Ik vind het best een leuk spel hoor, als Lost-fan zijnde.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:16 schreef Tim86 het volgende:
hmm ik wil het als lost addict eigenlijk ook gaan spelen maar kan me ook veel ergernis besparen door gewoon niet te beginnen zie ik
Op de PC zijn de controls sowieso baggerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:26 schreef Ulreazj het volgende:
Ik ben hem nu opnieuw aan het binnenhalen. Kon hem niet installeren.
Anders koop je de game voor 25 euro netjes in de winkel, werkt gegarandeerd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:26 schreef Ulreazj het volgende:
Ik ben hem nu opnieuw aan het binnenhalen. Kon hem niet installeren.
Ik koop wel spellen die het waard zijn. En werken zal het sowieso wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Anders koop je de game voor 25 euro netjes in de winkel, werkt gegarandeerd.
Inzoomen totdat je alleen de 2 handen en de koffer in beeld hebt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:39 schreef Xtr3mE het volgende:
Arghh Ik word schijtziek van die flashbacks die bagger zijn gemaakt. Hele tijd foute foto's en als je één mm er vanaf wijkt is ie opeens wél goed. Zo ook bij die gasten met de koffer overdracht.![]()
Ik krijg hem niet gemaakt. Ik weet dat je die 2 gezichten op de foto moet hebben en als ze de koffer elkaar geven. Maar hij pakt hem niet!
Het gaat om dit stuk dus:
[ afbeelding ]
Iemand die dit wel heeft gehaald en snapt hoe ?
Tussen Kate en de dynamiet in gaan staan en schieten...quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:08 schreef Cypress_Hill het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik moet nu Jack en Kate bevrijden van Tom en vriend. Probeer van alles. Bij het dynamiet staat dat het mooi zou zijn als er een kogel in komt. Maar als ik dat doe, gaat Kate dood.
Dat heb ik ook geprobeerd, maar als je op het dynamiet schiet, krijg je een cut scene, en dan sta je er opeens niet meer.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tussen Kate en de dynamiet in gaan staan en schieten...
Vang jij de klap op en raak je slechts buiten bewustzijn.
Godver, je had dus toch gelijk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tussen Kate en de dynamiet in gaan staan en schieten...
Vang jij de klap op en raak je slechts buiten bewustzijn.
Nah, ik heb hem inmiddels uitgespeeld (wat een beláchelijk kort spel trouwensquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:32 schreef Ulreazj het volgende:
Ik vind het niet eens een slecht game tot nu toe. Het menu en intro is best leuk gedaan. Bewegingen en stemmen zijn wat houteriger. Maar best goed spel tot nu toe.
Ok. Ik ben bij de 3de episode nu geloof ik. Ja, dat is wel jammer , dat je checkpoints hebt. Sowieso irritant bij heel veel spellen die dat hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, ik heb hem inmiddels uitgespeeld (wat een beláchelijk kort spel trouwens. ) en man, man, man, wat een baggerspel...
Haal je een level niet, krijg je eerst weer allerlei cutscene's, "Previous in Lost" video's en andere onzin die je niet kunt skippen en kun je dus letterlijk minuten wachten voordat je een volgende poging kunt wagen om de level te halen.
Vooral bij het wegrennen voor de black smoke, die toch behoorlijk vaak misging gezien de traag reagerende controls, was het echt godsgruwelijk irritant dat je iedere keer weer anderhalf minuut naar een duf kutfilmpje diende te kijken alvorens je weer na 5 seconden in het level dood was.
iddquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, ik heb hem inmiddels uitgespeeld (wat een beláchelijk kort spel trouwens. ) en man, man, man, wat een baggerspel...
Haal je een level niet, krijg je eerst weer allerlei cutscene's, "Previous in Lost" video's en andere onzin die je niet kunt skippen en kun je dus letterlijk minuten wachten voordat je een volgende poging kunt wagen om de level te halen.
Vooral bij het wegrennen voor de black smoke, die toch behoorlijk vaak misging gezien de traag reagerende controls, was het echt godsgruwelijk irritant dat je iedere keer weer anderhalf minuut naar een duf kutfilmpje diende te kijken alvorens je weer na 5 seconden in het level dood was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |