10-15 lessen gemiddeld denk ikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:23 schreef Markster het volgende:
Na hoeveel lessen wordt dat schakel/rem/gas gebeuren eigenlijk een beetje automatisme? Ik vind het behoorlijk veel om te onthouden

idd das wel knap ja! sylvanaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:23 schreef TNA het volgende:
Sylvana, ik vind het sportief van je dat je ondanks alle rijlesfrustratie die je ongetwijfeld zult hebben toch zo positief bent voor iedereen

thnxquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:23 schreef TNA het volgende:
Sylvana, ik vind het sportief van je dat je ondanks alle rijlesfrustratie die je ongetwijfeld zult hebben toch zo positief bent voor iedereen

Och, maak je niet druk, t komt vanzelf welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:23 schreef Markster het volgende:
Na hoeveel lessen wordt dat schakel/rem/gas gebeuren eigenlijk een beetje automatisme? Ik vind het behoorlijk veel om te onthouden

Hm ja dat ben ik ook al vaak vergeten, een keer bij de auto van me pa, de volgende morge was die weer de straat opgeroldquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:51 schreef FritsFluitketel het volgende:
Oja en bij de eerste keer wegrijden stond de handrem er nog op.. maargoed.. dat vergeet ik niet meer
Hoop ik

Dankjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:22 schreef TNA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[..]
En jij ook gefeliciteerdDrie lessen ertussen is wel weinig, ik neem aan dat je de eerste keer op iets lulligs bent gezakt? Hoe lang zat er tussen je eerste en tweede examen?

Dat heb ik dus nooit gehad, geen eens een gewone brommerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:35 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Och, maak je niet druk, t komt vanzelf wel
Ik had t vrij snel onder de knie, maar ik had ook het voordeel dat ik al 2 jaar ook gewend ben aan het schakelen enzo op mn brommer

same here hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:12 schreef Markster het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit gehad, geen eens een gewone brommer

Nee, gewoon 80 (in z'n 5) en dan terugschakelen naar z'n 2 op een rotonde te nemen, moet bij het op laten komen van de koppeling dan iets bijremmen om niet in één keer naar voren te schieten, verder gaat het lekkerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:53 schreef 14.gif het volgende:
Hoe hoog is hoge snelheid?
Ben je gelijk de eerste les de snelweg op gegaan?![]()

Het kijken lijkt me het ergstquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
same here hoorhet gewone rijden hd ik al wel vrij snel onder de knie, maarja, de rest heb ik ruim een jaar over gedaan inmiddels

of je laat de koppeling niet zo snel opkomenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:14 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Nee, gewoon 80 (in z'n 5) en dan terugschakelen naar z'n 2 op een rotonde te nemen, moet bij het op laten komen van de koppeling dan iets bijremmen om niet in één keer naar voren te schieten, verder gaat het lekker

Hm, ik rij ook af in Alkmaar, dus ik hoop maar dat ze mijn eventuele herexamen eerder kunnen plannenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:09 schreef Kroen het volgende:
[..]
Best vervelend als ik nu weer was gezakt, want het CBR hier in Alkmaar schijnt echt helemaal vol te zitten. Ik geloof dat het volgende examen dan pas eind juli had gekund

Dan ga je met ingetrapte koppeling de bocht in.. mag ook niet dus eerder terug schakelen, alles rustiger doen. Tenminste ik ga er van uit dat ie gewoon te laat begint met remmen en niet genoeg de tijd neemt.. (heb ik ook wel eens last vanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:23 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
of je laat de koppeling niet zo snel opkomen

Als je de auto gaat proberen af te remmen door de koppeling langzaam op te laten komen is die zo versleten, je moet van tevoren weten met welke snelheid je in welke versnelling kan zitten, en daar je rem- en schakelgedrag op afstemmen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:23 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
of je laat de koppeling niet zo snel opkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |