quote:Op maandag 22 mei 2006 20:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan moet je die van het DvhN ook sluiten.
Al snap ik niet waarom het niet zou kunnen. Alsof het FOK deelnemers zou kosten
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:26 schreef BVO het volgende:
Dus? Dan moet ik het er mee eens zijn?.
Het blijft een kutargument en het blijft krom dat voor andere managers wél topics lopen.
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
En waarom is die van Dagblad van het Noorden dan ook nog open? Gaat echt nergens over hoor
Ik heb het er over gehad en ik hoorde ook van de VBL mods dat daar ook verschillende managers zijn. Open anders maar een nieuw topic (aangezien ik nu al wat erin heb geëdit) en dan gaat de DVHN managertopic ook weer open.quote:
Ik weet niet of MethodMich dit topic snel zal lezenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:35 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Methodmich, ik zou graag wat hulp van je hebben met de opstelling van de teams. Hoe kunnen we dit het beste doen?
Dankje.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of MethodMich dit topic snel zal lezen
Je kan hem denk ik het beste mailen. Ik stuur je zo zijn e-mail adres per mail naar je toe.
Ik hoop dat je begrijpt dat we daar niet aan gaan beginnen. Omdat de posts moeilijker leesbaar zijn, is voor mij geen reden om die posts te gaan editten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kunnen jullie misschien al die nieuwberichten aanpassen en leesbaardere maken?
Het staat net wat netter in quote-tekens en leest veel makkelijkere weg, dan gewoon copy/paste
Kan je hem er dan in ieder geval op wijzen? Is echt strontirritant namelijk. Of ben ik echt de enige die dat vind?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je begrijpt dat we daar niet aan gaan beginnen. Omdat de posts moeilijker leesbaar zijn, is voor mij geen reden om die posts te gaan editten.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik heb het er over gehad en ik hoorde ook van de VBL mods dat daar ook verschillende managers zijn. Open anders maar een nieuw topic (aangezien ik nu al wat erin heb geëdit) en dan gaat de DVHN managertopic ook weer open.
ik zei dus "open maar een nieuw topic"quote:
irritant is nog wel erg zacht .... Aangekaart bij een FA.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:34 schreef Nielsch het volgende:
Het onzinnige politieke gelul in het Iran topic - zelfs na berichtje van de mod - gaat gewoon door. Irritant.
Dat heb ik gedaan. De link staat in mn sig. Maar dat topic is dus verdwenen en ik krijg de melding dat ik geen toegang heb tot de paginaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:43 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
ik zei dus "open maar een nieuw topic"aangezien ik in de andere zaken weg heb gehaald.
snap ik niet?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. De link staat in mn sig. Maar dat topic is dus verdwenen en ik krijg de melding dat ik geen toegang heb tot de pagina
- ik heb een nieuw topic gemaakt, genaamd "WK manager (in de instant replay)quote:
Dat topic is niet weg, maar die voorbeelden die jij noemt zijn geen pools, maar spelletjes waarbij je teams samen stelt en dus geen voorspellingen over de uitslagen doet (dacht ik).quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:07 schreef Frutsel het volgende:
er was toch een topic waarin alle wk poules konden worden neergekwakt? Dus de WK Manager, Sportleague en weet ik wie d'r allemaal een poule organiseren in de krant, internet of weet ik waar... Is dat topic weg of .... ?
Voor dat soort grote (inter)nationale managerspellen laten we dus topics toe.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik heb het er over gehad en ik hoorde ook van de VBL mods dat daar ook verschillende managers zijn. Open anders maar een nieuw topic (aangezien ik nu al wat erin heb geëdit) en dan gaat de DVHN managertopic ook weer open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |