Beïnvloeden als in stimuleren?quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:15 schreef Vicky het volgende:
volgens mijn vriendin moet je het wel kunnen voelen.. volgens haar kan je het zelf ook een beetje beinvloeden...
Niets engs aan hoor. Normaal (niet zwanger bedoel ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zou dat zelf niet eens durven. Nu ook al niet, trouwens. Vraag me ook af of het wel goed is...
ja. VOlgens haar kan je de ontsluiting een beetje helpen...quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:19 schreef Moonah het volgende:
[..]
Beïnvloeden als in stimuleren?
Ik zal het volgende week wel eens aan mijn gyn vragen.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:22 schreef owlet het volgende:
Lijkt mij dat het prima te voelen is en zolang je niet zelf gaat zitten prikken en woelen (wat me ook niet erg prettig lijkt) zal het ook niet veel kwaad kunnen. Mits je even je handen wast natuurlijk.
Ik ben zelf wel van plan om het te voelen, ben daar eigenlijk wel benieuwd naar, ook omdat ik inmiddels mijn baarmoedermond goed kan lezen en ook dát stadium wel eens wil voelen.
Mijn moeder vertelde vroeger altijd dat bij vrouwen die nog niet zwanger zijn geweest hij als het puntje van je neus voelt en bij vrouwen die wel eens zwanger zijn geweest als het puntje van je kin.
Bij mij klopt het aardig tot nu toe, hij ligt wat hoger en is veel zachter dan voorheen.
lijkt me nou niet heel slim om daar zelf mee te gaan experimenteren als je niet precies weet wat je doet enzowquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:30 schreef Vicky het volgende:
ja. VOlgens haar kan je de ontsluiting een beetje helpen...
my ideaquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:03 schreef texelonia het volgende:
[..]
lijkt me nou niet heel slim om daar zelf mee te gaan experimenteren als je niet precies weet wat je doet enzow
Er is natuurlijk helpen en helpenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:03 schreef texelonia het volgende:
[..]
lijkt me nou niet heel slim om daar zelf mee te gaan experimenteren als je niet precies weet wat je doet enzow
Nah, je eigen vagina van binnen voelen vind ik echt niets engs aan hoor. Is toch gewoon je eigen lijf? Ik vind het juist wel interessant om te voelen hoe mijn baarmoedermond eerst veranderde al naar gelang de fase van mijn cyclus, en nu ik zwanger ben voelt hij (zij?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:58 schreef Martineke het volgende:
enge dingen bepraten jullie zeg, zelf voelen
Dat lijkt me idd erg vreemd, zo'n vastgestelde datum. En dat dillemma kraamtijd/werk herken ik ook heel goed. De eerste keer hadden wij dat niet goed afgesproken weet ik nog, maar dat hebben jullie vast ingecalculeerd.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:58 schreef Martineke het volgende:
frut, veel getypt, alles weg
Cattie wat fijn![]()
Slaapmeisjefijn je hier te zien
enge dingen bepraten jullie zeg, zelf voelen en evt prikkelenlaat dat maar een expert over zou ik zeggen.
ik ben serieus zenuwachtig aan het worden, ik slaap niet meer snel inen snachts als ik wakker word van Maxim en als ik met hem klaar ben en weer mijn mandje in kruip, lig ik serieus bijna 2 uur wakker
lig alleen maar te denken van " volgende week vannacht om 3 uur was dat om deze tijd lig ik ook zo in bed en moet ik 4 uu rlater in het ziekenhuis zijn" zo van die dingen weet je wel. kan het niet gewoon al woensdag zijn of zo?
en dan hebbie ook nog eens dat manlief de laatste tijd geen reet te doen had qua werk (eigen bedrijf) en guess what, de aanvragen en opdrachten stromen ineens binnendat is erg goed natuurlijk, maar het is wel allemaal volgende week dat het ook daadwerkelijk moet gebeuren. betekent dus dat hij alleen woensdag vrij heeft en de rest vd week druk aan het werk is, en dus niet zoveel bij zijn nieuwe aanwinst kan zijn in het ziekenhuis. best tegenstrijdig, ene kant wil ik hem erg graag veel in het ziekenhuis hebben natuurlijken hij ookmaar dat kan gewoon niet, centjes moeten ook verdiend worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |