abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38132878
Ubisoft heeft de rechten binnengesleept om een game te mogen maken gebaseerd op de populaire televisieserie Lost. Welke platformen bediend gaan worden, wat voor soort game het wordt en wanneer de game uit moet komen is allemaal nog niet bekend.

De serie Lost gaat over een aantal wildvreemden die na een vliegtuigcrash stranden op een tropisch eiland. Het eiland blijkt niet onbewoond te zijn en in een poging tot overleven gebeuren er de raarste dingen. Inmiddels is de serie aan diens tweede seizoen bezig.

Zie ook:
Lost (USA) Deel 31: "With the 2 hour season finale"
[LOST-NL] #6 What's it gonna be, Jack?
[14.gif]
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:13:27 #2
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_38132920
Beetje vroeg om dit topicje te openen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:14:18 #3
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_38132948
Ben benieuwd. Riep altijd al dat de techniek nu met Far Cry en Crysis ver genoeg is om een fatsoenlijke jungle te weergeven, en dat het een interessant concept is om als de serie door teruglopende kijkcijfers gecanned wordt om het dan vanaf dat punt om te zetten in spelvorm. Al dan niet in episodes.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_38132951
Neeh joh
[14.gif]
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:16:36 #5
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_38133025
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben benieuwd. Riep altijd al dat de techniek nu met Far Cry en Crysis ver genoeg is om een fatsoenlijke jungle te weergeven, en dat het een interessant concept is om als de serie door teruglopende kijkcijfers gecanned wordt om het dan vanaf dat punt om te zetten in spelvorm. Al dan niet in episodes.
Helaas is EA de uitgever van Crysis.. Als Crysis uitgegeven zou worden door Ubi (net als de far cry games) zou de mogelijk uit groter zijn.

Maar een gemodde King Kong engine zou ook goed lukken.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_38133126
Ik ben alleen benieuwd hoe het in het spel gaat, wat voor character je bent, wat de missies zijn ect.
[14.gif]
pi_38133630
Vet, eigenlijk zou je er een adventure game van moeten maken
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_38133696
Ik vraag me af hoe je van Lost een goede game kan maken. Een beetje door de jungle lopen en af en toe een ijsbeer neerschieten en wegrennen voor 'rook'?
My life is mine, My right is mine
pi_38135030
Gewoon een adventure van maken. Dan kan het wel leuk zijn... (als je maar niet iedere keer van die terugblikken krijgt, netzo als de serie )
  dinsdag 23 mei 2006 @ 20:31:29 #10
12888 Skull-splitter
pi_38136104
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:16 schreef BMH het volgende:

[..]

Helaas is EA de uitgever van Crysis.. Als Crysis uitgegeven zou worden door Ubi (net als de far cry games) zou de mogelijk uit groter zijn.

Maar een gemodde King Kong engine zou ook goed lukken.
EA is de uitgever van Crysis, comprende, maar er zijn ook Ubisoft titels onderweg met techniek van Epic, welke zijn grootste titels momenteel uitgeeft bij Midway.

De engine zal dus waarschijnlijk wel los te koop komen. En dan nog zou je met de Unreal Engine 3.0 al een eind komen. (lang leve speedtree techniek)
  dinsdag 23 mei 2006 @ 20:48:44 #11
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_38136806
eens, een adventure game zou het best zijn.
pi_38137064
Uit een Oud Lost Topic:
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:00 schreef Xurk het volgende:
Wow, wat ik vandaag toch toevallig tegenkom

Ik weet niet of iedereen het kent, maar er is een spel, Counter-Strike [multiplayer schietspel], waarvan de nieuwste versie, Source. Ik was het vandaag aan het spelen, toen de map [level] ineens veranderde in een map die de_lost heette.
Toen dacht ik al: "Hmm, zou het?", maar dacht toch: "Neuh."

Toen zat ik in de map, en het bleek echt het eiland van Lost te zijn Ik zat echt helemaal excited rond te lopen! Ze hebben het echt heel erg goed nagemaakt, met super veel oog voor detail [logo van Dharma Initiative, schoenen die John uittrok toen hij het luik inging, alle voorwerpen die je in het luik zag komen ook terug, enzovoort!] en alle plekken van het eiland die we tot nu toe kennen [alleen de grotten zijn niet aanwezig, maar wel een soort gang wat misschien bedoeld is als de grotten].

Natúúrlijk heb ik keiveel screenies gemaakt voor jullie B)
Ik heb geprobeerd ze in chronologische volgorde van de serie te zetten. Er zitten zover ik weet geen spoilers in, aangezien me niets is opgevallen wat ik niet herkende, en het laatste in de tijdlijn het gat is waar The Others enkele van onze helden in hebben geflikkerd... het enige is misschien dat ik nu weet hoe het eiland in elkaar zit, en dus weet waar The Others ongeveer zitten
Maar het klopt denk ik niet, aangezien de map niet even groot als het eiland kan zijn en alles dicht op elkaar zit.

• Het strand
  • Het kampvuur
  • Het luik
  • De vloot
  • Nogmaals de vloot
  • De zwarte rook
  • "The Black Rock"
  • Onderaan het luik
  • Voedselvoorraad kamer [waar Kate in werd opgesloten]
  • Luchtschacht waar Kate inkroop [helaas kon ik er niet in, omdat ik in mijn eentje speelde en niet op iemand kon springen om erbij te kunnen]
  • Computer kamer
  • Computer kamer #2 [check die teller die op 108 staat]
  • Achteringang die Kate en Desmond gebruikten
  • Gat waarin Sawyer, Jin en Michael gevangen worden gehouden

En voor degenen die ook het gevoel willen hebben dat ze in Lost rondlopen, heb ik met FRAPS een filmpje gecaptured [niet op de fps letten, dat komt door FRAPS].
    Ik heb de kwaliteit expres laag gehouden, omdat het anders zo enorm groot zou worden [het duurt 6 minuten]; dus niet fullscreen afspelen:

• Virtual Tour in LOST [naar beneden scrollen en "Free" selecteren, daarna even wachten, een code overtypen en je download begint!]
  •   dinsdag 23 mei 2006 @ 21:25:47 #13
    12888 Skull-splitter
    pi_38138456
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 20:54 schreef Frenkel het volgende:
    Uit een Oud Lost Topic:
    [..]
    Brak en kaal level als je het mij vraagt.

Liever Far Cry.

Side-relevance nieuwtje: McFarlane Toys heeft een licentie op LOST karakters genomen, officieel moet het nog naar buiten gebracht worden, maar verwacht 6 figuren uit de serie in plastic.
    Hurley komt er iig van in huis mocht ie komen.
    pi_38150346
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 21:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Brak en kaal level als je het mij vraagt.

Liever Far Cry.

Side-relevance nieuwtje: McFarlane Toys heeft een licentie op LOST karakters genomen, officieel moet het nog naar buiten gebracht worden, maar verwacht 6 figuren uit de serie in plastic.
    Hurley komt er iig van in huis mocht ie komen.
    Wel erg mooi gemaakt! Leuk met de Oceanic Air logo's!
    [14.gif]
    pi_38152244
    Hier valt best een leuke game van te maken, denk ik.

Ik hoop wel dat een aantal personages uit de serie erin terug komen en dat we niet met een andere groep moeten spelen in een parrallel verhaal (net als die mobisodes).
    pi_38152871
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 09:40 schreef Symer het volgende:
    Hier valt best een leuke game van te maken, denk ik.

Ik hoop wel dat een aantal personages uit de serie erin terug komen en dat we niet met een andere groep moeten spelen in een parrallel verhaal (net als die mobisodes).
    mobisodes? En het lijkt me raar als dit het geval zou zijn, spel zou dan meteen een stuk minder verkopen als je niet met de dikke hurley of met de sexy kate kan spelen
    [14.gif]
    pi_38153567
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 10:03 schreef Chen het volgende:

[..]

mobisodes? En het lijkt me raar als dit het geval zou zijn, spel zou dan meteen een stuk minder verkopen als je niet met de dikke hurley of met de sexy kate kan spelen
    Het lijkt me moeilijk om het verhaal voor de game zo te schrijven dat het naast elk willekeurig seizoen van de serie kan lopen als je de hoofdrolspelers erin betrekt.
    Je krijgt dan een hoop dingen die elkaar tegenspreken, denk ik.

En mobisodes zijn afleveringen die voor uitzending op de mobiele telefoon gemaakt zijn. Het zijn afleveringen die niet over de hoofdrolspelers gaan, maar over de rest van de overlevenden. Die verhaallijnen lopen parrallel aan die van de hoofdrolspelers.
    pi_38185559
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 10:27 schreef Symer het volgende:

[..]

Het lijkt me moeilijk om het verhaal voor de game zo te schrijven dat het naast elk willekeurig seizoen van de serie kan lopen als je de hoofdrolspelers erin betrekt.
    Je krijgt dan een hoop dingen die elkaar tegenspreken, denk ik.

En mobisodes zijn afleveringen die voor uitzending op de mobiele telefoon gemaakt zijn. Het zijn afleveringen die niet over de hoofdrolspelers gaan, maar over de rest van de overlevenden. Die verhaallijnen lopen parrallel aan die van de hoofdrolspelers.
    Een heel verhaal maken maar met andere personen is denk ik niet logisch, de kopers van het spel hebben natuurlijk de serie ook gevolgd, ze weten dus precies wat er gebeurd, dan is het heel makkelijk om de missies te doen. Maar je kan het natuurlijk ook van de andere kant bekijken, misschien speel je wel één van The Others of ben je een personage dat er bij wordt verzonnen dat het hele verhaal een andere wending brengt! Goed we zullen het zien ik ben benieuwd of die al uitkomt als de serie nog bezig is of pas aan het eind van het laatste seizoen, maarja ik weet natuurlijk niet hoelang het gaat duren, hoeveel seizoenen er komen ect.
    [14.gif]
    pi_38186969
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 23:49 schreef Xurk het volgende:

Speciaal voor jou Chen, heb ik het opnieuw upgeload » Lost - CS Virtual Tour
    Toen ik het filmpje maakte wist ik nog niet dat je in die map ook nog het luik kon openblazen, als je de dynamiet wat erop ligt "usede"; dat is ook cool, hoor je Hurley schreeuwen en vliegt het deksel eraf, kun je naar beneden klimmen

Nu wil ik een link naar dat topic
    [14.gif]
      donderdag 25 mei 2006 @ 12:13:09 #20
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_38193670
    Het concept van de game is bekend !
    quote:
    Lost : The Game.
  • Kruip in de huid van Desmond en red de wereld doormiddel van een cijferreeks in te voeren in een computer!
  • Spanning en Sensatie, Wat zou jij doen als je 108 minuten niks te doen had?
  • Zenuwslopende missies waarbij je een Ei moet bakken binnen 108 minuten, anders is het game over!

Heb jij in je wat nodig is om de wereld te redden doormiddel van de cijfer combinatie : 4 8 15 16 23 42? Koop Lost : The Game nu!!!!
  • RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_38194084
    [14.gif]
      donderdag 25 mei 2006 @ 12:36:07 #22
    12888 Skull-splitter
    pi_38194419
    quote:
    Op donderdag 25 mei 2006 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
    Het concept van de game is bekend !
    [..]
    Bijna grappig
    pi_38203104
    Toen ik de eerste paar regels las dacht ik nog even dat het echt was
    [14.gif]
    pi_57003668
    Hij is uit

Wat vinden we ervan?

Ik zit hier met een tig-jaar oude pc, dus ik zal het niet kunnen proberen
    pi_57004022
    Ah thanks Symer, ik zocht op "Via Domus", de titel van het spel die dus pas later bekend werd.

Tja, het is totaal niet mijn genre, adventure/puzzel. En de besturing is ook niet echt geweldig op de PC, en dat is echt niet fijn als je halsoverkop
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik denk dat ik er in het weekend nog eens mee ga stoeien. Kijken of ik er nog wat van kan bakken Was al hopeloos verdwaald in de grotten.
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')