en wat voor feestquote:Op zondag 28 mei 2006 20:25 schreef the_legend_killer het volgende:
In Mestreech was feest in stadspark. ( Bij d'n hiemel )
nja toen ik ff langs was, was het er echt té rustig. Dus ben meteen weer gegaan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:42 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Is meestal toch best gezellig? Alleen vaak wat nat, dat wel.
Daar sluit ik me geheel bij aanquote:
Vergeet het ZOKS en het ZomerParkFeest nietquote:Op zondag 28 mei 2006 23:23 schreef fratsman het volgende:Over een dikke maand in Venlo weer FreeFunkFestival!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ha... de provincie van Gert Leers, Roda JC, Engel des doods Frans Hooymayers, Océ, Xerox, Leolux, Frans Maas, Ewals Cargo Care, Janssenauto's, Jan Linders, de grote aardbeving, de mijnen, het gemiddeld laagste IQ van Nederland, sjunste sjtad Meestreech, de lilijkste sjtad Herle, de heuvels, drugsoverlast, A73, luchtverontreiging, Maasplassen, Awacstoestellen, Polen vs Asperges, Wiel Heinrichs, Mookerheide, 't Bronsgroen Eikenhout, Toffe_Ellende, Unimaas, ABP, CBS en DSM, Mark van Bommel, Jos Verstappen, Heideroosjes, Neet oèt Lottum, Rowwen Heze, Brand, Alfa, Hertog Jan, Gulpener en Leeuwbier en Lindeboom, Venloosch Alt en Venloosch Wit, etc, etc, Eaters, Snowworld, Mondo Verde, Kasteeltuinen Arcen, Avantis, WMC, Nedcar, Sphinx, Pinkpop, Bospop, Bosuil, de Peel, Valkenburg, Jomanda (of is die al weer terug?), Camiel Eurlings, Geert Wilders, corruptieschandalen, de watertoren van Rimburg, Nicky Verstappen, Tanja Groen, drielandenpunt, Wieckse Witte, de NAVO, watersnood, werkeloosheid, Torn, Bonefante, de korenwolf, station Heerlen, MVV, VVV, Fortuna Sittard, Bisschop Wierts, de Maaspoort, het Vrijthof en de Luckerheidekliniek...
Ja, ik ken die provincie wel!
Janse Bagge Bend, Carnaval, LVK,quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ha... de provincie van Gert Leers, Roda JC, Engel des doods Frans Hooymayers, Océ, de grote aardbeving, de mijnen, het gemiddeld laagste IQ van Nederland, sjunste sjtad Meestreech, de lilijkste sjtad Herle, de heuvels, drugsoverlast, A73, luchtverontreiging, Maasplassen, Awacstoestellen, Polen vs Asperges, Wiel Heinrichs, Mookerheide, 't Bronsgroen Eikenhout, Toffe_Ellende, Unimaas, ABP, CBS en DSM, Mark van Bommel, Jos Verstappen, Heirderoosjes, Rowwen Heze, Brand, Alfa, Hertog Jan, Gulpener en Leeuwbier, Eaters, Snowworld, Mondo Verde, Avantis, WMC, Nedcar, Sphinx, Pinkpop, Bospop, Bosuil, de Peel, Valkenburg, Jomanda (of is die al weer terug?), Camiel Eurlings, Geert Wilders, corruptieschandalen, de watertoren van Rimburg, Nicky Verstappen, Tanja Groen, drielandenpunt, Wieckse Witte, de NAVO, watersnood, werkeloosheid, Torn, Bonefante, de korenwolf, station Heerlen, MVV, VVV, Fortuna Sittard, Bisschop Wierts, de Maaspoort, het Vrijthof en de Luckerheidekliniek...
Ja, ik ken die provincie wel!
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:32 schreef Koningin het volgende:
[..]
Janse Bagge Bend, Carnaval Vastelaovend, LVK,
Vastelaovend Vastelaooooovendquote:
Sjiengele sjiengele boem!quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:14 schreef Koningin het volgende:
[..]
Vastelaovend Vastelaooooovend
Tjingele tjingele tjingele tjingele BOEM
3 daag aan ein sjtuk
En we houe op die kis omdet 't Vastelaovend is
of zoiets......![]()
17 juni in 't nolenspark -> Zomervastelaovendquote:
*Noteert in agenda.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
17 juni in 't nolenspark -> Zomervastelaovend![]()
Is 't niet meer?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:26 schreef the_legend_killer het volgende:
In Limburg hebben we nu lekker warm weer
30 graden zo ?
Ik gok zo 30 graden.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is 't niet meer?
* ijsmeis veegt het zweet van haar voorhoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |