Toen moest ie wel met je trouwen; you break it, you take itquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:10 schreef freecell het volgende:
Mijn huidige verloofde (die mij straks gaat vermoorden omdat ik dit op FOK! zet) kende ik twee dagen. We waren collega's (zelfde stage). Ik stond bovenaan de trap tegen hem aan te lullen, hij loopt naar boven struikelt over de bovenste trede, zoekt houvast en gaat vól aan mijn borsten hangen![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:41 schreef Steeven het volgende:
Bij een koffieautomaat op het werk op het knopje voor een hele kan ipv een beker drukken, waarna overal koffie ligt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:29 schreef miki het volgende:
Op de middelbare school: ik doe 's morgens en 's avonds bij gezichtsreiningen e.d. een soort haarband in om m'n haar uit m'n gezicht te houden, alleen zit daar nog zo'n soort plastic beertje op (ja, die haarband is heel oud). Zat ik in de klas, zat ik met mijn hand rond mijn kol, voel ik ineens dat beertje. Dus ik had in een slaperige bui mijn haarband vergeten af te doen, hij zat nu op mijn nek als een ketting
Toen heb ik hem héél snel, toen niemand keek, afgedaan. Vraag me af hoeveel mensen dat leuke beertje gezien hebben
![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:41 schreef Steeven het volgende:
Bij een koffieautomaat op het werk op het knopje voor een hele kan ipv een beker drukken, waarna overal koffie ligt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:23 schreef charon het volgende:
Bij iemand aanbellen, en dat de meeuw op de nok van het dak net boven de deur daarvan schrikt.
En dus tussen de bel en het opengaan van de deur netjes op je kop schijt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:50 schreef Flyga het volgende:
ik ben es zo raar met mijn fiets gevallen,.. dat ik het handvat van het stuur zeg maar in mijn mond had.... omg![]()
herkenbaarquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:41 schreef Steeven het volgende:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:40 schreef Bluurgh het volgende:
ik fietste wel eens met iemand die met losse handen reed, naar z'n stuur keek en zag dat z'n handvat half van het stuur af was gegleden zegmaar, en 'm er zonder bij na te denken terug in wou slaan![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:12 schreef shmoopy het volgende:
...en daar in de spiegel zien dat je mascara dusdanig is uitgelopen dat je een soort gemuteerde panda-beer lijkt.
Ik heb ook wel eens m,n handvat van het stuur zonder erbij na te denken hard terug geslagen op mn stuur. Man wat maakte ik een ongelooflijke klap. ik krijg nog het schaamrood op mn kaken als ik eraan denkquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:40 schreef Bluurgh het volgende:
ik fietste wel eens met iemand die met losse handen reed, naar z'n stuur keek en zag dat z'n handvat half van het stuur af was gegleden zegmaar, en 'm er zonder bij na te denken terug in wou slaan![]()
Ojaquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:10 schreef caradoc het volgende:
Een tijd geleden had deed mijn muis vreemd. Af en toe ging de muis ineens naar rechts in het beeld en ik kreeg hem niet meer naar links. Wanneer ik opnieuw opstarte deed die weer normaal. Het gebeurde steeds vaker en ik had het idee dat ik gehacked werd op de pc.
Na een paar dagen ging de muis direct naar rechts als ik in windows kwam. Ik trok de internet kabel eruit ... nog niks. Ik ben gaan kloten met het toestenbord om een virusscan en spywarescan te starten ... nog niets. Na veel frustratie ben ik erachter gekomen dat in m'n optiscvhe muis en haartje vast zat, dicht bij de lens. Die zorgde ervoor dat de muis zo raar deed.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:09 schreef -skippybal- het volgende:
Bij heftige drinkpartijen wil ik die nacht nog wel eens gaan slaapwandelen om acties uit te halen die me normaal niet in het hoofd komen.
Dus een keertje had ik de camera gepakt, op een mooi plekje gezet en aangedaan om vervolgens te showen wat een lol je wel niet kan hebben met een tuitje en een volle blaasLul in het tuitje en lekker rondjes lopen terwijl er een prachtig straaltje aan de onderkant uitsproeide. Videorecorders en asbakken moesten het onder andere ontgelden voor mijn plezier.
De volgende ochtend komt m'n moeder de kamer binnen stormen:
"Heb je weer eens lopen slaapwandelen??!!"
"Weet ik veel. Ga weg, ik wil slapen"
"Je moet verdomme niet zo veel zuipen!! Opruimen nu!!"
Ik dus lekker opruimen en weer wezen slapen. Ik herrinerde me dus totaal niks, dus ook niet de camera.
Na een tijdje gingen m'n ouders dus hun vankantiefilmpje ("Die camera hadden we toch niet hier neer gelegd??
" tonen aan vrienden.
Je raad het al, ze kregen eerst een spetterend intro van mij met m'n tuitje![]()
Niet leuk zijn![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:26 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik heb eens in de drinkbak van de hond zitten schijten, snachts na thuiskomst.
erg van de kaart
heb me de volgende dag nog serieus af staan vragen of die drol (mooie trouwens) nou van de hond of van mij was.
na een tijdje ben ik tot de conclusie gekomen dat het toch iets logischer zou zijn dat ik boven die bak heb gehangen,
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:26 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik heb eens in de drinkbak van de hond zitten schijten, snachts na thuiskomst.
erg van de kaart
heb me de volgende dag nog serieus af staan vragen of die drol (mooie trouwens) nou van de hond of van mij was.
na een tijdje ben ik tot de conclusie gekomen dat het toch iets logischer zou zijn dat ik boven die bak heb gehangen,
Zie je erg vaak in de busquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:13 schreef birdydontfly het volgende:
In slaap vallen in de bus en dan ineens wakker schrikken en een heel raar "Groiiiink" snurk geluid maken en dan zien dat de hele bus je heel vreemd aan zit te kijken
oh dat heb ik als brugklasser gehad - mijn enorme tas netjes achterop mijn fiets gebonden, en toen wrikken aan het slot. Helaas kwam toen ook nog de eigenaresse van de fiets (examenklas mavo of zo, ik vond haar iig al ontstellend volwassenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:38 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik zette een keer mijn fiets op slot bij de V&D. Toen ik de winkel weer uit liep, probeerde ik mijn fiets van het slot af te halen.. maar.. het lukte maar niet..En ik wrikken en doen.. Ik wilde bijna iemand om hulp gaan vragen en ik overwoog om naar de fietsenmaker te gaan. Het duurde vrij lang voordat ik door had dat het wel exact dezelfde soort fiets was als de mijne, maar dat mijn fiets een paar meter verderop geparkeerd stond
Oh God, dat maakt het nog ergerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:43 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
oh dat heb ik als brugklasser gehad - mijn enorme tas netjes achterop mijn fiets gebonden, en toen wrikken aan het slot. Helaas kwam toen ook nog de eigenaresse van de fiets (examenklas mavo of zo, ik vond haar iig al ontstellend volwassen) gillend naar buiten omdat iemand haar fiets probeerde "te jatten".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |