ach die scc's leveren maar 10 miljoen op. Wat is dat op de totale begroting...niks toch ;Pquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgend jaar nog meer, vanwege de verhogingen van de seizoenskaarten.
Als Davids komt: Sneijderquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Noem dan een rechtshalf die er meteen staat, die we volgend seizoen kunnen opstellen.
Sneijder of Maduro.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Noem dan een rechtshalf die er meteen staat, die we volgend seizoen kunnen opstellen.
Ik vond die 2-3 vorig jaar in Rotterdam niet bepaald sloomquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:31 schreef Nashje het volgende:
Maduro is te sloom voor rechtshalf.
Dat was meer omdat heel feyenoord bleef staan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vond die 2-3 vorig jaar in Rotterdam niet bepaald sloom.
Hahaquote:
Het was feyenoord maar......quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vond die 2-3 vorig jaar in Rotterdam niet bepaald sloom.
heitinga - stam - Vermaelenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:51 schreef koningdavid het volgende:
Wie wil Ajax eigenlijk aantrekken voor de linksbackpositie?
We hebben daar nu toch alleen Urby?
Liever geen geld in kas en wél presteren, dan andersom.quote:
Ja Ogararu hebben we voor jan L*L gehaald zeker?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
heitinga - stam - Vermaelen
- - - - - - Maduro
nog steeds benieuwd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:18 schreef -Wolf- het volgende:
Even tussendoor, Vermaelen is toch een rechtspoot?
hmm,quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:55 schreef jna het volgende:
[..]
Ja Ogararu hebben we voor jan L*L gehaald zeker?
Zijn dat tegenwoordig de voorwaarden van een goede back dan? Volgens mij moet een back primair verdedigen en eventueel een keer mee opkomen leuk, maar zeker niet noodzakelijk....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:00 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind Vermaelen niet echt een linksback. Heeft hij snelheid en kan hij goed opkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |