Helaas is EA de uitgever van Crysis.. Als Crysis uitgegeven zou worden door Ubi (net als de far cry games) zou de mogelijk uit groter zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben benieuwd. Riep altijd al dat de techniek nu met Far Cry en Crysis ver genoeg is om een fatsoenlijke jungle te weergeven, en dat het een interessant concept is om als de serie door teruglopende kijkcijfers gecanned wordt om het dan vanaf dat punt om te zetten in spelvorm. Al dan niet in episodes.
EA is de uitgever van Crysis, comprende, maar er zijn ook Ubisoft titels onderweg met techniek van Epic, welke zijn grootste titels momenteel uitgeeft bij Midway.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Helaas is EA de uitgever van Crysis.. Als Crysis uitgegeven zou worden door Ubi (net als de far cry games) zou de mogelijk uit groter zijn.
Maar een gemodde King Kong engine zou ook goed lukken.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:00 schreef Xurk het volgende:
Wow, wat ik vandaag toch toevallig tegenkom
Ik weet niet of iedereen het kent, maar er is een spel, Counter-Strike [multiplayer schietspel], waarvan de nieuwste versie, Source. Ik was het vandaag aan het spelen, toen de map [level] ineens veranderde in een map die de_lost heette.
Toen dacht ik al: "Hmm, zou het?", maar dacht toch: "Neuh."
Toen zat ik in de map, en het bleek echt het eiland van Lost te zijnIk zat echt helemaal excited rond te lopen! Ze hebben het echt heel erg goed nagemaakt, met super veel oog voor detail [logo van Dharma Initiative, schoenen die John uittrok toen hij het luik inging, alle voorwerpen die je in het luik zag komen ook terug, enzovoort!] en alle plekken van het eiland die we tot nu toe kennen [alleen de grotten zijn niet aanwezig, maar wel een soort gang wat misschien bedoeld is als de grotten].
Natúúrlijk heb ik keiveel screenies gemaakt voor jullie B)
Ik heb geprobeerd ze in chronologische volgorde van de serie te zetten. Er zitten zover ik weet geen spoilers in, aangezien me niets is opgevallen wat ik niet herkende, en het laatste in de tijdlijn het gat is waar The Others enkele van onze helden in hebben geflikkerd... het enige is misschien dat ik nu weet hoe het eiland in elkaar zit, en dus weet waar The Others ongeveer zitten
Maar het klopt denk ik niet, aangezien de map niet even groot als het eiland kan zijn en alles dicht op elkaar zit.Het strand Het kampvuur Het luik De vloot Nogmaals de vloot De zwarte rook "The Black Rock" Onderaan het luik Voedselvoorraad kamer [waar Kate in werd opgesloten] Luchtschacht waar Kate inkroop [helaas kon ik er niet in, omdat ik in mijn eentje speelde en niet op iemand kon springen om erbij te kunnen] Computer kamer Computer kamer #2 [check die teller die op 108 staat] Achteringang die Kate en Desmond gebruikten Gat waarin Sawyer, Jin en Michael gevangen worden gehouden
En voor degenen die ook het gevoel willen hebben dat ze in Lost rondlopen, heb ik met FRAPS een filmpje gecaptured[niet op de fps letten, dat komt door FRAPS].
Ik heb de kwaliteit expres laag gehouden, omdat het anders zo enorm groot zou worden [het duurt 6 minuten]; dus niet fullscreen afspelen:Virtual Tour in LOST [naar beneden scrollen en "Free" selecteren, daarna even wachten, een code overtypen en je download begint!]
Brak en kaal level als je het mij vraagt.quote:
Wel erg mooi gemaakt! Leuk met de Oceanic Air logo's!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Brak en kaal level als je het mij vraagt.
Liever Far Cry.
Side-relevance nieuwtje: McFarlane Toys heeft een licentie op LOST karakters genomen, officieel moet het nog naar buiten gebracht worden, maar verwacht 6 figuren uit de serie in plastic.
Hurley komt er iig van in huis mocht ie komen.
mobisodes? En het lijkt me raar als dit het geval zou zijn, spel zou dan meteen een stuk minder verkopen als je niet met de dikke hurley of met de sexy kate kan spelenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:40 schreef Symer het volgende:
Hier valt best een leuke game van te maken, denk ik.
Ik hoop wel dat een aantal personages uit de serie erin terug komen en dat we niet met een andere groep moeten spelen in een parrallel verhaal (net als die mobisodes).
Het lijkt me moeilijk om het verhaal voor de game zo te schrijven dat het naast elk willekeurig seizoen van de serie kan lopen als je de hoofdrolspelers erin betrekt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:03 schreef Chen het volgende:
[..]
mobisodes? En het lijkt me raar als dit het geval zou zijn, spel zou dan meteen een stuk minder verkopen als je niet met de dikke hurley of met de sexy kate kan spelen
Een heel verhaal maken maar met andere personen is denk ik niet logisch, de kopers van het spel hebben natuurlijk de serie ook gevolgd, ze weten dus precies wat er gebeurd, dan is het heel makkelijk om de missies te doen. Maar je kan het natuurlijk ook van de andere kant bekijken, misschien speel je wel één van The Others of ben je een personage dat er bij wordt verzonnen dat het hele verhaal een andere wending brengt! Goed we zullen het zienquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Het lijkt me moeilijk om het verhaal voor de game zo te schrijven dat het naast elk willekeurig seizoen van de serie kan lopen als je de hoofdrolspelers erin betrekt.
Je krijgt dan een hoop dingen die elkaar tegenspreken, denk ik.
En mobisodes zijn afleveringen die voor uitzending op de mobiele telefoon gemaakt zijn. Het zijn afleveringen die niet over de hoofdrolspelers gaan, maar over de rest van de overlevenden. Die verhaallijnen lopen parrallel aan die van de hoofdrolspelers.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:49 schreef Xurk het volgende:
Speciaal voor jou Chen, heb ik het opnieuw upgeload» Lost - CS Virtual Tour
Toen ik het filmpje maakte wist ik nog niet dat je in die map ook nog het luik kon openblazen, als je de dynamiet wat erop ligt "usede"; dat is ook cool, hoor je Hurley schreeuwen en vliegt het deksel eraf, kun je naar beneden klimmen
Nu wil ik een link naar dat topic
quote:Lost : The Game.Kruip in de huid van Desmond en red de wereld doormiddel van een cijferreeks in te voeren in een computer! Spanning en Sensatie, Wat zou jij doen als je 108 minuten niks te doen had? Zenuwslopende missies waarbij je een Ei moet bakken binnen 108 minuten, anders is het game over!
Heb jij in je wat nodig is om de wereld te redden doormiddel van de cijfer combinatie : 4 8 15 16 23 42? Koop Lost : The Game nu!!!!
Bijna grappigquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
Het concept van de game is bekend !
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik er in het weekend nog eens mee ga stoeien. Kijken of ik er nog wat van kan bakkenWas al hopeloos verdwaald in de grotten.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |