Wat een BS zeg, sorry hoor.quote:
Laat maar komen.
Ik bedoel in het midden van de oceaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
godver, denk je niet dat die kaart niet gewoon gecentered is naar het epicentre van die tsunami, het is niet zo dattie tsunami toevallig in het midden van de kaart valt...
die documentaire is verre van goed onderbouwd. Waar men het over eens is dat is dat er een golf ontstaat als er aarde in zee valt. Maar das logisch..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:37 schreef huupia34 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik hem in 2005 gezien, maargoed het is nog steeds aktueel. dat die rots ooit instort schijnt een feit te zijn. maar wanneer???
de minoische beschaving is ook ooit weggevaagd door een mega tsunami , oorzaak vulkaan op het eiland santorini (iets van 2500 v.chr)
ze zenden zo vaak rampscenarios uit dat je afvraagt hoe het kan dat in de werkeljkheid er minder zijn..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn punt is dat Discovery alles tot in den treure herhaalt.
En ach... Al die rampscenario's. Ik ga der niet wakker om liggen of minder plezier door in mijn leven hebben. We merken vanzelf wel alst zover is, en als het zover is kunnen we der toch nix aan veranderen.
Wil je soms zeggen dat god niet kan darten ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
godver, denk je niet dat die kaart niet gewoon gecentered is naar het epicentre van die tsunami, het is niet zo dattie tsunami toevallig in het midden van de kaart valt...
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wil je soms zeggen dat god niet kan darten ?
Maak je wel mooie foto's dan? Of filmpjes? Kan je mee op Discovery komen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:12 schreef static het volgende:
Gelukkig zit ik dan hoog en droog in het vliegtuig. Zal een leuk uitzicht worden.
rubbereenden drijven altijd, dus spring maar achteropquote:Op woensdag 24 mei 2006 03:03 schreef MissHobje het volgende:
Wat is de exacte tijdsplanning.. dan ben ik ff mijn bootje.. zwem vleugeltjes etc ff opblazen.. en kan ik de rest van de dag nog even genieten van andere dingen![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 03:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rubbereenden drijven altijd, dus spring maar achterop
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:22 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Helemaal droog hier.[afbeelding] Laat maar komen.
Randstad en Friesland weg, wat wil je nog meer![]()
Let wel op dat het water nog wel wat verder in Nederland gaat stromen hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 03:56 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Het zal erom hangen of m'n voeten droog blijven. Zo ja, woon ik wel direct aan zee
![]()
zo niet... ach ja.. *blub* dan weet ik er ook niets meer van.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 04:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Let wel op dat het water nog wel wat verder in Nederland gaat stromen hooranyway, ik vind het best dat Friesland pleite gaat, kan ik eindelijk ergens anders gaan wonen
quote:
Okokok... ik ga dus op zeker natte voeten krijgenquote:Op woensdag 24 mei 2006 04:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Let wel op dat het water nog wel wat verder in Nederland gaat stromen hooranyway, ik vind het best dat Friesland pleite gaat, kan ik eindelijk ergens anders gaan wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |