Chen | dinsdag 23 mei 2006 @ 19:11 |
Ubisoft heeft de rechten binnengesleept om een game te mogen maken gebaseerd op de populaire televisieserie Lost. Welke platformen bediend gaan worden, wat voor soort game het wordt en wanneer de game uit moet komen is allemaal nog niet bekend. De serie Lost gaat over een aantal wildvreemden die na een vliegtuigcrash stranden op een tropisch eiland. Het eiland blijkt niet onbewoond te zijn en in een poging tot overleven gebeuren er de raarste dingen. Inmiddels is de serie aan diens tweede seizoen bezig. ![]() Zie ook: Lost (USA) Deel 31: "With the 2 hour season finale" [LOST-NL] #6 What's it gonna be, Jack? | |
BMH | dinsdag 23 mei 2006 @ 19:13 |
Beetje vroeg om dit topicje te openen. | |
Skull-splitter | dinsdag 23 mei 2006 @ 19:14 |
Ben benieuwd. Riep altijd al dat de techniek nu met Far Cry en Crysis ver genoeg is om een fatsoenlijke jungle te weergeven, en dat het een interessant concept is om als de serie door teruglopende kijkcijfers gecanned wordt om het dan vanaf dat punt om te zetten in spelvorm. Al dan niet in episodes. | |
Chen | dinsdag 23 mei 2006 @ 19:14 |
Neeh joh ![]() | |
BMH | dinsdag 23 mei 2006 @ 19:16 |
quote:Helaas is EA de uitgever van Crysis.. Als Crysis uitgegeven zou worden door Ubi (net als de far cry games) zou de mogelijk uit groter zijn. Maar een gemodde King Kong engine zou ook goed lukken. | |
Chen | dinsdag 23 mei 2006 @ 19:19 |
Ik ben alleen benieuwd hoe het in het spel gaat, wat voor character je bent, wat de missies zijn ect. | |
MrDoegewoon | dinsdag 23 mei 2006 @ 19:30 |
Vet, eigenlijk zou je er een adventure game van moeten maken ![]() | |
Avenger84 | dinsdag 23 mei 2006 @ 19:32 |
Ik vraag me af hoe je van Lost een goede game kan maken. ![]() | |
Wiehoe | dinsdag 23 mei 2006 @ 20:03 |
Gewoon een adventure van maken. Dan kan het wel leuk zijn... (als je maar niet iedere keer van die terugblikken krijgt, netzo als de serie ![]() | |
Skull-splitter | dinsdag 23 mei 2006 @ 20:31 |
quote:EA is de uitgever van Crysis, comprende, maar er zijn ook Ubisoft titels onderweg met techniek van Epic, welke zijn grootste titels momenteel uitgeeft bij Midway. De engine zal dus waarschijnlijk wel los te koop komen. En dan nog zou je met de Unreal Engine 3.0 al een eind komen. (lang leve speedtree techniek) | |
moomoo | dinsdag 23 mei 2006 @ 20:48 |
eens, een adventure game zou het best zijn. | |
Frenkel | dinsdag 23 mei 2006 @ 20:54 |
Uit een Oud Lost Topic:quote: | |
Skull-splitter | dinsdag 23 mei 2006 @ 21:25 |
quote:Brak en kaal level als je het mij vraagt. Liever Far Cry. Side-relevance nieuwtje: McFarlane Toys heeft een licentie op LOST karakters genomen, officieel moet het nog naar buiten gebracht worden, maar verwacht 6 figuren uit de serie in plastic. Hurley komt er iig van in huis mocht ie komen. | |
Chen | woensdag 24 mei 2006 @ 07:50 |
quote:Wel erg mooi gemaakt! Leuk met de Oceanic Air logo's! | |
Symer | woensdag 24 mei 2006 @ 09:40 |
Hier valt best een leuke game van te maken, denk ik. Ik hoop wel dat een aantal personages uit de serie erin terug komen en dat we niet met een andere groep moeten spelen in een parrallel verhaal (net als die mobisodes). | |
Chen | woensdag 24 mei 2006 @ 10:03 |
quote:mobisodes? En het lijkt me raar als dit het geval zou zijn, spel zou dan meteen een stuk minder verkopen als je niet met de dikke hurley of met de sexy kate kan spelen | |
Symer | woensdag 24 mei 2006 @ 10:27 |
quote:Het lijkt me moeilijk om het verhaal voor de game zo te schrijven dat het naast elk willekeurig seizoen van de serie kan lopen als je de hoofdrolspelers erin betrekt. Je krijgt dan een hoop dingen die elkaar tegenspreken, denk ik. En mobisodes zijn afleveringen die voor uitzending op de mobiele telefoon gemaakt zijn. Het zijn afleveringen die niet over de hoofdrolspelers gaan, maar over de rest van de overlevenden. Die verhaallijnen lopen parrallel aan die van de hoofdrolspelers. | |
Chen | donderdag 25 mei 2006 @ 00:11 |
quote:Een heel verhaal maken maar met andere personen is denk ik niet logisch, de kopers van het spel hebben natuurlijk de serie ook gevolgd, ze weten dus precies wat er gebeurd, dan is het heel makkelijk om de missies te doen. Maar je kan het natuurlijk ook van de andere kant bekijken, misschien speel je wel één van The Others of ben je een personage dat er bij wordt verzonnen dat het hele verhaal een andere wending brengt! Goed we zullen het zien ![]() | |
Chen | donderdag 25 mei 2006 @ 00:56 |
quote: | |
Gamedemon | donderdag 25 mei 2006 @ 12:13 |
Het concept van de game is bekend !quote: | |
Chen | donderdag 25 mei 2006 @ 12:26 |
![]() | |
Skull-splitter | donderdag 25 mei 2006 @ 12:36 |
quote:Bijna grappig ![]() | |
Chen | donderdag 25 mei 2006 @ 16:56 |
Toen ik de eerste paar regels las dacht ik nog even dat het echt was ![]() | |
Symer | woensdag 27 februari 2008 @ 07:37 |
Hij is uit ![]() Wat vinden we ervan? Ik zit hier met een tig-jaar oude pc, dus ik zal het niet kunnen proberen ![]() | |
DaFrenk | woensdag 27 februari 2008 @ 08:21 |
Ah thanks Symer, ik zocht op "Via Domus", de titel van het spel die dus pas later bekend werd. Tja, het is totaal niet mijn genre, adventure/puzzel. En de besturing is ook niet echt geweldig op de PC, en dat is echt niet fijn als je halsoverkop SPOILERIk denk dat ik er in het weekend nog eens mee ga stoeien. Kijken of ik er nog wat van kan bakken ![]() | |
Jackassonline3 | woensdag 27 februari 2008 @ 09:53 |
Ik wil hem op de PS3 ![]() | |
Jivis | woensdag 27 februari 2008 @ 11:17 |
Ik heb hem, straks even spelen. Heb niet al te hoge verwachtingen moet ik eerlijk zeggen. | |
Dulk | woensdag 27 februari 2008 @ 12:21 |
de installer runt nu, ik heb dat piano pingeltje nu wel gehoord ![]() | |
Jivis | woensdag 27 februari 2008 @ 13:23 |
Altijd zo bagger, die muziekloops bij installers ![]() | |
Marble | woensdag 27 februari 2008 @ 13:34 |
quote:Leefden we maar in de toekomst, waar je het geluid van je computer uit kan zetten! ![]() | |
Dulk | woensdag 27 februari 2008 @ 13:34 |
hmm vreem dit ik ben op het strand naar spullen van mezelf aan het zoeken, ik vind mijn eigen rugzak, pak de rugzak op, een of andere dude trapt me neer, en ik moet opnieuw beginnen :S | |
Jivis | woensdag 27 februari 2008 @ 13:50 |
quote:Ja maar soms wil ik eigen muziek luisteren maar dat kan dan niet ![]() ![]() ![]() | |
s0k | woensdag 27 februari 2008 @ 15:44 |
om dat abc gedoe weg te halen uit de intro, zoek ABC.bik op, open met notepad, en delete alles wat er instaat. | |
Jivis | woensdag 27 februari 2008 @ 16:09 |
quote:Vond ik juist mooi ![]() | |
DaFrenk | woensdag 27 februari 2008 @ 16:49 |
Je kan die BIK bestanden ook openen met RAD Binktools en het eind-filmpje bekijken.. dat geeft pas stof tot nadenken! ![]() | |
chansadres | woensdag 27 februari 2008 @ 20:25 |
Ik ben pissig. Dat spel laat niet! Eerst krijg ik de mededeling dat mijn pc niet goed genoeg is. Stom spel, Half-life 2 start op hoogste graphics op terwijl dit spel niet eens in de schoenen mag staan. Maar ik heb ouderwets ***** eraan en installeer en start het op. Maar als ik het spel opstart. *POEF* Error. ![]() | |
Dulk | woensdag 27 februari 2008 @ 20:26 |
quote:ik kan crysis op medium spelen, en dit spel hapert als de neten ![]() | |
chansadres | woensdag 27 februari 2008 @ 20:28 |
quote:Quality op High zetten schijnt te helpen. Bij mij laad hij wel het loading screen maar daarna de welbekende windows error. | |
DaFrenk | woensdag 27 februari 2008 @ 20:30 |
Ja, hier ook. Op Very High dan wordt dat gesprek met Jack als je de jungle in wilt een slide-show. Op High loopt het prima. Terwijl het in het begin perfect ging op Very High en op 1280x1024. | |
AQuila360 | woensdag 27 februari 2008 @ 20:33 |
Ik ga hem gewoon lekker vrijdag op de 360 spelen! | |
s0k | woensdag 27 februari 2008 @ 21:07 |
Ik krijg vooral in de jungle heel veel vage strepen, en dat zijn echt geen bladeren ![]() | |
kastanova | woensdag 27 februari 2008 @ 23:50 |
Kollere, ik heb continu het idee dat ik het spel aan het bugtesten ben ofzo... Alles draait onwijs brak en de configs klopt geen kut van... Verschijnen er notabene in beeld de toetsen die ik moet gebruiken, gebeurt er niks. Dus druk ik maar @random op andere toetsen en met een beetje geluk kan ik weer verder ![]() | |
s0k | donderdag 28 februari 2008 @ 12:11 |
ik word echt lijp van al die fuses ![]() | |
Harajuku. | donderdag 28 februari 2008 @ 13:07 |
Hahahah mei 2006 ![]() | |
Ulreazj | donderdag 28 februari 2008 @ 13:30 |
Belooft weinig goeds al die problemen wat ik diverse fota lees. | |
s0k | donderdag 28 februari 2008 @ 14:06 |
details op high zetten lost al een hoop problemen op. | |
Symer | donderdag 28 februari 2008 @ 15:22 |
quote:http://www.youtube.com/watch?v=Aa6qDrITO2w ![]() | |
DaFrenk | donderdag 28 februari 2008 @ 16:16 |
quote: ![]() Scatman! ![]() | |
Xtr3mE | vrijdag 29 februari 2008 @ 19:34 |
Het is geen top spel en heb ik ook niet verwacht. Maar omdat ik een diehard lost fan ben speel ik het toch graag ![]() Besturing is idd wat karrig en die hapering op Very High heb ik ook. Nu maar proberen op High, bedankt voor de tip ![]() Ik ben nu in de hatch die stomme cijfers aan het invoeren in de computer SPOILERVerder valt me op dat het verhaal wel heel vlot loopt ![]() Binnen een paar levels zit je al in de hatch en heb je de 'others' al ontmoet. Dus geen langdradige opdrachten enz. Maar zelf zou ik het spel alleen aan de echte Lost fans aanbevelen. | |
s0k | vrijdag 29 februari 2008 @ 21:31 |
Beetje kort spel, met voornamelijk een hoop heen-en-weer geren en dezelfde puzzels ![]() En dat einde, wat een mind-fuck | |
Xtr3mE | zondag 2 maart 2008 @ 20:04 |
waar de neuk zit die verbogen deur in de hatch ? kom niet verder. Die 2 mappen heb ik al bekeken maar wordt er niet wijzer van. -edit- ah al gevonden ![]() stom, ben daar tig keer langs gelopen [ Bericht 39% gewijzigd door Xtr3mE op 02-03-2008 23:08:15 ] | |
Tim86 | dinsdag 4 maart 2008 @ 00:16 |
hmm ik wil het als lost addict eigenlijk ook gaan spelen maar kan me ook veel ergernis besparen door gewoon niet te beginnen zie ik ![]() | |
Jovatov | dinsdag 4 maart 2008 @ 08:18 |
quote:Ik vind het best een leuk spel hoor, als Lost-fan zijnde. Als game is het niet geweldig maar de locaties zijn wel goed nagemaakt en het verhaal is ook wel leuk, flashbacks zijn ook leuk gedaan. | |
Ulreazj | dinsdag 4 maart 2008 @ 09:26 |
Ik ben hem nu opnieuw aan het binnenhalen. Kon hem niet installeren. ![]() | |
Jovatov | dinsdag 4 maart 2008 @ 09:37 |
quote:Op de PC zijn de controls sowieso bagger | |
Gamedemon | dinsdag 4 maart 2008 @ 19:03 |
quote:Anders koop je de game voor 25 euro netjes in de winkel, werkt gegarandeerd. | |
Ulreazj | dinsdag 4 maart 2008 @ 19:11 |
quote:Ik koop wel spellen die het waard zijn. En werken zal het sowieso wel. | |
Xtr3mE | woensdag 5 maart 2008 @ 20:39 |
Arghh Ik word schijtziek van die flashbacks die bagger zijn gemaakt. Hele tijd foute foto's en als je één mm er vanaf wijkt is ie opeens wél goed. Zo ook bij die gasten met de koffer overdracht. ![]() Ik krijg hem niet gemaakt. Ik weet dat je die 2 gezichten op de foto moet hebben en als ze de koffer elkaar geven. Maar hij pakt hem niet! Het gaat om dit stuk dus: ![]() Iemand die dit wel heeft gehaald en snapt hoe ? | |
kastanova | woensdag 5 maart 2008 @ 20:54 |
quote:Inzoomen totdat je alleen de 2 handen en de koffer in beeld hebt. | |
Xtr3mE | woensdag 5 maart 2008 @ 20:58 |
nouja schijnbaar is dit ook goed: want nu heb ik hem ![]() ![]() | |
Cypress_Hill | donderdag 6 maart 2008 @ 11:08 |
Kan iemand mij helpen? Ik moet nu Jack en Kate bevrijden van Tom en vriend. Probeer van alles. Bij het dynamiet staat dat het mooi zou zijn als er een kogel in komt. Maar als ik dat doe, gaat Kate dood. ![]() | |
kastanova | donderdag 6 maart 2008 @ 11:11 |
quote:Tussen Kate en de dynamiet in gaan staan en schieten... Vang jij de klap op en raak je slechts buiten bewustzijn ![]() | |
Cypress_Hill | donderdag 6 maart 2008 @ 11:13 |
quote:Dat heb ik ook geprobeerd, maar als je op het dynamiet schiet, krijg je een cut scene, en dan sta je er opeens niet meer. | |
Ulreazj | donderdag 6 maart 2008 @ 11:32 |
Ik vind het niet eens een slecht game tot nu toe. Het menu en intro is best leuk gedaan. Bewegingen en stemmen zijn wat houteriger. Maar best goed spel tot nu toe. | |
Cypress_Hill | donderdag 6 maart 2008 @ 11:47 |
quote:Godver, je had dus toch gelijk. ![]() | |
kastanova | donderdag 6 maart 2008 @ 12:12 |
quote:Nah, ik heb hem inmiddels uitgespeeld (wat een beláchelijk kort spel trouwens ![]() Haal je een level niet, krijg je eerst weer allerlei cutscene's, "Previous in Lost" video's en andere onzin die je niet kunt skippen en kun je dus letterlijk minuten wachten voordat je een volgende poging kunt wagen om de level te halen. Vooral bij het wegrennen voor de black smoke, die toch behoorlijk vaak misging gezien de traag reagerende controls, was het echt godsgruwelijk irritant dat je iedere keer weer anderhalf minuut naar een duf kutfilmpje diende te kijken alvorens je weer na 5 seconden in het level dood was. | |
Ulreazj | donderdag 6 maart 2008 @ 12:16 |
quote:Ok. Ik ben bij de 3de episode nu geloof ik. Ja, dat is wel jammer , dat je checkpoints hebt. Sowieso irritant bij heel veel spellen die dat hebben. Wat ik zelf nog meer heel kut vind, zijn die foto's nemen. | |
Mr_Brownstone | donderdag 6 maart 2008 @ 12:47 |
Wat een baggerspel. Geen echte stemmen, grafische glitches van hier tot Tokio en je kan het eiland niet eens vrij ontdekken. Alles is constant netjes afgezet. Na level 3 (de benzine van het vliegtuig omleiden) ben ik er maar mee gestopt, want ik had nou niet echt het idee dat het er veel beter op zou worden. | |
Xtr3mE | donderdag 6 maart 2008 @ 13:29 |
quote:idd ![]() Vond overigens dat trade ook zo zinloos, hoevaak heb je in totaal wel iets geruild? Terwijl er zoveel aan dingen zijn die je kan oppikken (wat ook weer wordt ingepikt als je weer bij de others gevangen wordt genomen ![]() | |
Cypress_Hill | donderdag 6 maart 2008 @ 13:39 |
Savo komt niet terug in de serie toch? Dat was toch gewoon verzonnen voor het spel. Of heb ik echt iets gemist? | |
Xtr3mE | donderdag 6 maart 2008 @ 20:12 |
yup, net als die gast en lisa zelf | |
Cypress_Hill | donderdag 6 maart 2008 @ 20:46 |
Is er uberhaubt wel wat uitgelegd uit de serie? | |
Xtr3mE | donderdag 6 maart 2008 @ 21:19 |
the game staat los van de serie, het heeft een iegen verhaal dat jij speelt dat zich weliswaar parallel afspeelt naast die uit de serie. Er zijn dus momenten die je tegenkomt en herkent uit de serie. Er wordt niks uitgelegd uit de serie omdat het dus niet veel te maken heeft qua verhaal. Zou ook sneu zijn als de het einde zouden verklappen ![]() | |
Jovatov | donderdag 6 maart 2008 @ 21:33 |
Qua verhaal heeft het inderdaad niet veel toegevoegde waarde aan de serie. Het verhaal van de game is wel 'Lost' met clffihangers en mysterie, dat hebben ze wel goed gedaan. |