abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38153266
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 10:15 schreef Tamea het volgende:
Hier viel niets door te zetten hoor, nog geen enkel teken van bevallen gehad.

Ik geloof dat dat Marmar was en die heb ik vandaag nog niet gezien hier dus wie weet hebben we straks weer een vers beebje
Oe! Oe! Je hebt gelijk!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 24 mei 2006 @ 10:17:25 #102
24188 Belana
kloon van belana
pi_38153279
Cattie, ik had het gevraagd idd, en het antwoord was "verweking van schaambot, bekken e.d. druk van het kindje daarop" er ligt nu toch al zo'n 4 pond op te drukken natuurlijk.
Ow en ze mogen idd katheter aanbrengen indien nodig, maar zullen dat niet snel doen aangezien het ook blaasontsteking kan geven. Maar het is prettig om te weten dat ze het wel mogen.
8 pond was Liam ook cattie en toch was het een ukkie komt wel goed hoor! Lekker dat je beeb al helemaal is ingedaald, is een prettig gevoel toch?
Ik vraag me wel een beetje af wat horlepiepje gaat doen... ik weet dat in theorie er gedraaid kan worden nog, nog wel een aantal weken zelfs, maar hij ligt nu al zo'n tijd zo... ik weet het niet...
Nou ja, het is gewoon afwachten...
stormy waters...
sailin'
  woensdag 24 mei 2006 @ 10:22:14 #103
108648 cattie
lieve moeder
pi_38153417
Oeps Tamea, even verkeerd gelezen...

Ik ben erg blij dat beepje al helemaal is ingedaald! Ik zou het namelijk helemaal niet zo erg vinden als hij/zij wat eerder komt. Alles is klaar, wij zijn er klaar voor, wij zijn hartstikke nieuwsgierig naar de baby en ik ben het zwanger zijn een beetje zat, het is nu wel erg zwaar, veel pijn enzo.

Belana, ik hoop voor je dat horlepiepje nog draait! Voordeel met een dwarsliggertje is wel dat hij/zij maar een kwart slag de goede kant op hoeft te draaien.
pi_38153422
Belana, ukkie heeft hier al van voor de pretecho (bij 24 weken) tot ruim 34 weken verkeerd om gelegen en was bij 35 weken ineens gedraaid, dus het kan nog makkelijk.
Al geloofde ik daar toen ook echt niet meer in, het lag al zolang hetzelfde
  woensdag 24 mei 2006 @ 10:30:46 #105
24188 Belana
kloon van belana
pi_38153638
ow, das goed nieuws tamea, zulke berichten heb ik wat aan
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 24 mei 2006 @ 10:31:14 #106
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_38153649
Vanaf nu zal ik in ieder geval heel veel gaan lezen hier. Normaal gesproken kwam ik hier zelden tot nooit omdat ik het best confronterend en moeilijk vond om hier te zijn. Wel erg leuk natuurlijk om toch tegelijkertijd te kunnen posten met "oude" en "nieuwe" bekenden

Mijn nieuws van de dag: Ik mag op de 1e controle en ben vrijdag 9 juni aan de beurt Zo heerlijk dat we nu een datum hebben om naar toe te leven!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 24 mei 2006 @ 10:40:08 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38153892
Ga je ook nog zo'n mooi tikkertje maken? Dat staat altijd zo 'echt'.
En dan kunnen we tig keer per dag klikken om te zien staan '4 weken en 5 dagen'.
  † In Memoriam † woensdag 24 mei 2006 @ 10:50:25 #108
43556 miss_dynastie
pi_38154222
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 08:56 schreef Mwanatabu het volgende:
"Aghavni" (Eeeten!)
"Araksik" (Bok, sik...)
"Fartiter" (Farty what?)
pi_38154433
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 10:15 schreef Tamea het volgende:
Hier viel niets door te zetten hoor, nog geen enkel teken van bevallen gehad.

Ik geloof dat dat Marmar was en die heb ik vandaag nog niet gezien hier dus wie weet hebben we straks weer een vers beebje
Helaas...

gister bezoekje VK.. aan de telefoon had ze geopperd dat we even zouden kijken of er al wat gebeurd was.. toucheren dus, ze had het dan nog over eventueel naar het ziekenhuis om het een handje verder te helpen etcetera etcetera..

enfin.. manlief en ik komen daar.. best al klote zo met half rommelend buikje derheen kachelen maar goed..
We gaan zitten.. eerste wat ze zegt is dat ze eigenlijk niets kan doen, gezien het nog wel erg vroeg is.. ja GVD, zeg dat dan gewoon meteen aan de telefoon ofzo..

Anyway.. ze heeft alleen maar een beetje de buik bekeken, bloeddruk gemeten en hartslagjje geluisterd.. en ik moest maar afwachten, ze wist het verder ook niet..

Oh, een slaappil kon ik dan misschien wel vragen bij de huisarts.. maar dat leek mij zelf dan weer niet zo'n super plan, al zeggen ze honderd keer dat het geen kwaad kan..

Maar goed, goed geslapen vannacht, eindelijk weer eens, manlief heeft mijn rug lief liggen kriebelen tot ik sliep (werkt heeeeel goed!) en nu maar afwachten..
Buikje is nogsteeds niet helemaal easy.. beetje gespannen bij vlagen, maar et blijft bij wat gerommel. Ik bel gewoon weer als het zo door gaat als ik weet dat er een andere VK dienst heeft over een paar dagen!

Straks weer ff lekker een tukkie doen denk ik.
  woensdag 24 mei 2006 @ 10:59:04 #110
24188 Belana
kloon van belana
pi_38154516
nah wat raar mar mar... dat ze niet eens ff voelt dan?
stormy waters...
sailin'
  woensdag 24 mei 2006 @ 10:59:20 #111
108648 cattie
lieve moeder
pi_38154529
He MarMar wat een teleurstelling dat ze niets kan (of wil?) doen..
Sterkte maar weer met afwachten!
pi_38154666
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 10:59 schreef Belana het volgende:
nah wat raar mar mar... dat ze niet eens ff voelt dan?
vond ik ook..

haar uitleg: toucheren is erg vervelend en vooral bij het tweede kindje zegt het niets als je al ontsluiting zou hebben, er zijn wel vrouwen die twee weken lopen met vier centimeter ontsluiting..

ik had zelf zoiets van, hey, weet je, dan toch lekker niet.. *insert scheldwoord* gelukkig zijn er nog 5 andere verloskundigen op die praktijk, ik had deze nog maar 1 keer eerder gezien ook..
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:07:24 #113
24188 Belana
kloon van belana
pi_38154780
toucheren vervelend? sinds wanneer? en sinds wanneer zegt het niks als je ontsluiting hebt? echt raar... ze had er gewoon geen zin in. hoe ver ben jij nu?
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 24 mei 2006 @ 11:07:29 #114
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_38154781
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:11:59 #115
24188 Belana
kloon van belana
pi_38154922
ik was ook 4/5 weken in verwachting toen ik weer hier ging posten slaapmeisje en kijk waar ik nu alweer zit en hoe hard dat is gegaan Mooi om te zien die banner
stormy waters...
sailin'
pi_38155108
quote:
Mooi
Ik vind het echt geweldig om je in het rijtje te zien staan en mee te zien posten.
Ik word er helemaal van...
pi_38155377
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:18 schreef piglet het volgende:

[..]

Mooi
Ik vind het echt geweldig om je in het rijtje te zien staan en mee te zien posten.
Ik word er helemaal van...
vind ik ook!! Ik werd even helemaal toen ik m zag staan....
Blijf het geweldig vinden!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_38155617
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:07 schreef Belana het volgende:
toucheren vervelend? sinds wanneer? en sinds wanneer zegt het niks als je ontsluiting hebt? echt raar... ze had er gewoon geen zin in. hoe ver ben jij nu?
idd, ze had er geen zin in, dat idee kreeg ik ook meteen... dat maakt bij mij ook dat het dan al niet meer hoeft.. liever een ander die gewoon der werk WEL wil doen dan..

ik ben nu 37 en een halluve week
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:37:14 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38155751
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
En blauw in de OP!
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:42:26 #120
24188 Belana
kloon van belana
pi_38155943
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:33 schreef MarMar het volgende:

[..]

idd, ze had er geen zin in, dat idee kreeg ik ook meteen... dat maakt bij mij ook dat het dan al niet meer hoeft.. liever een ander die gewoon der werk WEL wil doen dan..

ik ben nu 37 en een halluve week
nou ja... maar hopen dat je binnenkort een ander hebt uit de praktijk dan... heb je nog last inmiddels?
stormy waters...
sailin'
pi_38156404
Wat een stomme reactie Marmar. Lijkt me toch dat het voor hen ook fijn is om te weten hoeveel ontsluiting je al hebt, ook al zegt het misschien weinig over wanneer het doorzet? Als je al 6 cm hebt moeten ze ff wat meer opschieten wanneer je belt dat het doorzet dan wanneer je nog helemaal niets hebt, lijkt me.

Hopen dat de volgende die je treft wel wil toucheren (en dat het snel doorzet natuurlijk).
pi_38157020
Wat hoor ik toch veel verhalen over stomme vlossen! Mijn collega zit ook bij een praktijk waar ze helemaal niet over te spreken is. Ik heb geloof ik echt geluk (gehad ook tot nu toe *klopperdeklop*).

Lullig hoor, MarMar, als je er een beetje doorheen zit, dan zijn zij er toch juist om dat te verlichten?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:13:52 #123
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38157083
Hm, beetje rare vraag mss, maar kun je ook bij jezelf voelen of je ontsluiting hebt?
Door mijn 'gyn. geschiedenis' heb ik al heel vaak mijn baarmoedermond gevoeld en voel ik ook heel duidelijk verschillen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_38157143
volgens mijn vriendin moet je het wel kunnen voelen.. volgens haar kan je het zelf ook een beetje beinvloeden...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_38157155
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:13 schreef Moonah het volgende:
Hm, beetje rare vraag mss, maar kun je ook bij jezelf voelen of je ontsluiting hebt?
Door mijn 'gyn. geschiedenis' heb ik al heel vaak mijn baarmoedermond gevoeld en voel ik ook heel duidelijk verschillen.
Ik zou dat zelf niet eens durven. Nu ook al niet, trouwens. Vraag me ook af of het wel goed is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')