Ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:08 schreef Chowi het volgende:
Zullen wij dan maar neuken, Lits?
Tof.quote:
Je gebruikt PI's. Welkom terug Mt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:08 schreef Misstique het volgende:
Ik ben ook weer trug.
Jij moet toch eerst trouwen voor je mag neuken?quote:
hoe lang sta je al droog?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:10 schreef ehqo het volgende:
Neuken. Platvloers. Plebs.
Zal ik dat eens aan jou vragen?quote:
Immer. Dank.quote:
Je moest eens weten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik profileer me hier niet als een overbesexte puber
of nouja meestal niet dan
vooral niet in je subtitlequote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik profileer me hier niet als een overbesexte puber
of nouja meestal niet dan
Met 'hier' doel ik overigens op BeF.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het is hier gewoon gemeengoed. Emotieloos pompen.
Sjee, en ik dacht nog wel dat je leuk was.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
wie is "het"?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Trugquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:08 schreef Misstique het volgende:
Ik ben ook weer trug.
THE CITY MASTURBATESquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:16 schreef Chowi het volgende:
THE CITY HAS SEX WITH ITSELF, I SUPPOSE.
Playing hard to get. Werkt het?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sjee, en ik dacht nog wel dat je leuk was.
OHNOES. OVERTHROW THE GOVERNMENT.quote:
Averechts.quote:
Doe nou maar gewoon jezelf zijn, hm.quote:
Fijn!quote:
ok, ik ook!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik zit brood naar binnen te douwen.
[Inkopreactie].quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik zit brood naar binnen te douwen.
Ik wou iets posten in de trant van 'die is te makkelijk om in te koppen' maar heb even gerefreshd om te kijken of het al gebeurd wasquote:
ik kwam niet eens op het ideequote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ook, daarom wou ik hem even maken voordat jij het zou doen.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ook, daarom wou ik hem even maken voordat jij het zou doen.
hij runt een sociale werkplaats?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wed dat Ekko vrouwen aan de lopende band heeft.
kwantiteit is ook niet allesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zijn doorgaans verlepte poolse dikzakken. Die lopende band vrouwen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, ik wed dat het van die jongelingen zijn. Die wulpse Poolse meiden die álles doen voor een verblijfsvergunning. 'Iek sloerf in mond doen ja? Jai mai trouwen ja?'quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat zijn doorgaans verlepte poolse dikzakken. Die lopende band vrouwen.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, ik wed dat het van die jongelingen zijn. Die wulpse Poolse meiden die álles doen voor een verblijfsvergunning. 'Iek sloerf in mond doen ja? Jai mai trouwen ja?'
polen praten heul geen turksquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, ik wed dat het van die jongelingen zijn. Die wulpse Poolse meiden die álles doen voor een verblijfsvergunning. 'Iek sloerf in mond doen ja? Jai mai trouwen ja?'
Maar daar trappen wij niet in natuurlijk!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:31 schreef clumsy_clown het volgende:
O ja... Even mijn opdracht afmaken, voordat ik weer aan het werk moet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:41 schreef Litso het volgende:
School, later.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:44 schreef mcDavid het volgende:
lege plastic boterkuipjes fikken best goed.
ja , r&b taal ontcijferenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:48 schreef mcDavid het volgende:
moeten ze tegenwoordig eindexamen muziek doen
tmf heet ook een muziekzenderquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hey, het heet nog wel steeds "muziek", niet "oeverloze bagger"
Aansturen op een kettingbotsing?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:51 schreef Pheno het volgende:
Wat is rampeneren?
rampeneren, ik keek net weer eens in de top 40 om te kijken wat tegenwoordig muziek is, maar daar staat ali b in met weet ik wat voor illegaal geimporteerde familie. Het heet rampenerenquote:
En we ramperen op de beat.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:51 schreef Pheno het volgende:
Wat is rampeneren?
een kenner?quote:
bedankt, de clip hoefde ik niet te zienquote:
Met party squad erbij.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
rampeneren, ik keek net weer eens in de top 40 om te kijken wat tegenwoordig muziek is, maar daar staat ali b in met weet ik wat voor illegaal geimporteerde familie. Het heet rampeneren
Dat nummer komt in de mainzaal in holywood iets van 5 keer op een avond en dan hoor je hem nog vak genoeg voorbij komen op de radio en tv.quote:
ik kijk vh1 en mtv hits/ mtv2quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat nummer komt in de mainzaal in holywood iets van 5 keer op een avond en dan hoor je hem nog vak genoeg voorbij komen op de radio en tv..
Dat soort van jump melodietje erin is wel leuk, maar dat ertussen..
willen die lui failliet ofzo?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat nummer komt in de mainzaal in holywood iets van 5 keer op een avond en dan hoor je hem nog vak genoeg voorbij komen op de radio en tv..
Dat soort van jump melodietje erin is wel leuk, maar dat ertussen..
Er komen veel; negers en marokkanen in die zalen waar dat komt.quote:
oh, eh, okquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Er komen veel; negers en marokkanen in die zalen waar dat komt.
En dat weet jij omdat??quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:01 schreef pc-fr34k het volgende:
Er komen veel; negers en marokkanen in die zalen waar dat komt.
Omdat ik naar alle zalen ga voor afwisseling.quote:
economie, daar had ik een 9,1 voor!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Omdat ik naar alle zalen ga voor afwisseling.
Maar nu ben ik naar m'n examen economie, jullie zien me wel weer..
Hij is net als ik een negerquote:
Een nummer waarvan de zangers moeten stervenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:51 schreef Pheno het volgende:
Wat is rampeneren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |