Best wel erg ja... ugh, yo, lick my lollipop... rydah...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:27 schreef rvand het volgende:
Rapper 50 Cent songwriter van het jaar
Van onze verslaggeefster
AMSTERDAM - Rapper 50 Cent is maandagavond uitgeroepen tot songwriter van het jaar door de American Society of Composers, Authors and Publishers. Hij kreeg deze prijs voor zijn bijdrage aan vijf nummers: Candy Shop, Disco Inferno, Hate It Or Love It, How We Do en Just a Lil Bit.
De uitreiking vond maandag plaats in het Beverly Hilton Hotel in Los Angeles. Boulevard of Broken Dreams van Green Day en We Belong Together van Mariah Carey werden uitgeroepen tot liedjes van het jaar. Annie Lennox, de voormalige zangeres van The Eurythmics, kreeg voor haar hele oeuvre de prestigieuze Founders Award, een onderscheiding die eerder Elvis Costello, Paul McCartney en Tom Waits ten deel viel.
bron: volkskrant
Waar gaat het heen met de muziekbisnis? Onvoorstelbaar dat deze idioot die prijs wint.
Ik hou het opquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:51 schreef HeatWave het volgende:.
meer kan ik er niet over zeggen eigenlijk.
Frans Bauer... Zanger Bob... Je kunt nog veeeeel lager...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:56 schreef DreamAway het volgende:
deze hoogintelligente man heeft het zeer zeker verdiendNOT
![]()
Waar gaat dit heen idd?! Lager kun je niet gaan!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:31 schreef Zyggie het volgende:
Haha bizar. Ik denk dat ze zelf wel inzien hoe stom ze bezig zijn. Die prijs stelt dus ook niks (meer) voor.
Puur muziektechnisch is het ook zulke waardeloze muziek. En dan wordt je songwriter van het jaar. De hele tijd hetzelfde deuntje en dan wat erop dreunen.Hilarisch eigenlijk.
Frans Bauer is nog errrrug goed in vergelijking met mr Curtis Jackson hoor!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:57 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Frans Bauer... Zanger Bob... Je kunt nog veeeeel lager...
Instrumentale muziek bevat nog altijd betere lyrics dan die zooi van 50 cent!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:!!
tzou mij niks verbazen als de winnaar van volgend jaar alleen maar instrumentale muziek maakt
Misschien hebben ze het in perspectief gezien? Dat dit voor 50ct echt een hele prestatie is?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat terecht, moet je kijken naar de ongeëvenaarde poëtische klasse van zijn teksten als:
I take you to the candy shop
I'll let you lick the lollypop
Go 'head girl, don't you stop
Keep going 'til you hit the spot (woah)
dat zal het zijn!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:13 schreef Lod het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het in perspectief gezien? Dat dit voor 50ct echt een hele prestatie is?
achja , als er een artiest is die ik totaal niet kan waarderen issut 50 cent wel , zowel op lyricaal als muzikaal gebied.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:12 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Instrumentale muziek bevat nog altijd betere lyrics dan die zooi van 50 cent!
ok doe ik dat.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:15 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Je mag wel gewoon "tekstueel" zeggen, hoor.
Muzikaal, 50 centquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
achja , als er een artiest is die ik totaal niet kan waarderen issut 50 cent wel , zowel op lyricaal als muzikaal gebied.
Nee dat was deze!!quote:
quote:yvonne is lekker
haha beste grap ooit !!!!Eins Zwei Drei Met een hoed erbij !!!!!
quote:Raptaal
Rapper 50 Cent is tot tekstschrijver van het jaar uitgeroepen. Welke stukje tekst van 50 cent vind je het best?
I apply pressure to pussies
20%
I'm into having sex, I ain't into making love
27%
Fill your ass up with lead, so don't push me
12%
My twenty-inches spinnin', you always see me grinnin'
20%
Nigga play with the bread, get a hole in ya head
22%
aantal stemmen: 263
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:39 schreef pberends het volgende:
Die poll op de AD website:
[..]
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article355221.ece
I'm a big, fat, mother fucker,quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:32 schreef MaJo het volgende:
50cent en Paul McCartney in één en hetzelfde bericht?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
I'm a big, fat, mother fucker,
I can win from a dead 60's rocker,
If you don't like my rapping,
go fuck your bitch while she's napping
Award 2007 here I come![]()
Dat is niet zo heel moeilijk, zelfs Frans Bauer schrijft betere teksten dan 50quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:59 schreef MaJo het volgende:
[..]Het is in ieder geval een stuk beter dan 50's teksten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |