Ik zag hetquote:
# Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:47 schreef mcDavid het volgende:
oh ja, fipo
wel een topicopkrikreeks?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:53 schreef ehqo het volgende:
[..]
# Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.
Incompetent brein.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:53 schreef Chowi het volgende:
HEY, POST EENS NIET ZO SNEL.
Ik moest even, eh, dinges.quote:
HEET IK PC-FR34K? NOU? HM?quote:
Zeg op. Je dwaalgeest oppoetsen? Je boomschorsen tuinkabouter een oor aannaaien? Iets?quote:
Mijn vader bevrijden uit het schoonmaakhokje.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zeg op. Je dwaalgeest oppoetsen? Je boomschorsen tuinkabouter een oor aannaaien? Iets?
ja dat krijg je dr vanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:57 schreef Chowi het volgende:
Báh, wat ben ik ziek.
...paddo'squote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn vader bevrijden uit het schoonmaakhokje.
Zoek alsjeblieft een meisje.quote:
Waarom geen koorknaapje als hij dat wilt?quote:
Dat was slechts een fractie van wat ik écht dacht.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:59 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Iemand die alles zegt wat hij denkt is ongeveer gelijk aan een kind dat in bed plast.
Ja, óf gewoon eerlijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:59 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Iemand die alles zegt wat hij denkt is ongeveer gelijk aan een kind dat in bed plast.
Mag ook. Als hij maar iets gaat zoeken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom geen koorknaapje als hij dat wilt?
-edit-quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom geen koorknaapje als hij dat wilt?
Moet je even aan JDude vragen, hij is de Excel-nerd, naar eigen zeggen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:01 schreef Janetje het volgende:
Hey lieve IT nerdjes.. ik zit even wat te vertalen en moet de vertaling van deze code hebben:
= Als(A2=A1;"GELIJK";"")
Ik neem aan dat die 'als' 'if' is..
Help?![]()
Als A2 hetzelfde is als A1 dan moet er de tekst "GELIJK" komen. Want: "Tadáááá", dan zijn ze gelijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:01 schreef Janetje het volgende:
Hey lieve IT nerdjes.. ik zit even wat te vertalen en moet de vertaling van deze code hebben:
= Als(A2=A1;"GELIJK";"")
Help?![]()
'if' is inderdaad de correcte engelse vertaling voor 'als'quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:01 schreef Janetje het volgende:
= Als(A2=A1;"GELIJK";"")
Help?![]()
Sorry. Ik ben blond.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:01 schreef Janetje het volgende:
= Als(A2=A1;"GELIJK";"")
Help?![]()
Dat was de vraag niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:02 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Als A2 hetzelfde is als A1 dan moet er de tekst "GELIJK" komen. Want: "Tadáááá", dan zijn ze gelijk.
In java:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:01 schreef Janetje het volgende:
= Als(A2=A1;"GELIJK";"")
Help?![]()
Nou, sorrý.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:04 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Maar wel het antwoord, want Als=if had ze al, en de rest is hetzelfde.
Lief, ik zoek het Engelse woord voor "gelijk".. in deze context dus.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:02 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Als A2 hetzelfde is als A1 dan moet er de tekst "GELIJK" komen. Want: "Tadáááá", dan zijn ze gelijk.
equalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lief, ik zoek het Engelse woord voor "gelijk".. in deze context dus.
Equal?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon "equal"?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
equalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |