Daar moest ik zometeen thuis in alle rust maar eens even voor gaan zittenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:07 schreef Manias het volgende:
hiero http://www.channel4.com/l(...)meter/gayometer.html
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:07 schreef Manias het volgende:
ohc hij zei nog niet buttplug met ponystaart eraan (ieuw ieuw)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's dan weer een opmerking die juist weer far out of the middle is![]()
I have my momentsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's dan weer een opmerking die juist weer far out of the middle is![]()
Beste mierenneuker,quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:26 schreef Waxxer het volgende:
Zeg poezen, ik ben normaal gesproken niet zo'n mierenneuker, maar klopt de telling v/d reeks nog wel?
Kijk the da vinci code zequote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:34 schreef Manias het volgende:
ikgadaaaaaaaaaaaaaaaag
Nee, maar dan ligt het iig niet aan mij, en heb ik dus vandaag voor de tweede keer mijn hersenen gebruikt middels het constateren van dees of geen dit en dat en zus en zo en ga zo maar door tot je ergens op een tropich eiland bent met palmbomen en kokosnoten en warmte en een blauwe zee.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:27 schreef error het volgende:
[..]
Beste mierenneuker,
boeit dat?
Kind regards,
Error
Oooow, maar 53%quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:07 schreef Manias het volgende:
Ik 50%quote:
Ik ga zo LOST kijken (afl 2-11, inhaalslag sinds verhuizing), dus HOU JE MOND!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
N'avond.
Ik ben moe en ga nu eerst heel fijn douchen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga zo LOST kijken (afl 2-11, inhaalslag sinds verhuizing), dus HOU JE MOND!
Ja, met nadenken kan je ver komenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, maar dan ligt het iig niet aan mij, en heb ik dus vandaag voor de tweede keer mijn hersenen gebruikt middels het constateren van dees of geen dit en dat en zus en zo en ga zo maar door tot je ergens op een tropich eiland bent met palmbomen en kokosnoten en warmte en een blauwe zee.
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:26 schreef Waxxer het volgende:
Zeg poezen, ik ben normaal gesproken niet zo'n mierenneuker, maar klopt de telling v/d reeks nog wel?
bon tardi. wie is u?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Een hele goede middag.
Topicreport-optioninthescreencornerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je hebt gelijk
Dit is 1698.
TMM is van 1696 naar 1670 gegaan, zal wel gedacht hebben dat er 1669 stond
En degene die dit topic heeft gemaakt is op de fout van TMM verdergegaan.
MODJEEEEEEEEEEEEEEEE wil je er 1698 van maken please?
(of hoe doe je dat?)
[mosterdnamaaltijd]quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben nieuw, of was, of bijna, ofzo...
Vanaf daar was ik nieuw.
Dank u.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:18 schreef error het volgende:
[..]
[mosterdnamaaltijd]
Cool! Welkom![]()
[/mosterdnamaaltijd]
Oh ja, je hebt een auto!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:26 schreef Ang3l het volgende:
Sjouwen met bergen boodschappen is vervelend. En dan is er voor de deur gene plaats en moet je vanwege eenrichtingstraten weer helemaal rond de stad zowat, en dan parkeer je een straat eerder en sjouw je je boodschappen naar de voordeur... om te zien dat er inmiddels wel weer 3 plaatsen vrij zijn
Wat zou sneakercammen inhouden? Met een sneaker op je kruis slaan? Je piemel in een schoen steken?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:00 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe kun je nu geilen op schoenen, ik snap dat niet.
En toch is het een veelvoorkomende voorkeur, er zal dus een soort 'logica' achter zitten...
Nee johquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat zou sneakercammen inhouden? Met een sneaker op je kruis slaan? Je piemel in een schoen steken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |