Daar moest ik zometeen thuis in alle rust maar eens even voor gaan zittenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:07 schreef Manias het volgende:
hiero http://www.channel4.com/l(...)meter/gayometer.html
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:07 schreef Manias het volgende:
ohc hij zei nog niet buttplug met ponystaart eraan (ieuw ieuw)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's dan weer een opmerking die juist weer far out of the middle is![]()
I have my momentsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's dan weer een opmerking die juist weer far out of the middle is![]()
Beste mierenneuker,quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:26 schreef Waxxer het volgende:
Zeg poezen, ik ben normaal gesproken niet zo'n mierenneuker, maar klopt de telling v/d reeks nog wel?
Kijk the da vinci code zequote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:34 schreef Manias het volgende:
ikgadaaaaaaaaaaaaaaaag
Nee, maar dan ligt het iig niet aan mij, en heb ik dus vandaag voor de tweede keer mijn hersenen gebruikt middels het constateren van dees of geen dit en dat en zus en zo en ga zo maar door tot je ergens op een tropich eiland bent met palmbomen en kokosnoten en warmte en een blauwe zee.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:27 schreef error het volgende:
[..]
Beste mierenneuker,
boeit dat?
Kind regards,
Error
Oooow, maar 53%quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:07 schreef Manias het volgende:
Ik 50%quote:
Ik ga zo LOST kijken (afl 2-11, inhaalslag sinds verhuizing), dus HOU JE MOND!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
N'avond.
Ik ben moe en ga nu eerst heel fijn douchen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga zo LOST kijken (afl 2-11, inhaalslag sinds verhuizing), dus HOU JE MOND!
Ja, met nadenken kan je ver komenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, maar dan ligt het iig niet aan mij, en heb ik dus vandaag voor de tweede keer mijn hersenen gebruikt middels het constateren van dees of geen dit en dat en zus en zo en ga zo maar door tot je ergens op een tropich eiland bent met palmbomen en kokosnoten en warmte en een blauwe zee.
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:26 schreef Waxxer het volgende:
Zeg poezen, ik ben normaal gesproken niet zo'n mierenneuker, maar klopt de telling v/d reeks nog wel?
bon tardi. wie is u?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Een hele goede middag.
Topicreport-optioninthescreencornerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je hebt gelijk
Dit is 1698.
TMM is van 1696 naar 1670 gegaan, zal wel gedacht hebben dat er 1669 stond
En degene die dit topic heeft gemaakt is op de fout van TMM verdergegaan.
MODJEEEEEEEEEEEEEEEE wil je er 1698 van maken please?
(of hoe doe je dat?)
[mosterdnamaaltijd]quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben nieuw, of was, of bijna, ofzo...
Vanaf daar was ik nieuw.
Dank u.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:18 schreef error het volgende:
[..]
[mosterdnamaaltijd]
Cool! Welkom![]()
[/mosterdnamaaltijd]
Oh ja, je hebt een auto!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:26 schreef Ang3l het volgende:
Sjouwen met bergen boodschappen is vervelend. En dan is er voor de deur gene plaats en moet je vanwege eenrichtingstraten weer helemaal rond de stad zowat, en dan parkeer je een straat eerder en sjouw je je boodschappen naar de voordeur... om te zien dat er inmiddels wel weer 3 plaatsen vrij zijn
Wat zou sneakercammen inhouden? Met een sneaker op je kruis slaan? Je piemel in een schoen steken?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:00 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe kun je nu geilen op schoenen, ik snap dat niet.
En toch is het een veelvoorkomende voorkeur, er zal dus een soort 'logica' achter zitten...
Nee johquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat zou sneakercammen inhouden? Met een sneaker op je kruis slaan? Je piemel in een schoen steken?
een webcam in je schoen stoppenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat zou sneakercammen inhouden? Met een sneaker op je kruis slaan? Je piemel in een schoen steken?
50 procentquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:07 schreef Manias het volgende:
Hysterisch!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:15 schreef Waxxer het volgende:
Oh TehRockstaaaaaaarrrr....
Pedofiel op heterdaad betrapt
Is dat op nationale tv geweest?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:15 schreef Waxxer het volgende:
Oh TehRockstaaaaaaarrrr....
Pedofiel op heterdaad betrapt
Ja!!quote:
Wat foutquote:
en wat voor kindquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:26 schreef TehRockstar het volgende:
Die vent wou een kind een kat laten pijpen. Hysterisch! Waanzin!
Naja, ik vind het ergens wel goed!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat fout
Niet dat ik die vent goedkeur, maar om zo met je kop op tv te zijn..... tja, entrapment en portretrechtschending nemen ze niet zo nauw (en dat terwijl die vent wel nauw wilde nemeniew!)
Ja, die pedo'tjes zijn natuurlijk wel slecht enzo, maar dat vreselijke Amerikaans van die man, zo slijmerig, glad en smooth, dat kįn toch ook niet legaal zijnquote:
*kijkt naar buiten*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou echt heel graag willen dat het op zou houden met regenen, en dat het weer gewoon lente-weer wordt.
*naar buiten kijk*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou echt heel graag willen dat het op zou houden met regenen, en dat het weer gewoon lente-weer wordt.
*naar buiten kijk*quote:
*slep*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten*
Hier zie ik blauwe lucht
Waar is "bij jullie" dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat van jou telt niet.. bij jullie regent het maar 3x per jaar ofzo
Zeg.... is daar een koe verdwenen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik voelde me erg bewegelijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg.... is daar een koe verdwenen?Hahai!
![]()
Muuuuu!!!!
Dat telt niet.quote:
sniewaarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
gister regende het nog tussen 11:00 en 11:03 uurquote:
Is dat geen reddingsactie voor een overboord geslagen zeiler?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:27 schreef error het volgende:
Overigens is hier nu een grote militaire oefening aan de gang. Ies mooi gezicht al die grote schepen en vliegtuigen e.d.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:30 schreef Waxxer het volgende:
Zo, dat deed mij er aan denken, Vlarp, die werkt bij een electronicagigant, dat ik de boel ook maar eens moest restylen.Beter dan een W he?
Als je dat wilt: Jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:31 schreef DikkeSpuug het volgende:
ben ik homo als ik 100% scoorde op die test?
Nou, behoorlijk ja, ik had 40% en ben dientengevolge stoerder dan jij.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:31 schreef DikkeSpuug het volgende:
ben ik homo als ik 100% scoorde op die test?
Het loopt hier op rólletjes.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:34 schreef Weemz het volgende:
Een citrolschaats!
Dus wel een beetje...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:37 schreef DikkeSpuug het volgende:
wat moet ik nu doen?
ik zie mijzelf niet zo snel in de armen van een vent liggen, laat staan seks
Hallo Rijk!quote:
en als je deze zin begrijpt, dan ben je wel heeeeeeeel slimquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hallo Rijk!
Besef jij wel dat als ze op school denken, oeioeioei jij bent zo slim en nu, dat je niet eens naar een hogere school kśnt?Dat jij middelbaar onderwijs volgt op het allerhoogste niveau?
Nee.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hallo Rijk!
Besef jij wel dat als ze op school denken, oeioeioei jij bent zo slim en nu, dat je niet eens naar een hogere school kśnt?Dat jij middelbaar onderwijs volgt op het allerhoogste niveau?
Dit is dan ook een heeeelll insellegente topicreeks.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:45 schreef error het volgende:
[..]
en als je deze zin begrijpt, dan ben je wel heeeeeeeel slim
Als ik zeg Club Valerio, dan zie ik het Arnhemse Spijkerkwartier voor me met Oost-Europese, onderdrukte vrouwen achter ramen die zijn verlicht met neon.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee..
Valerio!
[afbeelding]
Ik kan Valerio niet uitspreken zonder er een polokraag omheaug-gevoel bij te krijgen.
Wax! Beheers jezelf!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Voor mij ben je helemaal 100, poes!Ooohhhh skattiiieeeee!!!!!
Sorry, gewerkt he....quote:
In Amerika hebben ze ook katten hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, die zie je straks hooguit drie keer per jaar.
Ik twijfelde al of ik de poes van Wonderer wilde bekijken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
In Amerika hebben ze ook katten hoor't Is niet de mijne.
Ex-katquote:
Drukte je op 'play'?quote:
Hij lag net buiten de douche met aangesloten boxjes hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Drukte je op 'play'?
Dat zou die van mij niet aankunnen... : Ik schrok me weer eens de dinges, ik kwam er achter dat ik een nr van een beveiligde cd had gekopieerd en toen liep'ie de hele tijd vastMaar nadat ik het gewist had, deed'ie het gelukkig
![]()
weer...
ja zo'n avond gaat een stuk minder snel zonder een bitchfightquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:15 schreef TehRockstar het volgende:
God, ik verveel me echt dood.
Hadden jullie ook een Mrs. J?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:41 schreef Ang3l het volgende:
We hebben vandaag catwalk-lopen geoefend
was ei'k best geinig (arrogant leren doen)
Er was vast wel een meisje bij die J heettequote:
Lekka wokke?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben bij Jerruh gaan eten, of bij zijn nieuwe woning... in de buurt... een paar meter eronder.
Zekers.quote:
Hij miste een tand.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:55 schreef Ang3l het volgende:ik kan ht me levendig voorstellen... TOKYOSAAAAAUUS met zo'n Aziatisch accent
Ik sta d'r niet bijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
De buurt is er niet veiliger op geworden, zo met al die [homo]'s die er opeens zijn komen wonen..
Ik ga naar de PCD i/d HMH čn verdien 11e per uur in fame productbonnenquote:
Helemaal geweldig gozer!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:02 schreef jogy het volgende:
Ik dacht echt van 'WTF, wat is daar aan de hand, een geel driehoekje OHNOES!' Maar de TT is aangepast.
Dank u dank uquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:02 schreef jogy het volgende:
Ik dacht echt van 'WTF, wat is daar aan de hand, een geel driehoekje OHNOES!' Maar de TT is aangepast.
Uhhuhh..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Met Keiveelpixelcamera, mp3-speler, radio, UMTS, RSS-ondersteuning, etc..
Ooohhh wacht ik mag een nieuwe uitzoeken geloof ik ongeveer rond dze tijdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gadget, gadget, gadget
Ik zie mijn volgende telefoon
Ik mag ook een nieuwe foon, maar deze nieuwe SE is nog niet uit. Binnenkort, maar ze zeggen nog niet wanneer.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh wacht ik mag een nieuwe uitzoeken geloof ik ongeveer rond dze tijd
Dan ga ik G_E maar eens nadoen om zijn unieke positie teniet te verachtzamelijkeren.
Oh nee...Mezelf incluis, want alleen Davidov en ik hebben een Siemens S65
Hmm.. welke heb je nu dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik mag ook een nieuwe foon, maar deze nieuwe SE is nog niet uit. Binnenkort, maar ze zeggen nog niet wanneer..
Straks moet ik nog een simonly abbo nemen..
Ik zit mij te bedenken: je kunt me opsluiten als ik besluit wél een telefoon te nemen ipv sim-only, en dat ik dan inene over een paar weken een telefoon heb met MP3-speler....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik mag ook een nieuwe foon, maar deze nieuwe SE is nog niet uit. Binnenkort, maar ze zeggen nog niet wanneer..
Straks moet ik nog een simonly abbo nemen..
Doe maar Erik zeggen.quote:
ik heb ooit een markies gespeeld die geilde op paardrijlaarzen, die liet hij dan poetsen door de meidquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:00 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe kun je nu geilen op schoenen, ik snap dat niet.
En toch is het een veelvoorkomende voorkeur, er zal dus een soort 'logica' achter zitten...
Ik vond m zwaar tegenvallen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er zitten wel leuke stukjes in
maar de finale uitzending van vorig jaar was spannender hoor
Sweet Dreamsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Tot morgen, allemaal, ik ga te bed.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 minuten dusquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:18 schreef Waxxer het volgende:
Tha_Erik Erik, welterusten, ook alvast namens Stroekie waarschijnlijk (let op, hij is er zo ook!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
kom zegquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:47 schreef Waxxer het volgende:
Maak je ook even voor ons allemaal een kruik en lees je een verhaaltje voor?
Of staan de stampende beats weer op standje twaalf?
kunnen we daarna toch wel met z'n alle bij Waxxer de tuin gaan bewonderenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik vind dat het onderhand eens tijd wordt voor een Meeting in Eindhoven met al die leuke fokhomojo's
maar dat vind ik overigens van de roze zaterdag ook ,moet ik helemaal naar Zwolle dit jaar
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Stroekie:ja they've lost their magic touchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maaaaarrrr dan héb je wel wat he??quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik vind dat het onderhand eens tijd wordt voor een Meeting in Eindhoven met al die leuke fokhomojo's
maar dat vind ik overigens van de roze zaterdag ook ,moet ik helemaal naar Zwolle dit jaar
komen we gewoon massaal op huismeetquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maaaaarrrr dan héb je wel wat he??Dan héb je wel wat, TheaterMaMa!
http://www.rozezaterdagzwolle.nl
nee volgens mij nietquote:
als jij het zegtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maaaaarrrr dan héb je wel wat he??Dan héb je wel wat, TheaterMaMa!
http://www.rozezaterdagzwolle.nl
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als jij het zegt
ik ga d'r collecteren
gewoon net als vroeger met picknick plastic bekertjes en bordjesquote:
Was dit de finale dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er zitten wel leuke stukjes in
maar de finale uitzending van vorig jaar was spannender hoor
Ik ga dit heel zakelijk vragen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
de italiaan was dicht vandaag.. en in barneveld zat ie vol.. zo'n kutchinees met gebrekkig nederlands zei zo van "we hebben een tafel.. niet"jaja wtf.. maarja toen maar naar pannekoekenhuis gegaan
Jah d'r wonen d'r genoegquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
weet niet wat jij gekeken hebt, maar in USA was afgelopen zondag een dubbellange aflevering voordat ze met zomerreces gaanquote:
macho?quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ga dit heel zakelijk vragen.
Blubberzwijn, waarom doe jij altijd van die hoofdletter O met een plusje ernaast activiteiten, maar vertel je dat altijd op een behoorlijke, macho-achtige manier?
Ja je zei kutchinees en alles en van vreettenten checken, maar ondertussen verzwijg je gewoon voor ons allemaal dat je aan *dit* spel verslaafd bent.quote:
oh god dat spel..quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja je zei kutchinees en alles en van vreettenten checken, maar ondertussen verzwijg je gewoon voor ons allemaal dat je aan *dit* spel verslaafd bent.
eeeehhhh deeehhhh deeehhh... doei slaap lekker tabee en truste!quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
oh god dat spel..nah ben nog wel verslaafd aan wow, mn priest is inmiddels lvl 59
maar goed morgenochtend weer achterlijke rollenspellen op school dus ik ga mn bedje in tabee
ahhw je hebt nog geeneens travel formquote:
Nee kheb alleen nog beertje, zeehondje en poesje.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ahhw je hebt nog geeneens travel formik ga nog een twink maken
Sweet Dreams Blubberzwijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
oh god dat spel..nah ben nog wel verslaafd aan wow, mn priest is inmiddels lvl 59
maar goed morgenochtend weer achterlijke rollenspellen op school dus ik ga mn bedje in tabee
lvl 30..quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee kheb alleen nog beertje, zeehondje en poesje.
Wanneer krijg je luipaardje?
........op een komeet die neerkomt?quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:18 schreef wonderer het volgende:
*gaat in kleermakerszit op de grond zitten en wacht*
Da's nie waar toch?quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik word er net gvd van beschuldigd dat ik mijn mannen weggooi als een prop papier!![]()
Gescheiden inzamelend?quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik word er net gvd van beschuldigd dat ik mijn mannen weggooi als een prop papier!![]()
Zou best kunnen.quote:
Als je de rude function inschakelt krijg je via de Monk Tag 60 shiggle waarmee je in de Frew Circle weer aan hizzles kunt komen. Maar dan moet je al wel een Ourlorian hebben.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
lvl 30..40% sneller
ik heb 250 gold aan items uitgegeven.. moet nu nog even doorsparen voor mount
jij snapt hem! maar ik ben slapenquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als je de rude function inschakelt krijg je via de Monk Tag 60 shiggle waarmee je in de Frew Circle weer aan hizzles kunt komen. Maar dan moet je al wel een Ourlorian hebben.
Sweet Dreams TheaterMaMaquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga ook naar bed,
morgen ga ik mijn huisje weer poetsen
en nu heb ik keelpijn
waarschijnlijk van het geschreeuw gisteren
Hoi Peetquote:
trusten sroekie!quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Peet
hierbij draag ik het topic voor de komende paar uren over aan je
ik ga mezelf in bed stoppen
de pc staat een DVD te maken en daar kan ik best bij gemist worden
Sweet Dreams voor straks allemaal![]()
chantage, dat is opzich al de druppel. nieteens de actie, maar dat diegene dat durft te noemen. fini. deur. einde. ( als het serieus was dan he)quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:11 schreef wonderer het volgende:
Stel je partner is geil en jij hebt absoluut geen zin, en hij doet geen moeite om je in de stemmin te komen, wil alleen maar van z'n paal af. Hij hint dat als jij niet wat aan z'n erectie doet, hij het wel ergens anders gaat zoeken en niet bij z'n rechterhand. Wat zou je doen? En waarom?
Ik gooi nooit mannen weg...quote:
Ach dat wordt toch niksquote:Hoeissie met Dr Sjoerd? Waarom ben je daar nou nooit echt achteraan gegaan?
Ik was al slapen, hoerquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:24 schreef Cairon het volgende:
geintje hoor Ang3l
Ik had het dan ook niet tegen jou.quote:
Dan moet ik ze vastpakken aan die huisjes en dan kronkelen die glibberige dingen er zo onderquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:31 schreef Cairon het volgende:
waarom durf je slakken niet weg te halen?
Zout werktquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:31 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb pótverdorie me vreie dach!
En ik ga....... tuinieren.Maar ik durf de slakken niet weg te halen
...quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:34 schreef Waxxer het volgende:
Dan moet ik ze vastpakken aan die huisjes en dan kronkelen die glibberige dingen er zo onder
Da's sondequote:Op woensdag 24 mei 2006 10:36 schreef Manias het volgende:
in de regen...
of strooi met bier als een echte hetero
Vluchten ze dan weg?quote:
dan houd je alleen maar huisjes over als je zout gebruiktquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vluchten ze dan weg?
Nee maar een struik zit vól met die beesten, dus straks heb ik allemaal dode slakken... Naja, ik ga er eerst even model in kweken met mijn enorm groene vingers.Dwz rest van het onkruid weghalen, schoffelen, that kinda stuff.
Ja ik weet hetquote:
Kut, de lucht wordt idd grijs opeens...quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:36 schreef Manias het volgende:
in de regen...
of strooi met bier als een echte hetero
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:40 schreef Cairon het volgende:
altijd grappig, homo's die doen alsof ze hetero zijn... jullie lijken Cybart wel
waarom niet? Het is maar een slak. Ik kan me niet herrineren dat ik ooit ben gebeten door een slak... of vergiftigd ben door een slak... dus waarom zou ik ze niet zomaar oppakken. Er is geen zak veranderd wat dat betreft tussen nu en de tijd dat ik 7 jaar oud was... tenzij slakken tegenwoordig gemuteerd zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:41 schreef Waxxer het volgende:
Maar jij zou zeg maar zo *pok* een slak pakken??![]()
Vergeet je heggetjes niet te snoeienquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vluchten ze dan weg?
Nee maar een struik zit vól met die beesten, dus straks heb ik allemaal dode slakken... Naja, ik ga er eerst even model in kweken met mijn enorm groene vingers.Dwz rest van het onkruid weghalen, schoffelen, that kinda stuff.
Dank u Dank uquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:40 schreef Cairon het volgende:
altijd grappig, homo's die doen alsof ze hetero zijn... jullie lijken Cybart wel
nou ok, ok... don't get your panties in a bunch... ze lijken ook een beetje op Jerruh als ze hard doen alsof ze zwaar hetero zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]. AF!
maar goed, ik ga douchen, blij zijn en naar de woningcorporatie!!!!!.
graag gedaan... Mizz Carolinaquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:40 schreef Cairon het volgende:
[..]
dan houd je alleen maar huisjes over als je zout gebruikt
Wat weet jij veel van tuinieren!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:41 schreef Cairon het volgende:
en als je het maar goed veel in je tuin strooit, dan hoef je ook niet meer bang te zijn voor het onkruid...
verdedig je hem nog steeds na al die jarenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]. AF!
maar goed, ik ga douchen, blij zijn en naar de woningcorporatie!!!!!.
Er is helemaal niks mis met ons Bartje!quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:47 schreef Manias het volgende:
[..]
verdedig je hem nog steeds na al die jaren
Het zijn peervormige struikjes en ik ben bang dat ik ze vierkant maakquote:
hey meid, je tong hangt op je knieen, gaan jij en jerruh eens samen een clubje beginnen ofzo.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:48 schreef Cazman het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met ons Bartje!![]()
nee vast niet maar is gewoon grappigquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:48 schreef Cazman het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met ons Bartje!![]()
Neequote:Op woensdag 24 mei 2006 10:47 schreef Cairon het volgende:
nooit gehoord van de uitdrukking "de aarde zouten"?
je bent af van je onkruid, en van al het andere dat je er denkt te hebben geplant
Mannekes toch. Ruzie is nergens goed voor. Bart is en blijft een goed jong.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:49 schreef Cairon het volgende:
[..]
hey meid, je tong hangt op je knieen, gaan jij en jerruh eens samen een clubje beginnen ofzo.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:51 schreef Cazman het volgende:
Mannekes toch. Ruzie is nergens goed voor. Bart is en blijft een goed jong.
Ga ik morgen heenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:55 schreef Manias het volgende:
the davinci code btw gister gezien -> errug koel
echt aanraderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |