abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2008 @ 20:04:04 #51
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_57111690
waar de neuk zit die verbogen deur in de hatch ? kom niet verder. Die 2 mappen heb ik al bekeken maar wordt er niet wijzer van.

-edit-

ah al gevonden

stom, ben daar tig keer langs gelopen

[ Bericht 39% gewijzigd door Xtr3mE op 02-03-2008 23:08:15 ]
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_57141055
hmm ik wil het als lost addict eigenlijk ook gaan spelen maar kan me ook veel ergernis besparen door gewoon niet te beginnen zie ik
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 4 maart 2008 @ 08:18:37 #53
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_57143356
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 00:16 schreef Tim86 het volgende:
hmm ik wil het als lost addict eigenlijk ook gaan spelen maar kan me ook veel ergernis besparen door gewoon niet te beginnen zie ik
Ik vind het best een leuk spel hoor, als Lost-fan zijnde.
Als game is het niet geweldig maar de locaties zijn wel goed nagemaakt en het verhaal is ook wel leuk, flashbacks zijn ook leuk gedaan.
pi_57144097
Ik ben hem nu opnieuw aan het binnenhalen. Kon hem niet installeren.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 09:37:26 #55
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_57144294
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 09:26 schreef Ulreazj het volgende:
Op de PC zijn de controls sowieso bagger
  dinsdag 4 maart 2008 @ 19:03:06 #56
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_57155034
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 09:26 schreef Ulreazj het volgende:
Anders koop je de game voor 25 euro netjes in de winkel, werkt gegarandeerd.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_57155271
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:03 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Anders koop je de game voor 25 euro netjes in de winkel, werkt gegarandeerd.
Ik koop wel spellen die het waard zijn. En werken zal het sowieso wel.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:39:51 #58
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_57181884
Arghh Ik word schijtziek van die flashbacks die bagger zijn gemaakt. Hele tijd foute foto's en als je één mm er vanaf wijkt is ie opeens wél goed. Zo ook bij die gasten met de koffer overdracht.

Ik krijg hem niet gemaakt. Ik weet dat je die 2 gezichten op de foto moet hebben en als ze de koffer elkaar geven. Maar hij pakt hem niet!

Het gaat om dit stuk dus:

Iemand die dit wel heeft gehaald en snapt hoe ?
pi_57182325
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:39 schreef Xtr3mE het volgende:
Arghh Ik word schijtziek van die flashbacks die bagger zijn gemaakt. Hele tijd foute foto's en als je één mm er vanaf wijkt is ie opeens wél goed. Zo ook bij die gasten met de koffer overdracht.

Ik krijg hem niet gemaakt. Ik weet dat je die 2 gezichten op de foto moet hebben en als ze de koffer elkaar geven. Maar hij pakt hem niet!

Het gaat om dit stuk dus:

[ afbeelding ]

Iemand die dit wel heeft gehaald en snapt hoe ?
Inzoomen totdat je alleen de 2 handen en de koffer in beeld hebt.
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:58:57 #60
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_57182455
nouja schijnbaar is dit ook goed: want nu heb ik hem

donderdag 6 maart 2008 @ 11:08:03 #61
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_57192941
Kan iemand mij helpen? Ik moet nu Jack en Kate bevrijden van Tom en vriend. Probeer van alles. Bij het dynamiet staat dat het mooi zou zijn als er een kogel in komt. Maar als ik dat doe, gaat Kate dood.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
pi_57193014
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:08 schreef Cypress_Hill het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik moet nu Jack en Kate bevrijden van Tom en vriend. Probeer van alles. Bij het dynamiet staat dat het mooi zou zijn als er een kogel in komt. Maar als ik dat doe, gaat Kate dood.
Tussen Kate en de dynamiet in gaan staan en schieten...
Vang jij de klap op en raak je slechts buiten bewustzijn .
  donderdag 6 maart 2008 @ 11:13:36 #63
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_57193088
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:11 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat heb ik ook geprobeerd, maar als je op het dynamiet schiet, krijg je een cut scene, en dan sta je er opeens niet meer.
Dr. Walter Bishop
pi_57193535
Ik vind het niet eens een slecht game tot nu toe. Het menu en intro is best leuk gedaan. Bewegingen en stemmen zijn wat houteriger. Maar best goed spel tot nu toe.
  donderdag 6 maart 2008 @ 11:47:29 #65
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_57193868
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:11 schreef kastanova het volgende:

[..]

Godver, je had dus toch gelijk. Maar je moet weer op exact het goede plekje staan.
Dr. Walter Bishop
pi_57194411
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:32 schreef Ulreazj het volgende:
Ik vind het niet eens een slecht game tot nu toe. Het menu en intro is best leuk gedaan. Bewegingen en stemmen zijn wat houteriger. Maar best goed spel tot nu toe.
Nah, ik heb hem inmiddels uitgespeeld (wat een beláchelijk kort spel trouwens . ) en man, man, man, wat een baggerspel...
Haal je een level niet, krijg je eerst weer allerlei cutscene's, "Previous in Lost" video's en andere onzin die je niet kunt skippen en kun je dus letterlijk minuten wachten voordat je een volgende poging kunt wagen om de level te halen.
Vooral bij het wegrennen voor de black smoke, die toch behoorlijk vaak misging gezien de traag reagerende controls, was het echt godsgruwelijk irritant dat je iedere keer weer anderhalf minuut naar een duf kutfilmpje diende te kijken alvorens je weer na 5 seconden in het level dood was.
pi_57194506
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 12:12 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, ik heb hem inmiddels uitgespeeld (wat een beláchelijk kort spel trouwens . ) en man, man, man, wat een baggerspel...
Haal je een level niet, krijg je eerst weer allerlei cutscene's, "Previous in Lost" video's en andere onzin die je niet kunt skippen en kun je dus letterlijk minuten wachten voordat je een volgende poging kunt wagen om de level te halen.
Vooral bij het wegrennen voor de black smoke, die toch behoorlijk vaak misging gezien de traag reagerende controls, was het echt godsgruwelijk irritant dat je iedere keer weer anderhalf minuut naar een duf kutfilmpje diende te kijken alvorens je weer na 5 seconden in het level dood was.
Ok. Ik ben bij de 3de episode nu geloof ik. Ja, dat is wel jammer , dat je checkpoints hebt. Sowieso irritant bij heel veel spellen die dat hebben.
Wat ik zelf nog meer heel kut vind, zijn die foto's nemen.
  donderdag 6 maart 2008 @ 12:47:19 #68
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_57195098
Wat een baggerspel. Geen echte stemmen, grafische glitches van hier tot Tokio en je kan het eiland niet eens vrij ontdekken. Alles is constant netjes afgezet. Na level 3 (de benzine van het vliegtuig omleiden) ben ik er maar mee gestopt, want ik had nou niet echt het idee dat het er veel beter op zou worden.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  donderdag 6 maart 2008 @ 13:29:33 #69
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_57195890
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 12:12 schreef kastanova het volgende:

[..]

idd

Vond overigens dat trade ook zo zinloos, hoevaak heb je in totaal wel iets geruild? Terwijl er zoveel aan dingen zijn die je kan oppikken (wat ook weer wordt ingepikt als je weer bij de others gevangen wordt genomen )
  donderdag 6 maart 2008 @ 13:39:58 #70
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_57196081
Savo komt niet terug in de serie toch? Dat was toch gewoon verzonnen voor het spel. Of heb ik echt iets gemist?
Dr. Walter Bishop
  donderdag 6 maart 2008 @ 20:12:28 #71
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_57204843
yup, net als die gast en lisa zelf
  donderdag 6 maart 2008 @ 20:46:55 #72
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_57205888
Is er uberhaubt wel wat uitgelegd uit de serie?
Dr. Walter Bishop
  donderdag 6 maart 2008 @ 21:19:59 #73
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_57206635
the game staat los van de serie, het heeft een iegen verhaal dat jij speelt dat zich weliswaar parallel afspeelt naast die uit de serie. Er zijn dus momenten die je tegenkomt en herkent uit de serie. Er wordt niks uitgelegd uit de serie omdat het dus niet veel te maken heeft qua verhaal. Zou ook sneu zijn als de het einde zouden verklappen
  donderdag 6 maart 2008 @ 21:33:09 #74
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_57207014
Qua verhaal heeft het inderdaad niet veel toegevoegde waarde aan de serie. Het verhaal van de game is wel 'Lost' met clffihangers en mysterie, dat hebben ze wel goed gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')