Ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:08 schreef Chowi het volgende:
Zullen wij dan maar neuken, Lits?
Tof.quote:
Je gebruikt PI's. Welkom terug Mt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:08 schreef Misstique het volgende:
Ik ben ook weer trug.
Jij moet toch eerst trouwen voor je mag neuken?quote:
hoe lang sta je al droog?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:10 schreef ehqo het volgende:
Neuken. Platvloers. Plebs.
Zal ik dat eens aan jou vragen?quote:
Immer. Dank.quote:
Je moest eens weten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik profileer me hier niet als een overbesexte puber
of nouja meestal niet dan
vooral niet in je subtitlequote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik profileer me hier niet als een overbesexte puber
of nouja meestal niet dan
Met 'hier' doel ik overigens op BeF.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het is hier gewoon gemeengoed. Emotieloos pompen.
Sjee, en ik dacht nog wel dat je leuk was.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
wie is "het"?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Trugquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:08 schreef Misstique het volgende:
Ik ben ook weer trug.
THE CITY MASTURBATESquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:16 schreef Chowi het volgende:
THE CITY HAS SEX WITH ITSELF, I SUPPOSE.
Playing hard to get. Werkt het?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sjee, en ik dacht nog wel dat je leuk was.
OHNOES. OVERTHROW THE GOVERNMENT.quote:
Averechts.quote:
Doe nou maar gewoon jezelf zijn, hm.quote:
Fijn!quote:
ok, ik ook!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik zit brood naar binnen te douwen.
[Inkopreactie].quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik zit brood naar binnen te douwen.
Ik wou iets posten in de trant van 'die is te makkelijk om in te koppen' maar heb even gerefreshd om te kijken of het al gebeurd wasquote:
ik kwam niet eens op het ideequote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ook, daarom wou ik hem even maken voordat jij het zou doen.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ook, daarom wou ik hem even maken voordat jij het zou doen.
hij runt een sociale werkplaats?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wed dat Ekko vrouwen aan de lopende band heeft.
kwantiteit is ook niet allesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zijn doorgaans verlepte poolse dikzakken. Die lopende band vrouwen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, ik wed dat het van die jongelingen zijn. Die wulpse Poolse meiden die álles doen voor een verblijfsvergunning. 'Iek sloerf in mond doen ja? Jai mai trouwen ja?'quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat zijn doorgaans verlepte poolse dikzakken. Die lopende band vrouwen.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, ik wed dat het van die jongelingen zijn. Die wulpse Poolse meiden die álles doen voor een verblijfsvergunning. 'Iek sloerf in mond doen ja? Jai mai trouwen ja?'
polen praten heul geen turksquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, ik wed dat het van die jongelingen zijn. Die wulpse Poolse meiden die álles doen voor een verblijfsvergunning. 'Iek sloerf in mond doen ja? Jai mai trouwen ja?'
Maar daar trappen wij niet in natuurlijk!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:31 schreef clumsy_clown het volgende:
O ja... Even mijn opdracht afmaken, voordat ik weer aan het werk moet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:41 schreef Litso het volgende:
School, later.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:44 schreef mcDavid het volgende:
lege plastic boterkuipjes fikken best goed.
ja , r&b taal ontcijferenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:48 schreef mcDavid het volgende:
moeten ze tegenwoordig eindexamen muziek doen
tmf heet ook een muziekzenderquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hey, het heet nog wel steeds "muziek", niet "oeverloze bagger"
Aansturen op een kettingbotsing?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:51 schreef Pheno het volgende:
Wat is rampeneren?
rampeneren, ik keek net weer eens in de top 40 om te kijken wat tegenwoordig muziek is, maar daar staat ali b in met weet ik wat voor illegaal geimporteerde familie. Het heet rampenerenquote:
En we ramperen op de beat.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:51 schreef Pheno het volgende:
Wat is rampeneren?
een kenner?quote:
bedankt, de clip hoefde ik niet te zienquote:
Met party squad erbij.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
rampeneren, ik keek net weer eens in de top 40 om te kijken wat tegenwoordig muziek is, maar daar staat ali b in met weet ik wat voor illegaal geimporteerde familie. Het heet rampeneren
Dat nummer komt in de mainzaal in holywood iets van 5 keer op een avond en dan hoor je hem nog vak genoeg voorbij komen op de radio en tv.quote:
ik kijk vh1 en mtv hits/ mtv2quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat nummer komt in de mainzaal in holywood iets van 5 keer op een avond en dan hoor je hem nog vak genoeg voorbij komen op de radio en tv..
Dat soort van jump melodietje erin is wel leuk, maar dat ertussen..
willen die lui failliet ofzo?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat nummer komt in de mainzaal in holywood iets van 5 keer op een avond en dan hoor je hem nog vak genoeg voorbij komen op de radio en tv..
Dat soort van jump melodietje erin is wel leuk, maar dat ertussen..
Er komen veel; negers en marokkanen in die zalen waar dat komt.quote:
oh, eh, okquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Er komen veel; negers en marokkanen in die zalen waar dat komt.
En dat weet jij omdat??quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:01 schreef pc-fr34k het volgende:
Er komen veel; negers en marokkanen in die zalen waar dat komt.
Omdat ik naar alle zalen ga voor afwisseling.quote:
economie, daar had ik een 9,1 voor!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Omdat ik naar alle zalen ga voor afwisseling.
Maar nu ben ik naar m'n examen economie, jullie zien me wel weer..
Hij is net als ik een negerquote:
Een nummer waarvan de zangers moeten stervenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:51 schreef Pheno het volgende:
Wat is rampeneren?
zangers?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een nummer waarvan de zangers moeten sterven
Je hebt je kans gehad, ik blijf niet aan de gang.quote:
ja daaagquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb dringend bijles nodig m.b.t. Bedrijfseconomie A.
die zitten er bij mij gratis bij inquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:32 schreef fck het volgende:
Ja, ik geef ook pretlessen biologie voor beginners.
wtfquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:33 schreef ehqo het volgende:
Met landkaarten kan je helemaal niet goed brood smeren.
Misschien geven ansichtkaarten een beter resultaat.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:33 schreef ehqo het volgende:
Met landkaarten kan je helemaal niet goed brood smeren.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:32 schreef fck het volgende:
Ja, ik geef ook pretlessen biologie voor beginners.
Ik weet niet wat jij met ansichtkaarten doet hoor, maar die hoor je toch naar mensen te versturen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Misschien geven ansichtkaarten een beter resultaat.
Net als landkaarten zijn ook ansichtkaarten multi-inzetbaar.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:10 schreef ehqo het volgende:
Ik weet niet wat jij met ansichtkaarten doet hoor, maar die hoor je toch naar mensen te versturen?.
Als dat minstens zo goed voelt als wat ik net gedaan heb: veel plezierquote:
zal de zender van desbetreffende ansichtkaart leuk vindenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Net als landkaarten zijn ook ansichtkaarten multi-inzetbaar.
Op het moment dat ik dit typ fungeert een ansichtkaart als onderzetter voor mijn mok thee.
Hij was wel goed getimet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:22 schreef Litso het volgende:
Jij niet trouwens Chowi. Gewoon, in het algemeen sterf.
Ik liever ook niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:22 schreef fck het volgende:
Ík heb liever níet dat Chowi stérft...
Zeg! Ik kom hier voor mijn lol ja!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:21 schreef fck het volgende:
Mensen, laten we niet vergeten dat we het hier hebben over uitgeprocedeerde asielzoekers.
Nee.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jij kunt ook nooit es een foto posten waar je scherp op staat he?
Ook die mogen stervenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:21 schreef fck het volgende:
Mensen, laten we niet vergeten dat we het hier hebben over uitgeprocedeerde asielzoekers.
Polen komt af en toe wel uit haarquote:
quote:
loel. piek.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:24 schreef Litso het volgende:
Gebruik je wel eens het woord 'sloerf'?
Nee, het komt omdat ík het ben.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:25 schreef mcDavid het volgende:
Mên, wat een foto'tje al niet met de snelheid van een reeks doet!
Ik heb 'm nog wel bewaard.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:24 schreef Chowi het volgende:
[..]![]()
.
Ik vond dat hij zijn beste tijd gehad heeft.
Jij snaptquote:
Hodfr. Hou daar eens mee op!quote:
Of míjn kont.quote:
Ik vertrouw je niet.quote:
We gingen toch neuken?quote:
Rukken op foto'squote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja, dan mag ik je foto's toch ook wel hebben?
Ik vind het gewoon irritant.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja, dan mag ik je foto's toch ook wel hebben?
Pas op vreemde spijkers in de muur!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:29 schreef Chowi het volgende:
We gingen toch neuken?
Ah! Dat was me even ontgaan. Nog steeds niet helemaal bekomen van de schrik denk ik.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:33 schreef _Spook_ het volgende:
Dat was ook een sarcastische sneer mevrouw
Njet!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:33 schreef Chowi het volgende:
Mag ik iedereen er nog even aan herinneren dat ík nú ál weekend heb?
Kutlul.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:33 schreef Chowi het volgende:
Mag ik iedereen er nog even aan herinneren dat ík nú ál weekend heb?
Okay, dan niet.quote:
Sexpik!quote:
Najá!quote:
Wat ik me nog goed herinner van mijn basisschoolperiode, is dat de "newbies" van het grote schoolplein een keer met stoepkrijt, in het fietsenhok, heel stiekem, op de grond vieze woorden schreven.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:39 schreef ehqo het volgende:
Scheldende kinders zijn kostelijk.
Góed woord was datquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:44 schreef ehqo het volgende:
Poepchinees was érg.
En een buurjongen die met viltstift op de glijbaan 'aj laf joe' schreef. Hij wist niet eens wat het betekende, laat staan hoe je het schreefquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat ik me nog goed herinner van mijn basisschoolperiode, is dat de "newbies" van het grote schoolplein een keer met stoepkrijt, in het fietsenhok, heel stiekem, op de grond vieze woorden schreven.
"Vuk", en "cut".
Haha. Ha-ha.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:46 schreef Litso het volgende:
[..]
En een buurjongen die met viltstift op de glijbaan 'aj laf joe' schreef. Hij wist niet eens wat het betekende, laat staan hoe je het schreef
Whehe. Wat was het nog mooi he, toen we klein en onbezonnen waren.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:48 schreef Chowi het volgende:
Mijn moeder vertelde gisteren dat ik een keer midden in de winter in mijn badpak de tuin ben in gerend, vroeger.
Een kerkkoor met geestelijke?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:48 schreef Mokster het volgende:
In koor natuurlijk.
Vroegah, toen de vissen nog liepen....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:50 schreef Mokster het volgende:
Ik voel me ineens nog veel ouder dan ik al ben.
Neuken?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:50 schreef Mokster het volgende:
Ik voel me ineens nog veel ouder dan ik al ben.
Nee. Daar mocht ik niet meer komen. Nadat ik van zondagsschool was gestuurd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:50 schreef Pheno het volgende:
Een kerkkoor met geestelijke?
Ik wil terug.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Whehe. Wat was het nog mooi he, toen we klein en onbezonnen waren.
Een paar jaar geleden: de wekker ging, ik stond op, ging brood smeren en zette de tv aan. Wordt er van de eerste verdieping geroepen wat ik vredesnaam aan het doen was, het was 3 uur in de nacht. Ik had gedroomd dat mijn wekker gingquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:50 schreef ehqo het volgende:
Ik kwam eens om een uur 's nachts binnenlopen. Korte broek, shirtje aan, klaar voor de nieuwe dag. Ik dacht dat het ochtend was.
Stiekem toch een slet?quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden: de wekker ging, ik stond op, ging brood smeren en zette de tv aan. Wordt er van de eerste verdieping geroepen wat ik vredesnaam aan het doen was, het was 3 uur in de nacht. Ik had gedroomd dat mijn wekker ging
En stug het journaal van de dag er voor gekeken...
"Wat niet weet, wat niet deert."quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:53 schreef Pheno het volgende:
Stiekem toch een slet?
Men vroeg zich gister al af waar je opeens was. Vandaar.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:54 schreef dazzled het volgende:
Ola, c. hier.
Krijg allemaal cholera in iedere ledemaat en drinkt bier al nakend in een weide. 14.hiv
Overigens heb ik den komende 2 weken kein internet, juicht allen.
Seks.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:54 schreef dazzled het volgende:
Ola, c. hier.
Krijg allemaal cholera in iedere ledemaat en drinkt bier al nakend in een weide. 14.hiv
Overigens heb ik den komende 2 weken kein internet, juicht allen.
Vroeger scanden we IP's op open poorten met nummer 445 om zo de shared documents-mappen van onwetende XP-gebruikers te hacken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:55 schreef fck het volgende:
Ja. Vroeger! Vroeger hackten we en zaten we in internetcafe's. Vroeger schreven we - hoe rebels - HTML die niet de aanbevelingen van w3c volgden!
.
En we dronken Canei, zittend op de trappen van de Ridderzaal, 's nachts..!
Mits sex kan ik daar ook voor te porren zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
[..]. Ik sta rond die tijd ook wel eens onder de douche.
Yes!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Vroeger scanden we IP's op open poorten met nummer 445 om zo de shared documents-mappen van onwetende XP-gebruikers te hacken.
En een te grote witte tok.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:57 schreef fck het volgende:
[..]
Yes!
Vroeger hadden we allemaal een kleine zwarte hoed!
Vroegah was er geen XP. DOSquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Vroeger scanden we IP's op open poorten met nummer 445 om zo de shared documents-mappen van onwetende XP-gebruikers te hacken.
Ik zeg dóúche. Dóúche! Het irritante eraan is, dat je erna klaarwakker bent en niet verder kan slapen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mits sex kan ik daar ook voor te porren zijn
Een duikbril?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:58 schreef fck het volgende:
Nee, dat dan weer niet. Een tok heb ik nooit gehad.
Goh, misschien was het een typfout. Ik nóém maar wat, hè.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:58 schreef fck het volgende:
Nee, dat dan weer niet. Een tok heb ik nooit gehad.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:58 schreef fck het volgende:
Ja. Vroeger hadden we Token Ring netwerken....
Of niet natuurlijk!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goh, misschien was het een typfout. Ik nóém maar wat, hè.
Mosaic.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:01 schreef ehqo het volgende:
Vroeger moest ik voor internet naar de 'bieb'.
Héy!quote:
Ballen is een goed woord. Maar niet als synoniem vor neuken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:01 schreef fck het volgende:
Ballen!
Die heb ik nog steeds, het kijkt anders zo lastig onder waterquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:04 schreef mcDavid het volgende:
vroeger, toen je 's avonds als je niets te doen had, en geen telefoontjes verwachtte, eventjes een MP3tje ging downloaden.
Najá, waar word ik toch allemaal voor uitgemaakt in mijn fotoboek?quote:
Sex onder de douchequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zeg dóúche. Dóúche! Het irritante eraan is, dat je erna klaarwakker bent en niet verder kan slapen.
Luxe. Ik kreeg op de basisschool een keer 'internet-les'. Netscape als browser, ik snapte er niet zoveel van.quote:
Dat krijg je met vage foto's.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Najá, waar word ik toch allemaal voor uitgemaakt in mijn fotoboek?
Beter dan géén foto's!quote:
Het is góéd.quote:
True that.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Geen foto's zijn beter dan Sararaats-foto's.
Pfff, ik zei niet dat je in de aanval moest gaan.quote:
kloptquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Geen foto's zijn beter dan Sararaats-foto's.
Nouja ik vind d'r wel geil eigenlijk maar ik praat gewoon met jullie mee.quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja ik vind d'r wel geil eigenlijk maar ik praat gewoon met jullie mee.
Nee.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:04 schreef Litso het volgende:
Heb je het al gehoord?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:14 schreef fck het volgende:
"Pishork" ook. Het gebeurde me, Ch. Excuus...
Ik ben confúús. Wat moet 'ie van me?quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Ze is wel lang niet meer gesignaleerd trouwens!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Ze was laatst nog een keer online.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze is wel lang niet meer gesignaleerd trouwens!
*afkloptquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze is wel lang niet meer gesignaleerd trouwens!
Kan niet. Ben op mn werk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:18 schreef Litso het volgende:
Mt.? MSN?
Andere keer danmaar.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kan niet. Ben op mn werk..
(Kheb wel een mailadres in mn profiel staan)
Ja, ik heb écht iedereen in mijn MSN.quote:
Zelfs BrauN.quote:
Je haat me.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:20 schreef Renesite het volgende:
Alleen sta ik nu permanent op offline weergeven![]()
mind your notes.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Te druk voor PI's?quote:
Pff, ja, me dunkt.quote:
Nietquote:
Hoi iedereenquote:
Nieuwe kopen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:30 schreef fck het volgende:
Backup kapot.
Nimmerquote:
Toen ik op de lagere school zat, waren er nog helemaal geen computers.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:01 schreef ehqo het volgende:
Vroeger moest ik voor internet naar de 'bieb'.
Je bent van voor de oorlogquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Toen ik op de lagere school zat, waren er nog helemaal geen computers.
Kom maar door.quote:
dat jij ze niet zag, wil niet zeggen dat ze niet bestonden!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Toen ik op de lagere school zat, waren er nog helemaal geen computers.
Ik bal geen foksters.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:35 schreef fck het volgende:
Hij wil je ballen, Ch, slap en kort. Zie je zo.
en wat gaat hij met die ballen van Ch doen als hij ze heeft?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:35 schreef fck het volgende:
Hij wil je ballen, Ch, slap en kort. Zie je zo.
*BBD lijst checktquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik bal geen foksters.
Uhm, dat klopt niet
Als het zweedse balletjes van de ikea zijn ga ik ze op etenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en wat gaat hij met die ballen van Ch doen als hij ze heeft?
Nu heb ik door jou zin in BBQquote:
ze zijn wel "slap en kort", dus dat zou goed kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het zweedse balletjes van de ikea zijn ga ik ze op eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |