quote:
Op woensdag 24 mei 2006 10:15 schreef Tamea het volgende:Hier viel niets door te zetten hoor, nog geen enkel teken van bevallen gehad.
Ik geloof dat dat Marmar was en die heb ik vandaag nog niet gezien hier dus wie weet hebben we straks weer een vers beebje
![]()
Helaas...
gister bezoekje VK.. aan de telefoon had ze geopperd dat we even zouden kijken of er al wat gebeurd was.. toucheren dus, ze had het dan nog over eventueel naar het ziekenhuis om het een handje verder te helpen etcetera etcetera..
enfin.. manlief en ik komen daar.. best al klote zo met half rommelend buikje derheen kachelen maar goed..
We gaan zitten.. eerste wat ze zegt is dat ze eigenlijk niets kan doen, gezien het nog wel erg vroeg is.. ja GVD, zeg dat dan gewoon meteen aan de telefoon ofzo..
Anyway.. ze heeft alleen maar een beetje de buik bekeken, bloeddruk gemeten en hartslagjje geluisterd.. en ik moest maar afwachten, ze wist het verder ook niet..
Oh, een slaappil kon ik dan misschien wel vragen bij de huisarts.. maar dat leek mij zelf dan weer niet zo'n super plan, al zeggen ze honderd keer dat het geen kwaad kan..
Maar goed, goed geslapen vannacht, eindelijk weer eens, manlief heeft mijn rug lief liggen kriebelen tot ik sliep (werkt heeeeel goed!) en nu maar afwachten..
Buikje is nogsteeds niet helemaal easy.. beetje gespannen bij vlagen, maar et blijft bij wat gerommel. Ik bel gewoon weer als het zo door gaat als ik weet dat er een andere VK dienst heeft over een paar dagen!
Straks weer ff lekker een tukkie doen denk ik.