Ik zag hetquote:
# Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:47 schreef mcDavid het volgende:
oh ja, fipo
wel een topicopkrikreeks?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:53 schreef ehqo het volgende:
[..]
# Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.
Incompetent brein.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:53 schreef Chowi het volgende:
HEY, POST EENS NIET ZO SNEL.
Ik moest even, eh, dinges.quote:
HEET IK PC-FR34K? NOU? HM?quote:
Zeg op. Je dwaalgeest oppoetsen? Je boomschorsen tuinkabouter een oor aannaaien? Iets?quote:
Mijn vader bevrijden uit het schoonmaakhokje.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zeg op. Je dwaalgeest oppoetsen? Je boomschorsen tuinkabouter een oor aannaaien? Iets?
ja dat krijg je dr vanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:57 schreef Chowi het volgende:
Báh, wat ben ik ziek.
...paddo'squote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn vader bevrijden uit het schoonmaakhokje.
Zoek alsjeblieft een meisje.quote:
Waarom geen koorknaapje als hij dat wilt?quote:
Dat was slechts een fractie van wat ik écht dacht.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:59 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Iemand die alles zegt wat hij denkt is ongeveer gelijk aan een kind dat in bed plast.
Ja, óf gewoon eerlijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:59 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Iemand die alles zegt wat hij denkt is ongeveer gelijk aan een kind dat in bed plast.
Mag ook. Als hij maar iets gaat zoeken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom geen koorknaapje als hij dat wilt?
-edit-quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom geen koorknaapje als hij dat wilt?
Moet je even aan JDude vragen, hij is de Excel-nerd, naar eigen zeggen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:01 schreef Janetje het volgende:
Hey lieve IT nerdjes.. ik zit even wat te vertalen en moet de vertaling van deze code hebben:
= Als(A2=A1;"GELIJK";"")
Ik neem aan dat die 'als' 'if' is..
Help?![]()
Als A2 hetzelfde is als A1 dan moet er de tekst "GELIJK" komen. Want: "Tadáááá", dan zijn ze gelijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:01 schreef Janetje het volgende:
Hey lieve IT nerdjes.. ik zit even wat te vertalen en moet de vertaling van deze code hebben:
= Als(A2=A1;"GELIJK";"")
Help?![]()
'if' is inderdaad de correcte engelse vertaling voor 'als'quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:01 schreef Janetje het volgende:
= Als(A2=A1;"GELIJK";"")
Help?![]()
Sorry. Ik ben blond.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:01 schreef Janetje het volgende:
= Als(A2=A1;"GELIJK";"")
Help?![]()
Dat was de vraag niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:02 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Als A2 hetzelfde is als A1 dan moet er de tekst "GELIJK" komen. Want: "Tadáááá", dan zijn ze gelijk.
In java:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:01 schreef Janetje het volgende:
= Als(A2=A1;"GELIJK";"")
Help?![]()
Nou, sorrý.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:04 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Maar wel het antwoord, want Als=if had ze al, en de rest is hetzelfde.
Lief, ik zoek het Engelse woord voor "gelijk".. in deze context dus.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:02 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Als A2 hetzelfde is als A1 dan moet er de tekst "GELIJK" komen. Want: "Tadáááá", dan zijn ze gelijk.
equalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lief, ik zoek het Engelse woord voor "gelijk".. in deze context dus.
Equal?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon "equal"?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
equalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
I'll give it a go.quote:
*stilquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:07 schreef mcDavid het volgende:
kwartet, op een andere manier!
Waarschijnlijk roti aan het makenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:08 schreef Mokster het volgende:
fck! Wo bist du??
Meeloper.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef ehqo het volgende:
Nou, als iedereen het zegt, dan ik ook: "Equal, toch?".
Van wie ben jij nou een kloon?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:08 schreef fck het volgende:
Yes!
Meeloper.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef ehqo het volgende:
Wie heeft het hier over klonen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou een kloon?
Btw, thank you my sweet nerdies...
Klinkt overtuigend.quote:
Een heuse nabrander!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef ehqo het volgende:
Deze is best simpelquote:
Ik kan er niets aan doen, ze wáren er gewoon ineens.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:10 schreef ehqo het volgende:
[..]
Jij hebt tieten, dat is lekker origineel.
Tieten hoeven niet per sé origineel te zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:10 schreef ehqo het volgende:
Jij hebt tieten, dat is lekker origineel.
Ik.quote:
Ligt eraan hoe ze bevestigd zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tieten hoeven niet per sé origineel te zijn.
Jij ontmoet de verkeerde vrouwenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:13 schreef Zimmerman het volgende:
Waarom stinken vrouwen zo? Even au sérieux, gaarne.
Poolse pijpsletten stinkenquote:
Waar komt toch die drang vandaan om exact te weten met welke onbekende je converseert. Je kent me niet. Of ik nu een > 140.000 of < 20.000 userid gebruik.quote:
pijpquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:15 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Die ken ik niet, Pheno. Waar ruiken die naar?
Peterselie, zaad, komijn, anijs, marmite en zwavel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:15 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Die ken ik niet, Pheno. Waar ruiken die naar?
wij wachten gespannen afquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:15 schreef Zimmerman het volgende:
Okay, mijn vraag was dus onvolledig, een moment, ik kom er later op terug.
Een aantal mensen geeft er de voorkeur aan omgebracht te worden door de afgunst van anderen dan net te doen of men ongelukkig is teneinde deze afgunst te ontkrachten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:16 schreef fck het volgende:
Ik denk aan oud frituurvet.
Op wie wacht u?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:17 schreef Chowi het volgende:
Kom nou eens online, verdulle.
Prachtzin, nog een paar keer lezen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:17 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Een aantal mensen geeft er de voorkeur aan omgebracht te worden door de afgunst van anderen dan net te doen of men ongelukkig is teneinde deze afgunst te ontkrachten.
Dat lijkt me evident.quote:
Als ik je wel had gekend had ik het graag geweten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:15 schreef fck het volgende:
[..]
Waar komt toch die drang vandaan om exact te weten met welke onbekende je converseert. Je kent me niet. Of ik nu een > 140.000 of < 20.000 userid gebruik.
Hoe moet ik het dan noemen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:18 schreef Zimmerman het volgende:
Ik hekel dat online-ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |