Ben je een kloon van Jett. ofzo?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:19 schreef fck het volgende:
Steven Seagal is een baas.
je hebt tweakers.net als bladwijzer staanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:29 schreef ehqo het volgende:
[afbeelding]
Die vertaalmachines ook altijd. Grappen en grollen.
Ik heb geen biologie in mijn vakkenpakket.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:24 schreef ehqo het volgende:
Jij hebt twee balzakken?
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je hebt tweakers.net als bladwijzer staan
Kijk dan naar beneden, helder licht!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb geen biologie in mijn vakkenpakket.
En jij zeikt over dat wij tweakers als bladwijzer hebben.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:33 schreef mcDavid het volgende:
oh ik was ff weg, mijn internetverbinding deed vaag. Na een aantal resets e.d. bleek het te komen doordat mijn router dacht dat ik een PPTP verbinding heb i.p.v. het gebruikelijke "dynamisch IP".
vond het al zo vaag dat alles eruit lag qua internet (radio, msn, FF/IE) behalve skype
Die screenshot is niet van mij, maar van een vriend.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je hebt tweakers.net als bladwijzer staan
als ik dat ook had, had het wellicht minder dan 2 uur geduurd voor ik erachter kwam dat dat vinkje verkeerd stondquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En jij zeikt over dat wij tweakers als bladwijzer hebben..
Held!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:37 schreef ehqo het volgende:
[..]
Die screenshot is niet van mij, maar van een vriend.
damn wat heb ik een hekel aan dat kutwoordquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:19 schreef fck het volgende:
Steven Seagal is een baas.
mijn moeder doet het ookquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mij een beetje betichten van Tweakers bezoeken.
"is"quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn wat heb ik een hekel aan dat kutwoord
Wat is er toch zo slecht aan tweakers?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
het zijn Tweakersquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat is er toch zo slecht aan tweakers?
misschien ook foute routerinstellingen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:46 schreef Chowi het volgende:
Wat zijn de mods vandaag weer sloom, zeg.
tweakers heerscht gewoonquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
misschien ook foute routerinstellingen?
quote:
ja en jij hebt cupje aquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
. Nee, ze hebben allemaal een leven gekregen, gok ik.
ik gisteren een halve kilo patat en 3 van Dobben Kalfskroketten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb vandaag een frikandel gegeten dus ik vind dat ik hier best mag posten nu![]()
Dat is genoeg om de rest van de week hier te mogen postenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik gisteren een halve kilo patat en 3 van Dobben Kalfskroketten.
gelukkigquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is genoeg om de rest van de week hier te mogen posten
Geen ervaring met linux?quote:
Nee, had het alleen verwacht.quote:
Ks is een kloon van jou?quote:
jij hebt tieten, dat mag ook!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:57 schreef Janetje het volgende:
Ik heb al weken geen frituur meer gehad..
En de laatste keer bier is ook al weer een weekje of 2 geleden..
nog niet, ben nu met freebsd aan het kutten, als ik dat beetje onder de knie heb dan is linux een peuleschilquote:
quote:
*checktquote:
tot vanmiddag 5 uur was dr ook niets mis mee!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:06 schreef Chowi het volgende:
Ik dacht dat ík een klote verbinding had, mcD..
Dat is zielig.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]ik ken serieus iemand die vet veel op die tekening lijkt!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik ken serieus iemand die vet veel op die tekening lijkt!
Wat is dat "sliertje" achter zijn hoofd? Sliertjes, húúú.quote:
dat ben ik dus nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Vooral erg artistieke neus heeft KS, drib.
Ja ik zat te twijfelen tussen een rechte en een ronde, dus ik dacht, ik doe ze allebeiquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Vooral erg artistieke neus heeft KS, drib.
Een haarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat is dat "sliertje" achter zijn hoofd? Sliertjes, húúú.
quote:
Ik ben hier langer dan jijquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik zat te twijfelen tussen een rechte en een ronde, dus ik dacht, ik doe ze allebei![]()
ik heb er nóg 1quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:16 schreef Chowi het volgende:
Okay, okay. Nu ga ík KS painten.
Ik ben hier langer dan jij, dus jij post gewoon een fotoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben hier langer dan jijik maak de regels.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:16 schreef Chowi het volgende:
Okay, okay. Nu ga ík KS painten.
Hij heeft daar een speknek.quote:
quote:
quote:
Echt nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:31 schreef Chowi het volgende:
Ik own je met mijn paintskills, Drib.
chowi fortehwinquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:31 schreef Chowi het volgende:
Ik own je met mijn paintskills, Drib.
goedenavond mevrouw met de zachte rondingenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:32 schreef Mokster het volgende:
Dus!
Goedenavond meneer!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:34 schreef killswitch het volgende:
goedenavond mevrouw met de zachte rondingen
Whehehehehequote:
Ik ben góéd.quote:
John and John zijn dan ook zeer erotisch.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:38 schreef killswitch het volgende:
op de een of andere manier prikkelt je usericon men fantasie best wel eigenlijk
niet erotisch, maar zeker wel grappigquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
John and John zijn dan ook zeer erotisch.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:43 schreef killswitch het volgende:
maar je zou je kunnen voorstellen dat iemand met een levendige fantasie het tavereel van het omhoog trekken van het topje projecteerd over een foto van uw eigen schoonheid
hoe krijg je het voor elkaar, 2 spelfouten in 1 zin, die zelfs MIJ opvallen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:43 schreef killswitch het volgende:
maar je zou je kunnen voorstellen dat iemand met een levendige fantasie het tavereel van het omhoog trekken van het topje projecteerd over een foto van uw eigen schoonheid
ik ben een wandelende spelfout?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar, 2 spelfouten in 1 zin, die zelfs MIJ opvallen!
KUTHOND!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat is niet met paint dat telt niet
En jij bent zijn boodschapdoorgeefslaaf ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
KUTHOND!
(namens mcD, wiens internet eruit ligt)
Was het 'chantagemapje'?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:11 schreef Janetje het volgende:Whoohoo.. ik weet eindelijk m'n wachtwoord van m'n chantagemapje weer..
![]()
Het mapje met fóute foto's van fokkers.quote:
Als ik het op die manier bedoelde had ik getypt 'Wat is het..'. Ik vroeg me meer af of dat je wachtwoord was.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het mapje met fóute foto's van fokkers.
*insert sararaats.jpg..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als ik het op die manier bedoelde had ik getypt 'Wat is het..'. Ik vroeg me meer af of dat je wachtwoord was.
Maar goed, post eens iets.
Mail.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
*insert sararaats.jpg..
Neh.. het meeste is banbaar materiaal...
Nog speciale interesses?quote:
Fok!kers in compromitterende poses!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:18 schreef Janetje het volgende:
Nog speciale interesses?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Gooi alles maar in een zipje, dan heb ik vanavond wat te doen.
Moet ik overigens wel je email hebben..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weet niet of je dat wel wil..
Nou ja.. ik stuur wel een klein rarretje.
zal ik ff een pizza bij je bezorgen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:20 schreef Chowi het volgende:
Seks, trouwens.
kotsen en een psycholoog bellen jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Gooi alles maar in een zipje, dan heb ik vanavond wat te doen.
Yes. Bus 100.quote:
Dat blijkt zo!quote:
Ook hierheen bitte.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:21 schreef Janetje het volgende:
[..]Weet niet of je dat wel wil..
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weet niet of je dat wel wil..
Had ik jou niet op msn?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moet ik overigens wel je email hebben..
Is al op!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
En ondertussen heb ik nog steeds geen cake gezien
ik stuur wel ff een Cake over msn!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
En ondertussen heb ik nog steeds geen cake gezien
quote:
quote:Je hebt C:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\Mijn ontvangen bestanden\Cake - 02 The Distance.mp3 van McDavid ontvangen
je hebt het tegen chowi he, niet de eerste de beste 13 jarige cu2 breezerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:33 schreef ehqo het volgende:
Chowi! Ik heb gedroomd over je borsten(lees: tieten) nu kun je ze net zo goed laten zien.
Zie ik eruit als je werkster?!quote:
WKSZ!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
je hebt het tegen chowi he, niet de eerste de beste 13 jarige cu2 breezer
Wel op skype.. maar op msn?quote:
whot's the difference?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
je hebt het tegen chowi he, niet de eerste de beste 13 jarige cu2 breezer
Ik heb helemaal geen Skype. Momentje.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wel op skype.. maar op msn?
Spreek mee eens aan? (email is mijn username @ gmail)
Dat is echt '1337'.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:39 schreef Chowi het volgende:
Há. Ik heb IRC. Puik, hm?
Ik verwar je met iemand anders..quote:
Néé man, da's oldbie.quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:52 schreef mcDavid het volgende:
wegens een schaarste aan chantagefoto's van mij:
[afbeelding]
Jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
oke voor n00bs als jou mischien wel
You must be 'this' high...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:52 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
Fúk!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:52 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
weest blij dat ik niet de hoge-resolutie versie gepost hebquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Het is zó makkelijk om die foto te bewerken dat ik er nietaans aan durf te beginne![]()
Óf na-painten!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Het is zó makkelijk om die foto te bewerken dat ik er nietaans aan durf te beginne![]()
Dat je toch alweer zo snel die foto's teboven bent McD...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
weest blij dat ik niet de hoge-resolutie versie gepost heb
Ja ik lig nu op de bank en painten op het touchpad van m'n laptop is geen doen, dus doe jij het maarquote:
Ik mis het bier.quote:
En tóch proberenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik lig nu op de bank en painten op het touchpad van m'n laptop is geen doen, dus doe jij het maar![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:24 schreef fck het volgende:
WAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:26 schreef Janetje het volgende:
[..]Ben je echt geen kloon van iemand die ik ken?
Ahh..quote:
Ik ook niet.quote:
Ik gestopt met biljarten,......ik had geen keusquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:05 schreef rompompom het volgende:
Even een gouwe ouwe er tussendoor gooien:
Poep!
Pieter van de Hoogenband is gestopt met zwemmen... Marcel Wou daquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik gestopt met biljarten,......ik had geen keus![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:48 schreef pc-fr34k het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=9089663213272456467&pl=true.
MSN, gotta love it.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zo langzaam als het nu gaat, zo snel ging het vanmiddag!
maar dan nóg sneller, eigenlijk.
Originaliteit alom.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Mijn internet is vollop snel lijkt wel of ik ADHDSL heb![]()
Was dat voor- of nadat jij had gezegd dat je een ritme ging opbouwen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 05:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Vroegâh, toen er nog mensen op dit tijdstip online waren, was alles beter.
Ik doe niet meer aan ritmes. Ritmes kunnen m'n rug op.quote:Op woensdag 24 mei 2006 06:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Was dat voor- of nadat jij had gezegd dat je een ritme ging opbouwen?
Ritmes wel en ik nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 06:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan ritmes. Ritmes kunnen m'n rug op.
Goeie gesprekken, zo op dit uur van de dag!quote:Op woensdag 24 mei 2006 06:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij mag ook heur, ik ben niet zo moeilijk.
Jammer dat Fok voor de rest nogal dood is. Verder is het wel een ok onderwerp, daar niet van.quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goeie gesprekken, zo op dit uur van de dag!
Om zes uur 's ochtends, right...quote:Op woensdag 24 mei 2006 05:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Vroegâh, toen er nog mensen op dit tijdstip online waren, was alles beter.
Jouw rug, hmm, het is weer eens een andere kantquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jammer dat Fok voor de rest nogal dood is. Verder is het wel een ok onderwerp, daar niet van.
Het is inmiddels al kwart over negen hoorquote:
En vanmiddag weer miepen dat je doodop bent zekerquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, ik verveel me. Nee, ik heb geen slaap.
Wéér niet goed?quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jouw rug, hmm, het is weer eens een andere kant
Ah, ik vroeg me net af wat het tijdsverschil was.quote:Het is inmiddels al kwart over negen hoor
Goh, dat zou je niet zeggenquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, ik verveel me. Nee, ik heb geen slaap.
Neu, vanmiddag ga ik *iets* doen. Ik weet nog niet wat. Ik verzin wel wat.quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:18 schreef JDude het volgende:
[..]
En vanmiddag weer miepen dat je doodop bent zeker
Niet werken though. Ook m'n werk kan keihard m'n rug op.quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neu, vanmiddag ga ik *iets* doen. Ik weet nog niet wat. Ik verzin wel wat.
Het weer is hier prima. Beetje winderig en de golven zijn met 2,5 - 3 meter aan de hoge kant, maar voor de rest is het lekker zonnig enzoquote:
Dos uros.quote:[..]
Ah, ik vroeg me net af wat het tijdsverschil was.
Bijdehandje.quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het weer is hier prima. Beetje winderig en de golven zijn met 2,5 - 3 meter aan de hoge kant, maar voor de rest is het lekker zonnig enzo
Tofquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga een poezebeest nemen.
"Ik zag laatst muizen in de keuken."quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Overtuig jij MamaMer even?. Die is het nog niet helemaal met me eens.
Afdrukken op posterformaat en boven d'r bed hangen!quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Kijk nou, dat kan niémand toch weigeren?.
Dan zegt ze óf 'Goh. Das knap. Op 3 hoog? Toe maar. Die muizen komen ook óveral' óf ze lacht me uit omdat ze weet dat ik de hele buurt bij elkaar zou schreeuwen als ik écht muizen had gezien.quote:
"Ik verzorg het beessie helemaal zelf! Totdat ik over een half jaar op kamers ga natuurlijk. En hij kan niet met me mee, want die kamer is dan veel te klein voor het arme poes-dier."quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Overtuig jij MamaMer even?. Die is het nog niet helemaal met me eens.
Ja, het topic waarin ze aangeboden zijn staat in m'n AT. Ik wacht tot ze wakker wordt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Afdrukken op posterformaat en boven d'r bed hangen!
Succes! Ik ga me eens naar Rotterdam begeven.quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, het topic waarin ze aangeboden zijn staat in m'n AT. Ik wacht tot ze wakker wordt.
En dan is het eerste wat ze zegt: Je hebt niet geslapen, ga je bed in!quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, het topic waarin ze aangeboden zijn staat in m'n AT. Ik wacht tot ze wakker wordt.
Werk ze. Tis best ok weer hier.quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Succes! Ik ga me eens naar Rotterdam begeven.
Mwoah, ze weet dat ik wakker ben, ze werd 's nachts wakker en zag me lopen en zei helemaal niets. Heeft de hoop opgegevenquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dan is het eerste wat ze zegt: Je hebt niet geslapen, ga je bed in!
Werkze Dude!quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Succes! Ik ga me eens naar Rotterdam begeven.
Niks moet, meisje.quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Werk ze. Tis best ok weer hier.
[..]
Mwoah, ze weet dat ik wakker ben, ze werd 's nachts wakker en zag me lopen en zei helemaal niets. Heeft de hoop opgegeven.
Ik moét dat ding hebben!
Dat komt omdat ik zo enorm wijs ben. Nu al.quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik krijg de neiging om 'ok papa' te zeggen. Zó oud ben je nou ook weer niet.
Dat weet je dan goed te verbergen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik zo enorm wijs ben. Nu al.
Anders word ik een vraagbaakquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat weet je dan goed te verbergen.
Ah! Dat moet je inderdaad niet hebben. Ik wil naar het strand. Dat wil ik al weken. Nu nog iemand vinden die net zo gek isquote:
Mits behoorlijk weer, ga ik best een keertje met je mee hoor! Gaan we dan naar Scheveningen? Eerlijk tussen ons in enzoquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah! Dat moet je inderdaad niet hebben. Ik wil naar het strand. Dat wil ik al weken. Nu nog iemand vinden die net zo gek is.
Oeh je komt bijna terug, tof, was ik vergeten. Doen we ja.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mits behoorlijk weer, ga ik best een keertje met je mee hoor! Gaan we dan naar Scheveningen? Eerlijk tussen ons in enzo
Als ik terug ben, volgende week ofzo.
Ik word vreselijk gemist, merk ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oeh je komt bijna terug, tof, was ik vergeten. Doen we ja.
Maar ik wil vandaaaaag. Uitwaaien
.
Ik kwam je laatst nog speciaal gedag zeggen op Skype, ondankbaar kreng!quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik word vreselijk gemist, merk ik
UitwaaienDat kan pas écht goed als er een orkaan is, zoals 15 jaar terug (ofzo).
Ja, alleen moest er speciaal een nieuw gesprek worden opgestart zodat Litso er ook bij konquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kwam je laatst nog speciaal gedag zeggen op Skype, ondankbaar kreng!
En ja, het wordt vandaag ook uitwaaiweer.
M'n aanhang moet erbij, jeweettog.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, alleen moest er speciaal een nieuw gesprek worden opgestart zodat Litso er ook bij kon
Tof
Mits wormvormig,quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n aanhang moet erbij, jeweettog.
Ja. Ik ga gewoon alleen denk ik. Dat zal de wereld leren!
Ik ben in één klap weer depressiefquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mits wormvormig, [afbeelding].
Wellicht voelt het goed om mijn familiehit te luisteren!
Hovink is een artiestennaam
* rompompom streept "Goede Daad" van z'n lijstje voor vandaag.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben in één klap weer depressief.
Ik duw je zó in de zee, als we naar het strand gaan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Streept "Goede Daad" van lijstje voor vandaag.
Dat mag. Maar dan houd ik je wel vast.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik duw je zó in de zee, als we naar het strand gaan.
Eender!quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:51 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen
Hihi, spannendquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat mag. Maar dan houd ik je wel vast.
Jahaa, zo nat krijgt Johnny je niet!quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hihi, spannend.
Goedemorgen, ander volk!
Dat klopt! Héél misschien kunnen we het één en ander combineren!quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja, ik heb nog een knuffel van je tegoed rpp!
Sterkte!quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:56 schreef Misstique het volgende:
Druk. Werk. Later.
Man, ik kan niet wáchtenquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jahaa, zo nat krijgt Johnny je niet!
[..]
Dat klopt! Héél misschien kunnen we het één en ander combineren!
[..]
Sterkte!
Ruim vijf weken tussen slechts mannenquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Man, ik kan niet wáchten.
Je zit écht al te lang op die boot hè?
Tal gaat echt dágen niet kunnen lopen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ruim vijf weken tussen slechts mannen
Waar ging het mis in je leven?quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ruim vijf weken tussen slechts mannen
Ik vraag me af wie er ernstiger aan toe is hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tal gaat echt dágen niet kunnen lopen.
Ik weet weet het nog goed, het was een zonnige 25 juni in 1981...quote:
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er ernstiger aan toe is hoor
En dan vanmiddag naar het strandquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Enniehoe, ik duik m'n bed maar in, hopende dat ik het grootste deel van deze teringtyfuskoleregrafdag slapend doorbreng..
.
Is het niet zo dat je op tijd wakker werd en je een uur over die droom hebt zitten denken, je op je hoofd en aan je kin krabbend?quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:20 schreef jogy het volgende:
Ha, vanochtend een uur te laat wakker geworden en vannacht gedroomd dat ik met Ehqo was getrouwd, a sick mind is a joy forever. Goedemorgen trouwens.
Neh, ik neem dat soort onzin maar gewoon ter kennisname aan. Gewoon een teken dat ik weer te vaak op het forum zit.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:29 schreef rompompom het volgende:
Is het niet zo dat je op tijd wakker werd en je een uur over die droom hebt zitten denken, je op je hoofd en aan je kin krabbend?
Student & Official Member of the Pussy Patrolquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:32 schreef jackson het volgende:
Mt, een naamgenoot op PF van je
http://partyflock.nl/user/177727.html
Dat is een ding dat zeker isquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, ik neem dat soort onzin maar gewoon ter kennisname aan. Gewoon een teken dat ik weer te vaak op het forum zit.
Ze heeft wel wat lekkers vind ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Student & Official Member of the Pussy Patrol
They're so alike
Als het zo blijft zal ik wel weer even een paar dagen offline gaan want dit schiet natuurlijk niet op.quote:
Ik werd vanmorgen daadwerkelijk wakker naast een Fok!ker. Geen droom.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:45 schreef jogy het volgende:
Als het zo blijft zal ik wel weer even een paar dagen offline gaan want dit schiet natuurlijk niet op.
Dat heb ik nu elke dag.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen daadwerkelijk wakker naast een Fok!ker. Geen droom.
Dus het kan altijd erger.![]()
Nee. Want ik wist niet in welk topic ik moest zoeken... Ik kon er niet eentje vinden die door jou of door _A. was geopend.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:58 schreef Pheno het volgende:
Dat heb ik nu elke dag.
Btw, heb je die foto's nou gevonden?
Een traytje breezers, gok ikquote:
Ben je ook meteen weer van die achterlijke kleur afquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Als het zo blijft zal ik wel weer even een paar dagen offline gaan want dit schiet natuurlijk niet op.
Ik neem aan dat dat op vrijwillige basis gebeurtquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan heb je zeer slecht gezochtquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Want ik wist niet in welk topic ik moest zoeken... Ik kon er niet eentje vinden die door jou of door _A. was geopend.
Zoek je het topic met die heule foute foto's van diverse users? Dat is dit topic: Welke users heb jij al in je collectie?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Want ik wist niet in welk topic ik moest zoeken... Ik kon er niet eentje vinden die door jou of door _A. was geopend.
True.... neemt niet weg dat ze wel oke is om te zienquote:
Prima, dan kan ik dat vrijgekomen bed in.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:06 schreef Chowi het volgende:
Zo. Eerst maar eens douchen.
Mwoa, een paar dagen is niet zo erg hoor, kunnen ze wel hebben. Het blijft vrijwilligerswerkquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:01 schreef rompompom het volgende:
Ben je ook meteen weer van die achterlijke kleur af
Daarnaast denk ik dat dat niet d'r echte geboortedatum is. Die zal een paar jaar hoger liggenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:07 schreef jackson het volgende:
[..]
True.... neemt niet weg dat ze wel oke is om te zien![]()
In het geval van ik wakker worden naast ehqo geef ik je gelijk maar niet in alle gevallenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:50 schreef Mokster het volgende:
Ik stond er niet geheel onwelwillend tegenover nee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:01 schreef rompompom het volgende:
Ik neem aan dat dat op vrijwillige basis gebeurt
Over ehqo kan ik niet oordelen...quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:09 schreef jogy het volgende:
In het geval van ik wakker worden naast ehqo geef ik je gelijk maar niet in alle gevallen.
Woe ha!quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:20 schreef jogy het volgende:
Ha, vanochtend een uur te laat wakker geworden en vannacht gedroomd dat ik met Ehqo was getrouwd, a sick mind is a joy forever. Goedemorgen trouwens.
Gevonden! Very nice!!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:02 schreef Pheno het volgende:
Dan heb je zeer slecht gezocht
Het staat notabene in _a 's sig
Ik vind het altijd wel okee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Over ehqo kan ik niet oordelen...
Wellicht is hij wel zeer prettig om naast wakker te worden.
Uitnodigen is voor mensen met vriendenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gevonden! Very nice!!!
Wanneer word ik uitgenodigd?
Goed. Ja. Met een lang weekend in het vooruitzicht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:36 schreef fck het volgende:
Goedemorgen!
Heeft ze cu2?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:49 schreef fck het volgende:
Het is dan ook geen gemiddelde woensdag.
Er is een rondborstige dame werkzaam, sinds heden, alhier. Tijdelijk, dat wel.
Behalve dan dat ze stinken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:52 schreef fck het volgende:
Er is niets mis met rondborstige dames.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:53 schreef Mokster het volgende:
Ohoh... daar is ze weer. De Mokster waar ik zo'n hekel aan heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |