen met de instructeur. hoop dat 20-25 lessen voldoende moet zijnquote:Op donderdag 25 mei 2006 03:07 schreef zijle het volgende:
Volgens mijn instructeur is een pakket van 20 lessen wel voldoende, ik wil em ongeveer begin/half augustus hebben
3 maandenquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nouja, met die wachttijden bij het CBR hoop ik het ook, maar ben bang dat het niet gaat lukken, aangezien de wachttijd in de meeste plaatsen al bijna 3 maanden is
Maar veel plezier met lessen iig!
Ben je nu wel hellingproof?quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:51 schreef jorienvdherik het volgende:
lessen ging wel goed, verrichtingen voor donderdag (ttt) gingen goed. alleen keer met hellingproof viel de motor uit. en gelijk in begin met wegrijden ook, moest ff wennen
In leusden kun je als je nu zakt pas in september weerquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:49 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
3 maanden![]()
ik dacht dat het in arnhem 8 weken was, tiel weet ik niet...
Oeh mooie bak, en zeker snel genoeg om in te lessenquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:27 schreef zijle het volgende:
Ik les trouwens in een Peugeot 407 2.0 HDi, fucking snelle bak!
toeristenroute genomenquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:24 schreef Robin__ het volgende:
dat doe ik dus niet meer (gelijk ook zo'n beetej de enige belevenis tijdens heel die les.. en we hebben gerard joling gespot in laren)
Ik moest ook wel een aantal keer op mn snelheid letten, voor je het weet rijd je te snel. Vooral als je van buiten de stad weer de stad in rijdt, dus van 80 naar 50. Lijkt echt een slakkengangetje danquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:24 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Oeh mooie bak, en zeker snel genoeg om in te lessen
Heb mezelf de vorige keer nogal vergist in de snelheid van mijn lesauto (eveneens 2 liter turbo diesel)
Op de oprit naar de snelweg, erg scherp, je moest zeg maar een half rondje, maar in het midden een stukje rechtuit.. ook de invoeg strook daarna is redelijk kort (dacht ik dan.. viel mee, dacht dat ik ergens anders was) dus ik trok even wat verder door in zn 3.. die twee bochtjes kon je nemen met 50-60 ofzo. zonder turbo trekt ie al lekker.. maar dan boven de 3000rpm gaat het nog ff een stuk harder
denk dat ik met 80+ die 2e bocht invloog.. ging gelukkig allemaal goed, het gevaar was dat als jenog net ff wat harder gaat je gelijk door kan schieten de rechterbaan van de snelweg op
![]()
![]()
dat doe ik dus niet meer (gelijk ook zo'n beetej de enige belevenis tijdens heel die les.. en we hebben gerard joling gespot in laren)
Ja.. heb ik ook best veel moeite mee gehad in het begin.. laat ik het zo zeggen, je went eraan (en na een tijdje, als je wat meer gereden hebt, word het weer wat moeilijker merk ik) wees blij dat je het een slakkengangetje vind, rustig kijken en goed overzicht houden (een vriendin van mij vond het doodeng om harder als 50 te rijden, en 20 in woonwijken, alles ging te snel zei zequote:Op donderdag 25 mei 2006 12:48 schreef zijle het volgende:
[..]
Ik moest ook wel een aantal keer op mn snelheid letten, voor je het weet rijd je te snel. Vooral als je van buiten de stad weer de stad in rijdt, dus van 80 naar 50. Lijkt echt een slakkengangetje dan![]()
normaal gaat wel goedquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:54 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ben je nu wel hellingproof?
Ik ben gisteren naar medische keuring geweest voor groot rijbewijs, en alles is in orde, dus ik mag officieel beginnen
JosvG is hier net aan begonnen!quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:44 schreef Ridocar het volgende:
Ben er een tijdje tussenuit geweest, maargoed.
Ik wil m'n C (en C-E) gaan halen. Is er iemand die mij precies kan vertellen hoe het zit met dat ccv-b?
Ik heb op verschillende sites gekeken, maar ik weet nu niet of het verplicht is of niet.
Ik ga nog niet bij een transportbedrijf aan de slag ofzo.
En wat zijn de kosten voor de complete opleiding? (ruwe schatting)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |