Ik heb het hele seizoen eigenlijk gedacht dat 't een Brit was die een beetje doorgedraaid wasquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:49 schreef ThaMadEd het volgende:
Iemand trouwens opgevallen dat Bierko eigenlijk wel erg native Engels praat voor een rus?
Hoe kan je dat nou zeggen als Jack half doodgemarteld op de boot naar China zitquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:08 schreef greatgonzo het volgende:
Goeie eps, enigszins voorspelbare afloop (blijft US he, de held wint altijd), maar wel onverwacht einde en opmaat voor volgend seizoen
Dan heb jij toch een heel ander einde gezien dan ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:08 schreef greatgonzo het volgende:
Goeie eps, enigszins voorspelbare afloop (blijft US he, de held wint altijd),
Zoals al eerder gezegd zal Jack al moeten zijn ontsnapt... óf seizoen 6 speelt zich geheel af in China ofzo. Een andere oplossing zie ik niet (ivm realtime)quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:58 schreef Hoolaa het volgende:
Vraag me ook erg af hoe ze S6 gaan aanpakken.
Weet je niet, waarom zie het zo of-of? Ze kunnen van alles verzinnen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd zal Jack al moeten zijn ontsnapt... óf seizoen 6 speelt zich geheel af in China ofzo. Een andere oplossing zie ik niet (ivm realtime)
Omdat Jack niet binnen een uurtje weer naar L.A. kan vliegen. Als hij aan het begin van episode 1 dus nog in China zit, dan kan de rest van het seizoen niet spelen in L.A., want dan is Jack toch wel een halve dag onderweg om daar te komen. Vandaar dus mijn of/of ... Lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:16 schreef Bellator het volgende:
[..]
Weet je niet, waarom zie het zo of-of? Ze kunnen van alles verzinnen.
Voor elke of-of van jouw kant kan ik zo een ander scenario uit mijn duim zuigen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat Jack niet binnen een uurtje weer naar L.A. kan vliegen. Als hij aan het begin van episode 1 dus nog in China zit, dan kan de rest van het seizoen niet spelen in L.A., want dan is Jack toch wel een halve dag onderweg om daar te komen. Vandaar dus mijn of/of ... Lijkt me duidelijk.
Prima. En dan gaat hij terug naar Amerika en doet dus pas vanaf aflevering 6 (weet ik veel hoelang die reis duurt) ofzo weer mee, aangezien hij dus heel wat uurtjes moet vliegenquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:39 schreef Bellator het volgende:
[..]
Voor elke of-of van jouw kant kan ik zo een ander scenario uit mijn duim zuigen.Ik neem aan dat Jack aan het begin van seizoen 6 nog een gevangene van China is en dat hij op het punt staat geruild te worden ofzo.
LOL... als Jack dus nog gevangen zit in China ... en seizoen 6 gaat zich toch weer afspelen in L.A., dan doet hij dus de helft van het seizoen niet mee.quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:42 schreef truStie het volgende:
Shanghai naar LA is zo'n 12,5 uur vliegen..
Ik kan ook nog wel een scenario bedenken waarin Jack, eventueel met hulp van buitenaf, in de eerste afleveringen weet te ontsnappen. Ondertussen ligt de gehele focus op Jack terug naar Amerika halen, en als Jack in een vliegtuig terug zit, blijken er Chinese terroristen aan boord te zijn. Jack probeert dan te achterhalen wat ze van plan zijn, terwijl hij CTU inseint.quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... als Jack dus nog gevangen zit in China ... en seizoen 6 gaat zich toch weer afspelen in L.A., dan doet hij dus de helft van het seizoen niet mee... Lijkt me dus dat ze óf een deel van het verhaal in China laten afspelen... óf Jack is al vrij als seizoen 6 begint. Wat ik dus al eerder schreef.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:04 schreef DaMart het volgende:
...(hij heeft dan natuurlijk een nieuwe 'made in China' tas vol leuke goodies),...
Nou, gewoon een erg grote dosis levendige fanatasie hebbenquote:
bedoel alleen te zeggen dat het niet te verwachten was dat Logan ermee weg zou komen...quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb jij toch een heel ander einde gezien dan ik
Er komt dit jaar nog wel een DVD board Game: http://www.imdb.com/title/tt0784961/quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:13 schreef Mr.Johnson het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de 24 film? Komt die nog voor season 6. In dat geval kan de film gaan over Jack in China om vervolgens season 6 weer in LA te laten afspelen.
Jij niet alleen!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:32 schreef Isdatzo het volgende:
Nu moet ik potdomme 7 (!!!!!!) maanden wachten![]()
![]()
quote:CELL PHONE NUMBER FEATURED ON "24"
CONNECTS FOR MORE THAN 50,000 DIE-HARD FANS
Demonstrating yet again just how devoted fans are to every detail of the hit series 24 (Mondays, 9:00-10:00 PM ET/PT on FOX), more than 50000 people watching last week's episode deciphered the phone number shown on a cell phone screen and dialed it - the number that actually belongs to the prop master on 24.
In the episode "Day 4: 11:00 AM - 12:00 PM," which aired January 17, Debbie Pendleton (Leighton Messter), who was just killed by Dina Araz (Shohreh Aghdashloo), received a call on her cell phone. The caller was Debbie's mother, and fans with a DVR were able to pause the shot and see the actual incoming number. Thousands of fans have since been dialing that phone number and crew members of 24 - along with stars Carlos Bernard, Reiko Aylesworth and Mary Lynn Rajskub - have been taking the calls.
(FOX)
Nu moet ik eens een schema gaan makenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:13 schreef Merkie het volgende:
Januari.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nu moet ik eens een schema gaan maken![]()
24 S6 komt in januari 2007
Lost S3 komt binnenkort 7 afleveringen maar de rest komt pas over half jaar september en februari
Stargate SG1 komt in oktober? juli
Stargate Atlantis komt ook in oktober? juli
Prison Break S2 komt op? augustus
Battlestar Galactica 2006 S3 komt in? oktober
Óf hij staat op het punt vrijgelaten te worden en is al in LA.quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... als Jack dus nog gevangen zit in China ... en seizoen 6 gaat zich toch weer afspelen in L.A., dan doet hij dus de helft van het seizoen niet mee... Lijkt me dus dat ze óf een deel van het verhaal in China laten afspelen... óf Jack is al vrij als seizoen 6 begint. Wat ik dus al eerder schreef.
quote:As they are loading Palmer's body out of the hearse and towards the plane, Mike is watching on his Sprint phone. Look at that clear picture! It just makes me want to get a Sprint phone and watch these things. Then again, maybe if I were Mike I would just find a nice plasma screen or in this case look up from his phone since the whole thing is FIVE FEET AWAY.
Aangezien Jack jaren bij CTU heef gewerkt en special advisor van Heller was, heeft hij erg veel info over alle terroristische activiteiten/netwerken in de wereld. Waarschijnlijk kan jack ook intel verschaffen over geheime operaties van de amerikaanse regeringquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:16 schreef scanman01 het volgende:
Dat de Chinezen iets van plan zijn is duidelijk. In de laatste aflevering zeiden ze niet voor niets dat Jack te waardevol is om zo maar te doden. De vraag is ook wat ze dus daarmee bedoelen. Daar komen we vast nog wel achter
zolang hij al ze ledematen/ogen/ingewanden nog heeft, kan je hem nog harder martellenquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:57 schreef H.Flick het volgende:
Jack gaat niet praten. In seizoen 2 heeft hij zich ook al dood laten martelen. Dat werkt gewoon niet bij hem. Je moet achter z'n 'loved ones' aan gaan, dat werkt. M.a.w. hopelijk gaan die Chinezen Kim vermoorden.
Geen China dus.quote:JACK WON'T SPEND NEXT '24' HOURS IN CHINA
By ADAM BUCKMAN
May 25, 2006 -- Just because Jack Bauer is on a slow boat to China, that doesn't mean he'll wind up there.
That's the word from Howard Gordon, executive producer of "24," who acknowledged this week that the challenge of bringing Bauer (Kiefer Sutherland) all the way back from China next season would wreak havoc with the suspense series' "real-time" format.
Following the surprise cliff-hanger which had Bauer being shanghaied by Chinese government agents at the conclusion of the season finale of "24" Monday, fans have wondered how Bauer would ever get back to the United States in time to participate in next season's 24-hour adventure, given the great distance between the two countries.
In an interview with the TV trade publication TV Week, Gordon revealed that Bauer won't be trapped in China when the new season begins next January.
"It's just an impractical thing given the real-time constraints because, even by the time we concluded that story, it would take Jack 16 hours - you know, three-quarters of the series - to get back to L.A.," Gordon said, inadvertently revealing that, somehow, Bauer escapes from the Shanghai-bound cargo ship in which he was last seen long before it gets to China.
"Unfortunately, I don't think much of the story will take place in China," Gordon said.
He revealed nothing else about how the next season of "24" will play out. "I just started writing the first [episode] this morning," he said.
hij is net begonnen met het schrijven de eerste ep. het kán altijd nogquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:31 schreef -Mo- het volgende:
- Howard over S6/China: "unfortunately I don't think much of the story will take place in China"
Dat had ik even gemistquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:46 schreef Merkie het volgende:
Dat wist -Mo- 2 pagina's terug ook al met inside information te vertellen.
[..]
Kan juist heel erg cool zijn. Jack die uit handen moet zien te blijven van de Chinezen en tegelijkertijd andere dingen moet oplossen (geen terroristische aanslagen a.u.bquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:47 schreef DaMart het volgende:
Maar als Jack ontsnapt, dan zitten die Chinezen volgend jaar waarschijnlijk weer achter hem aan. Het wordt dan wel een beetje erg eentonig hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |