FOK!forum / Gaming / Lost: The Game
Chendinsdag 23 mei 2006 @ 19:11
Ubisoft heeft de rechten binnengesleept om een game te mogen maken gebaseerd op de populaire televisieserie Lost. Welke platformen bediend gaan worden, wat voor soort game het wordt en wanneer de game uit moet komen is allemaal nog niet bekend.

De serie Lost gaat over een aantal wildvreemden die na een vliegtuigcrash stranden op een tropisch eiland. Het eiland blijkt niet onbewoond te zijn en in een poging tot overleven gebeuren er de raarste dingen. Inmiddels is de serie aan diens tweede seizoen bezig.



Zie ook:
Lost (USA) Deel 31: "With the 2 hour season finale"
[LOST-NL] #6 What's it gonna be, Jack?
BMHdinsdag 23 mei 2006 @ 19:13
Beetje vroeg om dit topicje te openen.
Skull-splitterdinsdag 23 mei 2006 @ 19:14
Ben benieuwd. Riep altijd al dat de techniek nu met Far Cry en Crysis ver genoeg is om een fatsoenlijke jungle te weergeven, en dat het een interessant concept is om als de serie door teruglopende kijkcijfers gecanned wordt om het dan vanaf dat punt om te zetten in spelvorm. Al dan niet in episodes.
Chendinsdag 23 mei 2006 @ 19:14
Neeh joh
BMHdinsdag 23 mei 2006 @ 19:16
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben benieuwd. Riep altijd al dat de techniek nu met Far Cry en Crysis ver genoeg is om een fatsoenlijke jungle te weergeven, en dat het een interessant concept is om als de serie door teruglopende kijkcijfers gecanned wordt om het dan vanaf dat punt om te zetten in spelvorm. Al dan niet in episodes.
Helaas is EA de uitgever van Crysis.. Als Crysis uitgegeven zou worden door Ubi (net als de far cry games) zou de mogelijk uit groter zijn.

Maar een gemodde King Kong engine zou ook goed lukken.
Chendinsdag 23 mei 2006 @ 19:19
Ik ben alleen benieuwd hoe het in het spel gaat, wat voor character je bent, wat de missies zijn ect.
MrDoegewoondinsdag 23 mei 2006 @ 19:30
Vet, eigenlijk zou je er een adventure game van moeten maken
Avenger84dinsdag 23 mei 2006 @ 19:32
Ik vraag me af hoe je van Lost een goede game kan maken. Een beetje door de jungle lopen en af en toe een ijsbeer neerschieten en wegrennen voor 'rook'?
Wiehoedinsdag 23 mei 2006 @ 20:03
Gewoon een adventure van maken. Dan kan het wel leuk zijn... (als je maar niet iedere keer van die terugblikken krijgt, netzo als de serie )
Skull-splitterdinsdag 23 mei 2006 @ 20:31
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:16 schreef BMH het volgende:

[..]

Helaas is EA de uitgever van Crysis.. Als Crysis uitgegeven zou worden door Ubi (net als de far cry games) zou de mogelijk uit groter zijn.

Maar een gemodde King Kong engine zou ook goed lukken.
EA is de uitgever van Crysis, comprende, maar er zijn ook Ubisoft titels onderweg met techniek van Epic, welke zijn grootste titels momenteel uitgeeft bij Midway.

De engine zal dus waarschijnlijk wel los te koop komen. En dan nog zou je met de Unreal Engine 3.0 al een eind komen. (lang leve speedtree techniek)
moomoodinsdag 23 mei 2006 @ 20:48
eens, een adventure game zou het best zijn.
Frenkeldinsdag 23 mei 2006 @ 20:54
Uit een Oud Lost Topic:
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:00 schreef Xurk het volgende:
Wow, wat ik vandaag toch toevallig tegenkom

Ik weet niet of iedereen het kent, maar er is een spel, Counter-Strike [multiplayer schietspel], waarvan de nieuwste versie, Source. Ik was het vandaag aan het spelen, toen de map [level] ineens veranderde in een map die de_lost heette.
Toen dacht ik al: "Hmm, zou het?", maar dacht toch: "Neuh."

Toen zat ik in de map, en het bleek echt het eiland van Lost te zijn Ik zat echt helemaal excited rond te lopen! Ze hebben het echt heel erg goed nagemaakt, met super veel oog voor detail [logo van Dharma Initiative, schoenen die John uittrok toen hij het luik inging, alle voorwerpen die je in het luik zag komen ook terug, enzovoort!] en alle plekken van het eiland die we tot nu toe kennen [alleen de grotten zijn niet aanwezig, maar wel een soort gang wat misschien bedoeld is als de grotten].

Natúúrlijk heb ik keiveel screenies gemaakt voor jullie B)
Ik heb geprobeerd ze in chronologische volgorde van de serie te zetten. Er zitten zover ik weet geen spoilers in, aangezien me niets is opgevallen wat ik niet herkende, en het laatste in de tijdlijn het gat is waar The Others enkele van onze helden in hebben geflikkerd... het enige is misschien dat ik nu weet hoe het eiland in elkaar zit, en dus weet waar The Others ongeveer zitten
Maar het klopt denk ik niet, aangezien de map niet even groot als het eiland kan zijn en alles dicht op elkaar zit.

  • Het strand
  • Het kampvuur
  • Het luik
  • De vloot
  • Nogmaals de vloot
  • De zwarte rook
  • "The Black Rock"
  • Onderaan het luik
  • Voedselvoorraad kamer [waar Kate in werd opgesloten]
  • Luchtschacht waar Kate inkroop [helaas kon ik er niet in, omdat ik in mijn eentje speelde en niet op iemand kon springen om erbij te kunnen]
  • Computer kamer
  • Computer kamer #2 [check die teller die op 108 staat]
  • Achteringang die Kate en Desmond gebruikten
  • Gat waarin Sawyer, Jin en Michael gevangen worden gehouden


    En voor degenen die ook het gevoel willen hebben dat ze in Lost rondlopen, heb ik met FRAPS een filmpje gecaptured [niet op de fps letten, dat komt door FRAPS].
    Ik heb de kwaliteit expres laag gehouden, omdat het anders zo enorm groot zou worden [het duurt 6 minuten]; dus niet fullscreen afspelen:

  • Virtual Tour in LOST [naar beneden scrollen en "Free" selecteren, daarna even wachten, een code overtypen en je download begint!]
  • Skull-splitterdinsdag 23 mei 2006 @ 21:25
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 20:54 schreef Frenkel het volgende:
    Uit een Oud Lost Topic:
    [..]
    Brak en kaal level als je het mij vraagt.

    Liever Far Cry.

    Side-relevance nieuwtje: McFarlane Toys heeft een licentie op LOST karakters genomen, officieel moet het nog naar buiten gebracht worden, maar verwacht 6 figuren uit de serie in plastic.
    Hurley komt er iig van in huis mocht ie komen.
    Chenwoensdag 24 mei 2006 @ 07:50
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 21:25 schreef Skull-splitter het volgende:

    [..]

    Brak en kaal level als je het mij vraagt.

    Liever Far Cry.

    Side-relevance nieuwtje: McFarlane Toys heeft een licentie op LOST karakters genomen, officieel moet het nog naar buiten gebracht worden, maar verwacht 6 figuren uit de serie in plastic.
    Hurley komt er iig van in huis mocht ie komen.
    Wel erg mooi gemaakt! Leuk met de Oceanic Air logo's!
    Symerwoensdag 24 mei 2006 @ 09:40
    Hier valt best een leuke game van te maken, denk ik.

    Ik hoop wel dat een aantal personages uit de serie erin terug komen en dat we niet met een andere groep moeten spelen in een parrallel verhaal (net als die mobisodes).
    Chenwoensdag 24 mei 2006 @ 10:03
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 09:40 schreef Symer het volgende:
    Hier valt best een leuke game van te maken, denk ik.

    Ik hoop wel dat een aantal personages uit de serie erin terug komen en dat we niet met een andere groep moeten spelen in een parrallel verhaal (net als die mobisodes).
    mobisodes? En het lijkt me raar als dit het geval zou zijn, spel zou dan meteen een stuk minder verkopen als je niet met de dikke hurley of met de sexy kate kan spelen
    Symerwoensdag 24 mei 2006 @ 10:27
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 10:03 schreef Chen het volgende:

    [..]

    mobisodes? En het lijkt me raar als dit het geval zou zijn, spel zou dan meteen een stuk minder verkopen als je niet met de dikke hurley of met de sexy kate kan spelen
    Het lijkt me moeilijk om het verhaal voor de game zo te schrijven dat het naast elk willekeurig seizoen van de serie kan lopen als je de hoofdrolspelers erin betrekt.
    Je krijgt dan een hoop dingen die elkaar tegenspreken, denk ik.

    En mobisodes zijn afleveringen die voor uitzending op de mobiele telefoon gemaakt zijn. Het zijn afleveringen die niet over de hoofdrolspelers gaan, maar over de rest van de overlevenden. Die verhaallijnen lopen parrallel aan die van de hoofdrolspelers.
    Chendonderdag 25 mei 2006 @ 00:11
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 10:27 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Het lijkt me moeilijk om het verhaal voor de game zo te schrijven dat het naast elk willekeurig seizoen van de serie kan lopen als je de hoofdrolspelers erin betrekt.
    Je krijgt dan een hoop dingen die elkaar tegenspreken, denk ik.

    En mobisodes zijn afleveringen die voor uitzending op de mobiele telefoon gemaakt zijn. Het zijn afleveringen die niet over de hoofdrolspelers gaan, maar over de rest van de overlevenden. Die verhaallijnen lopen parrallel aan die van de hoofdrolspelers.
    Een heel verhaal maken maar met andere personen is denk ik niet logisch, de kopers van het spel hebben natuurlijk de serie ook gevolgd, ze weten dus precies wat er gebeurd, dan is het heel makkelijk om de missies te doen. Maar je kan het natuurlijk ook van de andere kant bekijken, misschien speel je wel één van The Others of ben je een personage dat er bij wordt verzonnen dat het hele verhaal een andere wending brengt! Goed we zullen het zien ik ben benieuwd of die al uitkomt als de serie nog bezig is of pas aan het eind van het laatste seizoen, maarja ik weet natuurlijk niet hoelang het gaat duren, hoeveel seizoenen er komen ect.
    Chendonderdag 25 mei 2006 @ 00:56
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 23:49 schreef Xurk het volgende:


    Speciaal voor jou Chen, heb ik het opnieuw upgeload » Lost - CS Virtual Tour
    Toen ik het filmpje maakte wist ik nog niet dat je in die map ook nog het luik kon openblazen, als je de dynamiet wat erop ligt "usede"; dat is ook cool, hoor je Hurley schreeuwen en vliegt het deksel eraf, kun je naar beneden klimmen

    Nu wil ik een link naar dat topic
    Gamedemondonderdag 25 mei 2006 @ 12:13
    Het concept van de game is bekend !
    quote:
    Lost : The Game.
  • Kruip in de huid van Desmond en red de wereld doormiddel van een cijferreeks in te voeren in een computer!
  • Spanning en Sensatie, Wat zou jij doen als je 108 minuten niks te doen had?
  • Zenuwslopende missies waarbij je een Ei moet bakken binnen 108 minuten, anders is het game over!

    Heb jij in je wat nodig is om de wereld te redden doormiddel van de cijfer combinatie : 4 8 15 16 23 42? Koop Lost : The Game nu!!!!
  • Chendonderdag 25 mei 2006 @ 12:26
    Skull-splitterdonderdag 25 mei 2006 @ 12:36
    quote:
    Op donderdag 25 mei 2006 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
    Het concept van de game is bekend !
    [..]
    Bijna grappig
    Chendonderdag 25 mei 2006 @ 16:56
    Toen ik de eerste paar regels las dacht ik nog even dat het echt was
    Symerwoensdag 27 februari 2008 @ 07:37
    Hij is uit

    Wat vinden we ervan?

    Ik zit hier met een tig-jaar oude pc, dus ik zal het niet kunnen proberen
    DaFrenkwoensdag 27 februari 2008 @ 08:21
    Ah thanks Symer, ik zocht op "Via Domus", de titel van het spel die dus pas later bekend werd.

    Tja, het is totaal niet mijn genre, adventure/puzzel. En de besturing is ook niet echt geweldig op de PC, en dat is echt niet fijn als je halsoverkop
    SPOILER
    moet schuilen voor Smokey.
    Ik denk dat ik er in het weekend nog eens mee ga stoeien. Kijken of ik er nog wat van kan bakken Was al hopeloos verdwaald in de grotten.
    Jackassonline3woensdag 27 februari 2008 @ 09:53
    Ik wil hem op de PS3 maar geen zin om te kijken of hij al een dag eerder is gekomen kost me anderhalf uur:P
    Jiviswoensdag 27 februari 2008 @ 11:17
    Ik heb hem, straks even spelen. Heb niet al te hoge verwachtingen moet ik eerlijk zeggen.
    Dulkwoensdag 27 februari 2008 @ 12:21
    de installer runt nu, ik heb dat piano pingeltje nu wel gehoord
    Jiviswoensdag 27 februari 2008 @ 13:23
    Altijd zo bagger, die muziekloops bij installers
    Marblewoensdag 27 februari 2008 @ 13:34
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 13:23 schreef Jivis het volgende:
    Altijd zo bagger, die muziekloops bij installers
    Leefden we maar in de toekomst, waar je het geluid van je computer uit kan zetten! .
    Dulkwoensdag 27 februari 2008 @ 13:34
    hmm vreem dit ik ben op het strand naar spullen van mezelf aan het zoeken, ik vind mijn eigen rugzak, pak de rugzak op, een of andere dude trapt me neer, en ik moet opnieuw beginnen :S
    Jiviswoensdag 27 februari 2008 @ 13:50
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 13:34 schreef Marble het volgende:

    [..]

    Leefden we maar in de toekomst, waar je het geluid van je computer uit kan zetten! .
    Ja maar soms wil ik eigen muziek luisteren maar dat kan dan niet
    s0kwoensdag 27 februari 2008 @ 15:44
    om dat abc gedoe weg te halen uit de intro, zoek ABC.bik op, open met notepad, en delete alles wat er instaat.
    Jiviswoensdag 27 februari 2008 @ 16:09
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 15:44 schreef s0k het volgende:
    om dat abc gedoe weg te halen uit de intro, zoek ABC.bik op, open met notepad, en delete alles wat er instaat.
    Vond ik juist mooi .
    DaFrenkwoensdag 27 februari 2008 @ 16:49
    Je kan die BIK bestanden ook openen met RAD Binktools en het eind-filmpje bekijken.. dat geeft pas stof tot nadenken!
    chansadreswoensdag 27 februari 2008 @ 20:25
    Ik ben pissig. Dat spel laat niet! Eerst krijg ik de mededeling dat mijn pc niet goed genoeg is. Stom spel, Half-life 2 start op hoogste graphics op terwijl dit spel niet eens in de schoenen mag staan. Maar ik heb ouderwets ***** eraan en installeer en start het op. Maar als ik het spel opstart. *POEF* Error.
    Dulkwoensdag 27 februari 2008 @ 20:26
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 20:25 schreef chansadres het volgende:
    Ik ben pissig. Dat spel laat niet! Eerst krijg ik de mededeling dat mijn pc niet goed genoeg is. Stom spel, Half-life 2 start op hoogste graphics op terwijl dit spel niet eens in de schoenen mag staan. Maar ik heb ouderwets ***** eraan en installeer en start het op. Maar als ik het spel opstart. *POEF* Error.
    ik kan crysis op medium spelen, en dit spel hapert als de neten
    chansadreswoensdag 27 februari 2008 @ 20:28
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 20:26 schreef Dulk het volgende:

    [..]

    ik kan crysis op medium spelen, en dit spel hapert als de neten
    Quality op High zetten schijnt te helpen. Bij mij laad hij wel het loading screen maar daarna de welbekende windows error.
    DaFrenkwoensdag 27 februari 2008 @ 20:30
    Ja, hier ook. Op Very High dan wordt dat gesprek met Jack als je de jungle in wilt een slide-show. Op High loopt het prima. Terwijl het in het begin perfect ging op Very High en op 1280x1024.
    AQuila360woensdag 27 februari 2008 @ 20:33
    Ik ga hem gewoon lekker vrijdag op de 360 spelen!
    s0kwoensdag 27 februari 2008 @ 21:07
    Ik krijg vooral in de jungle heel veel vage strepen, en dat zijn echt geen bladeren
    kastanovawoensdag 27 februari 2008 @ 23:50
    Kollere, ik heb continu het idee dat ik het spel aan het bugtesten ben ofzo...

    Alles draait onwijs brak en de configs klopt geen kut van...
    Verschijnen er notabene in beeld de toetsen die ik moet gebruiken, gebeurt er niks.
    Dus druk ik maar @random op andere toetsen en met een beetje geluk kan ik weer verder .
    s0kdonderdag 28 februari 2008 @ 12:11
    ik word echt lijp van al die fuses
    Harajuku.donderdag 28 februari 2008 @ 13:07
    Hahahah mei 2006
    Ulreazjdonderdag 28 februari 2008 @ 13:30
    Belooft weinig goeds al die problemen wat ik diverse fota lees.
    s0kdonderdag 28 februari 2008 @ 14:06
    details op high zetten lost al een hoop problemen op.
    Symerdonderdag 28 februari 2008 @ 15:22
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 23:50 schreef kastanova het volgende:
    Kollere, ik heb continu het idee dat ik het spel aan het bugtesten ben ofzo...
    http://www.youtube.com/watch?v=Aa6qDrITO2w
    DaFrenkdonderdag 28 februari 2008 @ 16:16
    quote:


    Scatman!
    Xtr3mEvrijdag 29 februari 2008 @ 19:34
    Het is geen top spel en heb ik ook niet verwacht. Maar omdat ik een diehard lost fan ben speel ik het toch graag
    Besturing is idd wat karrig en die hapering op Very High heb ik ook. Nu maar proberen op High, bedankt voor de tip

    Ik ben nu in de hatch die stomme cijfers aan het invoeren in de computer
    SPOILER
    Vaag, ik weet niet of het een bug is maar de eerste keer dat je in de hatch komt en gelijk die nummers wil invoeren geeft ie steeds unknown command terug. Werkt wel nadat je die 1e panel-puzzel hebt opgelost.
    Verder valt me op dat het verhaal wel heel vlot loopt
    Binnen een paar levels zit je al in de hatch en heb je de 'others' al ontmoet. Dus geen langdradige opdrachten enz.

    Maar zelf zou ik het spel alleen aan de echte Lost fans aanbevelen.
    s0kvrijdag 29 februari 2008 @ 21:31
    Beetje kort spel, met voornamelijk een hoop heen-en-weer geren en dezelfde puzzels
    En dat einde, wat een mind-fuck
    Xtr3mEzondag 2 maart 2008 @ 20:04
    waar de neuk zit die verbogen deur in de hatch ? kom niet verder. Die 2 mappen heb ik al bekeken maar wordt er niet wijzer van.

    -edit-

    ah al gevonden

    stom, ben daar tig keer langs gelopen

    [ Bericht 39% gewijzigd door Xtr3mE op 02-03-2008 23:08:15 ]
    Tim86dinsdag 4 maart 2008 @ 00:16
    hmm ik wil het als lost addict eigenlijk ook gaan spelen maar kan me ook veel ergernis besparen door gewoon niet te beginnen zie ik
    Jovatovdinsdag 4 maart 2008 @ 08:18
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 00:16 schreef Tim86 het volgende:
    hmm ik wil het als lost addict eigenlijk ook gaan spelen maar kan me ook veel ergernis besparen door gewoon niet te beginnen zie ik
    Ik vind het best een leuk spel hoor, als Lost-fan zijnde.
    Als game is het niet geweldig maar de locaties zijn wel goed nagemaakt en het verhaal is ook wel leuk, flashbacks zijn ook leuk gedaan.
    Ulreazjdinsdag 4 maart 2008 @ 09:26
    Ik ben hem nu opnieuw aan het binnenhalen. Kon hem niet installeren.
    Jovatovdinsdag 4 maart 2008 @ 09:37
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 09:26 schreef Ulreazj het volgende:
    Ik ben hem nu opnieuw aan het binnenhalen. Kon hem niet installeren.
    Op de PC zijn de controls sowieso bagger
    Gamedemondinsdag 4 maart 2008 @ 19:03
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 09:26 schreef Ulreazj het volgende:
    Ik ben hem nu opnieuw aan het binnenhalen. Kon hem niet installeren.
    Anders koop je de game voor 25 euro netjes in de winkel, werkt gegarandeerd.
    Ulreazjdinsdag 4 maart 2008 @ 19:11
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 19:03 schreef Gamedemon het volgende:

    [..]

    Anders koop je de game voor 25 euro netjes in de winkel, werkt gegarandeerd.
    Ik koop wel spellen die het waard zijn. En werken zal het sowieso wel.
    Xtr3mEwoensdag 5 maart 2008 @ 20:39
    Arghh Ik word schijtziek van die flashbacks die bagger zijn gemaakt. Hele tijd foute foto's en als je één mm er vanaf wijkt is ie opeens wél goed. Zo ook bij die gasten met de koffer overdracht.

    Ik krijg hem niet gemaakt. Ik weet dat je die 2 gezichten op de foto moet hebben en als ze de koffer elkaar geven. Maar hij pakt hem niet!

    Het gaat om dit stuk dus:



    Iemand die dit wel heeft gehaald en snapt hoe ?
    kastanovawoensdag 5 maart 2008 @ 20:54
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 20:39 schreef Xtr3mE het volgende:
    Arghh Ik word schijtziek van die flashbacks die bagger zijn gemaakt. Hele tijd foute foto's en als je één mm er vanaf wijkt is ie opeens wél goed. Zo ook bij die gasten met de koffer overdracht.

    Ik krijg hem niet gemaakt. Ik weet dat je die 2 gezichten op de foto moet hebben en als ze de koffer elkaar geven. Maar hij pakt hem niet!

    Het gaat om dit stuk dus:

    [ afbeelding ]

    Iemand die dit wel heeft gehaald en snapt hoe ?
    Inzoomen totdat je alleen de 2 handen en de koffer in beeld hebt.
    Xtr3mEwoensdag 5 maart 2008 @ 20:58
    nouja schijnbaar is dit ook goed: want nu heb ik hem

    Cypress_Hilldonderdag 6 maart 2008 @ 11:08
    Kan iemand mij helpen? Ik moet nu Jack en Kate bevrijden van Tom en vriend. Probeer van alles. Bij het dynamiet staat dat het mooi zou zijn als er een kogel in komt. Maar als ik dat doe, gaat Kate dood.
    kastanovadonderdag 6 maart 2008 @ 11:11
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 11:08 schreef Cypress_Hill het volgende:
    Kan iemand mij helpen? Ik moet nu Jack en Kate bevrijden van Tom en vriend. Probeer van alles. Bij het dynamiet staat dat het mooi zou zijn als er een kogel in komt. Maar als ik dat doe, gaat Kate dood.
    Tussen Kate en de dynamiet in gaan staan en schieten...
    Vang jij de klap op en raak je slechts buiten bewustzijn .
    Cypress_Hilldonderdag 6 maart 2008 @ 11:13
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 11:11 schreef kastanova het volgende:

    [..]

    Tussen Kate en de dynamiet in gaan staan en schieten...
    Vang jij de klap op en raak je slechts buiten bewustzijn .
    Dat heb ik ook geprobeerd, maar als je op het dynamiet schiet, krijg je een cut scene, en dan sta je er opeens niet meer.
    Ulreazjdonderdag 6 maart 2008 @ 11:32
    Ik vind het niet eens een slecht game tot nu toe. Het menu en intro is best leuk gedaan. Bewegingen en stemmen zijn wat houteriger. Maar best goed spel tot nu toe.
    Cypress_Hilldonderdag 6 maart 2008 @ 11:47
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 11:11 schreef kastanova het volgende:

    [..]

    Tussen Kate en de dynamiet in gaan staan en schieten...
    Vang jij de klap op en raak je slechts buiten bewustzijn .
    Godver, je had dus toch gelijk. Maar je moet weer op exact het goede plekje staan.
    kastanovadonderdag 6 maart 2008 @ 12:12
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 11:32 schreef Ulreazj het volgende:
    Ik vind het niet eens een slecht game tot nu toe. Het menu en intro is best leuk gedaan. Bewegingen en stemmen zijn wat houteriger. Maar best goed spel tot nu toe.
    Nah, ik heb hem inmiddels uitgespeeld (wat een beláchelijk kort spel trouwens . ) en man, man, man, wat een baggerspel...
    Haal je een level niet, krijg je eerst weer allerlei cutscene's, "Previous in Lost" video's en andere onzin die je niet kunt skippen en kun je dus letterlijk minuten wachten voordat je een volgende poging kunt wagen om de level te halen.
    Vooral bij het wegrennen voor de black smoke, die toch behoorlijk vaak misging gezien de traag reagerende controls, was het echt godsgruwelijk irritant dat je iedere keer weer anderhalf minuut naar een duf kutfilmpje diende te kijken alvorens je weer na 5 seconden in het level dood was.
    Ulreazjdonderdag 6 maart 2008 @ 12:16
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 12:12 schreef kastanova het volgende:

    [..]

    Nah, ik heb hem inmiddels uitgespeeld (wat een beláchelijk kort spel trouwens . ) en man, man, man, wat een baggerspel...
    Haal je een level niet, krijg je eerst weer allerlei cutscene's, "Previous in Lost" video's en andere onzin die je niet kunt skippen en kun je dus letterlijk minuten wachten voordat je een volgende poging kunt wagen om de level te halen.
    Vooral bij het wegrennen voor de black smoke, die toch behoorlijk vaak misging gezien de traag reagerende controls, was het echt godsgruwelijk irritant dat je iedere keer weer anderhalf minuut naar een duf kutfilmpje diende te kijken alvorens je weer na 5 seconden in het level dood was.
    Ok. Ik ben bij de 3de episode nu geloof ik. Ja, dat is wel jammer , dat je checkpoints hebt. Sowieso irritant bij heel veel spellen die dat hebben.
    Wat ik zelf nog meer heel kut vind, zijn die foto's nemen.
    Mr_Brownstonedonderdag 6 maart 2008 @ 12:47
    Wat een baggerspel. Geen echte stemmen, grafische glitches van hier tot Tokio en je kan het eiland niet eens vrij ontdekken. Alles is constant netjes afgezet. Na level 3 (de benzine van het vliegtuig omleiden) ben ik er maar mee gestopt, want ik had nou niet echt het idee dat het er veel beter op zou worden.
    Xtr3mEdonderdag 6 maart 2008 @ 13:29
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 12:12 schreef kastanova het volgende:

    [..]

    Nah, ik heb hem inmiddels uitgespeeld (wat een beláchelijk kort spel trouwens . ) en man, man, man, wat een baggerspel...
    Haal je een level niet, krijg je eerst weer allerlei cutscene's, "Previous in Lost" video's en andere onzin die je niet kunt skippen en kun je dus letterlijk minuten wachten voordat je een volgende poging kunt wagen om de level te halen.
    Vooral bij het wegrennen voor de black smoke, die toch behoorlijk vaak misging gezien de traag reagerende controls, was het echt godsgruwelijk irritant dat je iedere keer weer anderhalf minuut naar een duf kutfilmpje diende te kijken alvorens je weer na 5 seconden in het level dood was.
    idd

    Vond overigens dat trade ook zo zinloos, hoevaak heb je in totaal wel iets geruild? Terwijl er zoveel aan dingen zijn die je kan oppikken (wat ook weer wordt ingepikt als je weer bij de others gevangen wordt genomen )
    Cypress_Hilldonderdag 6 maart 2008 @ 13:39
    Savo komt niet terug in de serie toch? Dat was toch gewoon verzonnen voor het spel. Of heb ik echt iets gemist?
    Xtr3mEdonderdag 6 maart 2008 @ 20:12
    yup, net als die gast en lisa zelf
    Cypress_Hilldonderdag 6 maart 2008 @ 20:46
    Is er uberhaubt wel wat uitgelegd uit de serie?
    Xtr3mEdonderdag 6 maart 2008 @ 21:19
    the game staat los van de serie, het heeft een iegen verhaal dat jij speelt dat zich weliswaar parallel afspeelt naast die uit de serie. Er zijn dus momenten die je tegenkomt en herkent uit de serie. Er wordt niks uitgelegd uit de serie omdat het dus niet veel te maken heeft qua verhaal. Zou ook sneu zijn als de het einde zouden verklappen
    Jovatovdonderdag 6 maart 2008 @ 21:33
    Qua verhaal heeft het inderdaad niet veel toegevoegde waarde aan de serie. Het verhaal van de game is wel 'Lost' met clffihangers en mysterie, dat hebben ze wel goed gedaan.