abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:19:37 #126
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38157320
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:15 schreef Vicky het volgende:
volgens mijn vriendin moet je het wel kunnen voelen.. volgens haar kan je het zelf ook een beetje beinvloeden...
Beïnvloeden als in stimuleren?

Ik zal het volgende week wel eens aan mijn gyn vragen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:21:16 #127
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38157379
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:15 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik zou dat zelf niet eens durven. Nu ook al niet, trouwens. Vraag me ook af of het wel goed is...
Niets engs aan hoor. Normaal (niet zwanger bedoel ik ) voelt het een beetje als je neus. laatst voelde ik en toen voelde hij veel zachter.
Maar ik zit niet de hele dag rond te roeren hoor.
Dus lijkt me niet dat dat kwaad zou kunnen.
pi_38157430
Lijkt mij dat het prima te voelen is en zolang je niet zelf gaat zitten prikken en woelen (wat me ook niet erg prettig lijkt) zal het ook niet veel kwaad kunnen. Mits je even je handen wast natuurlijk.
Ik ben zelf wel van plan om het te voelen, ben daar eigenlijk wel benieuwd naar, ook omdat ik inmiddels mijn baarmoedermond goed kan lezen en ook dát stadium wel eens wil voelen.
Mijn moeder vertelde vroeger altijd dat bij vrouwen die nog niet zwanger zijn geweest hij als het puntje van je neus voelt en bij vrouwen die wel eens zwanger zijn geweest als het puntje van je kin.
Bij mij klopt het aardig tot nu toe, hij ligt wat hoger en is veel zachter dan voorheen.
pi_38157698
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:19 schreef Moonah het volgende:

[..]

Beïnvloeden als in stimuleren?

Ik zal het volgende week wel eens aan mijn gyn vragen.
ja. VOlgens haar kan je de ontsluiting een beetje helpen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:53:07 #130
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38158432
Slaapmeisje, 9 juni is een mooie datum hoor. Ben ik officieel uitgerekend.

Dames, voelze!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_38158600
wat dat voelen betreft.. nou.. het lukt mss een beetje (ya really think i didnt try did ya?)

maar, ofwel mijn armpjes zijn te kort, ofwel mijn buik te dik inmiddels either way..

zachter is het wel, maar dat wordt het sowieso de laatste weekjes, dat zegt nog niet zo veel.
pi_38158775
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:22 schreef owlet het volgende:
Lijkt mij dat het prima te voelen is en zolang je niet zelf gaat zitten prikken en woelen (wat me ook niet erg prettig lijkt) zal het ook niet veel kwaad kunnen. Mits je even je handen wast natuurlijk.
Ik ben zelf wel van plan om het te voelen, ben daar eigenlijk wel benieuwd naar, ook omdat ik inmiddels mijn baarmoedermond goed kan lezen en ook dát stadium wel eens wil voelen.
Mijn moeder vertelde vroeger altijd dat bij vrouwen die nog niet zwanger zijn geweest hij als het puntje van je neus voelt en bij vrouwen die wel eens zwanger zijn geweest als het puntje van je kin.
Bij mij klopt het aardig tot nu toe, hij ligt wat hoger en is veel zachter dan voorheen.

Hij voelt hier normaal altijd als een enorme zachte flubber, en als een klassieke "varkenssnuit" de eerste weken van de zwangerschap. En ik heb geen kleine neus
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 24 mei 2006 @ 13:03:24 #133
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38158814
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:30 schreef Vicky het volgende:
ja. VOlgens haar kan je de ontsluiting een beetje helpen...
lijkt me nou niet heel slim om daar zelf mee te gaan experimenteren als je niet precies weet wat je doet enzow
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_38158968
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:03 schreef texelonia het volgende:

[..]

lijkt me nou niet heel slim om daar zelf mee te gaan experimenteren als je niet precies weet wat je doet enzow
my idea

ookal zou ik er toch wel bijna toe in staat zijn met al dat gerommel wat maar niet echt wil doorzetten...

NOT funny!
pi_38159329
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:03 schreef texelonia het volgende:

[..]

Er is natuurlijk helpen en helpen
Zelf je vliezen los gaan woelen lijkt me ook geen goed plan. Maar aanraking kan de baarmoedermond prikkelen en kán het een zetje geven. Vergelijkbaar met sex, daarbij wordt de cervix ook aardig gepord
Lange nagels, vuile handen en stevig porren lijkt me geen goed idee, maar je bent ook weer niet zó kwetsbaar...
pi_38159412
heb zelf alleen gevoeld hoe het voelde, verder niet gefrot ofzo... en ook neit gevoeld hoe het voelde toen ik ontsluiting had. Moest er al niet an denken dat de vlos met haar vingers voelde, laatstaan ik zelf.. vond het veel te pijnlijk allemaal...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † woensdag 24 mei 2006 @ 14:04:13 #137
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_38161215
Hmz, je moet toch wat als je hoogzwanger bent blijkbaar
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_38161368
Nou brr mij niet gezien hoor , ik laat dat wel over aan de vk of de gyn.
  woensdag 24 mei 2006 @ 14:09:20 #139
24188 Belana
kloon van belana
pi_38161415
ik begin daar ook niet aan zie het nut ook niet zo
stormy waters...
sailin'
  woensdag 24 mei 2006 @ 14:42:17 #140
108648 cattie
lieve moeder
pi_38162784
Mijn kraampakket is eindelijk afgeleverd!
Zo, nu hebben we echt alles in huis!
  woensdag 24 mei 2006 @ 14:46:02 #141
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_38162917
Nou, alle zorgen overboord, PM-girl ligt in bed en blijft daar tot en met zondag!
Op zich niets aan de hand, niks geks, alleen veel dingen tegelijk. Geen blaasontsteking, wel veel harde buiken (maar ik voel ze niet opkomen dus niet herkend) door heen en weer stuiterende baarmoeder en inspanning, aanhechting bekken/si-bot weekt los en dan nog de holle rug.

Spierpijn niet helemaal duidelijk maar kan zijn omdat ik voorzichtig loop ik juist pijn krijg.

Dames, heel lief dat jullie zo meeleven. tuurlijk neem ik mezelf ook in acht (ik leer ook) maar omdat het spierpijn was/leek, voelde het niet alarmerend. Dat was het dus ook niet, maar rust is wel geadviseerd om ook te zien of het dan volgende week weer terug komt of een tijdelijk iets was.
De komende dagen ben ik dus (nog meer!)veel hier of op het bankje te vinden!
(straks heb ik mijn ddvd collectie er al door voor mn verlof nog maar begint!!)
Nanalune, je klinkt net als mijn moeder !(lief bedoeld, van jullie allen)

Slaapmeisje,ik kan me heel goed voorstellen datje moet wennen en je voorheen niet vaak meelas hier. Hormonen schieten hier wel van links naar rechts, maarja, dat moet je dan maar op de koop toe nemen!
Geniet ervan en kom lekker meekletsen/klagen/genieten/lachen/huilen etc!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 24 mei 2006 @ 14:58:27 #142
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_38163392
frut, veel getypt, alles weg

Cattie wat fijn
Slaapmeisje fijn je hier te zien

enge dingen bepraten jullie zeg, zelf voelen en evt prikkelen laat dat maar een expert over zou ik zeggen.

ik ben serieus zenuwachtig aan het worden, ik slaap niet meer snel in en snachts als ik wakker word van Maxim en als ik met hem klaar ben en weer mijn mandje in kruip, lig ik serieus bijna 2 uur wakker lig alleen maar te denken van " volgende week vannacht om 3 uur was dat om deze tijd lig ik ook zo in bed en moet ik 4 uu rlater in het ziekenhuis zijn" zo van die dingen weet je wel. kan het niet gewoon al woensdag zijn of zo?
en dan hebbie ook nog eens dat manlief de laatste tijd geen reet te doen had qua werk (eigen bedrijf) en guess what, de aanvragen en opdrachten stromen ineens binnen dat is erg goed natuurlijk, maar het is wel allemaal volgende week dat het ook daadwerkelijk moet gebeuren. betekent dus dat hij alleen woensdag vrij heeft en de rest vd week druk aan het werk is, en dus niet zoveel bij zijn nieuwe aanwinst kan zijn in het ziekenhuis. best tegenstrijdig, ene kant wil ik hem erg graag veel in het ziekenhuis hebben natuurlijken hij ookmaar dat kan gewoon niet, centjes moeten ook verdiend worden.
  woensdag 24 mei 2006 @ 14:59:07 #143
108648 cattie
lieve moeder
pi_38163416
Goedzo PM-girl, doe het maar lekker rustig aan en laat je maar goed verwennen!
  woensdag 24 mei 2006 @ 15:01:28 #144
108648 cattie
lieve moeder
pi_38163504
Ik kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig aan het worden bent Martineke! Ik heb het nu al een beetje en zeker met zo'n vaste datum leef je er natuurlijk helemaal naar toe. Wel een beetje dubbel van dat werk...
Nog 1 weekje!
  woensdag 24 mei 2006 @ 15:05:38 #145
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38163675
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:58 schreef Martineke het volgende:
enge dingen bepraten jullie zeg, zelf voelen
Nah, je eigen vagina van binnen voelen vind ik echt niets engs aan hoor. Is toch gewoon je eigen lijf? Ik vind het juist wel interessant om te voelen hoe mijn baarmoedermond eerst veranderde al naar gelang de fase van mijn cyclus, en nu ik zwanger ben voelt hij (zij? ) weer totaal anders aan.

En wat jammer dat je man het net nu druk krijgt zeg.

PM, have fun in bed!
Rust maar lekker uit!
pi_38163977
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:58 schreef Martineke het volgende:
frut, veel getypt, alles weg

Cattie wat fijn
Slaapmeisje fijn je hier te zien

enge dingen bepraten jullie zeg, zelf voelen en evt prikkelen laat dat maar een expert over zou ik zeggen.

ik ben serieus zenuwachtig aan het worden, ik slaap niet meer snel in en snachts als ik wakker word van Maxim en als ik met hem klaar ben en weer mijn mandje in kruip, lig ik serieus bijna 2 uur wakker lig alleen maar te denken van " volgende week vannacht om 3 uur was dat om deze tijd lig ik ook zo in bed en moet ik 4 uu rlater in het ziekenhuis zijn" zo van die dingen weet je wel. kan het niet gewoon al woensdag zijn of zo?
en dan hebbie ook nog eens dat manlief de laatste tijd geen reet te doen had qua werk (eigen bedrijf) en guess what, de aanvragen en opdrachten stromen ineens binnen dat is erg goed natuurlijk, maar het is wel allemaal volgende week dat het ook daadwerkelijk moet gebeuren. betekent dus dat hij alleen woensdag vrij heeft en de rest vd week druk aan het werk is, en dus niet zoveel bij zijn nieuwe aanwinst kan zijn in het ziekenhuis. best tegenstrijdig, ene kant wil ik hem erg graag veel in het ziekenhuis hebben natuurlijken hij ookmaar dat kan gewoon niet, centjes moeten ook verdiend worden.
Dat lijkt me idd erg vreemd, zo'n vastgestelde datum. En dat dillemma kraamtijd/werk herken ik ook heel goed. De eerste keer hadden wij dat niet goed afgesproken weet ik nog, maar dat hebben jullie vast ingecalculeerd.
Nog 1 weekje, meis!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 24 mei 2006 @ 15:17:38 #147
24188 Belana
kloon van belana
pi_38164222
PM, das wel goed denk ik, ff rusten. was wel al bang dat het ook o.a. met je holle rug te maken zou hebben. Nou, doe lekker rustig aan

Martineke, ik zou ook niet kunnen slapen het is toch ook allemaal rete spannend!! en dan ineens de drukte van je man... nou ja, nog ff meid...

Mijn man is ook met een nieuwe baan bezig... heel spannend allemaal. Ziet er goed uit en zou een hele hoop (financiele) lucht geven...hij mag op tweede gesprek komen. (hoort hier eigenlijk niet thuis bedenk ik me, nahja)
stormy waters...
sailin'
  woensdag 24 mei 2006 @ 15:51:05 #148
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38165719
nou marmar, laten we hopen dat het lekker doorzet iig!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 24 mei 2006 @ 16:07:48 #149
103793 kozakken
Living the life
pi_38166423
Belana, wat een goed nieuws! In het kader van opgelucht je zwangerschap vervolgen past een tweede gesprek hier toch heel goed?

Kom zelf net weer van de huisarts. Ach... zo zie je haar nooit, zo eens in de week....
Toch geen nieuwe blaasontsteking maar wel de symptomen van wc enzo
bloeddruk 100/60, dat verklaart in ieder geval de intense moeheid in combi met een heel laag hb.
tja...

enne slaapmeisje.. Wat een feest om jou hier te zien.
  woensdag 24 mei 2006 @ 16:09:35 #150
24188 Belana
kloon van belana
pi_38166501
kozakken hoe gaat ie meid?
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')