Ben je een kloon van Jett. ofzo?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:19 schreef fck het volgende:
Steven Seagal is een baas.
je hebt tweakers.net als bladwijzer staanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:29 schreef ehqo het volgende:
[afbeelding]
Die vertaalmachines ook altijd. Grappen en grollen.
Ik heb geen biologie in mijn vakkenpakket.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:24 schreef ehqo het volgende:
Jij hebt twee balzakken?
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je hebt tweakers.net als bladwijzer staan
Kijk dan naar beneden, helder licht!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb geen biologie in mijn vakkenpakket.
En jij zeikt over dat wij tweakers als bladwijzer hebben.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:33 schreef mcDavid het volgende:
oh ik was ff weg, mijn internetverbinding deed vaag. Na een aantal resets e.d. bleek het te komen doordat mijn router dacht dat ik een PPTP verbinding heb i.p.v. het gebruikelijke "dynamisch IP".
vond het al zo vaag dat alles eruit lag qua internet (radio, msn, FF/IE) behalve skype
Die screenshot is niet van mij, maar van een vriend.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je hebt tweakers.net als bladwijzer staan
als ik dat ook had, had het wellicht minder dan 2 uur geduurd voor ik erachter kwam dat dat vinkje verkeerd stondquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En jij zeikt over dat wij tweakers als bladwijzer hebben..
Held!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:37 schreef ehqo het volgende:
[..]
Die screenshot is niet van mij, maar van een vriend.
damn wat heb ik een hekel aan dat kutwoordquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:19 schreef fck het volgende:
Steven Seagal is een baas.
mijn moeder doet het ookquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mij een beetje betichten van Tweakers bezoeken.
"is"quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn wat heb ik een hekel aan dat kutwoord
Wat is er toch zo slecht aan tweakers?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
het zijn Tweakersquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat is er toch zo slecht aan tweakers?
misschien ook foute routerinstellingen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:46 schreef Chowi het volgende:
Wat zijn de mods vandaag weer sloom, zeg.
tweakers heerscht gewoonquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
misschien ook foute routerinstellingen?
quote:
ja en jij hebt cupje aquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
. Nee, ze hebben allemaal een leven gekregen, gok ik.
ik gisteren een halve kilo patat en 3 van Dobben Kalfskroketten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb vandaag een frikandel gegeten dus ik vind dat ik hier best mag posten nu![]()
Dat is genoeg om de rest van de week hier te mogen postenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik gisteren een halve kilo patat en 3 van Dobben Kalfskroketten.
gelukkigquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is genoeg om de rest van de week hier te mogen posten
Geen ervaring met linux?quote:
Nee, had het alleen verwacht.quote:
Ks is een kloon van jou?quote:
jij hebt tieten, dat mag ook!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:57 schreef Janetje het volgende:
Ik heb al weken geen frituur meer gehad..
En de laatste keer bier is ook al weer een weekje of 2 geleden..
nog niet, ben nu met freebsd aan het kutten, als ik dat beetje onder de knie heb dan is linux een peuleschilquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |